Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Cruiser vs Pajero

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Re: От: Land Cruiser vs Pajero

    Колега и двете марки са безспорно добри,но вече в самите модели не е останало нищо истинско.Просто са прекалено нови,т.е. в голяма степен калпави,с почти никаква проходимост и смешен клиренс.Имам познат човек с такава Тойота 120 и е възмутен от възможностите и извън пътя-закъсва на елементарни места и то с добри гуми.Същия този човек има опит в управлението на джипове от поне 10 години.И двата модела са правени най-вече за дълго и удобно пътуване и нищо повече.Ако наистина,както пишеш желаеш да ходиш в планината зимно време на ски в сериозен сняг в пъти по-добра работа ще ти върши Паджеро-2,V-6,3000.Гори средно 16-18 газ,много е мощно,с отличен просвет и възможност за монтаж на сериозни гуми.Има и други варианти,но все пак гледам да не е нещо прекалено спартанско.И другото,което не ми е ясно в постовете ви е:Какви са тия смени на двигатели на по 150-190 000км?Един "бъхлив" Москвич 412 изкарва повече.Просто ми е неудобно да пишем такива работи...все пак в темата се обсъждат уж расови возила.Но така е-след още 10-15 години съвсем няма да има джипове,а само скъпи ковчези 4х4,движещи се по магистралата с 200-240км.ч.

    Коментар


    • #17
      От: Re: От: Land Cruiser vs Pajero

      Мда, гроздето е кисело....
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #18
        От: Land Cruiser vs Pajero

        Да, наистина не може да се сравнява почти нов джип с 10-годишен. Все пак за първото предложение важат неща като нова и интересна техника, комфорт, хубав и модерен дизайн и не случайно на значително по-висока цена. Ако тези неща не бяха от значение, то най-добре щеше да е да се вземе една рама от Уаз и човек да си работи и слага по нея какви ли не чудеса. Само по себе си е страхотно, но колегата е посочил два екземпляра, почти нови возила, и пита, кой от тях е по-добрата оферта (да не даваме оферти за напълно различни джипове).
        Hyundai Terracan 2.9 CRDi '04 163h.p.

        Коментар


        • #19
          От: Land Cruiser vs Pajero

          Първоначално публикуван от Янко Желязков
          Какви са тия смени на двигатели на по 150-190 000км?Един "бъхлив" Москвич 412 изкарва повече.Просто ми е неудобно да пишем такива работи...все пак в темата се обсъждат уж расови возила.Но така е-след още 10-15 години съвсем няма да има джипове,а само скъпи ковчези 4х4,движещи се по магистралата с 200-240км.ч.
          И аз се сещам за един дето брои една торба пари за чисто ново ТЛК и двигателят му гръмна след няма и 5000 км. При толкова брак при ТЛК защо му препоръчвате на човека да си бие главата със скъпа извънгаранционна машина (от ноември 2010)?! Някой има ли представа колко струва смяна на двигател с нов на такова ТЛК? Дали ще се спре на 20 000 лева? А и питащият изрично писа, че ще кара много малко офроуд, тоест независимото окачване на Паджерото ще е плюс в случая.

          Моят съвет е да се замислиш дали да не си вземеш някой чисто нов по-малък и пъргав паркетник с разход от порядъка 6/100 дизел. Избор и промоции в тоя сегмент бол. И поне няколко години ще имаш гаранция.
          Vitara 2.0 V6
          Honda CRV (Gen 1)
          Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
          ВАЗ 2131

          Коментар


          • #20
            От: Land Cruiser vs Pajero

            Харесвам и уважавам Джамбазов, ама тойота вече не е това което беше.Всъщност какво беше?
            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

