Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
100 % за Саксото и Пежото шасито и окачването им са едно и също. Дизеловия вариант след 1996г, т.е 1.5 дизел е много добър. Качества, не гният, не се чупят, мека возия малко харчат {4 на 100}, ефтини части и се намират, но проблема е в задното окачване има една френска ------------ с извинение - торсион се нарича и трябва на 60 000 км да му се сменят лагерите иначе лошо. Аз от 20г, карам Пежа и от 106 -цата дизеловия вариант съм във възторг, но си е ефтина кола все пак но градска.
Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!
Вземи възможно най-евтината, аз преди 2 години купих Фиеста 1.1 около 90-та година за 500лв. и я карах една година само по черни пътища - за около 10 000км нищо не се счупи, само на 1000км сипвах по 500-800мл масло и ми гореше около 4.5л/100км.
Гласувам за японка....
Миналата година, почти без да искам се сдобих с Корола "98 - 3 врати и чак сега я подкарах сериозно.
Е, поне за в София - това е колата, карал съм и съм ремонтирал всякакви варели, но тойотата ме разби. Лично на мен ми е супер удобна за каране, има си климатик ел. стъкла и ала бала.... Харчи малко, /Може да ми се струва щот сравнявам с бензинов шестак / върви повече от прилично за 1.3.... И не на последно място много и се кефа как е направена.
За размера вътре въобще не може а се сравнява с фиеста, например! И такова нещо имам! Форда е порядък по - тесен.....
колега ако имаш възможност тествай, повози се - сам ще разбереш кое ти пасва.
Ами почнах да ги тествам.Вчера карах Пунто.Минах и Туинго,и Колт и Саксо.Фиата и Реното бяха без хидравлика(за мен е голям минус,и жената ще я кара) иначе са удобни,като за малки коли.
Ако не държиш на 2-те врати, има корейски алтернативи, жена ми кара Хюндай Атос 1,0, 4 цилиндъра, 54 кс, 4 врати, хидравлика, климатик, разход 7/100 бензин в града. Колата е доста пъргава, вози добре и въпреки, че е висока 1,60 м, е стабилна. Прилича на малка "баничарка"
возил съм се в Атос - бяхме 5 човека... Не съм вярвал, че ще се съберем, но се събрахме без проблем... Единствен недостатък за мен е външният й вид...
ПС: 3-те врати са голям минус за всяка кола!
От личен опит ти препоръчвам Корса Б, само да не е 1.0L . Частите ги има навсякъде във всякакъв вариант, място за 4 човека и багажник събиращ детска количка (и то доста голяма), относително висока и също толкова нестабилна. Като цяло това е бюджетен автомобил, консумативите са с относително ниска стойност. Нашата няма климатик иначе всичко друго шест, в момента се ползва за работна на лот 4 на АМ "Тракия" и често минава по обекта от - до. Хубавото беше, че я купих от познат, който я беше взел една година преди това и беше отстранил всички технически дефекти към момента.
Успех!
И аз да подкрепя японците.
Имам Хонда Сивик - края на 92-ра.
Трети автомобил е и покрай мераците около двата джипа, по нея не правя ПРОСТО НИЩО.
Само каране!
Миналото лято - на 19-тата година, повече от срам, че не се прави така, сменихме ангр. ремък и ролка - извадихме оригиналния Гейтс с надпис Хонда.
Същия на Контитек струва 27лв., ролката на SKF - 68лв.
Успех в търсенето!
Жена ми кара Колт (същият като на Руслан) - зная само как се сменят накладки, масла и филтри. За мен това е най-добрата атестация за един автомобил.
Комфортът е на ниво за този размер кола, ръжда няма и гори почти нищо а върви повече от прилично.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
След 1 година в опити да намерим Колата за Жената, "N" на брой огледи и консултации -като издържливост Микра,като най-добро съотношение качества/цена,вкл. и при обслужване-Корса. За Корсата-не препоръчват 3-цилиндровия двигател. Аз си харесвам обаче Поло.
Коментар