Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв бус да заглеждам?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Какъв бус да заглеждам?

    Първоначално публикуван от mari0 Преглед на мнение
    какви марки са
    Камионите са Ивеко 24, Ман 12, Мерцедес 6, Волво 16, Скания 10 евро 4 и 5. Бусовете са Фиат Дукато 2.3 на ивеко мотор 2008 и 2009, има и пикапи Фиат Добло 1.3 мултиджет. Имаме и един Супер МАЗ
    --------------------------------------------------
    [FONT=Courier New]понякога седя и си мисля, а понякога само си седя......

    Toyota Yaris 1.0 VVTI :)
    [/FONT]

    Коментар


    • #47
      До: Какъв бус да заглеждам?

      Аз съм за VW T4 2,5ТД-94-97 г. по дългия,ще го намериш за тия пари
      здраво окачване ,проходим зимата ,имал съм два -добри са
      няма начин да няма начин
      http://album.bg/offroad_
      0878 613 163

      Коментар


      • #48
        До: Какъв бус да заглеждам?

        Ако искаш да работиш вземи мерцедес, другото е компромис, аз лично имам ивеко 35-8 но не може дасе сравнява с мерцедеса,но уви пусти пари не стигнаха за мерцедес но и от ивекото съм доволен.Гледай само да е със задно предаване и да е дизел.
        0 8 76 36 8 542

        Коментар


        • #49
          До: Какъв бус да заглеждам?

          Хубаво е първо да се прочита темата от началото и тогава да даваме съвети.Колегата,който иска съвет е уточнил сумата да е до 6000 лева,а тук едни предлагат спринтери цди други дават съвет за нов бус.Дайте му нов бус тогава за 6000 лева и да преключваме по темата.
          0885719173-Красимир

          Коментар


          • #50
            До: Какъв бус да заглеждам?

            Ясна ми е темата, моят съвет беше ако има възможност тези 6к да са първа вноска за нов автомобил...защото всички знаем как се намира читав товарен автомобил секънд хенд!
            --------------------------------------------------
            [FONT=Courier New]понякога седя и си мисля, а понякога само си седя......

            Toyota Yaris 1.0 VVTI :)
            [/FONT]

            Коментар


            • #51
              До: Какъв бус да заглеждам?

              Първоначално публикуван от kolio33 Преглед на мнение
              Ясна ми е темата, моят съвет беше ако има възможност тези 6к да са първа вноска за нов автомобил...защото всички знаем как се намира читав товарен автомобил секънд хенд!

              Намират се стига да се търси.Аз му предложих транзит 1999 година 2,5 дизел с климатик (работещ).Буса е със сервизна книжка на 122 000км.И цената е 5000 лева но не прояви интерес.
              0885719173-Красимир

              Коментар


              • #52
                До: Какъв бус да заглеждам?

                Първоначално публикуван от krasimir83 Преглед на мнение
                Намират се стига да се търси.Аз му предложих транзит 1999 година 2,5 дизел с климатик (работещ).Буса е със сервизна книжка на 122 000км.И цената е 5000 лева но не прояви интерес.
                Ами как да прояви интерес като транзита с 1тон на градско каране с тоя 2,5 атмосферен дизел е като умрял кон.

                Предложил съм му нов поради факта,че автомобил за 6000лв. който ще се кара само градско с 1тон ще иска повече разходи и ще бъде в повечето дни в някой сервиз отколкото нов на изплащане,който ще работи всеки ден.
                ТЛК 80 4,2ТД-95г

                Коментар


                • #53
                  До: Какъв бус да заглеждам?

                  Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
                  Ами как да прояви интерес като транзита с 1тон на градско каране с тоя 2,5 атмосферен дизел е като умрял кон.

                  Предложил съм му нов поради факта,че автомобил за 6000лв. който ще се кара само градско с 1тон ще иска повече разходи и ще бъде в повечето дни в някой сервиз отколкото нов на изплащане,който ще работи всеки ден.
                  Поне за мен си много прав! Ден в сервиз е загуба за мен от 120 до 150 лв. от там идват моите разсъждения.
                  --------------------------------------------------
                  [FONT=Courier New]понякога седя и си мисля, а понякога само си седя......

                  Toyota Yaris 1.0 VVTI :)
                  [/FONT]

                  Коментар


                  • #54
                    До: Какъв бус да заглеждам?

                    Аз нищо лошо не виждам в 2.5 атмосферен дизел с един тон за градско каране ? На рали ли ще го водите , според мен си се държи супер с такъв товар.
                    RAV 4
                    F650GS

                    Коментар


                    • #55
                      До: Какъв бус да заглеждам?

                      Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
                      Ами как да прояви интерес като транзита с 1тон на градско каране с тоя 2,5 атмосферен дизел е като умрял кон.

                      Предложил съм му нов поради факта,че автомобил за 6000лв. който ще се кара само градско с 1тон ще иска повече разходи и ще бъде в повечето дни в някой сервиз отколкото нов на изплащане,който ще работи всеки ден.
                      В грешка си колега, имах транзит 94 година 2.5 чист дизел и със един тон си вървеше идеално, а този двигател е просто нечовешки здрав.
                      0 8 76 36 8 542

                      Коментар


                      • #56
                        До: Какъв бус да заглеждам?

