Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Audi S6 VS Subaru Forester

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Audi S6 VS Subaru Forester

    Абе майтап майтап. ама като видя обява за кола и на снимката на интериора се вижда на радиото да пише "Веселина" или "Вероника" ми настръхва косата
    Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

    Коментар


    • #77
      От: Audi S6 VS Subaru Forester

      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
      ... Отделно разхода на гориво който споменаваш е възможен при мнооого спокойно каране. Аз не карам така. На моя стил Това твоето ще гори 3 пъти повече от дизелов Форд.
      Напълно съм съгласен, установих същото след продължителни тестове. С мнооооого мъка, успях да сваля 3.0 аутбек на 8.5 (това 7.5 за мене е блян или некоректно измерване, но карай), но при такова каране сигурно 80тката ми ще харчи колкото Корса дизел.... Затова пък Субаруто като го настъпиш нагоре, разхода е... почти the sky is the limit... Всъщност, за да съм по-точен - средния разход на сегашната ми ТЛК80 е с литър и нещо по-нисък от средния разход на сегашния ми Аутбек 3.0 (второ поколение)...

      Коментар


      • #78
        От: Audi S6 VS Subaru Forester

        Друготоза което се сещам е че при S4/S6-цата центъра на тежестта е по-нисък понеже е нормална кола, а Форестъра е полусув. Не че нещо, но миналата седмица пред очите ми един удари една баничарка, която се движеше се с не повече от 50км/ч, в задния мост и следствие на удара баничарката беше по таван тотал, за щастиве нямаше пострадали. Та въпросната баничарка се обърна едиственно заради високия си център на тежестта, ако беше нормална кола щеше само да се завърти. Та, и това(според мен) трябва да се има впредвид като се купува кола тип бегачка да е стабилна по завоите
        M57D30T1
        W450

        Коментар


        • #79
          От: Audi S6 VS Subaru Forester

          Първоначално публикуван от josecuervo Преглед на мнение
          Друготоза което се сещам е че при S4/S6-цата центъра на тежестта е по-нисък понеже е нормална кола, а Форестъра е полусув. Не че нещо, но миналата седмица пред очите ми един удари една баничарка, която се движеше се с не повече от 50км/ч, в задния мост и следствие на удара баничарката беше по таван тотал, за щастиве нямаше пострадали. Та въпросната баничарка се обърна едиственно заради високия си център на тежестта, ако беше нормална кола щеше само да се завърти. Та, и това(според мен) трябва да се има впредвид като се купува кола тип бегачка да е стабилна по завоите
          Мда. Това е интересна гледна точка.
          Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
          Drag Grand Canyon Daily
          Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
          LZ1JYM

          Коментар


          • #80
            От: Audi S6 VS Subaru Forester

            Тя тази тема стана много фенска, но се чудя как си купувате автомобили с мощни двигатели и Ви дават разход като малолитражки?

            Карам Мазда 6 2.3 и на газ ми гори 10/100 извън града и карам спокойно.
            Мой приятел има хонда прелюд 2.0 136 к.с. и на газ му гори 9/100
            Голф с 5 цилиндровия двг някъде е около 150 к.с. 11-13/100 при скорост 120-130 км/ч.
            Импреза стокова с малкия двг. на бензин 9-11 при бързо но не екстремно каране.
            Форестър 2.5 /бившия на съседа ми през улицата от Сф до село-11/100 бензин при бързо каране но с жена и деца/не и неразумно/.

            А на Вас как Ви стигат само 7,5 литра бензин за 100 км?
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #81
              От: Audi S6 VS Subaru Forester

              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
              Тя тази тема стана много фенска, но се чудя как си купувате автомобили с мощни двигатели и Ви дават разход като малолитражки?

              Карам Мазда 6 2.3 и на газ ми гори 10/100 извън града и карам спокойно.
              Мой приятел има хонда прелюд 2.0 136 к.с. и на газ му гори 9/100
              Голф с 5 цилиндровия двг някъде е около 150 к.с. 11-13/100 при скорост 120-130 км/ч.
              Импреза стокова с малкия двг. на бензин 9-11 при бързо но не екстремно каране.
              Форестър 2.5 /бившия на съседа ми през улицата от Сф до село-11/100 бензин при бързо каране но с жена и деца/не и неразумно/.

