Обява

Свий
Няма добавени обяви.

кое е по добре 4х4 или..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: кое е по добре 4х4 или..

    2 пьлни зими на Боровец имам,живел сьм дьлги години по Драгалевци и Бояна,имаше си коли за градско,за дьлго и за зима.Е може да се пробва човек и с Бавареца,но като покарам малко Патрула и после се кача на него и настьпваше тих ужас,да му и шперовете и полусьединителя,и трьгването на втора и всички други глупости.Като видеше вьжето на Патрула и сам си го закачаше вече.
    Пали си трактора и рьгай,няма какво да мислиш,едното излиза с повече газ и го спираш кьде ти кефне,другото му треперя дали лявата страна на картера ще отпоря или ще му избия радиаторите,за спойлери и гьрнета не се и мислеше,то това си беше задьлжително.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #32
      От: кое е по добре 4х4 или..

      И аз имам БМВ и Витара,та да се изкажа.Гранда не знам как е но с малката Витара повече от стотина километра са си мъка,хеле пък по магистрала и първокласни пътища.БеМеВе то кат върви по магистралата със 140-150 харчи 11газ, а витарата със 110 харчи 12.Е ако има 2 метра сняг и затворени пътища е друг въпрос.

      Коментар


      • #33
        От: кое е по добре 4х4 или..

        Първоначално публикуван от RadoR Преглед на мнение
        Мен ме съмнява, че те пали и дрифта и ти е кеф с БМВ-то зимата, всеки се сеща защо. При положение, че имаш джип, не ми е ясно, защо ти е да си правиш експерименти?
        не колега напротив,фен съм на BMW и от 10г. само на задно карам,даже и моя малчуган е вече зарибен и като го карам към детската градина пита"тате ае да връткаме дупетата"а джипа го взех преди 4г.заради вилата и за разни трипчета из природата.а сега като паднат снеговете с BMW-то ми е любимо да гледам сеира на тея с предното.
        а ако джипа беше със зимни гуми не бих се замислял въобще,но просто не ми е основната кола и за това е с някакви всесезонни бриджстоун.но сега нямам излишни 8-900лв за гуми
        абе ще видим как ще е времето ако вали сняг най вероятно с джипа ако се задържи без промяна с бмв-то-и в двата случая ще пристигнем е..л съм го, да не катеря хималйте
        Pathfinder 4.0L

        Коментар


        • #34
          От: кое е по добре 4х4 или..

          Първоначално публикуван от VANKOO1979 Преглед на мнение
          И аз имам БМВ и Витара,та да се изкажа.Гранда не знам как е но с малката Витара повече от стотина километра са си мъка,хеле пък по магистрала и първокласни пътища.БеМеВе то кат върви по магистралата със 140-150 харчи 11газ, а витарата със 110 харчи 12.Е ако има 2 метра сняг и затворени пътища е друг въпрос.
          То по таз логика трябва на всеки изход от магистралата, да ни чака съответно МПС, различно от лимузината и екипирано за до следващи препятствия.
          Па ако и някой преносим понтонен мост се изнамери.....
          Ех, мечти, мечти...

          Коментар


          • #35
            От: кое е по добре 4х4 или..

            Първоначално публикуван от VANKOO1979 Преглед на мнение
            И аз имам БМВ и Витара,та да се изкажа.
            Купи и Самурай 1.0 от ония с барабанните спирачки и да видиш ти дилема - дали да ти скапе бьбреците за 100 километра,но да изкатериш последните 5 до кьщата или да си те глези по пьтя,но да ма'аш пеша щото лимото толкова си може.

            С всичко става,едно време дядо ми само с блокажи е карал,че и тестове по радиоточката е слушал коя зимна гума става за леко заледено,гумите всички са били тествани в Норвегия,колите са били по 2-5 годишни и поне ..........65 коня ма пьк зима е имало.
            Аз и Опел Омега сьм карал с бордюрите в багажника,че нямаше катерене кьм Симеоново,но пак като се качиш на правилната машина / ако да и куцат гумите / И СЕ РАЖДАШ.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #36
              От: кое е по добре 4х4 или..

