Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Границите на паркета

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Границите на паркета

    След като четях мнения във форума се замислих къде са границите на паркетите... Имам чувството че доста се спекулира с това понятие. Щом е нов и лъскав - паркетен. Щом е над 10-15 год. с виещи дифове - истинска джипка. А все пак технологиите се развиват ...
    BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

  • #2
    До: Границите на паркета

    Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
    След като четях мнения във форума се замислих къде са границите на паркетите... Имам чувството че доста се спекулира с това понятие. Щом е нов и лъскав - паркетен. Щом е над 10-15 год. с виещи дифове - истинска джипка. А все пак технологиите се развиват ...
    Граници на паркета - много, изглеждат по-различен начин и за тях може да се дискутира надълго и на широко.
    Но най-добре си проличават в гората. "Паркетът" е (примерно) до тук. Нататък продължават "истинските джипки". Без значение дали са нови и лъскави. И без това, когато излязат от другата страна, най-вероятно вече няма да са толкова лъскави ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      До: Границите на паркета

      както винаги всяко мнение е подкрепено с материал.вече почвам да ти завиждам на архива,ама то е казано опита дава много
      ПАВКО
      0888802068

      Коментар


      • #4
        До: Границите на паркета

        Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
        След като четях мнения във форума се замислих къде са границите на паркетите... Имам чувството че доста се спекулира с това понятие. Щом е нов и лъскав - паркетен. Щом е над 10-15 год. с виещи дифове - истинска джипка. А все пак технологиите се развиват ...
        Аз бих казал така - всичко е "паркет" докато не си направиш "джипка" от него.

        Коментар


        • #5
          До: Границите на паркета

          Проблема на паркета е не дали ще мине а след няколко подобни преминавания как ще му се отрази и какво е нужно като средства и труд за въстановяването му Иначе е пълно с диваци които ще презскочат показаната гърбица с засилка само че за следващата им трябва нов паркетник

          Коментар


          • #6
            До: Границите на паркета

            Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
            Проблема на паркета е не дали ще мине а след няколко подобни преминавания как ще му се отрази и какво е нужно като средства и труд за въстановяването му Иначе е пълно с диваци които ще презскочат показаната гърбица с засилка само че за следващата им трябва нов паркетник
            Абсолютно си прав за това. А показаната купчина пръст не е дадена за пример като препятствие сама по себе си. Просто е илюстрация за "граница". Като обикновено интересното е не самата граница, а онова, което е отатък нея ...

            П.П. Примери могат да се дадат много - ей ги и снимките от последните 2 състезания ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #7
              До: Границите на паркета

              Мразя е тая дума.
              Всеки я използва както му е угодно и най-вече за да се самоутешава че неговото е джип а чуждото не.
              Преди време и аз повдигнах въпроса и общо взето стана ясно че под паркетник се има в предвид недостатъци при движение по пресечен терен. Ходове на окачването и геометрична проходимост. Значи като изключим няколко представителя на клас UV като УАЗ Дифендър и Вранглер (които пък от своя страна са повод за подигравки когато стъпят на асвалта) всичко може да бъде наречено паркет.
              Даже и за тях не е сигурно. Сега си спомням че някъде бях прочел израза "паркетна УАЗка". Щото видители била много лъскава. Значи за гората не става. Че с тоя бляскъв лак дървета не може да събаря. Паркетен лъв разбираш ли. Изглежда а не е.

              Чавдаре ето ти един оригинален паркетник който може да мине през твоето препядствие.
              http://www.suzuki4x4products.com/nie...s/photo19.html

              Но не може да мине от тук.

              Коментар


              • #8
                До: Границите на паркета

                Пламене, ти ли не знаеш какво е "паркетник"?!
                Не смятах да пиша по тая тема, ама специално на теб ще ти обясня с пример: Паркетник е ML на Mercedes, a G не е... Опитвам се да ти припомня един разговор, в който обяснявах на едно хлапе "какво е паркетник" и то схвана разликата за няма и минута. Разговорът се провеждаше в твоя джип, някъде по пирдопските баири.

                П.П. Примерът беше даден от хлапето.
                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                Коментар


                • #9
                  До: Границите на паркета

                  Значи хлапето със сигурност не е знаело че показателите на RTI рампа на МЛ и Г са идентични.
                  Освен че и клиренса на МЛ е по-голям.

                  Що така заблуждаваш децата.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Границите на паркета

                    Ха,Ха,Ха!
                    Пътят е целта.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Границите на паркета

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Мразя е тая дума.
                      ...
                      Преди време и аз повдигнах въпроса и общо взето стана ясно че под паркетник се има в предвид недостатъци при движение по пресечен терен. Ходове на окачването и геометрична проходимост.
                      И що толкова се вживяваш, та чак до омраза да стигаш?!?

                      Мисля, че освен разликата в проходимостта, много съществено отличие е здравината и издържливостта на една машина при експлоатация извън пътищата. Това е и същността на казаното от Близнака.

                      Иначе, в зависимост от ината и уменията на собственика си, един паркетник може да мине и на много места, където минават по-коравите машини. Въпросът е как, на каква цена и колко време може да продължи да го прави ...


                      И аз смятам, че повечето от новите машини, произвеждани през последните години, са "паркетници". И то не, защото са лъскави. Просто производителят им не ги е предвидил за експлоатация извън пътищата, а е заложил в тях качества, които са по-важни на асфалта. Където пък "непаркетниците" на свой ред показват много недостатъци ...

                      Между другото, аз не намирам нищо странно в съчетанието "паркетна УАЗка". Наистина има и такива. Само че определящото не е лъскавата боя. А примерно наличието на пластмасови брони с ниско разположени в тях фарове за мъгла. Такива декоративни брони определено влошават проходимостта на джипа и, естествено, ще бъдат първата жертва, когато джипът влезе там, където най-вече му е мястото ...

                      Що се отнася до "моето препятствие" - виж какво съм написал по-горе. Въпросната купчинка пръст НЕ е пример за сериозно препяствие, а обозначение на чертата, преминаването след която за един паркетник твърде често може да означава ако не необходимост от спасителна операция, то немалки разходи за ремонти ...


                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Значи хлапето със сигурност не е знаело че показателите на RTI рампа на МЛ и Г са идентични.
                      Освен че и клиренса на МЛ е по-голям.
                      Е сега остава някой да покаже как ML-а върви там, откъдето минават G-тата ...
                      Последно редактирано от Чавдар (V93); 13-10-07, 20:45.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Границите на паркета

                        с последното мнение сам напълно съгласен.
                        Скоро си взех и ТЛК 95, и след доста нападки относно паркета мислех направо да я карам да я правят в Реал Ковачев. Сега обаче реших първо да я тествам. Тогава мойа да опиша преди и след....
                        BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                        Коментар


                        • #13
                          До: Границите на паркета

                          Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                          И що толкова се вживяваш, та чак до омраза да стигаш?!?

                          Мисля, че освен разликата в проходимостта, много съществено отличие е здравината и издържливостта на една машина при експлоатация извън пътищата. Това е и същността на казаното от Близнака.

                          Иначе, в зависимост от ината и уменията на собственика си, един паркетник може да мине и на много места, където минават по-коравите машини. Въпросът е как, на каква цена и колко време може да продължи да го прави ...


                          И аз смятам, че повечето от новите машини, произвеждани през последните години, са "паркетници". И то не, защото са лъскави. Просто производителят им не ги е предвидил за експлоатация извън пътищата, а е заложил в тях качества, които са по-важни на асфалта. Където пък "непаркетниците" на свой ред показват много недостатъци ...

                          Между другото, аз не намирам нищо странно в съчетанието "паркетна УАЗка". Наистина има и такива. Само че определящото не е лъскавата боя. А примерно наличието на пластмасови брони с ниско разположени в тях фарове за мъгла. Такива декоративни брони определено влошават проходимостта на джипа и, естествено, ще бъдат първата жертва, когато джипът влезе там, където най-вече му е мястото ...

                          Що се отнася до "моето препятствие" - виж какво съм написал по-горе. Въпросната купчинка пръст НЕ е пример за сериозно препяствие, а обозначение на чертата, преминаването след която за един паркетник твърде често може да означава ако не необходимост от спасителна операция, то немалки разходи за ремонти ...




                          Е сега остава някой да покаже как ML-а върви там, откъдето минават G-тата ...
                          Имам няколко снимки на ML-а как му помагат на далеч по-палка купчинка
                          FORD MAVERIK 2.7TD
                          Тел.0898662817
                          LZ1IID

                          Коментар


                          • #14
                            До: Границите на паркета

                            Първоначално публикуван от iliikata Преглед на мнение
                            Имам няколко снимки на ML-а как му помагат на далеч по-малка купчинка

                            Бе аз имам снимка и на един Патрул как му помагат на тая същата купчина, ама няма да ти я покажа ...
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Границите на паркета

                              Ма .купчинката е само загатната
                              FORD MAVERIK 2.7TD
                              Тел.0898662817
                              LZ1IID

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X