Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Cruiser vs Pajero

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Re: От: Land Cruiser vs Pajero

    Пак пиша, че моторът на ТЛК-то има гаранция 150 000км, ако е сменян в официалния сервиз. Колегата да си прецени, кога ще ги мине.

    За новите и старите - карал съм ТЛК 120, карам и ТЛК 80. 120 е много по-приятна на асфалт.

    А към колегите, дето пишат, че Тойотата и Митсуто не били здрави: с кои нови коли ги сравнявате?
    "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

    Коментар


    • #32
      От: Land Cruiser vs Pajero

      Щом Пахероса не е вървял и бучи- бягай далеч.Аз лично съм карал с този двигател и ако имаш претенции към динамика и комфорт значи или е нагласена трошка за продажба или си много претенциозен.Ако всичко му е нормално при сравнвнение с ЛК- то въобще няма да искаш да слизаш от него.Според мен Яро ти е дал перфектната гледна точка спрямо двете возила (при условие, че той самият кара Тойота), но ти си знаеш най- добре. Късмет в избора.
      08седемшест5едно513четири

      Коментар


      • #33
        От: Land Cruiser vs Pajero

        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
        Като си купиш Тойотата. Започва да те е яд за пропилените години от животът ти прекарани без нея.
        Подкрепям напълно,просто забравяш,че караш джип,само наливаш в резервоара за колкото имаш...
        TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
        Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
        Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
        Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

        Коментар


        • #34
          От: Land Cruiser vs Pajero

          Прочетох с голям интерес мненията по темата (преди време и аз постнах подобно питане). Няма да скрия разочарованието си относно "здравата" ТЛК и пъргавината и мощността на МП. Ще си заобичам Нивата повече... При нея смените на шарнири, кормилни болтове и т.н. са чести, но за смяна на двигател у нас дори не съм чувал през последните 30 години.
          Как аз съм решил проблема си (вероятно сходен с Вашия) - по шосета карам голяма луксозна лека кола, а за сняг и офроуд си купих здрав и евтин джип.
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • #35
            Re: Land Cruiser vs Pajero

            Според мен това, че ТЛК 120 не било здраво, не е вярно. Познавам 3-4 души с такива и не са имали нито 1 проблем(освен, че много ги крадат)
            "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

            Коментар


            • #36
              От: Land Cruiser vs Pajero

              Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
              Прочетох с голям интерес мненията по темата (преди време и аз постнах подобно питане). Няма да скрия разочарованието си относно "здравата" ТЛК и пъргавината и мощността на МП. Ще си заобичам Нивата повече... При нея смените на шарнири, кормилни болтове и т.н. са чести, но за смяна на двигател у нас дори не съм чувал през последните 30 години.
              Как аз съм решил проблема си (вероятно сходен с Вашия) - по шосета карам голяма луксозна лека кола, а за сняг и офроуд си купих здрав и евтин джип.
              Подобно изказване можем да подминем с насмешка и глътка, две Шуменско. Нивата така или иначе ресурса й е 100.000км. А за 30г. от нея няма да остане и оригиналния талон дори. Но, си прав, че човек трябва да си обича колата/ джипката, при все всичките й кусури (всички ги имат). Добре, че хората тук са честни и говорят и за недостатъците на Ленд Крузерите си (дори и Тойота има недостатъци, да), та, да кажем весело, че и Тойота не става.

              Най-важното е да си щастлив в избора си. Какво ще кажат останалите тук или другаде не е от толкова голямо значение.

              Коментар


              • #37
                От: Land Cruiser vs Pajero

                Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                Прочетох с голям интерес мненията по темата (преди време и аз постнах подобно питане). Няма да скрия разочарованието си относно "здравата" ТЛК и пъргавината и мощността на МП. Ще си заобичам Нивата повече... При нея смените на шарнири, кормилни болтове и т.н. са чести, но за смяна на двигател у нас дори не съм чувал през последните 30 години.
                Как аз съм решил проблема си (вероятно сходен с Вашия) - по шосета карам голяма луксозна лека кола, а за сняг и офроуд си купих здрав и евтин джип.
                Извинявай, но Нива и джип, особено пък здрав звучи малко като... "военна интелигентност". Защо изобщо намесваш това нещо при автомобилите...
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #38
                  От: Land Cruiser vs Pajero

