Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко ретро, или ЛР Дискавъри1. Има ли още дух в старите магарета?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Малко ретро, или ЛР Дискавъри1. Има ли още дух в старите магарета?

    Винаги съм подценявал Диското, но е един изключително практичен семеен джип. В този ценови клас на практика няма конкуренция - единствено може би Терано. Само да беше с 50 см по-дълъг курника...

    Нека колегите, които разбират повече от офроуд, да ги плюят колкото искат - това държи цената им ниска и мен ме устройва напълно.

    Коментар


    • #32
      От: Малко ретро, или ЛР Дискавъри1. Има ли още дух в старите магарета?

      Диаско, Рейнж....всичко що е Ровър минеш ли го на по-големи и агресивни гуми от предписаните, ще береш ядове. Приготви си резервни дифове, карета, полуоски. От опита ми да вкарам един проект с два завиващи моста, 3,5 литров мотор и бутонки в траяла .....резултат: около 4-5 дифа /изронени зъби на корона и пиньон, както и потрошена касета/ , карета - две кофи, полуоски - отрязани като на струг.....трагедия, забравих и една раздатка. Единственото решение е решението на Младен -Ашкрофт. Скъпо и неоправдано. Ако е джип за риба и леки разходки Диското е прекрасно - голямо и удобно. Това е от личен опит, не защото съм чул или видял.
      0897/833 689 - Николай Божков

      Коментар


      • #33
        От: Малко ретро, или ЛР Дискавъри1. Има ли още дух в старите магарета?

        Малко доста извратихте темата на човека с карета, полуоски, блокажи, Ашкрофт, Патроли и прочие.

        Човека иска да си вземе бюджетен джип за из природата и се е огледал в Дискавъри, прекрасно.

        Преди 13+ години и аз имах Дифендър 110, с Мишелин XZL 7.50/16 (така си излезе от магазина) и нищо друго по него освен печка. И така обиколих България на длъж и на шир (с бая балкан в това число) N на брой пъти, та и на много места и наоколо, по Балканския полуостров. След това разбрах, че е трябвало да имам и лебедка, лифт, шнорхел, по-големи гуми и т.н., щото иначе това е нямало как да го правя...

        Така, че единственото решение НЕ е на Младен (големи уважения към него и късият му Дифендър) , хайде моля. Да не напомням за Човека Дрехарски, който отиде до Монголия с Астра комби 1.6д, както каза човек от форума, той не е знаел, че не може.

        Коментар


        • #34
          От: Малко ретро, или ЛР Дискавъри1. Има ли още дух в старите магарета?

          Виж, карам това което е написано в подписа.
          Кара се всеки ден, на 23 години е.
          Имам опит в експлоатация и поддръжка на Диско 1, това ми е второ. Третото 4x4 пак ще е LR.
          Ако искаш пиши, звънни, кажи ... да се видим на по кафе, торта, бира, мръвка и да си говорим както трябва.
          Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
          LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
          Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

          Коментар


          • #35
            От: Малко ретро, или ЛР Дискавъри1. Има ли още дух в старите магарета?

            Първоначално публикуван от Радослав Райчев Преглед на мнение
            Виж, карам това което е написано в подписа.
            Кара се всеки ден, на 23 години е.
            Имам опит в експлоатация и поддръжка на Диско 1, това ми е второ. Третото 4x4 пак ще е LR.
            Ако искаш пиши, звънни, кажи ... да се видим на по кафе, торта, бира, мръвка и да си говорим както трябва.
            Тази машина от аватара ти същата ли е като тази Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00329.JPG
Прегледи:1
Размер:54.4 КБ
ID:5704227
            На нас клиренс ни трябва , не скорост

            Коментар


            • #36
              От: Малко ретро, или ЛР Дискавъри1. Има ли още дух в старите магарета?

              Мисля че е същата модификация.
              Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
              LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
              Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

              Коментар


              • #37
                От: Малко ретро, или ЛР Дискавъри1. Има ли още дух в старите магарета?

                Подкрепям за Д1 не зашото е най добрия джип, а защото темата е "да си купя ли Д1, или да".
                Ще си позволя и да кажа на какво да се обърне внимание, тоест слаби места, които или не могат да се ремонтират надеждно, или са скъпи за ремонт!
                Основното е ръжда по купето - тук битува мнението, че Д1 е "алуминиево" и не гние. Донякъде вярно - алуминиеви са външните панели и капаци. Скелета е стоманен и си гние като за световно ... може да си го гледаш отвън, че е слънчак, но на места които не се виждат да е пълен гнилоч!
                Силово предаване - да се гледа всичко по веригата от скорости, до диференциали, като да се обърне особенно внимание на раздатката.
                ДВГ - по принцип надежден, но най често го предават възли от периферията, предвид възраста.
                Салон - много слаби пластмаси, тапицерии и седалки.
                Люкове - колкото по малко, толкова по малко вероятно да тече.
                И, както Цецо по горе отбеляза, тоя модел го има и с електронно упрабление на гор. система, което според мен съсипва идеята за надеждна машина, тоест да се избягва.
                Последно редактирано от Аndro 160; 29-02-16, 08:07.

                Коментар


                • #38
                  От: Малко ретро, или ЛР Дискавъри1. Има ли още дух в старите магарета?

