Първоначално публикуван от Yaro
така, че това не е голям показател...
Рено Меган пък също е много евтино, а 2-3 години печели наградите за най-безопасен автомобил /здравина на купето, спирачки, възд. възглавници и т.н/

) Просто са изхвърлили всичко, без което колата пали и малко се премества. Кво толкова за чудене?
)
) 60 см е дебела пчелната пита от алуминий която слагат пред бетонен куб със страна 1 м по условията на теста. Това е имитация на напълно неподвижна преграда в която МПС-то спира внезапно без да отскочи. Понеже повредите по колата когато се удря в такова нещо с цялата си муцуна довеждат до по-безопасни за екипажа деформации, има стандарти за удар под прав ъгъл освен със 100, и с 60, 50 и 40% от площтта на фронталната проекция. Стандартния тест е с вертикална преграда, т.е. автомобита се среща с нея първоначално с най-издадената част на профила си, и деформацията продължава по строителната му хоризонтала. Срещите с различни прегради под различни ъгли и влиянието на скоростта довежда до всички чудни снимки на трупове и осакатявания които могат да се видят всяка вечер в новините, явяват се страшна тайна за всяка фирма, голямо богатство за всяка спецслужба, напълно ненужна но вредна информация за цивилните шофьори, голяма почуда за облещените стрийтлайнарчета и радост за асистентите по патоанатомия. Нали нещо трябва и да се покаже на студентите, един път са дошли в моргата приживе, дръж ги бе, тия па що бегат? Тъпанари ...
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар