Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Границите на паркета

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Границите на паркета

    И на този ли ще кажете паркетник

    Последно редактирано от TRAPERA; 14-10-07, 07:02. Причина: Допълване

    Коментар


    • #17
      До: Границите на паркета

      Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
      И на този ли ще кажете паркетник
      Е дай нещо повече де! Страшният външен вид не означава нищо, а другото е терен, на който и старата ми "Вектра" не би имала ядове.

      Темата не е и не е редно да става за обсъждане на конкретни марки и модели, но като е станала дума - ето мнението на човек , който кара и G, и ML
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        До: Границите на паркета

        Понеже спорите къде е границата на паркета,та да ви кажа:Ами някъде между мозайката и теракота.Там трЕбва да е.Или балатума...В повечето случаи има лайсна,която определя точното местоположение по ГПС координати...
        Както е казал някой неизвестен автор от края на 20 век:"То,ТАЯ работа,се проверява с...проверяване..."
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #19
          До: Границите на паркета

          Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
          И на този ли ще кажете паркетник

          Голямата реклама в Джурасик парк. Нещо не видях нещо изключително да покажат като проходимост там, освен че Т-рекса ги размяташе като консерви
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            До: Границите на паркета

            Мда освен това има "чудовищен" клиренс от 99мм, с тези прагове и легнал полицай не може да мине в някой краен квартал, супер мега ултра тунинг и като резултат кофи рейсър

            При все това мен радва, готина боя и визия

            Поздрави,
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #21
              До: Границите на паркета

              Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение

              Е сега остава някой да покаже как ML-а върви там, откъдето минават G-тата ...


              B+

              Коментар


              • #22
                До: Границите на паркета



                Na osnovi ML 350 EVO I tvrtka ORC konstruirala je model Mercedes ML 350 EVO II. Renomirana tvrtka AMG isporucila je motor i mjenja, a sve to, uz bogato iskustvo Hans-Erwina Baura i njegovih djelatnika, rezultiralo mocnim natjecateljskim autom prema FIA-inu pravilniku, kategorije T1.1 (prototip s benzinskim pogonom), koji se upotrebljava za trke Rally Raida (trke iz serije BAJA i Dakar).

                Tehnicki podaci o vozilu ML 350 EVO II su slijedeci:

                3,5 litreni motor V6 AMG/4 ventila po cilindru ( 24 )- Mercedes motor sa 285 KS. Mjenjac je sportski (trkaci kako ko hoce) 5-brzinski automatski (a bolje bi bilo da nije automatik - po meni). Diferencijali su konstrukcije ORC X-Trac napravljeni od magnezija sa lamelastom spojkom. Ovjes je poseban za znalce jer se radi o 8x2,5 (po dva amortizera na svaki tocak) FOX 4 Grip i s dvostrukim Eibach Rennsport zavojnim oprugama. Spremnici za gorivo su FIA homologirani trkaci 2x220-litreni, napravljeni od gumenog mijeha i spremljeni u kuciste od aluminija.

                Tezina vozila propisana je od strane FIA-e i iznosi minimalno 1750 kg, ukljucujuci vozaca i 50 litara goriva u spremniku. Kao kuriozitet, i prednja i zadnja "osovina" identicne su konstrukcije.

                ( U svakom slucaju, posjet tvrtki ORC samo je nadopunio nasa nastojanja da tematsku cjelinu o off-road opremi pretocimo u prakticnu primjenu )



                съжалявам за чуждицата, но не мога да го преведа - въпреки латиницата е на близък език и се разбира горе-долу







                повече тук
                Последно редактирано от IvanIvanovi; 14-10-07, 20:45. Причина: добавяне на линк
                ________________________________________________
                Subaru OUTBACK 2,5
                Hyundai TUCSON 2.0

                Коментар


                • #23
                  До: Границите на паркета

                  Изключение, което потвърждава правилото!
                  Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                  Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Границите на паркета

                    Ей ви още едно отличие. На паркетниците не им чистят стъклата по този начин ...



                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Границите на паркета

                      "Бойните" ML са от Джурасик парк, и не са някакви свръхпроходими. Ако помните във филма "играеха" нещо като увеселителни влакчета или такива за разходка - движеха се на ток по една релса из парка за да може клиентите да зяпат динозаврите. А намек за проходимост - никакъв дори и във филма на който Мерцедес е официален партньор... А EVO-то на ORC има общо с базовия ML, колкото и Volkswagen Race Touareg и Mitsubishi Pajero Evo за "Дакар"...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Границите на паркета

                        на въпроса къде е границата на паркета може най-просто да се каже, че джип имащ бързи-бавни не е паркетник.
                        От това къде и как ще мине има значение кой кара, какви гуми окачване и т и тн и тн

                        Коментар


                        • #27
                          До: Границите на паркета

                          Първоначално публикуван от vokel Преглед на мнение


                          Тази равна ливадка не се признава. Тук да го видя!
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Границите на паркета

                            Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                            Тази равна ливадка не се признава. Тук да го видя!
                            Все нови и нови изисквания.
                            Сега пък който няма лебетка е паркетник.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Границите на паркета

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Все нови и нови изисквания.
                              Сега пък който няма лебетка е паркетник.
                              Няма такова нещо! Нали го сравняват с Г-то? Тогава да го видим как върви там, където минават Г-тата.
                              Лебедката НЕ е задължителна. Ако може без нея - още по-добре ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Границите на паркета

                                Тази тема е мнооооого изтъркана от "предъвкване" из Форума, в предишните теми се говореше за: Цели Мостове, Рама, Бавни... и НАЙ-Вече за това Да не му пука на собственика (или който кара) Защото най-добрият "джип" е този за който не ти пука (цитат по памет)
                                Лично за мен нещата са така:
                                1. Рама
                                2. Цели мостове
                                3. Огромен запас от здравина!!!
                                4. Мощен двигател
                                5. Достатъчни ходове на окачването
                                6. Големи гуми (клиренс)
                                7. Блокировки (спасяват в много случай)
                                8. Геометрия
                                9. Здрава боя

                                Но в деиствителност за мен най-важно е Компромиса между противоречиви показатели като проходимост и поведение на шосето Защото за да стигна до "препиатствието" навъртам мнооооого километри по шосе или магистрала, така че компромис му е цаката

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X