Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип за среднодълги разстояния - Discovery/Defender, Тойота или друг?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Джип за среднодълги разстояния - Discovery/Defender, Тойота или друг?

    По презумпция силата на джипа е извън пътя.Новите модели съчетават и отлично пътно поведение ,но едва ли влизат в ценовия ти диапазон.
    По принцип джипа не е най-икономичния вариант , комфорта на пътуване по път отстъпва за сметка на проходимост и други качества ,комфортната скорост на пътуване е по-ниска (за по-старите).
    Не ми са съвместими палатка на покрива и печка-става дума за противоположни климатични условия.
    Защо не Кемпер или СУВ с три реда седалки които в много случая стават на спалня.(някога имах Спейс Вагон 4х4 и редовно спинках на задните два реда седалки-отлична спалня -и мека, и топла....и не скърца )
    Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

    Коментар


    • #17
      До: Джип за среднодълги разстояния - Discovery/Defender, Тойота или друг?

      Първоначално публикуван от Чудомир
      Колега, спал съм достатъчно в моето комби, което го имам за комфортно...Не си е работа за много нощи. Даже бих казал, че и 2 нощи поред ще дойдат нанагорно. Не пътувам сам, а сме аз, жена ми и дъщерята на 5 год. Така че сега се оглеждам в посока "по-комфортно спане с повече багаж", и изходната точка, от която тръгвам, е пасат комби
      Колега не мисля, че в каквато и кола ще спите комфортно 3-ма човека за продължителни периоди, освен ако не е някоя подвижна каравана. Не беше писал, че става въпрос за 3-ма, единият от които е 5 годишно дете. Нали ще ти трябва течаща вода, да вземеш душ от време на време. Лятото в горещото си представям какво е. Най-реалният ти е вариант е мощна колица със закачена каравана отзад. Ама пък допълнителните разходи от гориво, винетки, тол такси и какво ли не може да се окажат повече от наемането на стая за 3-ма в достъпен хостел. Та въпросът наистина трябва да ти е:

      Коя кола да взема така, че да можем с жената и детето (на 5 години) да пътуваме из Европа за продължително време и да спим тримата в колата. А и между другото като се върна в БГ да скоча из сукаците. А и ако може още един резервоар да й монтирам, че аз карам по 12 часа без почивка и много време губя на 6 часа да спра, да си взема въздух и да налея между другото. А и ако може газова, че да е по-евтино, но на V8, че да е по-мощно. И разбира се накрая да е хем евтина, ама да не се чупи.

      Сори, ама имаш свръх очаквания. По-скоро мисли върху вариант абонамент за хостели и по-тънки цени, как да си увелича приходите, ей в такива насоки. Не приемай поста ми като заяждане, просто съм се нагледал на хора около мен, мои познати, които искат the ultimate за всичко ама за без пари.

      Спал съм продължително на палатка без душ, течаща вода и всякакви подобни благинки по разни трекове и знам за какво говоря. Това 5-годишно дете да го накараш 3 вечери да спи последователно в някоя прегрята от слънцето консервна кутия, независимо дали е Пасат или Рейндж е просто прекалено.
      Vitara 2.0 V6
      Honda CRV (Gen 1)
      Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
      ВАЗ 2131

      Коментар


      • #18
        До: Джип за среднодълги разстояния - Discovery/Defender, Тойота или друг?

        Получих това съобщение на лични:

        "Това за покривите е пълна глупост. Говорим за таван на джип, не на лека кола. Коя от джипките е дълга колкото комби? Дефендера ли, хаха?"

        Дължини комбита (mm):
        Volvo XC70 - 4838
        Honda Accord - 4813
        Mazda 6 - 4700
        A6 - 4934

        Defender (mm):

        90 - 3894
        110 - 4639

        Disco (mm):

        4705
        http://www.parkers.co.uk/cars/specs/...del=421&page=2


        Кой си ти дето си го пратил това лично, я се представи ако обичаш и си защити позицията вместо да се криеш като ...
        Vitara 2.0 V6
        Honda CRV (Gen 1)
        Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
        ВАЗ 2131

        Коментар


        • #19
          До: Джип за среднодълги разстояния - Discovery/Defender, Тойота или друг?

