Обява

Свий
Няма добавени обяви.

C-class или E-class

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Re: C-class или E-class

    Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
    .....................

    Обаче Е-класата 2003-2005г е доста проблемна.................
    Може ли по-конкретно, колега? Както в онзи стар виц, поименно колега!
    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

    Коментар


    • #17
      Re: C-class или E-class

      Ами аз имам допир с 211 след фейслифта и за 4 години каране в БГ не даде дефект.

      Със сигурност знам за следните проблеми с 211 преди 2006:
      Спирачната система(SBC май се казваше) - това беше голям скандал.
      През първите години е имало дефектни радиатори и много автоматици са омешали маслото с антифриз.
      Отначало от МБ са обявили, че маслото в автоматика не се сменя - голяма грешка.
      270цди има доста кофти слава, а е от най-масовите мотори.
      Интериорът преди фейслифта е от по-кофти материали.
      Много проблеми с Keyless-Go и въздушното окачване(но тези са редки екстри).
      В гугъл на "early w211 problems" излизат интересни теми.
      Последно редактирано от msi200; 18-10-10, 18:15.
      "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

      Коментар


      • #18
        От: C-class или E-class

        ИЗВИНЕНИЯ кьм модераторския екип,пак не сьм си видял линка,грешката е моя.

        Избери си и мотор защото ако го вземеш 350 от стария модел,ония проблемния ще има да ревем половината форум после.

        Едно неписано правило било то при Ц ,Е или С класа - тьрси го след 2005,Ската може да е и след 2004.Колегата преди мен е много прав,а и това кара та има защо да му вярваш.Той говори и за сериозни проблеми,скьпоструващи.Че ще ти откаже примерно копчето на прозореца никой не го и споменава,тресне ли автомат,мотор,окачването...............е те там е рев.


        Ако говорим самоза размер вече сам си прецени,аз бих взел Е класата,но пак зависи.Брата дьржи Е класичка в гаража щото С не влиза там.Ако трябва да спи на улицата Ето,а сьбираш Ц вьтре си вземи Ц,за другото Е си е колата.

        Накладки са ти 60 кинта,диск е 120,смяна на 3-4 години и това на Е,на Ц не ги знам,а и не ме интересува.Ти ако си я докарал накладки да смяташ колко пари са и колко пестиш от тях с направо сменяй марката.

        Мисли за размера,после мислим мотор,скорости и година.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #19
          От: C-class или E-class

          По този повод , на някой да му се намира ( или да ме упъти) една s-ка от проблемните . Ама до е до към 1500 лв. ?!

          ПС. Склонен съм и на проблемна Е-класа като компромис . Даже давам 2 бона !
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #20
            От: C-class или E-class

            Кои години я тьрсиш?
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #21
              От: C-class или E-class

              Ми доколкото научих в този форум - проблемните са до 2005 . Та от тях . А ! И ръчка да е . Нищо че е пълен крах за марката . Аз автоматик - убий ме - не мога да карам Пуста професионална деформация ! ... а с "недостатъчните екстри" ше се примиря . Свикнал съм на суров живот .
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #22
                От: C-class или E-class

                За тия кинти сигорно 1970 и десета година май става на ?............иначе по темата допреди няколко дни си вземах е класа просто си е класа мен лично ме кефи отсякъде
                Луд не се мори,само се поти...и охлажда с бира 0884480846

                Коментар


                • #23
                  От: C-class или E-class

                  Първоначално публикуван от Пламен Ковачев (zaiko1234) Преглед на мнение
                  За тия кинти сигорно 1970 и десета година май става на ?.....
                  Що бре ?! Нали са проблемни . Това ме подсеща , че и за ML от първите години се говори също , пък не съм видял да са паднали до цената на Витара или Фронтера примерно .

                  А по темата : зависи дали колегата има спортен нрав , или по характер е улегнал човек . За вторите ( към които смея да се присъединя и аз ) е компромисния бензинов вариант : 2.3 литра с 16 вентила . ... по моето скромно мнение ( ИМХО). Ама к`во да пра`иш - както вече някой спомена : всеки си хвали неговото .
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #24
                    От: C-class или E-class

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    Що бре ?! Нали са проблемни . Това ме подсеща , че и за ML от първите години се говори също , пък не съм видял да са паднали до цената на Витара или Фронтера примерно .

