Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

    Търся бус макс. висока и дълга база с мощност над 160 к.с. със задни задвижващи колела, който да трансформирам в кемпер. Търся колкото се може по-мощен, защото ще му се налага да дърпа платформа. В задната част ще има доста тежък товар и е добре да е с двойна гума. Но общото тегло да е до 3.5 тона с оглед на кат. Б, винетка и тол такси като за л.а.
    Машината да е не по-стъра от 10 г.
    Като ровя в нета откривам

    Iveco Daily 35s18, Mercedes Sprinter 316/319. А също и VW Crafter. Ford Ttansit мисля че нямат толкова дълга база.
    Очаквам Вашите коментари за двигател /пробег и разход на гориво/, ходова част /здравина и комфорт на возене/, рама и фургон /корозия/, както и други възможни проблеми, които могат да възникнат при употребата.

    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  • #2
    От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

    Е-серията на "Форд", примерно Е250
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

      Двойната гума прескачаш 3,5 тона . Ако е регистриран до 3,5 тона то по скоро е с някакво изключение . Най евтино , и с най голям фургон е ивекото . Това че е по евтино , не е компромис с качеството . Има на въздух на задния мост , и това решава проблема с товаренето . Ако го правиш както трябва , цената ще стигне да си купиш и готов . Интересно ще е , ще следя темата ако пускаш снимки .Успех .

      Коментар


      • #4
        От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

        Аз бих взел една рулетка и бих пообиколил някоя и друга автокъща, която се занимава с продажба на бусове. Щом те интересуват само размерите и това е вариант, но не е лошо да отвориш и някоя страница с цени на резервни части за трите марки, които си "заделил".
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • #5
          От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

          Максимално висока и дълга база , и двойна гума , до 3.5 тона , няма. Впрочем има , но са регистрирани по втория начин , виждал съм и регистрирани като лек автомобил , но на всеки полицай ще му стане ясно ако погледне табелата.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #6
            От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

            Има дълги бази с двойна гума до 3.5т и не са уреждани по втория начин, така са серийно,особено фургоните, защото товаро-носимоста им не е много голяма! Ивеко са далеч напред пред МБ в надеждността.
            мисля, да зема а се замисля...

            Коментар


            • #7
              От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

              Има с двойна гума отзад има, го закупен нов от Мотопфу товаро пътнически 5+1. Но мен ме устройва и с единична.
              Моля някой запознат с двигателите да коментира.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #8
                От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

                Предлагам да разгледаш другите какво използват-например бусовете дето правят дистрибуция,куриерските фирми,маршрутните таксита!Те ще ти кажат най-точно какво да вземеш.
                Иначе аз съм пристрастен
                МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                Коментар


                • #9
                  От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

                  Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
                  Има дълги бази с двойна гума до 3.5т и не са уреждани по втория начин, така са серийно,особено фургоните, защото товаро-носимоста им не е много голяма! Ивеко са далеч напред пред МБ в надеждността.
                  +1

                  Като надеждност/качество/година/цена/разход, мисля че няма кой да ги бие, а и оригинално има регистрирани 35-ци с двойна гума.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #10
                    От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

                    Абе, ако не си се сетил, погледни и тук.
                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...E5%EC%EF%E5%F0
                    Пък и, Вальо може директно да ти разкаже някои неща.
                    Успех, ще следя с интерес. Иначе, Спринтер на 55 000 км., висок, дълъг, от "Балкан стар" ми го предлагат на 36000 лв. Това, ако може да е някаква база за калкулация на проекта.
                    Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

                      http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=212008 има си теглич мощен е става за проект надежден здрав на малко км. ефтин има газ ....но не е млад
                      driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                      Коментар


                      • #12
                        От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

                        За новите има някаква врътка , родните търговци я правят за да може да ги продават по-лесно. Приятел преди години като си купи нов Сааб комби , му сложиха две седалки в багажника и го регистрираха 6+1 , та и с бусовете правят нещо подобно , но на кантара грешката се вижда.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #13
                          От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

                          Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                          Абе, ако не си се сетил, погледни и тук.
                          http://www.offroad-bulgaria.com/show...E5%EC%EF%E5%F0
                          Пък и, Вальо може директно да ти разкаже някои неща.
                          Успех, ще следя с интерес. Иначе, Спринтер на 55 000 км., висок, дълъг, от "Балкан стар" ми го предлагат на 36000 лв. Това, ако може да е някаква база за калкулация на проекта.
                          Над макс. лимит ми е тази оферта.

                          Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                          http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=212008 има си теглич мощен е става за проект надежден здрав на малко км. ефтин има газ ....но не е млад
                          Това нещо е ниско, малко и дърто. Сигурно и доста амортизирано. Погледнах и по-новите такива Е150 и Е250. Всичките са с обща дължина под 6 м. и не ми вършат работа.
                          Темата на Вальо съм я чел, но сега ме подсетихте за се чуя с него.
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • #14
                            От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

                            Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                            За новите има някаква врътка , родните търговци я правят за да може да ги продават по-лесно. Приятел преди години като си купи нов Сааб комби , му сложиха две седалки в багажника и го регистрираха 6+1 , та и с бусовете правят нещо подобно , но на кантара грешката се вижда.
                            Ивеко си има обозначение за тази цел-примерно (3512)-3500кг.общо тегло и 120 коня.От 1983г. си ги има с двойна гума,и тегло до 3.5тона!И няма нищо незаконно в регистрирането! Цитирания пример е неуместен!
                            088пет722пет99
                            http://www.hydropompi.com/

                            Коментар


                            • #15
                              От: Бус за трансформация в кемпер. Мерцедес или Ивеко?

                              И пак да помоля някой ако има инфо да сподели за двигатели, слаби места и проблеми.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X