Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Информация за форд Maverick 93-97 година ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Информация за форд Maverick 93-97 година ?

    Разбрах те.Благодаря.
    LZ1ACU

    Коментар


    • #32
      От: Информация за форд Maverick 93-97 година ?

      Мяркал съм мнение че 4.2i двигателя е най добрия. Някой има ли впечатление за този двигател?
      Мото братство Хищници

      Коментар


      • #33
        От: Информация за форд Maverick 93-97 година ?

        Първоначално публикуван от gydi Преглед на мнение
        Мяркал съм мнение че 4.2i двигателя е най добрия. Някой има ли впечатление за този двигател?
        Терано с такъв двигател няма.

        2.7 мотора е същото 4.2, с махнати 2 бутала. Това ако говориш за дизеловия 4.2.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #34
          От: Информация за форд Maverick 93-97 година ?

          Извинявам се! Объркал съм темата. 4.2 GR I (Y60) Нисан Патрул.
          Последно редактирано от gydi; 11-12-14, 16:24.
          Мото братство Хищници

          Коментар


          • #35
            От: До: Информация за форд Maverick 93-97 година ?

            Аз карам Нисан Терано 2.7тди дълга база 1996,и имам проблем с мощноста .при рязко подажане на газ започва да тепе и да пуши син пушек докато не мине 2500 оборота,над тези обороти работи добре,а когато мина през големи локви тази работа на двигателя става още по зле,имам шнорхел и при проверка филтара ми е перфектно сух,смених и дюзите и пак няма промяна.помогнете за решаването на този проблем.Благодаря

            Коментар


            • #36
              От: Информация за форд Maverick 93-97 година ?

              Когато дизел се бои от локви, това значи проблем с тоците. Насочи се натам. Провери в какво състояние са куплунзите и други такива. При редовни тоци на тоя двигател не му дреме от това дали го миеш с маркуча, на мивката с пароструйката, или минаваш през локви достатъчно дълбоки че да покрият предния капак.

              Ако системата е Zexel (с метални тръбички за обратна нафта между дюзите), чест проблем е датчика за положението на коляновия вал. Намира се отпред при алуминиевите капаци на зъбните колела. Може да провериш в какво състояние е. Нов струва 130-150 кинта, или последно беше толкова като поръчвах.

              Иначе, идвали са ми хора от Дупница да им правя диагностика. Дошъл влажен сезон, взело да върти номера. Идват при мен, казват че по пътя всичко се оправило (конкретния ден беше сухо и слънчево), гледах данни в реално време - всичко нормално. Същото ги посъветвах и тях. Имаше някакви записани грешки (една от която точно датчик колянов вал), но към момента - нищо. И кръгчета въртяхме из квартала - пак нищо.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X