            Коментар


            • #21
              От: Land Cruiser vs Pajero

              Идеята е, човек да си купи това, което му допада и го радва. И колегата е назовал избора му, като се колебае единствено между два модела.
              Ако двигателят се ползва грамотно, то предразполага към дългосрочна и безпроблемна работа (просто е малко по-капризен).
              И аз се чудя, защо толкова мразите независимото окачвани. Та то е страхотно за асфалта, че не е със същата здравина като класическия цял мост, не е.
              И двата модела (ТЛК и П4) са добри, надеждни. Колегите от форума не са казали нищо лошо за тях в другите теми, а точно обратното. И сравненията на различни хора са малко или много субективни. Всеки съди по различни критерии и не могат да се сравнят както иска купувача, най-добре е личната преценка е интуитивният избор.
              Единственото, което мога да пожелая, е дано колегата си намери един хубав и качествен екземплар, да му върши безпроблемна работа и много да го радва.
              Hyundai Terracan 2.9 CRDi '04 163h.p.

              Коментар


              • #22
                От: Land Cruiser vs Pajero

                Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                Харесвам и уважавам Джамбазов, ама тойота вече не е това което беше.Всъщност какво беше?
                Именно това се опитвам да обясня и аз.

                Коментар


                • #23
                  От: Land Cruiser vs Pajero

                  Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                  Харесвам и уважавам Джамбазов, ама тойота вече не е това което беше.Всъщност какво беше?
                  Ами назовете я най-сетне марката, която Е !
                  Така ние по-невежите ще сме наясно в бъдеще ... ако е възможно Free of charge.
                  ... и вариянт 2 - посочете банковата сметка и цената на поверителната информация.
                  Life is too short to drive dull cars!

                  Fight global warming !
                  ... turn on your A/С !

                  Коментар


                  • #24
                    От: Land Cruiser vs Pajero

                    Колега, нали виждаш, колкото хора толкова и мнения. Дано не ме разбереш погрешно, ама тая работа е като все едно да попиташ - момчета, ха кажете сега за каква мадама да се оженя - руса, или черна ? Ха кажете, де? Отдавна вече си мисля, че на някои участници във форума Тойота им плаща да разтръбяват до пощурия каква върховна глупост ще извършиш, ако си купиш нещо, различно от Тойота, и това го казвам абсолютно отговорно и го мисля съвсем сериозно .
                    Абе, момче, отиди, пробвай, покарай малко, виж кое ти харесва и скачай вътре, това е! Запомни - който иска Паджеро той няма да си купи Тойота. Който иска сладко той няма да яде солено. Който му е писано да се удави той няма да се обеси. Който иска брюнетка той няма да погледне блондинка. Вземи си това, което ти е на сърце бе, братче! Даже по-нагоре някой беше написал, че накрая всички си купували Тойота . Брейййййййййййй, аз па незнаех, че свинското станало телешко .
                    Не се учудвай и на такива дето разправят как от 100 години само служебни Тойоти юркат в тяхната фирма, пък още не са ходили на сервиз, а от 1-ви юли почват да ги карат направо и без нафта, само на въздух.
                    Вземи си това, което те привлича и не слушай безумни съвети.
                    А иначе моето скромно мнение, ама от сърце - Мицубиши Паджеро до дупка, брат!
                    Бъди щастлив и на добър път!

                    П.П. Силен е този, който има пари, а не този, който има вещи, особено в тая НЕВИЖДАНА криза. С риск да те раздразня ще си позволя да ти кажа и това, че смятам за пълна глупост да дадеш толкова пари за кола, която догодина ще струва по-малко от половината.
                    Последно редактирано от мишоци; 29-05-10, 02:51. Причина: допълнение
                    Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                    Само DIESEL !!!

                    Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Land Cruiser vs Pajero

                      Здравей Яро,

                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      Не съм съгласен, особено за пространството. За комфорта така или иначе е субективно.

                      Наистина комфорта и пространството е общо взето субективен въпрос при тези автомобили. Когато купувахме този ТЛК 120, който карам вече малко над 200 000км се колебаехме между него, такова Паджеро и току що излезлия тогава Патфайндер. ТЛК-то беше най-скъпо и за парите си предлагаше най-малко екстри като списък. Но при Тойота има нещо, което е характерно за марката и това е една мекота и спокойствие, които предизвикват при мен когато крам автомобил от марката. Въпросния ТЛК е и с пневматично окачване, което пък отсъства и при двата "конкурента", но според мен практически Тойотата е доста по-различна от тях най-вече точно със тази своя балансираност. Колкото до ремонти, не съм ремонтирал нищо особено за тези километри, освен двг-то, което си беше поради лошите горива, но вече много внимавам къде зареждам и не мисля че пак ще имам подобен проблем.
                      Съгласен съм с теб, че екстрите на Паджерото (и на другите конкуренти на ТЛК 120) са повече, но никой от тях няма тази екстра характерна за Тойота - мекота и сила; трудно ми е да го опиша с думи, но усещането след като караш Тойота и се качиш на разните Паджерота и други е като да се качваш на абсолютно дърво. Точно с това ме спечели Тойотата тогава, бях готов да подпиша за първия Патфайндер в България, не го бях карал даже и когато се качих, се отказах и отидох директно в Тойота.


                      Пак е доста субективно, още повече конкретно за тези два модела.
                      Колкото до извън пътя, не съм я ползвал много извън пътя (за там имам друга Тойота, но ми се струва, че не отстъпва на старите ТЛК-та. Със 120-ката съм минавал по много трудни места, интересното, е че като спре някъде ваденето е много трудно )))


                      Но все пак всичко това е субективно и е само моето лично мнение

                      Коментар


                      • #26
                        От: Re: От: Land Cruiser vs Pajero

                        Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                        Колега и двете марки са безспорно добри,но вече в самите модели не е останало нищо истинско.Просто са прекалено нови,т.е. в голяма степен калпави,с почти никаква проходимост и смешен клиренс.Имам познат човек с такава Тойота 120 и е възмутен от възможностите и извън пътя-закъсва на елементарни места и то с добри гуми.Същия този човек има опит в управлението на джипове от поне 10 години.И двата модела са правени най-вече за дълго и удобно пътуване и нищо повече.Ако наистина,както пишеш желаеш да ходиш в планината зимно време на ски в сериозен сняг в пъти по-добра работа ще ти върши Паджеро-2,V-6,3000.Гори средно 16-18 газ,много е мощно,с отличен просвет и възможност за монтаж на сериозни гуми.Има и други варианти,но все пак гледам да не е нещо прекалено спартанско.И другото,което не ми е ясно в постовете ви е:Какви са тия смени на двигатели на по 150-190 000км?Един "бъхлив" Москвич 412 изкарва повече.Просто ми е неудобно да пишем такива работи...все пак в темата се обсъждат уж расови возила.Но така е-след още 10-15 години съвсем няма да има джипове,а само скъпи ковчези 4х4,движещи се по магистралата с 200-240км.ч.
                        Не съм съгласен за клиренса и проходимостта.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Land Cruiser vs Pajero

                          Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
                          Ами назовете я най-сетне марката, която Е !
                          Така ние по-невежите ще сме наясно в бъдеще ... ако е възможно Free of charge.
                          ... и вариянт 2 - посочете банковата сметка и цената на поверителната информация.
                          Колега не се пали!
                          Аз например имам 2 тойоти.Ама не мога да изпадна в овчи възторг от каквото и да е.
                          Какво е ТЛК 120?Един посредствен автомобил от техническа гледна точка, който уж най-доброто му качество е "уникалната" надеждност.И сега кво?Мотора се чупел на 200 000 хиляди ама щото му била виновна нафтата,въздуха или маслото!Глупости!Просто си е калпав.Ама ако е нисан патрул не може да гърми мотор а ако е ТЛК може!така ли?
                          Митсубиши Падйеро 3.
                          Значително по-модерен като окачване(не мисля че целия мост дава предимство в здравина точно на този клас автомобили).Като система 4х4 няма и до днес по-добро за офроуд(супер селекта).За купе и место вътре не мога да кажа.Едиствено лошо впечатление прави 3,2 дизела, който просто е слаб за такава кола.Но поне не се чупи.Виже новото паджеро-там мотора от завода е 200кс и е изцяло нов.И сега ги дават за по 75 000лв с ДДС.
                          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                          Коментар


