До: LJ70 или Y60
Не знам защо, но аз оставам с впечатление, че най-много приказват такива неща хора, които не са карали Патрул. 
Не че не се случва, но не мисля, че е по-голям проблем, отколкото пукането на глави на мицубишита или тойоти с малките дизели.
За 9,999-ти път ще кажа, че за мен проблемите с прегряването и пукането на глави на малките японски дизели се причиняват на първо място от лоша поддръжка и неправилна експлоатация, към които следва да се добави и фактът, че говорим за коли на по над 10-15 години и с пробег над 200,000 км.
За мен изборът между Тойота с 2LT и Патрул с RD28T е категорично в полза на Патрула! Освен ако някой не ми предложи Патрул с голям американски V8-ак де ...
Първоначално публикуван от дако
Преглед на мнение

Не че не се случва, но не мисля, че е по-голям проблем, отколкото пукането на глави на мицубишита или тойоти с малките дизели.
За 9,999-ти път ще кажа, че за мен проблемите с прегряването и пукането на глави на малките японски дизели се причиняват на първо място от лоша поддръжка и неправилна експлоатация, към които следва да се добави и фактът, че говорим за коли на по над 10-15 години и с пробег над 200,000 км.
За мен изборът между Тойота с 2LT и Патрул с RD28T е категорично в полза на Патрула! Освен ако някой не ми предложи Патрул с голям американски V8-ак де ...

Коментар