                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  Категорично Тойота, въпреки, че карам Мастурбиши Пахеро...
                  Служебното е такова (3,2 DID) и е огромна черна дупка за пари и чест гост в БС. Груба грешка е изкарването му извън пътя. Едната ми лична кола също е Паджеро II V6 3000. За лека кола бива, но за джип не особено. За разлика от П4, двойката поне не се разваля толкова често.
                  След това неласкаво мнение за "сериозни" джипове, следващото (от същия автор) ми се струва, меко казано, нелогично:
                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  Извинявай, но Нива и джип, особено пък здрав звучи малко като... "военна интелигентност". Защо изобщо намесваш това нещо при автомобилите...
                  Но, ако целта на водача е да потроши някаква машина, то това е много по-лесно, отколкото да я запази здрава. В казармата имахме един кемаф, на когото и Т34 не можеше да устои...
                  ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                  Коментар


                  • #39
                    От: Land Cruiser vs Pajero

                    Дори Азия Рокста и Тата са по-добре от Нива.
                    В случая сравнявам автомобил (Мицубиши) с автомобил (Тойота) а не Нива с автомобил. След доста време прекарано с Нива (и под нея) имам право на подобно мнение... Единственото по-гадно нещо от Нива е Москвич Алеко - Или по-скоро два Москвича Алеко.
                    Предвид, че познавам ДОБРЕ въпросния боклук мога по всяко време да ти направя показно с "неджип" (Трупър) от 84 година, който не си знае километрите, годините и кога за последно е вдиган предния му капак... Тестът може да бъде, както горски, така и магистрален...
                    И престанете да обявявате Нивата за автомобил - това нещо НЕ Е АВТОМОБИЛ - ама ХИЧ!!! Тук ставаше въпрос за сравнение между два автомобила!!!
                    Последно редактирано от Scrapheap; 01-06-10, 13:28.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #40
                      От: Land Cruiser vs Pajero

                      Предлагам на всички да се върнете към заглавието на темата и нейната същност... За Нива има достатъчно теми, пишете там...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #41
                        От: Land Cruiser vs Pajero

                        Аз имам такова Паджеро. Купих го април 2009 г. за 57 000 без ДДС. Така че цената от 41000 при положение, че му е изтекла гаранцията, ми се вижда висока. В момента в магазина ново е 69 000 лв. без ДДС, предполагам, че с дълъг пазарлък ще се докара до 60 000 лв.
                        За самата кола - не мога да опиша колко съм доволен. Това за шумния двигател предполагам се установява само с уред в ръка и извън купето. При затворени прозорци си е съвсем тиха, а като се има предвид, че аудиоситемата е божествена, винаги чуваш музиката, а не двигателя. За бавна също не съм съгласен. Аз по принцип карам бавно, но миналата седмица ми се наложи да бързам - от едно село край Видин до Монтана 70 км за 25 мин, 170 през дупките на Северозападналата България. Комфортът е изключителен. Проблеми досега не съм имал с изключение, че кормилото проскърца малко. За динамика не е БМВ, но в сравнение със старият ми Ситроен Пикасо не е по-тромава, всъщност няма никакви проблеми при изпреварване. Уникално голямо е вътрешното пространство. Аз винаги я карам с изправена трета седалка - едното дете спи на втората, другото на третата. Под третата има място за много багаж, а между третата и вратата също.
                        Средният разход за тези 34000 км, които съм минал досега е 11,5 по компютър. Колко на градско и колко извън зависи от скоростта и задръстванията, но ми се струва, че е около 9,8 и 13,5.
                        ТЛК-120 съм провбал само на тестдрайва, когато избирахме автомобил и тя ме отказа от идеята за джип изобщо. Гадно, тромаво, некомфортно, люшкащо, с резки спирачки и отвратителна аудиостема недоразумение, мелез между нива и танк. След 40 мин в него решихме, че всички джипове са такива и седмици си губихме времето с разни високи комбита. Тайно от жена ми пробвах Паджерото и едвам я убедих и тя да се качи и видяхме, че всъщност нямат нищо общо. И изобщо не съжалявам за избора си. Смяната на първото масло в Балканстар ми струваше 285 лв. Бях ударил едедна решетка отдолу и ми я смениха за 1 ден чрез каското. Други влизания в сервиз не съм имал.
                        www.offnews.bg

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X