Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сигурност на 4х4 автомобили, краш тестове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Като гледам, рано или късно ще стигнат до идеята за капсулата. То, не че не е почти това и сега. Ще сложат обитаемия обем на някви релси, сигурно ще добавят и изтеглящи ракети, и готово. Новия спасителен парашут за спортни самолети на "Звезда" освен квото могат всички други можел и от височина 5 (пет!) метра в гръбен (!!!) полет, на всички скорости ... А тука залога е по-голям, що не? По 4 идиота които вярват в безсмъртието. А пазара - безкраен.

    Коментар


    • #32
      ...

      Стефане ... идеята не е никак добра ...
      все пак и сега има "безсмъртни" ... можеш ли да си представяш как ще карат тия гаменчета, ако знаят, че няма да пукнат?

      такава инициатива ще приема само при условие, че при катастрофа по вина на водача и смъпт на пешеходец - да се третира като убийство - и в затвора ...

      и ще взема да си карам хибриден БТР примерно ...

      Иначе мисля, че колите сега са си достатъчно здрави - оцеляваш при челен с 50 ... с повеме не трябва и да се случва ...

      Извинявам се на тези, които искат да карат с 250 по нашите пътища ...

      Има и опасност от бързо прелитащи крави - като оная дето изневиделица искочила пред Богдан Николов ... и му размазала Волво-то
      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

      Коментар


      • #33
        Мда, това безусловно е съображение ... Помня, в ГДР-то беше така. Бутнеш ли пешеходец на червено - 4 години ако му няма нищо, пък ако го утрепеш - 20. И нема "лелинчо ми е от ВИС, бегай от тука бе!" И трабантчетата вървяха като на рисуван филм - на всеки светофар отнасяха асфалта. И да тръгнат и да спрат.

        Коментар


        • #34
          не е хубаво да се хвалим кой, колко и какви коли е имал защото ще излезне, че си мериме работите

          ама като сме почнали, имал съм 5 БМВта, от всички серии, и сега имаме две други, Х5 и 7ма серия. блъскал съм и са ме блъскали, имал съм и някой друг мерцедес и там така. имам приятел, който катастрофира с 230км/ч с S600 друг, който преобърна 7 пъти БМВ 5та серия и слава богу още сме сред живите. виждал съм УАЗ обърнат през таван с не повече от 40 км/ч. и после некролози. ако някой иска да оспорва сигурността в колите на БМВ значи нещо не е разбрал, това са едни от най - добрите в момента на пазара

          за краш тест на УАЗ и БМВ съм свидетел и ако някой има БМВ за трошене съм съгласен да направим една каскада.

          за митсубишито нестава, там въпроса е религиозен, това е кола за каране, никой който има нещо общо с моторните спортове не би похарчил така евтино EVO8 , те и без това нестигат за всички
          drive alive

          Коментар


          • #35
            Преди 2 години катастрофирах зверски с Lancia Delta Integrale.
            Карах със 160 и един джигит с Ауди ме удари отзад и отстрани при изпреварване. Последва въртене като пумпал... Една забита в земята мантинела ме изстреля във въздуха. Последва падане по таван и доста дълго премятане, завършило с приземяване в дере на километър 57 от магистрала "Тракия". Приятелката ми беше абсолютно невредима с колан а аз с разцепена вежда и стъкло в ръката.
            Аз бях без колан, но си мисля, че по някакъв начин това ми помогна, защото таванът беше опрял в облегалката, там където би следвало да е главата ми. Recaro-то се беше поизкривило. Така, че коланите понякога вредят.
            Най- интересното е, че колата, по която нямаше незасегнат панел се движеше и вратите можеха да се отварят и затварят.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #36
              Е тоя номер с вратите е най-ценния, обаче и най-трудно постижим. Пътем и най-строгия критерий за реалната защитеност на обитаемия отсек. Жалко че го правят само за колите от висок клас(((

              Коментар


              • #37
                На вратите бяха смачкани рамките за прозорците, но самите те се затваряха, което учуди доста хора. А колата не беше първа младост, макар, че не беше гнила. Имаше очевидци, които наистина много се учудиха, като видяха, че сме невредими. Голяма доза късмет, но и добра конструкция на колата. Тя май е мислена за такива ситуации.
                Сега имам Дедра и Исузу Трупер, но интегралето винаги ще си го обичам... Не е джип но на хлъзгав и снежен път е фантастична.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #38
                  На вратите бяха смачкани рамките за прозорците, но самите те се затваряха, което учуди доста хора. А колата не беше първа младост, макар, че не беше гнила. Имаше очевидци, които наистина много се учудиха, като видяха, че сме невредими. Голяма доза късмет, но и добра конструкция на колата. Тя май е мислена за такива ситуации.
                  Сега имам Дедра и Исузу Трупер, но интегралето винаги ще си го обичам... Не е джип но на хлъзгав и снежен път е фантастична.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #39
                    На вратите бяха смачкани рамките за прозорците, но самите те се затваряха, което учуди доста хора. А колата не беше първа младост, макар, че не беше гнила. Имаше очевидци, които наистина много се учудиха, като видяха, че сме невредими. Голяма доза късмет, но и добра конструкция на колата. Тя май е мислена за такива ситуации.
                    Сега имам Дедра и Исузу Трупер, но интегралето винаги ще си го обичам... Не е джип но на хлъзгав и снежен път е фантастична.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #40
                      Scrapheap , това зацикляне в следствие на катастрофата ли е ?
                      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                      0899187766

                      Коментар


                      • #41
                        По-скоро от кофти рефреш, ама и от катастрофата сигурно има последствия
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #42
                          По-скоро от кофти рефреш, ама и от катастрофата сигурно има последствия
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #43
                            Кво бе, и тебе да те ритне Ауди през канавката, и ти после може да пишеш по два пъти!))
                            Сигурно това е част от тайната на тия Интегралета, колко години вече ги карат по ралитата ... Уж има сума по-мощни коли, а това значи има по-ценно свойство. Или по-скоро безценно.
                            Тая гадост съм я виждал и в други сайтове, и никой не знае от кво е. Няква нестабилност на системата, не е от залепнал Ентър((

                            Коментар


                            • #44
                              Не е залепнал ентър - еба ли му майката какво е
                              Колкото до интегралето - наистина е велик автомобил... Неприятен ми беше само разхода на гориво, но всичко си има цена.
                              Сега карам по-бавни машини, но и в тях има тръпка. И при моторите минах от пистарки на ендура и крос Интересно че като си карам Исузуто никой не си и помисля да ме засече например - дори и маршрутките Само като го видят колко е кално и колко тръби има по него бягат
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #45
                                Ей зарад тая история с покрива и коланите търся под дърво и камък катарама за скокове на вода. Една имам, ама не виждам как ще си туря такова нещо, пък ще оставя другия в случай на не дай боже със строшен гръбнак... И за това не мога да туря спортни седалки, много ме е яд((
                                Одеве зяпах Ланчия, комшията млатеше някви лагери с пресата, не Интеграле, по-проста, от новите, гадни изроди! Как ги правят тия кочини бе ... Не ми даде да разглобя вратите щото щял да я продава, ама уж врати като врати ...)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X