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  И, както Цецо по горе отбеляза, тоя модел го има и с електронно упрабление на гор. система, което според мен съсипва идеята за надеждна машина, тоест да се избягва.
                  Ще внеса малко разяснение - системата е Бош и работи много добре, в момента карам такова. По-здрава е от алтернативите. Когато започне да прави проблеми (а тя ще започне) смяната с механична помпа Бош е доста лесно. С електронна помпа са основно автоматите след 94 година.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Малко ретро, или ЛР Дискавъри1. Има ли още дух в старите магарета?

                    Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                    Тази машина от аватара ти същата ли е като тази [ATTACH=CONFIG]854134[/ATTACH]
                    Не е точно. Дискавъри-то от снимката е от тъй наречените Camel Trophy replica. Отличават се по няколко основни външни белези от тези, автентичните коли, които са участвали в Camel Trophy емисиите, като например - участващите автмобили са имали клетка, багажника е захванат през тавана за тази клетка, а не за водобраните, както е на снимката, нямали са заводските air-backs като и някои други неща които са били стандартни в оборудването.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Малко ретро, или ЛР Дискавъри1. Има ли още дух в старите магарета?

                      Яро , отдавна беше , но доколкото си спомням човека каза че тази машина е участвала в Кемъл Трофи с германски екипаж .
                      На нас клиренс ни трябва , не скорост

                      Коментар


                      • #41
                        От: Малко ретро, или ЛР Дискавъри1. Има ли още дух в старите магарета?

                        Знам че линковете са забранени но цената не го прави продаваем у нас, и е само за пример. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...3&pageNumber=1



                        Отделно от тези, е имало и цивилна версия с име Кемъл Трофи, която включва определена комплектация и ниво на оборудване, подобно на версиите Ескуайър, Сънсийкър и още няколко подобни.

                        А за електрониката по 300Tdi, лошо не съм казал, надеждна е системата на Бош, но все някога някой датчик или кабел си заминава, и си трябват малко повече знания от нивото за обикновенно тракторен дизел. Също и имобилайзерите по тия мотори, мисля че нямат смисъл вече, а на тоя с електрониката, имобилайзера може да минава през компа и да се премахва по-трудно.


                        Между другото, доколкото съм се интересувал, мотора е съвместна разработка с голяма Австрийска фирма специализирана в проектирането на дизели и с добри традиции - https://de.m.wikipedia.org/wiki/AVL_List Те са едни от пионерите в разработването на високооборотни дизели с директно впръскване, за употреба в автомобили.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • #42
                          От: Малко ретро, или ЛР Дискавъри1. Има ли още дух в старите магарета?

                          На колегата, задал въпроса в първото мнение ще предложа да си избере някой от вече предложили услугите си като собственици на Диско и просто да види на място, да пробва и да поговори с хора които реално карат този автомобил( плюсовете са много при правилния избор на запазен екземпляр - здрав, практичен автомобил с евтини резервни части и отлична проходимост и живучест във стоков вид). И да не обръща внимание на фенове на други марки, които всъщност карат нещо различно и си чешат тук езиците с глупости и спам, без дори да имат и малко опит със въпросния автомобил.
                          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                          www.ADV-Bulgaria.com

                          Коментар


                          • #43
                            От: Малко ретро, или ЛР Дискавъри1. Има ли още дух в старите магарета?

                            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                            ....


                            Между другото, доколкото съм се интересувал, мотора е съвместна разработка с голяма Австрийска фирма специализирана в проектирането на дизели и с добри традиции - https://de.m.wikipedia.org/wiki/AVL_List Те са едни от пионерите в разработването на високооборотни дизели с директно впръскване, за употреба в автомобили.
                            На мен ми прилича на 2.5 д на Транзит-а, дето му викаха "акула - та". Само дето е с чугунена глава. Много здраво желязо - още ги карат - ламарини няма, ама ДВГ не умира.
                            Последно редактирано от Аndro 160; 29-02-16, 18:02.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Малко ретро, или ЛР Дискавъри1. Има ли още дух в старите магарета?

                              Огромни благодарности на всички, които се включват с опита и добрите си съвети. Проучвайки нещата се замислих над следното например: Коробкапередач LT77 изначально зарекомендоваласебя не лучшим образом. У нее часто выходила из строя вторая передача и разбивало шлицевое соединение вала, входящего в РК. В свое время Land Rover провел акцию по замене 77-й коробки на 380-ю всего за $1000,и очень многие такой возможностью воспользовались. С R380 практически все проблемы были сняты. Правда, иногда пристарте с места (особенно у машин сбензиновым двигателем) срезало первичныйвал, но это происходило просто от неумения плавно трогаться. До колкото разбрах, тази скоростна кутия се е монтирала до 1995-96 г. Тоест обхваща моделите с двигателя 200Д, който сам по себе си не е лош. И дали това има връзка със следното например....*********....И дали един такъв случай означава, че би могло да се закупи такъв проблемен екземпляр за подобна пазарна сума, при положение, че са налице добър двигател и най-вече неръждиво купе, и в последствие да се инвестира в поставянето на по-добри елементи на трансмисията. Разбирам, че това зависи в най-голяма степен от конкретния случай, но все пак...?
                              Последно редактирано от Чавдар (V93); 29-02-16, 21:40.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Малко ретро, или ЛР Дискавъри1. Има ли още дух в старите магарета?

                                Не пускай линкове. И този ще го изтрият. Такива са правилата.Много стар и подозрително евтин екземпляр.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X