              А на Вас как Ви стигат само 7,5 литра бензин за 100 км?
              Понеже се разхождаме често за риба със 70-тката със кайманите, с разход не може да ме плашите. Някъде там е и моя 7.5-8.0 обаче +10.
              Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
              Drag Grand Canyon Daily
              Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
              LZ1JYM

              Коментар


              • #82
                От: Audi S6 VS Subaru Forester

                Разход 7,5 на 100 бензин за над 200 коня... Да, ама не...В някой друг свят. Не в нашия...
                Аз карах 3 години Субару Форестър 2,0 бензин с ръчна скоростна кутия 150 коня. Колата е изключително стабилна. Това че била полусув и имала висок център на тежеста, и от там била нестабилна, просто не отговаря на истината. Това не е баничарка! Разхода и беше около 9/100 при съвем нормално каране смесен цикъл без никакво пържене. Когато тръгнех нагоре из Родопите и започнех да си играя по завоите разхода веднага скачаше. Докарвал съм я без проблеми до 14-15/100. Зимата на снега и леда даже е по-стабилна и бърза, от колкото на сух асфалт. Пробвано многократно! Тракшън контрола се намесва безапелационно и при най-лек намек за поднасяне и не позволява на колата да се върти и мотае насам натам. Перманентнто 4х4 си е кеф и сигурност, от където и да го погледнеш.
                Поддръжката на Субару не е от най-евтините. Интериора създава впечатление за евтина пластмаса, лесно се драска, а от един ароматизатор закачена на една решетка в купето изтече течност (най-вероятно на спиртна основа) и веднага никелираната пластмаса под него вече не беше никелирана... Гърнетата ръждясват бързо. На втората година от покупката (колата беше купена чисто нова от дилъра) задните гърнета вече бяха нашарени с ръжда. Задна скорост нещо трудно се включваше и искаше известно напипване. Това със задната скорост си беше проблем точно на този модел. На мен колата ми харесваше.
                Сега карам Тойота Рав4 2,2 дизел 136 коня. Гори 6/100 нафта и върви малко, като танк и има странен съединител. Няма го онова спортно усещане на Субаруто.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • #83
                  От: Audi S6 VS Subaru Forester

                  Здравей, Jimi, аз карах два поредни Форестъра 2.0 турбо. Ауди S4/S6 не съм карал и нямам база за сравнение.
                  За Субарутата: Първото Фори ми стъпи на 2800лв. след покупката - ангренажен комплект, водна помпа, накладки, предни дискове, задни амортисьори, масла, филтри, свещи и т.н. (постоянно излизаше по още нещо скъпоструващо), а второто - 2500лв. - всички неща като при първото + воден радиатор и гарнитури на капаци на клапани. Това са цифрите за коли в добро (не отлично) състояние на 10+ години, а и при двете машини предстоеше смяна на съединител (Exedy-700лв. /без труда/. Никой не кара леко турбо кола) и предни амове (по 210лв. парчето - Каяба). Газовата е още 1400лв., т.е. при Субару бъди готов за 3500-4500лв. първоначални заедно с газта. На мен вече ми се струва безсмислена подобна операция за 10+ годишна кола, на неизвестно колко км., струваща в БГ 4500-7000лв. (т.е. стойността на стягането й е равна на цената на самата кола), с неизвестно колко още бъдещи дефекти.
                  Иначе колата върви страхотно при висока скорост, а и си харчи доста - 12-14/100 при 140-150км./ч. При ниските скорости е някак неритмична (или прекалено бърза, или прекалено претрисаща), определено не е кола за Сф. Страшно стабилна в завои и на мокро (така и не успях да карам Субару през зимата). Разходът е нормален като за кола с постоянно 4Х4 и 170к.с. - 12.5-14 градско и 9-9.5 извънградско. Вътре е много функционална, но е тясна - на жена ми Мазда 323Ф, 2003г. е с повече пространство за краката на задните седалки. С голям и не много евтин размер гуми - 215/60/16 (това не вярвам да уплаши хора, каращи джипове). Управлението е много леко (говори се, че на Субару са сътрудничели инженери от Порше).
                  Изводът-Джамбазов е прав. Не е лоша кола и първите 2-3 месеца е кеф да се кара, но после след постоянните и скъпи ремонти и след като си се наръчкал по светофаритеи по магистралите - ти омръзва и я продаваш бързо-бързо и си мноооого доволен. Аз имах и допълнителни (финансови) причини за продажбата им. Ако някоя от следващите ми коли ще е Субару, то ще е Аутбек като на Сонда или Легаси седан след 2003г. Съжалявам за хаотичния пост. Поздрави!
                  Последно редактирано от zlost; 22-08-13, 18:21. Причина: корекции

                  Коментар


                  • #84
                    От: Audi S6 VS Subaru Forester

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    Хайде спри се. Разбрах, че от Субаро по високо нЕма.
                    Такова изказване не съм правил! И ми позволи да имам собствено мнение за Форд....дизел!
                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    (това 7.5 за мене е блян или некоректно измерване, но карай)
                    Със 110 на автопилот магистрално! Засечено е пълно-пълно..не знам за по-"коректно" измерване..а и разликата до твоя разход е 1 литър, така че говорим за сходни порядъци!

                    Не ангажирам и не агитирам никой да си купи Субару, вероятно Аудито също е добър автомобил! Аз съм направил своя избор.Съчетанието от качества в Субару-то ми допада, качеството на материали и здравината също, както и разхода спрямо това, което дава автомобила! Малко алтернативи с подобна съвкупност от качества биха се открили на пазара, особено в този ценови диапазон! Успех в търсенето!

                    ПП:Посочения разход е за 100 октанов бензин!
                    Последно редактирано от sonda; 22-08-13, 21:58. Причина: добавяне
                    0899 шест5313нула
                    За всекиго по нещо

                    Коментар


                    • #85
                      От: Audi S6 VS Subaru Forester

                      Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                      4HP 18 и 4HP 20 нямат нищо общо!
                      Е да де, ама разкажи малко за приликите и разликите, предимствата и недостатъците, издръжливостта и ремонтопригодността.
                      Всеки трети е шести

                      Коментар


                      • #86
                        Re: Audi S6 VS Subaru Forester

                        Тия Аутбек/Легаси 3.0 до 2009 година са много добри и са здрави, карал съм за малко и ми харесват, за разлика от новите модели. Но собствениците са ми казвали, че това под 10 не харчи.
                        "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                        Коментар


                        • #87
                          От: Audi S6 VS Subaru Forester

                          Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                          Е да де, ама разкажи малко за приликите и разликите, предимствата и недостатъците, издръжливостта и ремонтопригодността.
                          Ще оцапаме темата.Ако проявяваш интерес отвори нова тема и ще разказвам.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Audi S6 VS Subaru Forester

                            Първоначално публикуван от josecuervo Преглед на мнение
                            Друготоза което се сещам е че при S4/S6-цата центъра на тежестта е по-нисък понеже е нормална кола, а Форестъра е полусув. Не че нещо, но миналата седмица пред очите ми един удари една баничарка, която се движеше се с не повече от 50км/ч, в задния мост и следствие на удара баничарката беше по таван тотал, за щастиве нямаше пострадали. Та въпросната баничарка се обърна едиственно заради високия си център на тежестта, ако беше нормална кола щеше само да се завърти. Та, и това(според мен) трябва да се има впредвид като се купува кола тип бегачка да е стабилна по завоите
                            Уж си карал много Субарута, а пък не си разбрал че въпреки по-големия просвет на Форестъра центъра на тежеста им е много по-ниско от на "нормалните " коли поради конструкцията на боксеровия двигател и AWD трансмисията.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Audi S6 VS Subaru Forester

                              Първоначално публикуван от plaskom Преглед на мнение
                              Уж си карал много Субарута, а пък не си разбрал че въпреки по-големия просвет на Форестъра центъра на тежеста им е много по-ниско от на "нормалните " коли поради конструкцията на боксеровия двигател и AWD трансмисията.
                              Аами..ти не виждаш ли , че тия смотаните 2.5 ХТ едвам се държат на пътя, а и харчат...та требе пропан-бутан за икономия,а и не можеш стигна дизелова Сиера каквото щеш да правиш!
                              0899 шест5313нула
                              За всекиго по нещо

                              Коментар


                              • #90
                                От: Audi S6 VS Subaru Forester

                                Първоначално публикуван от plaskom Преглед на мнение
                                Уж си карал много Субарута, а пък не си разбрал че въпреки по-големия просвет на Форестъра центъра на тежеста им е много по-ниско от на "нормалните " коли поради конструкцията на боксеровия двигател и AWD трансмисията.
                                Според теб е трябвало да открия разлика докато карам? Не съм усетил да са залепнали за пътя благодарение на боксера и AWD-а. Нещо бмв с м-окачване ми се струва по-стабилно от Форестера с нисък център на тежеста, don't you think????. Още веднъж, извинявал че не съм усетил ниския център на тежестта на страхотния Форестър докато го карам .
                                Спирам да пиша, че явно тук във форума има много хора "акционери" в по-горната марка и се засягат пред фактите.
                                П.С Аз колите съм ги взимал от рент-а-кар, който има желание да си вземе една за една седмица, да покара и после да пише(в случай че не е собственик или не е карал)
                                M57D30T1
                                W450

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X