              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
              Купи и Самурай 1.0 от ония с барабанните спирачки и да видиш ти дилема - дали да ти скапе бьбреците за 100 километра,но да изкатериш последните 5 до кьщата или да си те глези по пьтя,но да ма'аш пеша щото лимото толкова си може.

              С всичко става,едно време дядо ми само с блокажи е карал,че и тестове по радиоточката е слушал коя зимна гума става за леко заледено,гумите всички са били тествани в Норвегия,колите са били по 2-5 годишни и поне ..........65 коня ма пьк зима е имало.
              Аз и Опел Омега сьм карал с бордюрите в багажника,че нямаше катерене кьм Симеоново,но пак като се качиш на правилната машина / ако да и куцат гумите / И СЕ РАЖДАШ.
              Ъхъ, гумите беха Вида и Вида спорт (с връзки)! Зимни туми? Да бе, да! Жигула и Москвич, с задно, дрифт, два чувала песък в багажника и двама приятели за бутане! Еми като се качих на Шкода (двигателя отзад, тежи) си беше еба си проходимата кола!
              יעבור
              «И това ще мине»

              Коментар


              • #37
                От: кое е по добре 4х4 или..

                Опел Капитен единия,другия Пежо 404 от ония френските танкове дето още ги има като таксита.Гумите не бяха Вида,а ги мькнеха моряците едни такива рошави,маслото беше Шел,а радиоточката Грундиг.Това помня преди повече от 30 години,помня и Витиня как се минаваше,и Плевенските зимни навявания............мо е нямало Витари та за това чувалите с пяська в багажника / 3 броя,че багажниците им бяха големи / и 'сичката газ.Ако не пристигнеш до сутринта трьгваха да те тьрсят 5 човека с Волга,вериги и лопати.


                Баси спомените,сьс Самурая какви имам?Тьпата идея да се спускам по ски писта на Боровец с него или прецапването на Искьра по време на блокадите по Виденово време,нищо интересно,никакьв екшьн,не е като да хвьрлят боб дали ще си дойдеш или не.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #38
                  От: кое е по добре 4х4 или..

                  Първоначално публикуван от RIFLE Преглед на мнение
                  Здравейте,ивинявам се ако пускам темата в неправилният раздел..
                  та на въпроса:за нова година се очертава ходене към Смолян,а там по това време на годината не е кат да няма сняг.та се чудя с кое ще е по добре/сигурно/ с витарката с А/Т гуми които горе долу стават но не и перфектни или с баварката с хубави зимни гуми??
                  опцията вериги и при двата варянта ще я има но не ми се изка да прибягвам до тях.с джипката е ясно предимството на 4х4 ама на лед и тн. няма да ми спокоино с тея гуми,докато с другата ми кола отзад съм с гиславед норд фрост 3,които я знаят тази гума знаят за какво става въпрос.
                  Нормална дилема впредвид периода, колега също имам подобна, но ще споделя след...
                  По моя опит А/Т гумите ( Goodrich 31" Паджеро) са добри за дълбок сняг или мека почва. Съмнения за поведението на Витара ( 4..5 години къса база съм имал ) на утъпкан сняг върху асфалт..на задно, а те мисля всичките са парттайм, живо преключение..палава задница. Предното им е за дълбок сняг или мека основа. Та се присъединявам към колегите за няколко чувала пясък и си спомням как си карах ладата в едни далечни времена. Доколкото гледам силата на бавареца е в дрифта и развъртането на обороти, но ако го владееш добре и го понатовариш..и пътя е чист и отъпкан...Добре е преди тръгане да имаш актуална информация от хора в района и стегнеш задкормилното..весело посрещане...с Витарата като че ли е по добре.
                  А.. твърдо мнение ... собствен опит.. А4 quattro торсен диференциал.. e колата за този случай и за всеки подобен. Клиренса си има значение, но говорим за асфалт.
                  Така и така пиша, и аз съм с дилема. Да прекарам след седмица 700 кг. течност/сок в бидони по планински път и магистрала на ремарке с Паджерото. Ремаркето е едноостно с инерционни спирачки със зимни гуми. Или да си търся товарно такси. Джипа е къса база с А/Т, уж тежък, но е висок и на хлъзгав участък твърдо покритие своенравен, а някои закони на физиката правят ремаркето палаво когато е празно, за пълно на хлъзгаво немам опит.
                  Последно редактирано от Christo; 15-12-12, 22:58.
                  Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор и попадаш на по-пиян тракторист

                  Коментар


                  • #39
                    От: кое е по добре 4х4 или..