          Смятам,че Чавдар (V93) е абсолютно прав ! Казвам го от собствен опит за Патрола ! Поздрави !

          Коментар


          • #20
            До: Джип за среднодълги разстояния - Discovery/Defender, Тойота или друг?

            Здравейте отново,

            размислих над конструктивната критика, която пожънах от последните писали в темата...Естествено съм благодарен, че малко преувеличихте някой мой твърдения (като например това, че едва ли не искам горивото да е без пари)...Това още повече ме накара да се замисля над изискванията ми.

            Бях до една автокъща и грубо премерих няколко джипки (от багажна врата до ръба на предната седалка на ниво рамо/глава) и ширина от врата до врата

            Тойота KJ95: 170 х 140
            Дефендър: 180 х 140
            Патрул Y61: 180 х 145
            Паджеро: 170 х 135

            Както казах, грубо премерено. На дължина винаги могат да се спечелят още 10ина см, след преместване на седалката.
            Честно казано съм изненадан, че Дифендъра е дори минимално по-малък от Патрула. Но дори и при тези мерки вече съм скептичен, дали идеята за спане вътре въобще има реализация, отделно всички други ограничения, които идват наред с това и бяха по-горе споменати.

            А да, горе някой беше писал Каравел/Мултиван - тези идей ми бяха първите, но с тези бусове за офф не може да става и дума.

            Тряба да помисля още малко, но засега клоня да зарежа идеята. Ще продължа да пътувам с пасата, а за офф ще се огледам за джип, за който да не ме е жал. Отделно като отпадне изискването за преспиване мога да се оглеждам и за къса база, която в гората "е с предимство", както чета тук...

            Ако се стигне до такъв вариант бих се спрял на

            Диско V8 и газ , заради ниската цена на придобиване в мобиле.де
            Гранд Чероки пак със същите данни

            или както казах нещо с къса база

            Между другото - можете ли да ме ориентирате колко е данъка на един 5 литров бензин горе-долу?

            Коментар


            • #21
              До: Джип за среднодълги разстояния - Discovery/Defender, Тойота или друг?

              Първоначално публикуван от Чудомир Преглед на мнение
              ... А да, горе някой беше писал Каравел/Мултиван - тези идей ми бяха първите, но с тези бусове за офф не може да става и дума.

              Тряба да помисля още малко, но засега клоня да зарежа идеята. Ще продължа да пътувам с пасата, а за офф ще се огледам за джип, за който да не ме е жал. Отделно като отпадне изискването за преспиване мога да се оглеждам и за къса база, която в гората "е с предимство", както чета тук...
              Затова те попитах по-горе дали си наясно какво точно търсиш.
              Кола за обикаляне из Европа е едно, джип за офроуд - съвсем друго.

              Кой ще те пусне да им газиш тревата из Европата ?!? Пък и да може някъде - няма да ти трябва кой знае каква проходимост. Я виж немците как джиткат по нашите планини ...

              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                До: Джип за среднодълги разстояния - Discovery/Defender, Тойота или друг?

                Диско с палатка....
                Прикачени файлове
                00359893488603

                ....нямам си вече LR...

                Коментар


                • #23
                  До: Джип за среднодълги разстояния - Discovery/Defender, Тойота или друг?

                  Първоначално публикуван от Чудомир Преглед на мнение

                  А да, горе някой беше писал Каравел/Мултиван - тези идей ми бяха първите, но с тези бусове за офф не може да става и дума.