                    А по темата : зависи дали колегата има спортен нрав , или по характер е улегнал човек . За вторите ( към които смея да се присъединя и аз ) е компромисния бензинов вариант : 2.3 литра с 16 вентила . ... по моето скромно мнение ( ИМХО). Ама к`во да пра`иш - както вече някой спомена : всеки си хвали неговото .
                    Еколега просто не ги слагай в коли на килограм ништо лично в аватара ви и както казва един познат претпочитам да карам най счупения мерцедес но да е мерцедес.Аспоред мен Е класата си е супер .
                    Луд не се мори,само се поти...и охлажда с бира 0884480846

                    Коментар


                    • #25
                      От: C-class или E-class

                      Първоначално публикуван от Пламен Ковачев (zaiko1234) Преглед на мнение
                      Еколега просто не ги слагай в коли на килограм ништо лично в аватара ви и както казва един познат претпочитам да карам най счупения мерцедес но да е мерцедес.Аспоред мен Е класата си е супер .
                      С риск да оспамиме : Само ще спомена , че от `90-та година насам единственото лично возило , което съм карал различно от Мерцедес е това на аватара ми . И когато стане въпрос за марката МБ няма как да не ми трепва сърцето . Ревностен фен съм !

                      Лично за мен лош Мерцедес няма ! Приказките за космическите цени на части и подръжка ги пропускам покрай ушите си , щото идват от хора за които "гроздето е кисело" . Аз и основни ремонти съм правил и какво ли не и като турим всичко на кантара - цени , кеф , нерви , време ...накрая Мерцедеса определено излиза по-евтин от Лада .

                      При всичкото ми уважение обаче към участниците - някак неестествено ми звучи( да не кажа друга дума) , когато видя някой да чупи пръсти и да чуя нещо от сорта : "Ох , колеги , ама какъв Мерцедес ще е подходящ за мен ?! Какво ще кажете,а ? ..." какво да отговори човек ?! Такова питане ми звучи именно като за коли на кило . За мен е неуважение към марката .
                      А истината е , че какъвто и Мерцедес да си купи човек - няма да сгреши !
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #26
                        От: C-class или E-class

                        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                        А истината е , че какъвто и Мерцедес да си купи човек - няма да сгреши !
                        Едно питие - мноооого голямо - от мене!
                        Да си додем на думата, де..

                        Коментар


                        • #27
                          Re: От: C-class или E-class

                          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                          Приказките за космическите цени на части и подръжка ги пропускам покрай ушите си , щото идват от хора за които "гроздето е кисело" .
                          От моя скромен опит съм останал с впечатлението, че поддръжката на Мерцедесите след 2000г е може би най-скъпата от 'нормалните' коли.

                          Традиционно офиц. сервизи на Мерцедес са кожодери и не си вършат работата като хората, и това не е само в България. Афтърмаркет части има евтини, обаче оригиналните пак са скъпи.

                          И въпреки това не мисля да сменям марката.

                          Както и да е, при е-класата цените са поносими и ще са сравними с тези на Ц-класата, стига да не е някакво изгъзено изпълнение с въздушни окачвания, 4-матици и т.н.
                          "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                          Коментар


                          • #28
                            От: C-class или E-class

                            Аз, като ползвател на Цетка (Август 2003, 220ЦДИ, комби) от около 10 месеца съм доста доволен, НО. аз съм 185см и 115 кила и колата е гранична... В една е-класа 100% ще е по-широко и удобно... а в балканстар са си кожодери - един парктроник (около 100лв), ама с монтажа станаха почти 200. или пък за една жабка (баща ми я разглоби преди време и малко ѝ строши болтовете и винтчетата) - 120 лв, като около 100 са само за монтажа, а другите 20 - чарколяците...
                            но пък доколкото виждам, се опитват да си свършат работата в бс...
                            "That is not dead which can eternal lie,
                            And with strange aeons even death may die."
                            ~H. P. Lovecraft

                            Коментар


                            • #29
                              От: C-class или E-class

                              Ако искаш да се чувстваш като в Мерцедес си вземи Е класа :-). Ц-то е малка.. според мен по-младежка. И двата са много хубави и комфортни, но според мен истинските Мерцедеси са Е класа и нагоре..

                              Коментар


                              • #30
                                От: C-class или E-class

                                и аз като собственик на Мб ,да кажа че истинския МБ е този който са го произвели в заводите на Мерцедес,независимо от модела,там много компетентни хора са го мислили,и е продуктово позициониран в някоя ниша на пазара.Колата трябва да ти харесва и слуша а не да и ставаш роб на нея с ремонти.(казвам го от опит ,през 1990г имах Фиат Абарт)нещо уникално бързо за тогава,но и страшно проблемно,докато ми уври главата че подръжката му струва по-скъпо от 2-3 МБ мина време,но след това живота ме срещна с правилната марка и проблемите се решиха

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X