След като четях мнения във форума се замислих къде са границите на паркетите... Имам чувството че доста се спекулира с това понятие. Щом е нов и лъскав - паркетен. Щом е над 10-15 год. с виещи дифове - истинска джипка. А все пак технологиите се развиват ...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Границите на паркета
Свий
X
-
До: Границите на паркета
Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнениеСлед като четях мнения във форума се замислих къде са границите на паркетите... Имам чувството че доста се спекулира с това понятие. Щом е нов и лъскав - паркетен. Щом е над 10-15 год. с виещи дифове - истинска джипка. А все пак технологиите се развиват ...
Но най-добре си проличават в гората. "Паркетът" е (примерно) до тук. Нататък продължават "истинските джипки". Без значение дали са нови и лъскави. И без това, когато излязат от другата страна, най-вероятно вече няма да са толкова лъскави ...Ние не сме неутрални!
-
До: Границите на паркета
Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнениеСлед като четях мнения във форума се замислих къде са границите на паркетите... Имам чувството че доста се спекулира с това понятие. Щом е нов и лъскав - паркетен. Щом е над 10-15 год. с виещи дифове - истинска джипка. А все пак технологиите се развиват ...
Коментар
-
До: Границите на паркета
Проблема на паркета е не дали ще мине а след няколко подобни преминавания как ще му се отрази и какво е нужно като средства и труд за въстановяването му Иначе е пълно с диваци които ще презскочат показаната гърбица с засилка само че за следващата им трябва нов паркетник
Коментар
-
До: Границите на паркета
Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнениеПроблема на паркета е не дали ще мине а след няколко подобни преминавания как ще му се отрази и какво е нужно като средства и труд за въстановяването му Иначе е пълно с диваци които ще презскочат показаната гърбица с засилка само че за следващата им трябва нов паркетник
П.П. Примери могат да се дадат много - ей ги и снимките от последните 2 състезания ...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: Границите на паркета
Мразя е тая дума.
Всеки я използва както му е угодно и най-вече за да се самоутешава че неговото е джип а чуждото не.
Преди време и аз повдигнах въпроса и общо взето стана ясно че под паркетник се има в предвид недостатъци при движение по пресечен терен. Ходове на окачването и геометрична проходимост. Значи като изключим няколко представителя на клас UV като УАЗ Дифендър и Вранглер (които пък от своя страна са повод за подигравки когато стъпят на асвалта) всичко може да бъде наречено паркет.
Даже и за тях не е сигурно. Сега си спомням че някъде бях прочел израза "паркетна УАЗка". Щото видители била много лъскава. Значи за гората не става. Че с тоя бляскъв лак дървета не може да събаря. Паркетен лъв разбираш ли. Изглежда а не е.
Чавдаре ето ти един оригинален паркетник който може да мине през твоето препядствие.
http://www.suzuki4x4products.com/nie...s/photo19.html
Но не може да мине от тук.
Коментар
-
До: Границите на паркета
Пламене, ти ли не знаеш какво е "паркетник"?!
Не смятах да пиша по тая тема, ама специално на теб ще ти обясня с пример: Паркетник е ML на Mercedes, a G не е... Опитвам се да ти припомня един разговор, в който обяснявах на едно хлапе "какво е паркетник" и то схвана разликата за няма и минута. Разговорът се провеждаше в твоя джип, някъде по пирдопските баири.
П.П. Примерът беше даден от хлапето.Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.
Коментар
-
До: Границите на паркета
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеМразя е тая дума.
...
Преди време и аз повдигнах въпроса и общо взето стана ясно че под паркетник се има в предвид недостатъци при движение по пресечен терен. Ходове на окачването и геометрична проходимост.
Мисля, че освен разликата в проходимостта, много съществено отличие е здравината и издържливостта на една машина при експлоатация извън пътищата. Това е и същността на казаното от Близнака.
Иначе, в зависимост от ината и уменията на собственика си, един паркетник може да мине и на много места, където минават по-коравите машини. Въпросът е как, на каква цена и колко време може да продължи да го прави ...
И аз смятам, че повечето от новите машини, произвеждани през последните години, са "паркетници". И то не, защото са лъскави. Просто производителят им не ги е предвидил за експлоатация извън пътищата, а е заложил в тях качества, които са по-важни на асфалта. Където пък "непаркетниците" на свой ред показват много недостатъци ...
Между другото, аз не намирам нищо странно в съчетанието "паркетна УАЗка". Наистина има и такива. Само че определящото не е лъскавата боя. А примерно наличието на пластмасови брони с ниско разположени в тях фарове за мъгла. Такива декоративни брони определено влошават проходимостта на джипа и, естествено, ще бъдат първата жертва, когато джипът влезе там, където най-вече му е мястото ...
Що се отнася до "моето препятствие" - виж какво съм написал по-горе. Въпросната купчинка пръст НЕ е пример за сериозно препяствие, а обозначение на чертата, преминаването след която за един паркетник твърде често може да означава ако не необходимост от спасителна операция, то немалки разходи за ремонти ...
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеЗначи хлапето със сигурност не е знаело че показателите на RTI рампа на МЛ и Г са идентични.
Освен че и клиренса на МЛ е по-голям.Последно редактирано от Чавдар (V93); 13-10-07, 20:45.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: Границите на паркета
с последното мнение сам напълно съгласен.
Скоро си взех и ТЛК 95, и след доста нападки относно паркета мислех направо да я карам да я правят в Реал Ковачев. Сега обаче реших първо да я тествам. Тогава мойа да опиша преди и след....BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...
Коментар
-
До: Границите на паркета
Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнениеИ що толкова се вживяваш, та чак до омраза да стигаш?!?
Мисля, че освен разликата в проходимостта, много съществено отличие е здравината и издържливостта на една машина при експлоатация извън пътищата. Това е и същността на казаното от Близнака.
Иначе, в зависимост от ината и уменията на собственика си, един паркетник може да мине и на много места, където минават по-коравите машини. Въпросът е как, на каква цена и колко време може да продължи да го прави ...
И аз смятам, че повечето от новите машини, произвеждани през последните години, са "паркетници". И то не, защото са лъскави. Просто производителят им не ги е предвидил за експлоатация извън пътищата, а е заложил в тях качества, които са по-важни на асфалта. Където пък "непаркетниците" на свой ред показват много недостатъци ...
Между другото, аз не намирам нищо странно в съчетанието "паркетна УАЗка". Наистина има и такива. Само че определящото не е лъскавата боя. А примерно наличието на пластмасови брони с ниско разположени в тях фарове за мъгла. Такива декоративни брони определено влошават проходимостта на джипа и, естествено, ще бъдат първата жертва, когато джипът влезе там, където най-вече му е мястото ...
Що се отнася до "моето препятствие" - виж какво съм написал по-горе. Въпросната купчинка пръст НЕ е пример за сериозно препяствие, а обозначение на чертата, преминаването след която за един паркетник твърде често може да означава ако не необходимост от спасителна операция, то немалки разходи за ремонти ...
Е сега остава някой да покаже как ML-а върви там, откъдето минават G-тата ...FORD MAVERIK 2.7TD
Тел.0898662817
LZ1IID
Коментар
-
До: Границите на паркета
Първоначално публикуван от iliikata Преглед на мнениеИмам няколко снимки на ML-а как му помагат на далеч по-малка купчинка
Бе аз имам снимка и на един Патрул как му помагат на тая същата купчина, ама няма да ти я покажа ...Ние не сме неутрални!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар