Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LJ70 или Y60

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: LJ70 или Y60

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    Хайде стига сте го дъвкали този RD28T!...
    Добре де! При някои, изкарва изненадващо много. Но все пак, съгласи се...

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    ...Всички малки дизели могат да имат проблеми с прегряване, особено при собственици - мърлячи! А пък да изтъкваш точно това като аргумент в сравнение с 2LT е доста ... хм ... интересно.
    Факт е, че почти всички японски дизели от тези години си греят бая.

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    Y60 с LSD в България се среща доста рядко.
    Точно така, и това обикновено са по-бедните комплектации.

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    ...Що е то комфорт в кола от този тип е нещо доста дискусионно, но, да речем, че шофьорското място в Патрула е доста тесничко по-неудобно от тойотското...
    Според мен предимно заради по-големия тунел за скоростите. Тези Патрули, които са с ел. стъкла, също леко теснеят откъм врата, в сравнение с ТЛК с ел. стъкла.

    Коментар


    • #17
      До: LJ70 или Y60

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      Първоначално публикуван от Yaro
      ... Цените на частите са с твърде малки разлики. ...
      Но има една известна разлика колко често ще се чупят разни неща. Като преден диф например ...
      Съгласен. Прасета за Патрул никой не търси...

      Коментар


      • #18
        До: LJ70 или Y60

        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
        Съгласен. Прасета за Патрул никой не търси...
        Ами да. И аз си търся само кожух на предния мост. Прасето не ми трябва.

        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
        Добре де! При някои, изкарва изненадващо много. Но все пак, съгласи се...
        Факт е, че почти всички японски дизели от тези години си греят бая.
        ...
        Според мен предимно заради по-големия тунел за скоростите. Тези Патрули, които са с ел. стъкла, също леко теснеят откъм врата, в сравнение с ТЛК с ел. стъкла.
        Спор няма, че двигателят е слабичък за теглото, и че може да има проблем с прегряване. Ама в случая сравнението е с 2LT, който в това отношение също не е много цвете (както и 4D56 на Мицубиши).
        Ама добра поддръжка + малко мисъл при карането ...

        Именно заради огрония тунел шофьорът е натикан към вратата, макар и не толкова драстично, колкото при марката на кралицата ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #19
          До: LJ70 или Y60

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          Хайде стига сте го дъвкали този RD28T! Всички малки дизели могат да имат проблеми с прегряване, особено при собственици - мърлячи!
          Не съм го изръквал като аргумент за нещо. Просто това си е изявен проблем и слабо място. Мисълта ми беше че и двете джипки си имат плюсове и минуси, както и всички останали де.

          Едното, да речем, троши дифове, а другото цепи глави. Кое е по-добре от двете - всеки си преценява. А от мърляч преден собственик никой не е застрахован. Говорим за джипки, дето не се купуват от магазина, а от където дойде.

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          Ами да. И аз си търся само кожух на предния мост. Прасето не ми трябва.
          Питай тук: 0896616408 Имаше еднo GR Y61 разкостено... с проблем с двигателя.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            ... Едното, да речем, троши дифове, а другото цепи глави. ...
            Ами такава постановка просто не е вярна. Защото и 2LT може точно толкова лесно да пострада от прегряване.

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Имаше еднo GR Y61 разкостено... с проблем с двигателя.
            Не ми трябва от 61-ца.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              До: LJ70 или Y60

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93)
              Ами такава постановка просто не е вярна. Защото и 2LT може точно толкова лесно да пострада от прегряване.
              Всеки двигател може, естествено. Просто по една или друга причина главите за RD28 са доста търсена стока. Факт. Дифовете за тойота - също.

              Зънни на телефона, дето ти дадох, ако искаш. Може би има цял мост от GR Y61. Не вярвам някой да го е купил. Дали ще се навие да го разпарчадосва обаче не знам.

              ПП: За моста - ОК. А каква е разликата? Не знаех че не става...
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: LJ70 или Y60

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                ... Спор няма, че двигателят е слабичък за теглото, и че може да има проблем с прегряване. Ама в случая сравнението е с 2LT, който в това отношение също не е много цвете (както и 4D56 на Мицубиши).
                Ама добра поддръжка + малко мисъл при карането ...
                Че той и 1KZ-T си грее, ама пък как върви...
                Така е, но относно 'мисъл' при карането. Братята имаха проблем с такъв двигател (RD28T) на Y260-тка, която беше на реални под 130.000км. Другия (GR-a), Пламен го прави на малко след 250К. А надали някой тук има каквото и да било съмнения относно техните стандарти за поддръжка и експлоатация. Повече нямам какво да кажа. 130К км. VM-ите карат повече (до около 200К ).

                И на двете проблем е двигателя, но на патрула... Голяма, яка джипка с мостове и всичко смятани отвсякъде за 4 и нагоре литрови мотори и с някъв крайно недоогледан 2.8тд за Европа.

                Факт е, че Нисан години наред са в криза и явно нямат ресурс за нови разработки откъм дизелови двигатели. И досега продават един TD42(T) който им е перла в короната вече 20+ години. Незабравяйте, че ZD30 (3.0тд) първоначално си е разработка за Терано, в последсвие се качва и на Патрул, поради липсва от нещо по-съвременно от TD42.
                При бензина нещата не, че са далеч напред, но все пак има 4.2, 4.5, 4.8.

                Коментар


                • #23
                  До: LJ70 или Y60

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  ... А надали някой тук има каквото и да било съмнения относно техните стандарти за поддръжка и експлоатация....

                  А какво ще ми кажеш за стандартите на предходните собственици?

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  ... Голяма, яка джипка с мостове и всичко смятани отвсякъде за 4 и нагоре литрови мотори и с някъв крайно недоогледан 2.8тд за Европа. ...
                  Виж ми подписа ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #24
                    До: LJ70 или Y60

                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    Незабравяйте, че ZD30 (3.0тд) първоначално си е разработка за Терано, в последсвие се качва и на Патрул, поради липсва от нещо по-съвременно от TD42.
                    И ZD30 също се слави като проблемен, поне в първите си години.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: LJ70 или Y60

                      Аз,бих взел Nissan Patrol ...то освен главата няма какво друго да му се прави.

                      Коментар


                      • #26
                        До: LJ70 или Y60

                        Блажени са вярващите.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #27
                          До: LJ70 или Y60

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          ... Просто по една или друга причина главите за RD28 са доста търсена стока. Факт ...
                          Направих едно повърхностно търсене във форума. За последните 3 години темите за търсене на глава за 2LT и за RD28T излязоха 3:3 ...
                          Последно редактирано от Чавдар (V93); 19-05-10, 16:42.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            До: LJ70 или Y60

                            Ако TOYOTA-прегрява толкова,колкото NISSANA ,то няма какво да се мисли,поне няма да се търсят дифове ......а и нисана е с 100% блокаж на задния мост....

                            Коментар


                            • #29
                              До: LJ70 или Y60

                              Чесно казано не очаквах тплкова много одзиви, за който благодаря.
                              За нисана се замислих точно заради блукажа на задня мост, но от четене из форума , а и от мнени на познати останах с впечетление че главата на патрула е почти като консоматив.Затова реших да се допитам до хората койито са патили и теглили с такива машини.
                              И да и аз мислех за 70та сериа с 3.0тд. мотор нооооооооо са на цени почти като "флагмана" 80та сериа.

                              Коментар


                              • #30
                                До: LJ70 или Y60

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                Направих едно повърхностно търсене във форума. За последните 3 години темите за търсене на глава за 2LT и за RD28T излязоха 3:3 ...
                                И мойта статистика е пълен паритет. Само че 2,8 ТД на Y61 - 3,0 ТД на 4 Рънър.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X