Обява

Свий
Няма добавени обяви.

кое е по добре 4х4 или..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: кое е по добре 4х4 или..

    За Велинград пуснаха ли пътя през Варвара ? През Юндола е доста тегаво . По тежко е според мен в сравнение София - Смолян през Асеновград .

    Коментар


    • #47
      От: кое е по добре 4х4 или..

      Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
      Извода е, продай витарата и бмв-то и си земи бмв 4х4... така няма да има място за дилема
      да, само внимавай за локви...





      За сведение, през същото място (тунела под Цариградско шосе) минах с пасата... После целия радиатор се беше набил с листа и клечки...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #48
        От: кое е по добре 4х4 или..

        В такива "локви" аз и с диското минавам бавно и гледам да не правя вълна...

        Коментар


        • #49
          От: кое е по добре 4х4 или..

          Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
          В такива "локви" аз и с диското минавам бавно и гледам да не правя вълна...
          Ай стига, бе! Да не го каляш ли? Или да не го мокриш?
          За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

          Коментар


          • #50
            От: кое е по добре 4х4 или..

            Първоначално публикуван от stankos Преглед на мнение
            За Велинград пуснаха ли пътя през Варвара ? През Юндола е доста тегаво . По тежко е според мен в сравнение София - Смолян през Асеновград .
            Току що "кацам" от Смолян. Пътят е зимен, но е добре изчистен до асфалт и няма никаква нужда от вериги.
            Спокойно!

            Коментар


            • #51
              От: кое е по добре 4х4 или..

              Първоначално публикуван от stankos Преглед на мнение
              За Велинград пуснаха ли пътя през Варвара ? През Юндола е доста тегаво . По тежко е според мен в сравнение София - Смолян през Асеновград .
              да минах си кат пич,макар на места още да полагаха мантинелата
              никви ядове,изчистено до асфалт и опесъчено..даже гледам по тв. жълт код не знам си къв код ,половин Бг.блокаж и се бях приготвил за екшън и ми беше малко скучно,че и движение нямаше понеже всички мааха през белово-юндола,а аз се изхитрих и гас направо
              Pathfinder 4.0L

              Коментар


              • #52
                От: кое е по добре 4х4 или..

                Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                Ай стига, бе! Да не го каляш ли? Или да не го мокриш?
                За да не го измия случайно ... Неее тва за смях... Значи като се бишнеш със скорост и вдигнеш вълната при БМВ-то може и мотора да утепаш, но при диското мое просто да смукне вода някой съд с масло, я диф, я нещо по-високо. Освен това ми мокри тоците понякога и ми светва червено... Абе знам ли, през дълбока вода минавам на газ само ако знам, че инак няма да мина или ако имам неотложна задача от другата страна на водата...

                Коментар


                • #53
                  От: кое е по добре 4х4 или..

                  Първоначално публикуван от RIFLE Преглед на мнение
                  да минах си кат пич,макар на места още да полагаха мантинелата
                  никви ядове,изчистено до асфалт и опесъчено..даже гледам по тв. жълт код не знам си къв код ,половин Бг.блокаж и се бях приготвил за екшън и ми беше малко скучно,че и движение нямаше понеже всички мааха през белово-юндола,а аз се изхитрих и гас направо
                  И с коя кола избра да "духнеш" през Пампорово?
                  Или по съвета на колегата - БМВто зимата в гаража?

                  Коментар


                  • #54
                    От: кое е по добре 4х4 или..

                    Велинград!през Пампорово ще е на 30ти ако оцелеем след днешния апокалисис.иначе с витарата,но реално от софия до хотела във велинград и с каквато и кола и с летни гуми да бях нямаше да има имам ядове понеже както казах пътя беше перфектен от до! но в интерес на изтината имаше файда от джипа, понеже хотела се намира на върха на една стръмна улица която си беше 90%лед.и както си бях на задно още от ниското почнах да пребоксувам, и си включих бавните и без никви ядове догоре
                    Pathfinder 4.0L

                    Коментар


                    • #55
                      От: кое е по добре 4х4 или..

                      Значи джипа си е изпълнил прдназначението 4х4.
                      Изборът ти е бил правилен, макар че и с вериги щеше да се качиш по тая стръмна улица.
                      Весели ...!

                      Коментар


                      • #56
                        От: кое е по добре 4х4 или..

                        Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                        Ай стига, бе! Да не го каляш ли? Или да не го мокриш?
                        да не се измие калта естествено!
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #57
                          От: кое е по добре 4х4 или..

                          Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                          ... Значи като се бишнеш със скорост и вдигнеш вълната при БМВ-то може и мотора да утепаш,...
                          Не знам не виждате ли снимката - не "може", а тамън 2бр с "утепани" мотори... Второто беше кажи-речи излязло и като даде една газ... Водата се качи по тавана...
                          ПС: и на двете им се бяха загубили предните рег. номера барабар със крепежа...
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #58
                            От: кое е по добре 4х4 или..

                            Точно там, малоумен колега удави чисто ново Пежо 607. Гаранцията (с основание) не беше уважена.
                            В общия случай, бензинките от по-стара генерация, дори да угаснат, след подсушаване тръгват, но при дизелите нещата стават грозни, при водоглът.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #59
                              От: кое е по добре 4х4 или..

                              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                              .........., но при дизелите нещата стават грозни, при водоглът.
                              Ммм дааа, стават едни сюрреалистични биели с формата на интеграл.
                              За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                              Коментар


                              • #60
                                От: кое е по добре 4х4 или..

                                Възможността да пътуваш с 4х4 прави всички други алтернативи неуместни, ако говорим за безопасност и сигурност.
                                Второ - нови (първа зима) АТ-а държат съвсем прилично на сняг. Няма да те подведат, освен ако не си знаят годините и са на камък/галош.
                                Трето - на лед и зимни гуми не помагат особено.
                                Четвърто - кола само със задно за зимата по принцип не е добра идея (не си написал дали бавареца е Х-драйв).
                                Пето - прав е колегата - пътя е добре почистен, в това състояние е екстра за лека кола. Имай предвид само, че там е снежно място често вали и трупа яко. Там ти е риска - особено ако ще прекараш празниците там.


                                Друг е въпроса, ако ти се гъзарее с БемТиВето, та за туй не ти е спокойно
                                А и по магистралата (докато не вали) ще ти е по-добре.

                                В резюме:
                                Ако ти се рискува - давай с БМВ-то, кефа ще е по-голям, и по бързо ще стигне ако не стане някоя беля.
                                Ако искаш да заложиш на сигурно (по-скучно) давай с витарата, стига АТ-тата са читави.
                                Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
                                Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

                                0885372997 - Дани

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X