                        Не знам колеги експлоатирал съм форд транизит пътнически дълга база 16 места 2.5 дизел колата беше много икономична средно ми даваше 9.5/100 месечен пробег 4500 - 5000.
                        За три години сменихме кардан и гнп и то по наша вина , кардана го ударихме а гнп го съсипахме с една смрадна нафта направо спече всичко.
                        Успех при избора
                        За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                        0878 79 20 61 Борис

                        Коментар


                        • #57
                          До: Какъв бус да заглеждам?

                          Уважаеми колеги, Разликата между предно и задно предаване е доста голяма. Не случайно камионите са със задно предаване. При този тип задвижване, автомобила "бута" товара, докато при автомобил с предно товара се "дърпа". Задното дава много предимства при пътното поведение на автомобила. Не на последно място, задното предаване е съпътствано с шаси, а конструкцията на шасито има много предимства. Например, ако поставите един тежък предмет в която и да е част на атомобила, шасито разпределя тежестта до голяма степен. При попадане в дупка при натоварен автомобил, шасито оказва също голямо значение. Всичко това има смисъл, ако смятате да товарите автомобила сериозно. Ако възнамерявате да транспортирате салфетки, всичко по-горе изброено е без значение.

                          Както и да е. Въпросът е коментиран безброй пъти из форума.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Какъв бус да заглеждам?

                            Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
                            Уважаеми колеги, Разликата между предно и задно предаване е доста голяма. Не случайно камионите са със задно предаване. При този тип задвижване, автомобила "бута" товара, докато при автомобил с предно товара се "дърпа". Задното дава много предимства при пътното поведение на автомобила. Не на последно място, задното предаване е съпътствано с шаси, а конструкцията на шасито има много предимства. Например, ако поставите един тежък предмет в която и да е част на атомобила, шасито разпределя тежестта до голяма степен. При попадане в дупка при натоварен автомобил, шасито оказва също голямо значение. Всичко това има смисъл, ако смятате да товарите автомобила сериозно. Ако възнамерявате да транспортирате салфетки, всичко по-горе изброено е без значение.

                            Както и да е. Въпросът е коментиран безброй пъти из форума.
                            Колега, между бус и камион разликата е огромна както и между два камиона:
                            1.Бус със задно бута и дърпа също толкова колкото и бус предно (зависи от товара)пример един палет плочки 1000кг. къде ще го разположиш в буса....според мен на гърба на шофьора за да може да се укрепи и дифа какво прави бута нали?Докато ако стоката е обемна се разпределя по равно м/у двете оси, и така зависи от товара!
                            2.Камиона е нещо съвсем различно дали е дву или триосен:
                            - двуосно соло (без ремарке)
                            - триосно соло (с буге, без ремарке)
                            - двуосно соло (с ремарке) т.е. хенгер
                            - триосно соло (с буге, с ремарке) т.е. хенгер
                            - двуосен влекач (с полу-ремарке)
                            - триосен влекач (с полу-ремарке с буге)
                            На всички по горе задвижването е отзад за правилно разпределение на товара като всички знаем диф. има най голямо допустимо натоварване. Различните конфигурации ТС (оси+обем+стойност на стоката която ще се вози+пробег(ден, месец, година)) зависят ИЗЦЯЛО от превозвания товар т.е. избор на превозното средство се прави на база...това за което ще го използваш и колко пари ще изкараш.
                            Да си купи Мерцедес и да прави по-малко от 26к км. на месец е меко казано не рентабилно.
                            --------------------------------------------------
                            [FONT=Courier New]понякога седя и си мисля, а понякога само си седя......

                            Toyota Yaris 1.0 VVTI :)
                            [/FONT]

                            Коментар


                            • #59
                              До: Какъв бус да заглеждам?

                              hfdhfdhdfhdfhhrdhd

                              Коментар


                              • #60
                                До: Какъв бус да заглеждам?

                                Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
                                Уважаеми колеги, Разликата между предно и задно предаване е доста голяма. Не случайно камионите са със задно предаване. При този тип задвижване, автомобила "бута" товара, докато при автомобил с предно товара се "дърпа". Задното дава много предимства при пътното поведение на автомобила. Не на последно място, задното предаване е съпътствано с шаси, а конструкцията на шасито има много предимства. Например, ако поставите един тежък предмет в която и да е част на атомобила, шасито разпределя тежестта до голяма степен. При попадане в дупка при натоварен автомобил, шасито оказва също голямо значение. Всичко това има смисъл, ако смятате да товарите автомобила сериозно. Ако възнамерявате да транспортирате салфетки, всичко по-горе изброено е без значение.

                                Както и да е. Въпросът е коментиран безброй пъти из форума.
                                Казваш че тези които не са със задно нямат шаси ли?
                                Кои са тия с предно и нямат шаси?

                                Всички са с шаси,разликата е,че на някои е отделно от товарната платформа,а на други е изработено заедно с нея,при които има по-голяма гъвкавост.
                                ТЛК 80 4,2ТД-95г

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X