Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

    Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
    Вие пак почнахте крушите с ябълките да сравнявате. Тези "патрулчета" там според вас с кой мотори са? Дали не са 4.2, имат "малки незначителни" разлики от тези за европейския пазар. Като сравнявате 70ка си мислите за недоносчето 2LT с детските мостове и раздатки, ако ще сравняваме давайте с тая

    4000cc V6

    [ATTACH=CONFIG]404780[/тези]
    С 4.8 бензин са тези Патролчета
    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

    Коментар


    • #92
      От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

      Тукощо се прибрах с нова играчка Нисан Патрул гр 2.8 93год. благодаря на всички мненията ви много ми помогнаха .

      Коментар


      • #93
        От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

        Ха сега едно голямо честито от мен. Все пак избра правилния автомобил. Много да му се радваш и той много да те радва и никога да не те предава. Пожелавам ти да си попаднал на стопанисван екземпляр и вече няма да искаш да се разделиш с него. Поздрави и безаварийна експлоатация.
        НИСАН ПАТРОЛ GR Y60 2.8TD 92г. - вече с интерколер ,малко пипнат двигател ,гуми 33" и окачване ДОБИНСЪН - 4". За парите които даваш ,достатъчно много получаваш - това просто е ПАТРОЛ.

        Коментар


        • #94
          От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

          Благодаря а дано

          Коментар


          • #95
            От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

            Първоначално публикуван от plamen_9 Преглед на мнение
            Тукощо се прибрах с нова играчка Нисан Патрул гр 2.8 93год. благодаря на всички мненията ви много ми помогнаха .

            Честито и много да те радва

            Коментар


            • #96
              От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

              Първоначално публикуван от plamen_9 Преглед на мнение
              Тукощо се прибрах с нова играчка Нисан Патрул гр 2.8 93год. благодаря на всички мненията ви много ми помогнаха .
              Честито
              А може ли едно кръгче?
              ТЛК 80 4,2ТД-95г

              Коментар


              • #97
                От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                Да ти е честит,добър избор си направил.Желая ти много безаварийни километри и никога да не те предава.

                Коментар


                • #98
                  От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                  Честито,и дано следващата ти тема да не е "нещо пуши бяло и антифриз доливам и го няма"
                  driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                  Коментар


                  • #99
                    От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                    Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                    Честито,и дано следващата ти тема да не е "нещо пуши бяло и антифриз доливам и го няма"
                    Точно с тоя мотор
                    ТЛК 80 4,2ТД-95г

                    Коментар


                    • От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                      Дори и да смени главата ще му струва колкото да монтира блокаж на 70-сетката, или 160-сетката.
                      Избора е добър, стига да не е изгнил от ръждата.

                      Коментар


                      • От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Дори и да смени главата ще му струва колкото да монтира блокаж на 70-сетката, или 160-сетката.
                        Избора е добър, стига да не е изгнил от ръждата.
                        Много точно казано. За парите които даваш достатъчно много получаваш - това просто е Патрол.
                        НИСАН ПАТРОЛ GR Y60 2.8TD 92г. - вече с интерколер ,малко пипнат двигател ,гуми 33" и окачване ДОБИНСЪН - 4". За парите които даваш ,достатъчно много получаваш - това просто е ПАТРОЛ.

                        Коментар


                        • От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                          Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
                          Точно с тоя мотор
                          То нали 2LT хич не е склонен да прегрява, ако малко му падне нивото на антифриза ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                            То нали 2LT хич не е склонен да прегрява, ако малко му падне нивото на антифриза ...
                            Eдва ли има автомобил който няма да прегрее ако има загуба на антифриз,а специално 2LT(2,4тд) e невероятен "катър" въпреки не голямата си мощност в конски сили но пък много добър въртящ момент, на подобна екстремна експлоатация при която се изтисква и последното конче,малко двигатели биха издаянили по дълго.
                            Кубатурата на купето на Патрула Y60 е по малка от тази на ТLC 73(нa 70 също,ако се мери до средата на купето-20см зад предните седалки),освен това шофйорското място на Y60 нещо не го премислили и са го направили тясно дори за 75-80 килограмов водач,лявата ръка опира във вратата,дори при сравнително малкия волан,при Y61 това недоразумение е избегнато,на Тойота 70 серия купето е добре балансирано за водач и пасажери,но с малко висок център на тежеста,който обаче увеличава обема на купето,по ранните екземпляри на 70 сетката са с огромни гевреци,но дори и с тях,управлението и позицията на тялото на водача са идеални.За окачване няма да коментирам,понеже има хора с различно мнение за Пружинен или Ресйорен тип,аз харесвам пружинното повече.
                            Най доброто на GR-a си остават мостовете с заден блокаж(когато го имат),с които успява да спечели някоя червена точка,но по здравина мостовете на Хеви Дюти не им отстъпват.
                            Тойотските двигатели са по потентни и с доказан по голям потенциял.
                            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                            Коментар


                            • От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                              Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                              ...и с доказан по голям потенциял.
                              С това съм склонен да се съглася. Останалото е много спорно, че даже и невярно. Оставете тия приказки "тясно било", "неудобно било" и т.н. Тясно е в краката, да, ама защо? Тунела е широк, първо щото агрегата скорости/раздатка е огромен, после щото е мислено тия скорости да се свалят ... лесно. По добре ли е като при някои модели да не може да излезе камбаната, щото опира в тунела!? Ами за предния кош на Патрула? Там има място бол и на практика всякакъв мотор влиза. Въобще като конструкция е по здрав, отделно по благодатен за ремонти и промени.
                              Двигателя вярно отстъпва, ама джипа не е само двигател. От двигателя натам всичко е по здраво. А и всеки двигател (с изключение на т.н "милионници" - 4,2 на Тойота и Нисан) има ресурс и на кой малко по бързо, на кой малко по бавно му идва времето. Айде вземи да търсиш 2LT, или 1KZ втора употреба, и виж на какви пари. После виж и RD28T. Много по масов е и го има до 99 г. и в Y61.

                              Коментар


                              • От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                                Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                                ... Най доброто на GR-a си остават мостовете с заден блокаж(когато го имат),с които успява да спечели някоя червена точка,но по здравина мостовете на Хеви Дюти не им отстъпват.
                                Тойотските двигатели са по потентни и с доказан по голям потенциял.
                                Да напомняме ли пак какво трябва да сравняваме в този конкретна тема? Досега май не бях чувал да се твърди, че 2LT е по-потентен и с доказан по-голям потенциал от RD28T ...

                                Хеви Дюти Тойотите са нещо друго, ама се срещат по-рядко по нашите земи. Както и GR-и с голям двигател ...

                                Колко счупени GR-ски предни диф-а си видял? Щото такива от Тойота имаше бол. По едно време даже се беше заформил дефицит по моргите ...
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X