Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    ...

    Но мостовете са по-кекави бая И е по-малка колата ....
    Да са кекави, да са кекави, колко да са кекави, Усилени са с П образни профили - Фабрично, аз с две 80-ятки и 30 000 км извън пътя Основно. Не съм имал НИКАКВИ проблеми с мостовете (виж да кажеш, че кормилните кутии се скапват и ръчните скорости им се прецакват синхронизаторите, ще се съглася, ама не е болка при 20-годишна кола).
    А за Малка кола, вече ме хвана - аз по-голяма НЕ съм карал (освен един два тест драйва на Патрул

    Коментар


    • #47
      От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Но мостовете са по-кекави бая И е по-малка колата (с много малко, обаче факт). И са основно бели
      Колега , Тойотата е по-малка само отвън ! Отвътре е доста по-широка от Патрола . А и за мостовете не съм съгласен ! Може да не са здрави колкото на Патрола , но не са ''кекави'' !
      ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
      0878 23 58 34- Радо

      Коментар


      • #48
        От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

        Първоначално публикуван от TLC23 Преглед на мнение
        Колега , Тойотата е по-малка само отвън ! Отвътре е доста по-широка от Патрола . А и за мостовете не съм съгласен ! Може да не са здрави колкото на Патрола , но не са ''кекави'' !
        Имал си и двете коли и си мерил, да?
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #49
          От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

          Категорично Патрол! Според моя опит патрола е доста по динамичен, конете са му повече. Въпреки, че има хора, които и по състезания ги мъчат дизеловия 2.4 за мен е недостатъчен. Като дизайн ГР е следващо поколение, по-удобен и приятен вътре. Все пак, при избор на подобен автомобил, най-важно е състоянието на конкретния екземпляр. Успех!
          VARADERO SD2

          Коментар


          • #50
            От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Имал си и двете коли и си мерил, да?
            Много хора , собственици на Патрол са ми казвали колко е тясно вътре ! А в Тойотата човек 195 си сяда спокойно и си кара !
            ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
            0878 23 58 34- Радо

            Коментар


            • #51
              От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

              Първоначално публикуван от TLC23 Преглед на мнение
              Много хора , собственици на Патрол са ми казвали колко е тясно вътре ! А в Тойотата човек 195 си сяда спокойно и си кара !
              Ясно, ЕЖК.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #52
                От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                ... Но мостовете са по-кекави бая И е по-малка колата (с много малко, обаче факт). И са основно бели ...
                Аз съм имал и карал и 80тка и дълъг 4.2 патрул.
                Предния мост на Тойота е теоретично по-слаб, заради по-малкия диференциал. Обясни, моля те, с какво задния е по-слаб от Патрулския?

                Това, че Патрула е една идея по-дълъг, не значи, че е по-голям.
                Вътрешния обем в 80 е по-добър от този при дълъг Патрул. Има повече място отпред (Патрула е еднакъв на обем/ширина отпред само ако е с ръчки на прозорците), leg room-a отзад е по-добър при Тойотата и т.н.

                В тази тема сравняваме ябълки и круши:
                Патрула се сравнява с ресьорна седма серия, 60та серия или 80та серия.

                Коментар


                • #53
                  От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                  Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                  Ела да ти покажа 70ка с 35" как ги върти без да се чупят мостовете, вече 4 години. От време не време и някое състезание отнася пак с 35" гуми.
                  А на Патрул с 35" гуми не можеш да включиш от 3та на 4таскорост ако не си изцедил 3тата до червения сектор на оборотомера
                  Темата беше за 2LT, който е малките мостове. Не държат над 32'' максимум 33''.

                  Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
                  Понеже много "разбирачи" се появиха на Тойота, ето доста подробно за 7ма серия http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=50117

                  Това че познавате само Light Duty моделите, не означава, че всички са такива!
                  Чували сме и за Хеви Дюти, но темата не беше за тях. 73 Хеви Дюти е друга бира и там бих гласувал твърдо за нея.

                  Първоначално публикуван от KROMI Преглед на мнение
                  Къде го пращате човека ? Какви 35 гуми ,тракторки и състезания .Вижте какво е написал. Човека просто иска да знае в заводска комплектация "без даработки" коя машина е по подходяща .
                  Човека е писал, че ще е пробва от къде минава. Това за мен означава. че ще сложи агресивни големи гуми, иначе от никъде няма да минава.

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Имал си и двете коли и си мерил, да?
                  Левия крат ми опира във вратата, което е адски изморяващо на дълъг път. Не можеш да отречеш, че шофьорското място е на порядък по-малко при Патрула.
                  Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                  Drag Grand Canyon Daily
                  Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                  LZ1JYM

                  Коментар


                  • #54
                    От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    Мисълта ми е, че избора 80 или дълъг патрул е въпрос на вкус, колите са практически еднакви (плюсовете и минусите им се уравновесяват)
                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    В тази тема сравняваме ябълки и круши:
                    Патрула се сравнява с ресьорна седма серия, 60та серия или 80та серия.
                    А ся де
                    Дали не говорим за едно и също нещо

                    Между другото в ресор Ь няма. Тва по повод темата на Димо за Й
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #55
                      От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      А ся де
                      Дали не говорим за едно и също нещо ...
                      Като цяло да, но сега се измъкваш..

                      Коментар


                      • #56
                        От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        В тази тема сравняваме ябълки и круши:
                        Патрула се сравнява с ресьорна седма серия, 60та серия или 80та серия.
                        Да! Нали, човека пита за 70- 2лт и ГР 2.8
                        VARADERO SD2

                        Коментар


                        • #57
                          От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                          Първоначално публикуван от rosslan Преглед на мнение
                          Да! Нали, човека пита за 70- 2лт и ГР 2.8
                          А единствения плюс (относителен) на койотата в това сравнение е по-добрия заден ъгъл на атака.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #58
                            От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            А единствения плюс (относителен) на койотата в това сравнение е по-добрия заден ъгъл на атака.
                            В стандартно положение да. С рязане тлк-то получава ъгъл, който Патрула не може да получи с рязане. Според мен.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              В стандартно положение да. С рязане тлк-то получава ъгъл, който Патрула не може да получи с рязане. Според мен.
                              Не си прав. Само дето патрула се реже на два пръста зад планката на диагоналната щанга и става дасиебемамата и ъгъл на атака. С 35 или 37 (които моста може да понесе) първото нещо което препятствието вижда е грайфера на гумата
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #60
                                От: Нисан Патрол 92 г. или Тойота Ланд Крузар 89г.

                                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                                В стандартно положение да. С рязане тлк-то получава ъгъл, който Патрула не може да получи с рязане. Според мен.

                                Май пак я закъдрихте на кого му е по "голям" Истината е че и Тойота и Нисан винаги са правили най добрите и здрави джипове!Аз имам Патрол макар и стара кочина но е изключително здрав и непретенциозен! Ползва се по предназначение като истински джип,без никакви глезотии по него минава навсякъде и /другото съм го казвал/ НО сега се оглеждам за Тойота/тази година се надявам да се харесаме с някоя/ и то не за каква да е а за 80ка ,която ще се постарая да мутира достатъчно за да се справя със всякакъв терен и задачи!Пък и да може да си возя семейството из баирите и по хард разходки!Нещо което със стареца е трудно!
                                Избора ми винаги ще е между двете марки!И за това ще имам Тойота и Нисан!
                                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X