Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за малък автомобил

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Съвет за малък автомобил.

    Само ЯПОНСКО! Има доста добри модели на добри пари.

    Коментар


    • #47
      От: Съвет за малък автомобил.

      Първоначално публикуван от killyou Преглед на мнение
      Ние за 1700 си купихме пежо 306 комби 1.9тди с климатик, елстъкла и огледала. И за изненада колата си е бая стегната.
      +1 Аз си го купих за доста повече, но тогава беше доста младо. Проблеми и до днес не съм имал, освен задния мост. Много добър семеен автомобил.
      ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
      0878 23 58 34- Радо

      Коментар


      • #48
        От: Съвет за малък автомобил.

        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
        Така... Малко в обратен ред...
        Разликата в теглото при различен брой врати, обикновено е незначителна. Същото е и за стабилността защото са на еднаква база(не е като при джиповете да има къси и дълги).
        Задните седалки падат на всички. Според бюджета може да се избира от много които ще свършат работа, че даже и с екстри.
        Другите изисквания са малко субективни, комфорт и пъргавина са различни според разбиранията на различните хора. Но като цяло малките коли си возят дървенко и са пъргави до определена скорост.
        Вече за здравина, цени на части и поддръжка има модели, които са отвъд определена граница. Така че най-разумно е да си харесаш няколко модела и да питаш за тях, а тези които знаят ще те "светнат", кои точно не ти трябват заради известни проблеми.
        Aми на прима виста - Корола (но с класическата фарове, не дръпнатите), Суифт...
        Всеки ми плаши с тези части - каква е истината? За новите модели със сигурност са по-скъпи, но аз се оглеждам за 10+ годишна кола, заради бюджета, а и поддръжката.

        Гледам в сайта на Лексус имат опция за тест драйв?! Ще видя в някои японски представителства на автомобили дали имат и те, да видя новото какво е да си отъркам поне задницата

        Коментар


        • #49
          От: Съвет за малък автомобил.

          За Корола не съм се интересувал, но за Суифт, да. Имахме един началник, който движеше служебен Суифт, караше го как ли не и къде ли не, по строителни обекти, пресечени терени...качваше багажи...Абе с две думи, чудех се как тая колица не само че не умираше, но нямаше нужда и от никакви ремонти, даже с такъв собственик-тиранин. Чудех се, ама нищо повече, тя невзрачна, незабележима... Докато един ден се наложи да я покарам за малко. Ами, изненада ме много приятно и като пространство и като удобство, вървене...и техническо състояние предвид гореописания начин на употреба. Знам, за японска колица усещането си е така, ама в случая още по... та се поинтерсувах, потърсих информация за този безличен работен кон(какъвто беше до тогава в моите очи). И открих че това е кола която е произвеждана без съществени изменения в продължение на над 20 години, под над дузина марки и наименования, в много страни по цял свят. Изключително опростена, здрава и евтина конструкция насочена единствено към функционалност, и евтина и безпроблемна експлоатация. Има я и във вариант със задвижване и на четирите колела(особено като Субару Джъсти, май са 100% такива). Така и не си купих такава кола, но с течение на времето приоритетите ми в това отношение се променят, а пък цените на тези коли спадат, така че....за в бъдеще не се знае...особено като алтернатива на всичко високотехнологично което ще ни залива все повече отвсякъде.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #50
            От: Съвет за малък автомобил.

            Притежавам две сузукита балено , комби. Плюсове-събират много, фабрично са със климатик, ел стъкла, огледала, подгрев на седалките, рейки на покрива за багажник, ел фарове, абс, предни въздушни възглавници.С механично регулиране на хлабините на клапаните , няма хидравлични опори, т.е просто. Маневрени са , пъргави и изключително икономични. Лятото само градско на бензин 8/100, извънградско със спазване на ограниченията 5.8. Зимно-карам около 3 км, т.е колата е вечно студена максимума беше 13/100 при минус 20-25 градуса. При минус 10-15 горят около 11л, при това с гуми с шипове. Купето е подцинковано , може да има ръжди по долната страна на вратите от вътре, иначе рядко има нещо фрапантно изгнило. Има и триврати, вероятно са по - икономични , има и 4х4 с вискомуфа, но не се слави като най-доброто .
            Минуси-гние им предния и задния мост-особенно внимание в това отношение, новия преден е около 700 лв. При ненавременна смяна на маслото на скоростната кутия имат навика да я чупят, късат болтчетата на една ограничителна пластина и става...Омекват им задните пружини , което се лекува де..., но от тук произтича малко нестабилно поведение в завой с повече газ. Много къса скоростна кутия , оборотите на магистрала отиват над 3200 при 120км/ч, липсва им 6-а скорост, ама се преживява. При температури под -10 , моделите под 98 година им се чупят много лесно дръжките на вратите, но и четирите дръжки като механика са еднакви вътре и при желание може да се разглобят и да им се разменят механиките на лява с дясна врата.
            Бих казал много добре измислен автомобил,икономичен и непретенциозен за никакви пари, ако се внимава с по-горе изложените възможни препъни камъни.
            П.П /не е маловажно , за бюджетен автомобил-98 коня, с катализатор данъците са малки, спогажда се с газови уредби.

            Коментар


            • #51
              От: Съвет за малък автомобил.

              -Незнам колко ще съм полезен на тези които ще купуват "градски" автомобил,но им предлагам да огледат и на фирмата Fiat модела-Seicento-0.9. Удобен,маневрен,икономичен,здрав и грамотно конструиран-нещо което все по рядко срещам. Ановтомобила е с долен разпределителен вал и верига,опростено компактен и просторен за габаритите си. Невероятно проходим при тежки пътни условия и може би най-икономичната подръжка. Тук някой ще се усмихнат,но работи безупречно и на газ.

              Коментар


              • #52
                От: Съвет за малък автомобил.

                Едит:
                Отново се опира до въпроса за първа кола, заради работата (на 60км от Сф) - тъй че ще се кара в повечето време извънградско.
                Приоритети ги подреждам така:

                - икономична
                - возия (да не подскачам на всяка малка бабунка)

                - достъпни части,
                - лесна подръжка; надеждна-да не се чупи лесно (не съм в час с ремонтите)
                - Хечбек, малък седан.


                Бюджет ~3000лв
                Към какво бихте ме ориентирали (марки, модели, година)?
                Клоня към японските, не сме имали такава.

                Мислех си последно за Рено Меган 2000-2001... като габарити нещо от този калибър, Королите са добри, но на визия хич ги няма.
                Голф няма да е

                За тип двигател още не съм се спрял (бензин/АГУ/ГИ; дизел...)

                - С предимство са с 5те врати.

                Да е нещо по-голямо/сигурно от VW Polo.

                Коментар


                • #53
                  От: Съвет за малък автомобил.

                  За 3г си вдигнал бюджета и вратите почти двойно

                  Honda Civic 6-та генерация ('96-'00), 5 врати, фастбак и комби (Aerodeck), т.нар "англичанка". Отговаря на всичките ти условия. Кеф ти бензин/газ, кеф ти дизел (2.0 Ровър двг). Седана от тези години е японски, или американски и е по-рядък, и по-скъп. Главен недостатък (бих казал единствен) - ръжда, но все пак говорим за 16+ годишна кола. От дългогодишните ми наблюдения върху марката, смея да заявя, че англичанката гние в пъти по-малко от японката на същите години (поставени в едни и същи условия).

                  Rover 400/45 - брат близнак на "англичанката" (400 е '95-'99, а 45 е '99-'05 и е нещо като фейслифт на 400), фастбак, или седан, няма комби. Задните седалки на седана падат като на хач. За съжаление бензиновия двг вече не е Honda, а печално известния английски К-серия двигател. Всъщност, двигателя не е лош, но има една неприятна детска болест - гарнитура на главата. Лекува се с модифициране на охлаждането - термостат и датчик за перката. Единствения Ровър с Хонда двг от тези години е 416 SLi automatic. Дизелът е същия, който споменах при Хондата. Изключително добър двг, едно от малкото неща, при направата на което англичанина не си е оставил ръцете.
                  Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                  Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                  Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                  Коментар


                  • #54
                    От: Съвет за малък автомобил.

                    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                    По принцип японките са най-добре откъм качество...
                    +1 и най-много държат цена -
                    Тойота Ярис препоръчвам

                    Коментар


                    • #55
                      От: Съвет за малък автомобил.