                    Сигурен съм ,че с Бавареца няма да имаш проблем да стигнеш до там и да се върнеш , но...Всички проблеми на света започват с тези 2 буквички , ако решиш да кривнеш от правия път ти трябва Витарката ! Миналата зима с Марсел си беше живо приключение . С проходимоста няма проблем само като включи АСД-то и почва да се врътка курвенската , то на мен ми е кеф , ама жената дига кръвно и почва да ме бие зад врата ! Не знам смолян колко го чистят ,ама излизането от коловоза за паркиране е мисията невъзможна нито хубави зимни гуми помагат нито блокажи . БМВ съм карал само по сухо и не му знам възможностите , а пък за 4х4 все още си мечтая само . Аз, ако имах такъв избор неминуемо щях да съм с Витарата за да провокирам откривателския дух в себе си . Избора си е твой.

                    Коментар


                    • #40
                      От: кое е по добре 4х4 или..

                      до 40-50кмч витарата е по-добре, оттам нататъка...

                      Една година бях на ски на Пампорово за 7 дни с лендкрузера /LJ73 2L-T/... Колко сняг изринах не е истина - всяка нощ по 20см нов сняг! Леки коли се движеха само с вериги и то трудно из "курорта" /то един курорт - ум да ти зайде, от хотела до пистите трябва да пътуваш 3км/...

                      Аз си джитках безгрижно с НТ гуми /летни шосейни/ в 20-30см сняг по улиците, обаче като си тръгнахме, надолу по завоите за малко да прескоча мантинелата /от малко киша задницата почти ме изпревари... овладях джипката, но само защото нямаше насрещно движение/... Отделно от това с джипката от/до Пампорово буквално забравяш закъде си тръгнал... Бръмчи, харчи и не върви...

                      Конкретно на въпроса - нито БМВ-то нито Витарата са подходящи да пътуваш надалеч "при зимни условия" - ако не се предвижда обилен снеговалеж, определено тръгни с бавареца... а ако има шанс да вали сняг, взимай витарата и много внимавай някъде мокрото да не се окаже заледено...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #41
                        От: кое е по добре 4х4 или..

                        Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                        Стига плюли бмв-то . Аз имах навремето едно и редовно удивлявах публиката, къде съм се качил по ледовете и снеговете, дори почти до белмекен стигнах посред зима по непочистеният път. Чак после обяснявах, че е ix но мога с две ръце да се подпиша, че беше много по-добре оот уаз-ката на лед, ама много
                        Алекс аз съм качвал до Белмекен февруари 2000 г. с Форд Фиеста 1.1 на газ, с предни зимни и задни лятни гуми. С трима човека вътре седеше на снега като залепена. От страни на пътя снега надхвърляше 2 метра.
                        Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                        Коментар


                        • #42
                          От: кое е по добре 4х4 или..

                          Не гледате ли новините , падна тук таме сняг и всеки ден из цяла България нахвърляни Беемвета . един мой приятел точно вчера се уби и той с прехвалените Беемвета .

                          Коментар


                          • #43
                            От: кое е по добре 4х4 или..

                            Извода е, продай витарата и бмв-то и си земи бмв 4х4... така няма да има място за дилема

                            Коментар


                            • #44
                              От: кое е по добре 4х4 или..

                              по евтино ще е да и купя 4бр. зимни гуми хаха.но все пак и това е опция ама по натам но някак не изкам да се лиша от удоволствието на задното предаване.ей сега в четвърак ще и направя тест драив до Велинград и ако ме разочарова джипката, я зазимявам за няколко месеца след края на света
                              Pathfinder 4.0L

                              Коментар


                              • #45
                                От: кое е по добре 4х4 или..

                                Споко, първия Х е като със задно, предните получават само 30% и като цяло можеш да си дрифтиш на воля... Просто като драпа по някой баир не се върти като шугава. Зимни гуми на витарата и да сложиш, няма да се промени особено, само ще и падне проходимото в дълбок сняг...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X