От: C-class или E-class
Това за тесните Цедки е малко мит. Не знам как е при 203, но при 202 хич не ми е тясно - 180 см. и 105 кг. Само външно изглеждат по-малки, а и возията си е като на МБ отвсякъде. Аз лично например не виждам никаква разлика между 202 и 210 във возията, а съм карал и двете, а едната й я имам. Сега за ускорението-зависи от двигателя, то е ясно. Да, Е класата е по-висок клас, но това няма нищо общо с качеството на изработка, използваните материали и т.н. При моята 16 вече годишна 202-ка, няма троп, няма лоп, няма шум, няма скъсано, няма протрито. Все що е МБ, по принцип все е качествено...или поне така се предполага, особено за новите модели.
Но иначе, Е клас бие в избора, при еднакви двигатели и изпълнение.
Това за тесните Цедки е малко мит. Не знам как е при 203, но при 202 хич не ми е тясно - 180 см. и 105 кг. Само външно изглеждат по-малки, а и возията си е като на МБ отвсякъде. Аз лично например не виждам никаква разлика между 202 и 210 във возията, а съм карал и двете, а едната й я имам. Сега за ускорението-зависи от двигателя, то е ясно. Да, Е класата е по-висок клас, но това няма нищо общо с качеството на изработка, използваните материали и т.н. При моята 16 вече годишна 202-ка, няма троп, няма лоп, няма шум, няма скъсано, няма протрито. Все що е МБ, по принцип все е качествено...или поне така се предполага, особено за новите модели.
Но иначе, Е клас бие в избора, при еднакви двигатели и изпълнение.
Коментар