Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

    Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
    Проблемите не свършват само с придобиването на съответната категория за правоупрваление "С". От тук нататък следват необходимите - тахограф, електронна карата на водача, задължителните 45 мин. почивка на всеки 4,5 часа шофиране и пауза след 9ч на волана и т.н. Нищо чудно от ДАИ да му поискат и карта за квалификация на водач на МПС /т.н. професионална компетентност/. Отделно цените на винетните стикери, застраховки и т.н. стават като за камион.
    Това за лични превозни средства до 7.5 тона общо тегло не се изисква пише го тук:https://www.rta.government.bg/images...redba/nh-3.pdf

    чл.3 точка 7.

    Чл 3.

    Тази наредба не се прилага по отношение на:


    1. превозни средства, чиято максимално допустима скорост не надвишава 40 km/h;
    2. превозни средства, притежавани или наети без водач от въоръжените сили,
    службите за гражданска защита, противопожарните служби и службите, отговарящи за
    поддържането на обществения ред, когато превозът се извършва в изпълнение на задачи,
    възложени на тези служби и е под техен контрол;
    3. превозни средства, използвани за превоз на хуманитарни помощи с нетърговска
    цел, използвани при извънредни случаи или спасителни операции;


    4. специализирани превозни средства, използвани за медицински цели;


    5. специализирани ремонтни превозни средства, извършващи дейност в радиус от 100
    km от тяхната база;
    6. превозни средства, преминаващи пътни изпитвания за целите на техническо
    разработване, ремонт или поддръжка, и нови или възстановени превозни средства, които
    не са пуснати в експлоатация;


    7. превозни средства или състави от превозни средства с допустима максимална маса
    непревишаваща 7,5 t, използвани за превоз на товари с нетърговска цел;


    8. превозни средства, представляващи музеен или исторически интерес, използвани за
    превоз на пътници или товари с нетърговска цел.

    Това е за тахошайбите

    А тук пише кога не се изисква и професионална компетентност за превозни средства с общо тегло до 7.5 тона.

    В случая е важен чл.5 точка 6

    Надерба 41 от 04.08.2008г. не знам дали е актуална сега :http://www.rta.government.bg/images/...uredba/n41.pdf

    този член 5 точка 6 гласи:За управлението на превозни средства за лична употреба с не търговска цел.


    Извинявам се за едрия шрифт но по малкия не се чете.
    Последно редактирано от Николай Колев; 18-10-16, 17:21.
    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
    Място и хора към които да принадлежи ...

    Коментар


    • #62
      От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

      Здравейте колеги,моите пет стотинки: термофургон, хладилни бусове има с различни дължини и са без скосени пък и с изолация няма да се занимаваш.Ширина за напречно легло имат,фургона може да се мести на различни шасита докато не попаднеш на твоя бус :-)

      Коментар


      • #63
        От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

        Я вижте симпатягите от Полша на какво са се натоварили:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:кемпер.jpg
Прегледи:2
Размер:74.0 КБ
ID:5731936

        Това днес рано сутринта беше паркирано на отбивка до Бяла, Русенско. Според мен за дълбок сън. Кемпер - мечта, а всъщност цяла къща. Има и клип на сайта им.
        http://www.climbglobally.com/
        Последно редактирано от ag ro; 20-10-16, 18:19.
        На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор.
        "Погледнато формално, всичко е нормално. Погледнато нормално, всичко е формално!"-Радой Ралин

        Коментар


        • #64
          От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

          Това ако можеш да го нахраниш... не е зле. Ама и скоростта на придвижване не е много подходяща , отпуската няма да стигне.
          Фиат Купе
          Опел Фронтера В
          Мицубиши Паджеро Пинин

          Коментар


          • #65
            От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

            Първоначално публикуван от Николай Колев Преглед на мнение
            Това за лични превозни средства до 7.5 тона общо тегло не се изисква пише го тук:https://www.rta.government.bg/images...redba/nh-3.pdf

            чл.3 точка 7.

            Чл 3.

            Тази наредба не се прилага по отношение на:


            1. превозни средства, чиято максимално допустима скорост не надвишава 40 km/h;
            2. превозни средства, притежавани или наети без водач от въоръжените сили,
            службите за гражданска защита, противопожарните служби и службите, отговарящи за
            поддържането на обществения ред, когато превозът се извършва в изпълнение на задачи,
            възложени на тези служби и е под техен контрол;
            3. превозни средства, използвани за превоз на хуманитарни помощи с нетърговска
            цел, използвани при извънредни случаи или спасителни операции;


            4. специализирани превозни средства, използвани за медицински цели;


            5. специализирани ремонтни превозни средства, извършващи дейност в радиус от 100
            km от тяхната база;
            6. превозни средства, преминаващи пътни изпитвания за целите на техническо
            разработване, ремонт или поддръжка, и нови или възстановени превозни средства, които
            не са пуснати в експлоатация;


            7. превозни средства или състави от превозни средства с допустима максимална маса
            непревишаваща 7,5 t, използвани за превоз на товари с нетърговска цел;


            8. превозни средства, представляващи музеен или исторически интерес, използвани за
            превоз на пътници или товари с нетърговска цел.

