Обява

Свий
Няма добавени обяви.

тойота ЛК100 4.2 D vs. G 500

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Аз съм твърдо за Г. Един съсед има такава техника само че 400CDI. Живея на една доста стръмна улица и това е единствения джип, който се качва когато условията станат много тежки! Имало е случаи, в които Нива, Grand Vitara, TLC 90 не могът да се качат, а Mercedes-a не се и замисля! За мен това е най-проходимия джип в високия клас ( и не само )
    RB Patrol Team

    Коментар


    • #17
      точно както каза момичето, избора е сведен до тези два автомобила Wink

      иначе ако някой ги смята за боклуци или по някакъв начин неподходящи за въпросната употреба да сподели доводите, нали затова съм пуснал анкетата, всеки да си каже мнението.

      но отгови по сорта на "това е болук" без конкретни доводи не е от помощ за решението

      Така формулиран въпроса изглежда доста по-добре!

      Моето становище е, че правилния избор в случая не се определя от техническата страна на въпроса, а от имиджовата. Та от тази гледна точка Мерцедесът е много по-напред, според мен и по-здрав и дълговечен, ако това има значение. Тойотата ще вози по-добре и ще бъде като цяло по-комфортна. Ако моят избор трябваше да бъде между тези два автомобила определено Мерцедес-а. Другото му предимство е, че той еднакво добре се вписва край голф игрище, пред операта, а също и пред който и да е офис и навсякъде изглежда на мястото си. Вярно е че в нашата страна повечето собственици на подобни машини са по наясно с това къде се намират чалга кръчмите но и пред тях стои добре...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #18
        Добре казано ! Аз гласувах за Тойотата по 2 причини :
        1. Точно поради имиджа на Мерцедеса
        2. По принцип си обичам Тойотката

        Коментар


        • #19
          G500
          от кал не се пази:)

          Коментар


          • #20
            не трябва ли при преценката за двата автомобила да съпоставяме еднакви не,но поне близки двигатели.например цитирания по горе мотор 400cdi.или tlc със двигател 4,7 бензин(дано да не го бъркам ама съм виждал да го слагат в lexus със такова купе).все пак има значение човека бензин или дизел предпочита.аз лично предпочитам г-то, но моделите след 2001.тойотата не е ли прекалено голяма?тука хората карали tlc80 трябва да кажат.струва ми се огромна,защото колкото и офроуд да се кара(което ме съмнява че ще се прави с тези модели) все пак се влиза и в града.
            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

            Коментар


            • #21
              и аз мисля като братчеда.go go go ako са те помолили за съпоставка ,тези хора нямат ли предпочитания -бензин, дизел,други характеристики ,степен на обурудване ,екстри и т.н .Или разсъждават като героите на Стефан -разни там банкери и митничари важно е за мен да е G или TLK100,а пък каквото това .Апропо преди 10-12 години беше така -искаш Г или друго например и там в Италия или Германия ,Швейцария ,каквото ти напазаруват в ношния магазин.
              B+

              Коментар


              • #22
                4.2 дизел е топ модела на тойота, 500 бензин е топ модела на Г класата. бензиновия двигател на тойота е малко по - мощен от дизеловия и гори двойно, няма за какво да се обсъжда. сравняват се топ моделите на двете марки.
                drive alive

                Коментар


                • #23
                  ще си позволя корекция за моделните гами.ако можем да разглеждаме лексъс като луксозно подразделение на тойота то там топмодела е 4,7 бензин за жалост не мога да цитирам модела му, но купето е на tlc100 със съответните леко промени(към по добро според мен) главно във външния вид и салона. колкото за г-класата то тазгодишния топмодел е G55AMG kompresor-476к.с.-подчертавам че това е сериен модел а не тунинг.
                  В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                  Коментар


                  • #24
                    найнакрая да седна да напиша нещо

                    този лексос, за който говориш не се продава в българия, незнайно защо, продава се само малкя, който е на базата на ТЛК 120, но той не е подходящ защото е малък.

                    двигателя 4.7 на ТЛК е стар, много здрав, но за сметка на това само 235 к.с. и малък въртящ момент, комбинирано с огромен разход, след като карахме и дизела и бензина се оказа, че дизела превъзхожда бензина по динамични характеристики. по каталожни данни бензиновия крузер ускорява от 0 - 100 с 0.5сек по - бързо от дизела и има с 5 км/ч по - висока максимална скорост, това наклони везните в полза на дизела.

                    за мерцедеса, разбирасе има 4л дизел, но по препоръка на собственици на такива коли и след консултации с дилъра и сервиза го изкл. от сметката защото е много капризен към горивото и е много възножно да изостави собственика си някаде. 55 би турбо двигателя е страхотен и Г то оборудвано с него се превръща в изключителен автомобил, с характеристики превъзхождащи много леки коли и лимузи, но има два основни проблема и все финансови. цената на такова Г в магазина е с около 50000 лв над цената на Г 500 и разхода му на гориво при бързо каране достига 40 л/100км. това го прави кола за маняци, които искат нещо повече от сигурно и луксозно превозно средсто, затова и този модел беше изкл. от сметката.

                    рейндж ровера, като цена е същия, като Г класата но беше изключен по политическо дизайнерски съображения и факта, че е сглобка от отделни компоненти, а не е цялостна разработка, както бяха по - старите модели. реално последния истински рейндж ровер е калсика, до 1994г. ако не се лъжа
                    drive alive

                    Коментар


                    • #25
                      забравил съм да напиша и се извинявам, става дума за чисто нов автомобил, закупен от официалния представител тук, вероятно по индивидуална поръчка, с гаранция и тн.

                      целта е, чисто нов, луксозен, престижен и достатъчно проходим автомобил, който е удебен за лек до среден офроуд и става за движение по нормални пътища, като се имат предвид фактори, като отношението цена - качество.
                      drive alive

                      Коментар


                      • #26
                        40/100 ? че моя сега ми лапа 65/100 се оправям верно че не е в ред но нямам време да го гледам сега иначе тойотата ще е по комфортна при всички положения Г по представителен,здрав откъм консумативи на окачване и др. зависи пак от тях накъде ще наклонят везните. да отидат да покарат и единия и другия

                        Коментар


                        • #27
                          карахме и двата и на път и на лек офроуд, даже малко по сериозен отколкото на диларите им се искаше

                          за тойота има много приятни изкачвания
                          drive alive

                          Коментар


                          • #28
                            аз говоря за комфорта иначе щи кажа Г, а сега кажи ти впечатленията си от двата джипа нещо не накланя ли везните след теста?

                            Коментар


                            • #29
                              ами то това е проблема.

                              тойотата е много комфорта вътре, има всички нужни екстри, голяма и удобна, доста проходима и устойчива, но определението за двигателя /и дизела и бензина/ е едно ДРЪГЛИВ, колата е адски тромава, 13 сек. 0 - 100 е адски много в днешно време.

                              Г 500 е много динамична /ускорение и спиране/ завидно проходима, но вътре е тясна и неудобна въпреки многото екстри и кожения салон, вози ужасно и е доста по - скъпа.

                              това, че няма идеална кола е напълно вярно, май човек трябва да действа по пристрастие, а не по обективна преценка, иначе винаги ще си кара старата кола и ще говори колко са лоши новите

                              везните се накланят само от моето пристрастие към мерцедес, но това би помогнало ако аз си търсех кола.
                              drive alive

                              Коментар


                              • #30
                                offtopic:
                                Първоначално публикуван от go go go
                                ...рейндж ровера, като цена е същия, като Г класата но беше изключен по политическо дизайнерски съображения и факта, че е сглобка от отделни компоненти, а не е цялостна разработка, както бяха по - старите модели. реално последния истински рейндж ровер е калсика, до 1994г. ако не се лъжа
                                Вероятно тук става дума за Range Rover Sport, въпреки, че не те разбирам какво имаш предвид под "отделни компоненти", а не "цялостна разработка"?

                                "Спортният Range Rover" е ужасяващо тесен и компактен вътре, независимо от външните размери и "стойка".. Чистият Range Rover си е друга работа, но както каза go go go - "политическо дизайнерски съображения".. А и двигателите му не са с тези цифри - 3.0 за дизела и 4.7 (май) за бензина.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X