Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за малък автомобил

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Съвет за малък автомобил.

    Първоначално публикуван от Руди Преглед на мнение
    Ами почнах да ги тествам.Вчера карах Пунто.Минах и Туинго,и Колт и Саксо.Фиата и Реното бяха без хидравлика(за мен е голям минус,и жената ще я кара) иначе са удобни,като за малки коли.
    Голфа е малък, икономичен и за същите пари. А е по-голям от всички изброени .
    Популярен за поддръжка, евтин за поддръжка и икономичен.

    Коментар


    • #32
      От: Съвет за малък автомобил.

      Купих си това.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0006.jpg
Прегледи:1
Размер:194.5 КБ
ID:5362868.Това бе един от малкото евтини автомобили без гнило и ръжда.Не съм запознат колко са качествени,но ми допадна.Дори става за товарене.......И за 1300куб. е доста пъргава машинка.Надявам се и икономична.
      Последно редактирано от Руди; 08-04-12, 15:20.

      Коментар


      • #33
        От: Съвет за малък автомобил.

        Колега, тази снимка в местността Боровец ли е правена? Иначе колата изглежда добре.
        HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

        Коментар


        • #34
          От: Съвет за малък автомобил.

          Първоначално публикуван от Руди Преглед на мнение
          Купих си това.

          [ATTACH=CONFIG]437690[/ATTACH].Това бе един от малкото евтини автомобили без гнило и ръжда.Не съм запознат колко са качествени,но ми допадна.Дори става за товарене.......И за 1300куб. е доста пъргава машинка.Надявам се и икономична.
          Ами честито , тоя ветеран е бая по-здрав от по-новите VW.

          Коментар


          • #35
            От: Съвет за малък автомобил.

            Първоначално публикуван от Руди Преглед на мнение
            Купих си това .........бе един от малкото евтини автомобили без гнило и ръжда.Не съм запознат колко са качествени,но ми допадна.Дори става за товарене.......И за 1300куб. е доста пъргава машинка.Надявам се и икономична.
            Честито!
            Със здраве да си я караш.

            Коментар


            • #36
              От: Съвет за малък автомобил.

              Първоначално публикуван от dimkaraganchev Преглед на мнение
              Колега, тази снимка в местността Боровец ли е правена? Иначе колата изглежда добре.
              Ракитника...

              Коментар


              • #37
                От: Съвет за малък автомобил.

                Хидравлика имат ли тези машинки и коя година е?Иначе,правилен избор,давам бас,че е по-здрава от някои днешни колици!
                Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                Коментар


                • #38
                  От: Съвет за малък автомобил.

                  Аз имам Саско 1,1. Взех го преди 2 години за жена ми, торсиона отдзад ми се струва,че си има и предимства - доста широк багажник като за размерите на колата. Може би е +30 литра спрямо някоя кола, която е с пружини отзад. Скъпи ли са тези лагери, които се сменят?

                  Коментар


                  • #39
                    От: Съвет за малък автомобил.

                    Не зная с какъв точно торсион е отзад Saxo-то. Няколко различни модификации са при PSA автомобилите. Ако е нещо подобно на моста при Peugeot 206, мога да кажа точно колко излиза цялостен ремонт /от преди две седмици/ на за задния мост - смяна на иглените лагери, семеринги, прахозащитните пръстени, както и подмяна на самите оси на гредата, върху които лагеруват иглените лагери. Общата сума с труда е 490 лева, като това включва и цената за транспорт на гредата на моста /основата/ с куриери от Видин до София и обратно за подмяна на осите, самите оси, както и всички части за ремонта. Когато преди три години купихме за гена ми Peugeot 206 HDI, нямаше никакви признаци за предстоящи проблеми и ремонти, но след три години ежедневно друсане в нашенските дупки /90% градска експлоатация/ едното колело започна да трополи. Оказа се, че за около една седмица от появата на първите признаци за проблем до ремонта, оста на едното колело вече беше надрана и доста ръждясала. Лошото е, че първо се износват семерингите, после влиза вода, ръждясва и чак тогава се появяват шум и почукване от торсиона, а тогава вече късно. Може да се спаси положението и да се икономисат малко пари, ако профилактично се сменят лагерите и семерингите, но преди да се е износила и оста /това само, ако водата вече не е влязла в сглобката/.
                    Ето ги как изглеждат: Осите /дясната част на снимката е работната повърхност/-