                          • #28
                            От: Land Cruiser vs Pajero

                            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                            Харесвам и уважавам Джамбазов, ама тойота вече не е това което беше.Всъщност какво беше?
                            Накрая всеки си купува Тойота ,,, и намразва колите ,,,,, и тръгва пеша.

                            По темата::: и двете ще ти отровят живота. Ако автора на темата държи на марките ,, - бензиново Панджеро 3.8.
                            Бензиновата 120-ка харчи повече от колкото върви и е същото умряло куче като дизеловата.
                            Здрав дизел за асфалт - новия Х5.
                            МЛ и Гранд Чероки са по-офроуд.

                            Ма не пречи да пробваш кое ти лепва като ръкавица.
                            От двете злини в първия пост - с две ръце за Паджеро. "По" е от всякъде.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Land Cruiser vs Pajero

                              Първоначално публикуван от kinex
                              По темата::: и двете ще ти отровят живота. Ако автора на темата държи на марките ,, - бензиново Панджеро 3.8.
                              Бензиновата 120-ка харчи повече от колкото върви и е същото умряло куче като дизеловата.
                              Здрав дизел за асфалт - новия Х5.
                              МЛ и Гранд Чероки са по-офроуд.

                              Ма не пречи да пробваш кое ти лепва като ръкавица.
                              От двете злини в първия пост - с две ръце за Паджеро. "По" е от всякъде.
                              С риск да предизвикам офтопик за тези 50000 лв за кола втора ръка бих пробвал да се снабдя с ей такова:

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Acura-MDX.jpg
Прегледи:1
Размер:34.4 КБ
ID:5180099
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:72-2009-acura-mdx-images.jpg
Прегледи:1
Размер:27.6 КБ
ID:5180100

                              Паркетник. За офроуд не става, но поне на пътя е дзвер и е супер луксозно отвътре. Двигателят е мечта - I-VTEC V6 3.7L 300 hp. Разход 12 извънградско. В града 20. Фабрични 7 места ако мислиш да го вземеш на фирмата.

                              Тойотата и Паджерото извънградско ще ударят така или иначе 10/100. Дали е 10 или 12 все тая. Поне ще си на бензин и няма да трепериш някоя дюза да не ти утрепе двигателя на ТЛК-то.
                              Vitara 2.0 V6
                              Honda CRV (Gen 1)
                              Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                              ВАЗ 2131

                              Коментар


                              • #30
                                От: Land Cruiser vs Pajero

                                Здравейте Колеги,

                                Ходих да тествам и двата джипа в събота и ще споделя мненията си. Паджерото се движи по добре на асфалт, но е много бавно и шумно. Двигателя бучи и като натиснеш газ нищо не се случва. Добре е поддържано има доста екстри но не е това моята кола. ЛК-то ще е. Динамиката е добра. Тих е. Конкретния джип е поддържан през 10 000 км. Собственика няма кооперация или земеделска дейност, за да е слагал кофти нафта и да има причина да се сменя двигателя. Проверих го и с мой познати в Тойота и наистина е поддържан повече от добре.

                                Като цяло много съм разочарован от МП-то. Много тромаво и шумно. Разхода му е средно с 2 литра по-висок от на ЛК.

                                Относно избора ми. Знам, че не е момента да се купува кола и че се обеценяват, но това ми е мечта от няколко години насам и не мисля да изпускам момента.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X