До: Джип за среднодълги разстояния - Discovery/Defender, Тойота или друг?
По презумпция силата на джипа е извън пътя.Новите модели съчетават и отлично пътно поведение ,но едва ли влизат в ценовия ти диапазон.
По принцип джипа не е най-икономичния вариант , комфорта на пътуване по път отстъпва за сметка на проходимост и други качества ,комфортната скорост на пътуване е по-ниска (за по-старите).
Не ми са съвместими палатка на покрива и печка-става дума за противоположни климатични условия.
Защо не Кемпер или СУВ с три реда седалки които в много случая стават на спалня.(някога имах Спейс Вагон 4х4 и редовно спинках на задните два реда седалки-отлична спалня -и мека, и топла....и не скърца
)
По презумпция силата на джипа е извън пътя.Новите модели съчетават и отлично пътно поведение ,но едва ли влизат в ценовия ти диапазон.
По принцип джипа не е най-икономичния вариант , комфорта на пътуване по път отстъпва за сметка на проходимост и други качества ,комфортната скорост на пътуване е по-ниска (за по-старите).
Не ми са съвместими палатка на покрива и печка-става дума за противоположни климатични условия.
Защо не Кемпер или СУВ с три реда седалки които в много случая стават на спалня.(някога имах Спейс Вагон 4х4 и редовно спинках на задните два реда седалки-отлична спалня -и мека, и топла....и не скърца
...Това още повече ме накара да се замисля над изискванията ми.
Пък и да може някъде - няма да ти трябва кой знае каква проходимост. Я виж немците как джиткат по нашите планини ...
Мерцедеса е немски, Тойотата френска
Коментар