Здравейте,
от много време чета тук от любопитство, в последните 2-3 седмици особено интензивно, защото смятам в тази година да осъществя една заветна мечта....Няма да казвам каква
...
Понеже разбирам минимално от автомобили, от джипове пък хич, се нуждая от съвет:
Необходима ми е машина, която вози комфортно на среднодълъг път из Европа (мин. 2000 км), дълга база, с възможност за преспиване вътре или в палатка на покрива. Предимно ще се кара по пътища или лек офроуд (трева, сняг). Дълбоки ями с кал не смятам да газя (засега
, докато не вляза "в час"). Оптимален вариант би било, ако може окачване/гуми/... за тежки разходки ми седят в гаража, и ги ползвам само при нужда. Доколко смяната им е постижима в обозримо време, се надявам тук да науча.
Нещата, на които държа, са:
1. Сравнително поносима поддръжка / разход на гориво
2. Здравина (нямам възможност да си пия ракията с майстора, така че посещенията при него трябва да се сведат практически до 0)
3. Печка и климатик
4. Палатка на покрива или като за начало, докато опозная колата и за загрявка, възможност за спане вътре
5. Допълнителен резервоар, ако е дизел
Досега разглеждах следните варианти:
1. Почнах с Диско II - сигурно дизелово, защото ми се струва, че V8 ще е субоптимален заради голямата бутилка, която ще се монтира. Почти няма опции за резервоар, да не говорим за голям такъв.
2. Има потребители тук, които много хвалят Grand Cherokee V8 бензин. Там проблемът е същия като при LR V8. Дизелово Чероки останах с впечатление, че също е само компромис
3. Минах през Defender (колата ми харесва от години), но мисля, че той няма да толкова комфортен като Диското, но за сметка на това има много повече място. Много опции за втори резервоар. Въобще кола за манияци, с много потенциал за преработка на интериора
4. Тойота LC, но там още не мога да се оправя със съкращенията на моделите. J80 ми харесва, има опция за 165 литра резервоар допълнително
5. ....???
Разбрах, че 2,8 Patrol също не е истината. За съжаление рядко излизат големи дизели дълга база.
Като бюджет съм се подготвил за 2 варианта: до 5000 (+-) евро за базовия автомобил, ако е Диско или Grand. Ако се опре до Дефендер или ЛК, съм готов да жертвам до 8000, макс 10000 евро, като тогава ще се опитам да намеря нещо с вече вградена печка. Колата мога да си я купя сам от Германия/Швейцария/Австрия. Имам начин да си я докарам и от Англия, но засега не искам десен волан.
Въпросите ми са:
1. Кой модел с кой двигател е най-препоръчителен в моя случай?
2. Може ли на бензинов V8 на газ да се монтира печка, която работи без да е пуснат двигателя?
3. Ръчка или автомат (ясно е, че някой двигатели ги има само ръчка)?
4. Има ли някаква граница на км, от която даден двигател няма смисъл да се купува?
За да мога да се ориентирам по лесно намерих няколко примера, може би
можете да ме упътите кое си заслужава като цена, и кое е прекалено скъпо:
Диско V8 1
Диско V8 2
Defender 1
Defender 2
Disco Nr 3
Нещо над бюджета ми...
или това от тукашния пазар:
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=78216
Става въпрос за бялата...
Тук една снимка на перфектният автомобил за мен, каква цена е редно да се иска за него?[/URL]
HDJ80 Turbo Diesel (4WD)
4l Turbodiesel, 160 PS, 08/93 ca. 232.000km
печка, палатка, 180 л втори резервоар и др....
от много време чета тук от любопитство, в последните 2-3 седмици особено интензивно, защото смятам в тази година да осъществя една заветна мечта....Няма да казвам каква

Понеже разбирам минимално от автомобили, от джипове пък хич, се нуждая от съвет:
Необходима ми е машина, която вози комфортно на среднодълъг път из Европа (мин. 2000 км), дълга база, с възможност за преспиване вътре или в палатка на покрива. Предимно ще се кара по пътища или лек офроуд (трева, сняг). Дълбоки ями с кал не смятам да газя (засега

Нещата, на които държа, са:
1. Сравнително поносима поддръжка / разход на гориво
2. Здравина (нямам възможност да си пия ракията с майстора, така че посещенията при него трябва да се сведат практически до 0)
3. Печка и климатик
4. Палатка на покрива или като за начало, докато опозная колата и за загрявка, възможност за спане вътре
5. Допълнителен резервоар, ако е дизел
Досега разглеждах следните варианти:
1. Почнах с Диско II - сигурно дизелово, защото ми се струва, че V8 ще е субоптимален заради голямата бутилка, която ще се монтира. Почти няма опции за резервоар, да не говорим за голям такъв.
2. Има потребители тук, които много хвалят Grand Cherokee V8 бензин. Там проблемът е същия като при LR V8. Дизелово Чероки останах с впечатление, че също е само компромис
3. Минах през Defender (колата ми харесва от години), но мисля, че той няма да толкова комфортен като Диското, но за сметка на това има много повече място. Много опции за втори резервоар. Въобще кола за манияци, с много потенциал за преработка на интериора
4. Тойота LC, но там още не мога да се оправя със съкращенията на моделите. J80 ми харесва, има опция за 165 литра резервоар допълнително

5. ....???
Разбрах, че 2,8 Patrol също не е истината. За съжаление рядко излизат големи дизели дълга база.
Като бюджет съм се подготвил за 2 варианта: до 5000 (+-) евро за базовия автомобил, ако е Диско или Grand. Ако се опре до Дефендер или ЛК, съм готов да жертвам до 8000, макс 10000 евро, като тогава ще се опитам да намеря нещо с вече вградена печка. Колата мога да си я купя сам от Германия/Швейцария/Австрия. Имам начин да си я докарам и от Англия, но засега не искам десен волан.
Въпросите ми са:
1. Кой модел с кой двигател е най-препоръчителен в моя случай?
2. Може ли на бензинов V8 на газ да се монтира печка, която работи без да е пуснат двигателя?
3. Ръчка или автомат (ясно е, че някой двигатели ги има само ръчка)?
4. Има ли някаква граница на км, от която даден двигател няма смисъл да се купува?
За да мога да се ориентирам по лесно намерих няколко примера, може би
можете да ме упътите кое си заслужава като цена, и кое е прекалено скъпо:
Диско V8 1
Диско V8 2
Defender 1
Defender 2
Disco Nr 3
Нещо над бюджета ми...
или това от тукашния пазар:
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=78216
Става въпрос за бялата...
Тук една снимка на перфектният автомобил за мен, каква цена е редно да се иска за него?[/URL]
HDJ80 Turbo Diesel (4WD)
4l Turbodiesel, 160 PS, 08/93 ca. 232.000km
печка, палатка, 180 л втори резервоар и др....
Коментар