                      Първоначално публикуван от hakama Преглед на мнение
                      - икономична
                      - возия (да не подскачам на всяка малка бабунка)

                      - достъпни части,
                      - лесна подръжка; надеждна-да не се чупи лесно (не съм в час с ремонтите)
                      - Хечбек, малък седан.


                      Бюджет ~3000лв
                      ....
                      Принципен критерий- огледай се, кои са най- караните коли в твоя сегмент. Не става дума за "щом ги карат много, значи са читави", а за това, че моргите са пълни с подходящи части за малко пари, пък и новите части няма да са екзотика по магазините. Друг своеобразен критерий са такситата, но откакто им забраниха да са 20 годишни гробници, мисля че подобни на тях модели ще са над бюджета.
                      Говоря принципно, задачата не е от най- трудните.
                      Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Съвет за малък автомобил.

                        И едно мнение какво да не купувате.Карам от нов Хюндай гец 1.4 бензин.Гори по комп 11л на 100 бензин.Не съм засичал пълно пълно колко е разхода все пак е служебен.Но доскоро компа му показваше 12 на 1оо разход градско каране.А кото бачка климатика по баир пъплиш на 1ва скорост.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Съвет за малък автомобил

                          Ауди А3. Бензин/дизел, 3/5 врати... Няма проблемни варианти. Има мотори с нисък данък, консумативи и поддръжка като на Голф 4, евтин и разпространен размер гуми(195/65 R15).
                          Дизелите да не са помпа-дюза, че за тях бюджета не стига, а евтините такива обикновенно са с проблеми.
                          Лично аз бих си избрал 90 коня дизел, с турбина с променлива геометрия(мотор ALH). Данъка е 20лв, а мотора е идентичен със 110 коньовия, освен дюзите и компютъра. За 300-400лв се прави над 140к.с. , за по-приятна експлоатация в ежедневието. Не че и иначе е съвсем зле, а и разхода е нисък - около 5/100 нафта.

                          Друго като модел - Астра G, като полицейските. Щом полицаите не могат да ги счупят, значи са здрави... Взимаш си бяла на цвят и ще се радваш на много по-спокойно и разумно шофиране около теб.
                          Но кой мотор, да кажат знаещите. Аз знам само, че всичките им дизели имат кусури, може би без 1,7td опелския мотор(че има и на Исузу 1,7dti). Но пък този мотор е стар разделнокамерен, а е и сравнително слаб няма и 70 коня.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #58
                            От: Съвет за малък автомобил

                            А3 за 2000лв трудно (останалите 1000 +/300са за обслужване, регистрация и ев. проблемчета).
                            Моето предложение е 3-ка ама голф, дизел задължително 1,9тди 90 или 110кс, зависи колко данък ти се плаща. Все още се намират читави. Мотора е здрав, надежден и икономичен. Частите са евтини, намират се във всяка бакалия. Разход 4,5-5 /100.

                            Успех
                            п.п. от френските бангии бих заложил на бензинка с газ или НЕ HDi дизел.

                            Sent from my LG-F400L using Tapatalk

                            Коментар


                            • #59
                              Съвет за малък автомобил

                              Човеко каза че Гоуф не ще а вие се утрепахте баш Гоуфове и производните им.
                              Да си взима японска лагерница с ламарини кат вестници и толкоз.
                              Land Rover Discovery II, V8 4.0
                              VW Golf VI variant
                              Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                              Коментар


                              • #60
                                От: Съвет за малък автомобил

                                Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                                Човеко каза че Гоуф не ще а вие се утрепахте баш Гоуфове и производните им.
                                Да си взима японска лагерница с ламарини кат вестници и толкоз.
                                Това беше номера - да го отърва от предразсъдъците за ГолфО, като му го предложа с други дрехи в лицето на А 3.
                                Голф 3 без ръжда и на смислени пари, ще се намери по-трудно и от А3 за два бона. А под 3000лв има три страници А3 в Мобиле. И не всичките искат +1000лв, а и реално се продават на цени под обявените, след нормалния пазарлък.

                                Но нека да не е разновидност на Голф. Предложих Астра G. Росене, нали ти си по Опелите, кажи нещо за тях.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X