            Това е за тахошайбите

            А тук пише кога не се изисква и професионална компетентност за превозни средства с общо тегло до 7.5 тона.

            В случая е важен чл.5 точка 6

            Надерба 41 от 04.08.2008г. не знам дали е актуална сега :http://www.rta.government.bg/images/...uredba/n41.pdf

            този член 5 точка 6 гласи:За управлението на превозни средства за лична употреба с не търговска цел.


            Извинявам се за едрия шрифт но по малкия не се чете.
            То няма да е лошо , ма никак да се промени в закона ( както е в Германия) с кат "Б" да се управлява до 7тона общо тегло.Съвременните бусове , дълга база с надстройка по размери не са по-малки от съответното камионче.Па и нямат ограничител на скоростта.
            А на колегата , който спомена Фиат Дукато - стават машините , но кемперът е изпълнен върху голо шаси от фирмата.Не е доработка върху бус.
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #66
              От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

              ............грешка!
              088пет722пет99
              http://www.hydropompi.com/

              Коментар


              • #67
                От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:merc.jpg
Прегледи:1
Размер:45.7 КБ
ID:5731974
                Преразказ по картинка със следните въпроси:

                1. Може ли този фургон да се съедини с кабината и със спойлера, за да се получи един обем, като се изреже задната стена на кабината?
                2. От какъв материал е направена облицовката на фургона /тавана е празрачен и може ли да се термоизолира?
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #68
                  От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

                  Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                  Проблемите не свършват само с придобиването на съответната категория за правоупрваление "С". От тук нататък следват необходимите - тахограф, електронна карата на водача, задължителните 45 мин. почивка на всеки 4,5 часа шофиране и пауза след 9ч на волана и т.н. Нищо чудно от ДАИ да му поискат и карта за квалификация на водач на МПС /т.н. професионална компетентност/. Отделно цените на винетните стикери, застраховки и т.н. стават като за камион.
                  Тоя целия панаир е за Превоз на товари, на талона ще пише или специялен или нещо други и всичко отпада. Преди време тук се продаваше кемпер на база камион Мерцедес, и то от 10+ тонните, помня, че собственикът беше писа - кара се с кат.Б
                  Ford Maverick II 2.3 XLT
                  Ford Mondeo MK5

                  Коментар


                  • #69
                    От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

                    Намерих го - http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=100260 , баш за С си е, това е 6-8 тонен по принцип, в случая с Б кат.
                    Ford Maverick II 2.3 XLT
                    Ford Mondeo MK5

                    Коментар


                    • #70
                      От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

                      Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                      Намерих го - http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=100260 , баш за С си е, това е 6-8 тонен по принцип, в случая с Б кат.
                      Този е регистриран с някаква шашма. Може да се кара с Б категория ама условно.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

                        Може, просто знам че го мернах някъде. Иначе другите простотии отпадат при над 3,5 т., щото по тая логика като мине 12 т. и лиценз за превоз на товари ще му търсят.
                        Ford Maverick II 2.3 XLT
                        Ford Mondeo MK5

                        Коментар


                        • #72
                          От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

                          Какъв е разхода на мерцедес и на ивеко за 3 литровите дизели?
                          Това за скорости 100-120 км/ч. с 1.5 тона товар извън града при "пенсионерско" управление.
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • #73
                            От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

                            За кои 3-литрови дизели на Мерцедес става дума, че в зависимост от първата буква на буса са няколко.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              За кои 3-литрови дизели на Мерцедес става дума, че в зависимост от първата буква на буса са няколко.
                              318/319 2007-2009 година.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #75
                                От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

                                Това намерих от руски форуми за Ивекото:

                                "У меня на 35S18 расход по трассе 7л/100км. В городе по пробкам 10л/100км.

                                Смешанный получается около 9,0л/100км. Летом меньше.
                                Крейсерская скорость - 80-90км/ч. Езжу на круиз-контроле.

                                Бак на 93л, потому заправляюсь каждые 950-1000км.

                                Один раз перекатал и на 1070км встал на МКАДе с пустым баком.
                                Среднестатистический вычисленный расход за полгода (или за 20.000км) составляет 9,2л/100км

                                После 70км/ч увеличение скорости на 10% даёт увеличение расхода топлива на 20%.
                                т.е.: 70 км/ч - 6,4л, 80км/ч - 7,5л, 90км/ч - 9,0л, 100км/ч - 10,8л, 110км/ч - 13,0л, 120км/ч - 15,6л и.т.д.
                                Так что кто любит притопить газ в пол - не надо жаловаться, что машина много жрёт!"

                                "
                                35s18 трасса 10,5-11,2 город 11,2-12,3 тихо неезжу "

                                "35с18 2007г очень удивился и порадовался расходу 8,5-9 литров, при 1750 об идет 100 км час при этом на этих оборотах мощная мгновенная динамика,вот такие пироги"

                                "
                                на скорости до 90 км.ч нюхает соляру до 8л,после 120 -начинает пить до 14 л...."
                                За спринтера 318 е аналогично.

                                Последно редактирано от Сергей Янков; 09-11-16, 10:20.
                                BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
                                LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
                                Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X