                  Тряба да помисля още малко, но засега клоня да зарежа идеята. Ще продължа да пътувам с пасата, а за офф ще се огледам за джип, за който да не ме е жал. Отделно като отпадне изискването за преспиване мога да се оглеждам и за къса база, която в гората "е с предимство", както чета тук...

                  Ако се стигне до такъв вариант бих се спрял на

                  Диско V8 и газ , заради ниската цена на придобиване в мобиле.де
                  Гранд Чероки пак със същите данни

                  или както казах нещо с къса база
                  Разни хора - разни идеали, казал вълка... не знам какво разбираш под Офф, ама май клониш към хард [IMG]file:///C:/Users/IA499%7E1.KAL/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.gif[/IMG]...
                  Та с "тези" бусове, по мое скромно мнение, можеш да имаш комфорта на голямото пространство и прилична возия, а след минимална доработка и свободата да "се разходиш" със семейството си доста далеко след асфалта. А "хард офроуд 'жипка" не се връзва ама с никое от изискванията на които трябва да отговаря нещото от първия ти пост (е печка може, виж климатикa аз лично бих махнал - само тежи, ама най-паче вентилатора и радиатора влошават ъгъла на заход при монтаж на лебедка, поне при мен), камо ли големи асфалтови преходи и минимални ремонти, в "трайялка" не можеш да спиш (легнал) а едва ли ще "метнеш" семейството на любителски "рали-рейд" за където може и да бъде пригодено някое от предложенията ти, но освен другото ти трябва и изключителна здравина... и аз за т'уй на предложих бусовете. Дойде ми, понеже имах идея да разкарам семейното комби и да взема мултиван "Панамерикана", а градската малолитражка да сменя с къса "хард 'жипка", ама и аз като теб дълго и томително се чудих, та хард варианта е оставен за в бъдеще...
                  Иначе ако искаш "траялна мащина" за заигравки, хубаво си се насочил към "отделен джип" къса база (като ще е специално за игра, нито Диското, нито Гранда са оптимални варианти, ама това си е мое виждане, пък май и ти си се сетил). Имай предвид обаче, че следва да отделиш много средства (независимо дали под формата на личен труд, сервизна работа, части и т.н.), за да го подготвиш поне минимално за "ОФФ", явно както го разбираш ти, а в последствие машината ще стои "в обора" и ще чака с нетърпение времето за игра. [IMG]file:///C:/Users/IA499%7E1.KAL/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image002.gif[/IMG]

                  Коментар


                  • #24
                    До: Джип за среднодълги разстояния - Discovery/Defender, Тойота или друг?

                    Дизелова 80-ка на Тойота си държи висока цена...не скачай на такЪва с десен волан,щото е по-евтина!
                    Ако не можеш да си позволиш такава аз на твое място ще скоча на някой по-стар,и добре поддържан дизелов "жип"-макар и рядко,но се намират.Ще са по-скъпи,разбира се,но мисля,че обезценката им с годините ще е по-ниска в сравнение с по-съвременните 'жипки".И по-малко,и по-евтини проблеми ще ти създават!
                    А,марката и модела избери сам!
                    много автомати-слаби резултати!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Джип за среднодълги разстояния - Discovery/Defender, Тойота или друг?

                      За такъв път-не става с дете, просто не става и това е. А за дваме иначе има и такива варианти Мерцедеса е немски, Тойотата френска -регистрацията де. А снимките са правени в Либия - път си е.
                      А в другите джипки все дълги бази ако знаеш колко багаж видях, то си няма място за повече от двама
                      Прикачени файлове
                      Николай
                      VITARA 1.6, 93 къса кабр
                      КИА СПОРТИДЖ 2.0 бен, 2002

                      Коментар


                      • #26
                        До: Джип за среднодълги разстояния - Discovery/Defender, Тойота или друг?

                        Аз си мисля,че човека е за един читав СУВ+една читава КАРАВАНА.Откачаш,закачаш,комфорт за спането,комфорт на асфалта и забежки в природата.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X