                    Главината /тя е само една кухина, а лагерите си имат външна черупка, която тук се вижда заедно с иглите/-

                    И лагерите след изваждането им /на парчета/-

                    Иначе, когато е здраво, торсионното окачване си е с приличен комфорт, компактно и търпи товарене. На предишните ми автомобили преди Jeep-а /Renault 19, Megane, Scenic/ обаче торсионите им бяха по-грамотно направени - няма ги тези капризни иглени лагери, които им трябва само малко влага и са ръждясали. Там има гумен тампон и животът му е доста по-дълъг, а и да се скъса смяната му е в пъти по-лесна и евтина, дори и да не се избива а да се се смени заедно с рамото, пак излиза много по-малко пари и време.
                    Съжалявам за малко дългия ми пост, ама понеже питаш за торсиони, а аз имам някакъв опит с тях, та се отплеснах.
                    Поздрави!
                    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                    First impression is not always true. Get inspired.
                    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                    Reading is sooo boring, unlike writing!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Съвет за малък автомобил.

                      На Рено 19 за над 10 години и 70 000 км. в баща ми и експлоатация все едно е служебна(товари я редовно с 300-400 кг.) сме сменили един лагер на главината отзад преди 5-6 години, ако не бъркам цената на лагера беше 18лв.. Отпред амортисьорите са за смяна, не сме ги сменяли откакто е купена, а километрите са предимно от градско. Друг проблем по окачването който сме имали е смяна на кормилна щанга с накрайника на стойност около 120лв. по спомени, но този проблем се появи защото цяло лято я карахме с различни гуми отпред.
                      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                      Телефон - в профила!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Съвет за малък автомобил.

                        Аз започвам също да се ослушвам за икономична кола, заради работата.
                        Приоритети ги подреждам така:
                        - икономична
                        - возия (да не подскачам на всяка бабуна)

                        - достъпни части, подръжка
                        - здрава, пъргава
                        - екстри
                        - да може да падат задните седалки - за товарене ако се наложи

                        Бюджет - 1500-2000 Към какво бихте ме ориентирали (модели, година)?
                        Клоня към японските, не сме имали такава, но ме притесняват цените на частите, но предполагам за коли на 10г+ се намират и на нормални цени?!

                        За тип двигател още не съм се спрял (бензин/газ; дизел...) - за хибрид или електрическа май ще почакаме още.
                        - Защо препоръчвате 5те врати пред 3те? По принцип съм повече за 5те (по-удобно е), но съм чувал, че двувратките са по-стабилни (а и по-леки като се замисля).

                        Коментар


                        • #42
                          От: Съвет за малък автомобил.

                          Ние за 1700 си купихме пежо 306 комби 1.9тди с климатик, елстъкла и огледала. И за изненада колата си е бая стегната.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Съвет за малък автомобил.

                            Първоначално публикуван от hakama Преглед на мнение

                            Клоня към японските, не сме имали такава, но ме притесняват цените на частите,
                            Е на това му се вика дрън,дрън та пляс! Още ли има хора , които говорят за "капсулованите" японски мотори и митично скъпите части?
                            0899 шест5313нула
                            За всекиго по нещо

                            Коментар


                            • #44
                              От: Съвет за малък автомобил.

                              От доста време насам, отказвам да притежавам неяпонско возило. Вероятно има защо
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #45
                                От: Съвет за малък автомобил.

                                Така... Малко в обратен ред...
                                Разликата в теглото при различен брой врати, обикновено е незначителна. Същото е и за стабилността защото са на еднаква база(не е като при джиповете да има къси и дълги).
                                Задните седалки падат на всички. Според бюджета може да се избира от много които ще свършат работа, че даже и с екстри.
                                Другите изисквания са малко субективни, комфорт и пъргавина са различни според разбиранията на различните хора. Но като цяло малките коли си возят дървенко и са пъргави до определена скорост.
                                Вече за здравина, цени на части и поддръжка има модели, които са отвъд определена граница. Така че най-разумно е да си харесаш няколко модела и да питаш за тях, а тези които знаят ще те "светнат", кои точно не ти трябват заради известни проблеми.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X