Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Търся надежден компактен SUV

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Търся надежден компактен SUV

    Ей,вие ще убедите автора на темата,да си купи чисто нов SUV.
    Новото при Субару,явно е изоставянето на междуосевия диференциал в някои варианти.И аз мислех,че са само с диференциали,ама наскоро ме убедиха в противното http://toyota-club.net/files/faq/05-10-25_faq_forik.htm

    http://autodata.ru/st/02_sub/sub.htm
    ...и вие бяхте в темата...
    А иначе и новата Витара ми допадна...И раздатката е хубава,и дизайна...

    P.S.Най-добре бъдете полезни на човека при избора му.
    Кажете си честно-кой какъв SUV кара.Опишете с две думи разходите си...и така.
    Информацията за новите модели е полезна и много добра(макар,че може да се третира и като реклама),но все пак темата е за малко по-стари и евтини автомобили.Ако имате възможност,приложете подробни технически данни за моделите от преди 5-6 години,те вече са спрени от производство или са изменени в голяма степен.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #32
      До: Търся надежден компактен SUV

      Тръгнал съм по темата....няма как , ще пиша...
      "Новото при Субару,явно е изоставянето на междуосевия диференциал ..."казваш @cecoa1-Много пъти написах АТ-то е друга бира .В линка пише "...Но не будем отвлекаться. В автоматических трансмиссиях ныне эксплуатируемых Subaru используется два основных типа 4WD."
      Статията на Тойота е много стара и твърде тенденциозна за да я коментирам.
      Казал съм какво карам и колко гори (11 за Пловдив и 8-9 извън-2.0-99г).Ето и статистика(ако позволят модераторите):http://www.spritmonitor.de/en/overvi...html?esearch=1
      Това важи и за моделите преди 5г с този мотор.

      Адски надежден и безопасен автомобил .
      Мога да кача снимка на 3-месечно Субару при челен удар с камион извън града-пострадали няма ,предното стъкло е само леко пукнато.Общата скорост над 100км/ч.Щети по мотора- ролка и спукан капак.Трансмисия незасегната,усукване на купето-нула.
      Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

      Коментар


      • #33
        До: Търся надежден компактен SUV

        Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
        Мога да кача снимка на 3-месечно Субару при челен удар с камион извън града-пострадали няма ,предното стъкло е само леко пукнато.Общата скорост над 100км/ч.Щети по мотора- ролка и спукан капак.Трансмисия незасегната,усукване на купето-нула.
        колега, да не бъркаш броя нули?
        Виж Субару с "паркинг щета" - шофьора объркал газта и спирачката - на кайма е направо... http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F0%EA%E8%ED%E3





        Краш-тестовете ги правят с 50-60кмч и след това колата е за скрап... Челен удар със 100кмч в камион... Щеха да ни гледат от небето сега...

        По темата: Съчетанието до 12000 евро и след 2005г доста свива избора... РаВ4 и Санта Фе само може да ги гледаш за тия пари...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #34
          До: Търся надежден компактен SUV

          тия Алфи кросвагон са уникално красиви (кожения салон, а също и отвън), влизат в годината и цената... Имат ли версия дизел-автоматик, че се запалих да си купя...
          Може ли да се слагат 16" джанти, че тия 17-ки с гуми на "225/55/17" не ми се връзват с повишената проходимост...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #35
            До: Търся надежден компактен SUV

            @Тедо /LJ73/ -"колега, да не бъркаш броя нули?"
            Не бъркам нулите колега ,може да е било 80 ,но не е било 20.Освен това Форестера изкачва ,камиона се спуща .Става към Пещера ( от Пловдив).Форестера се е движил със поне 60,камиона да е с 40...Случая е известен и в Субару Пловдид и не само.И мен не ми се вярва на видяното,но в случая има факти.Познавам собственика ( съсед ми е по къща).Самия той не може да повярва ,затова си купи и втори пак чисто нов Форестер .
            ПП Колата е в Пловдив-мога да я покажа ,а снимки...не знам как да кача
            ПП2 "Челен удар със 100кмч в камион."-виж написал съм обща скорост-заповядай в Пловдив ще те срещна със Собственика и автомобила.
            Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

            Коментар


            • #36
              До: Търся надежден компактен SUV

              Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
              @Тедо /LJ73/ -"колега, да не бъркаш броя нули?"
              Не бъркам нулите колега ,може да е било 80 ,но не е било 20.Освен това Форестера изкачва ,камиона се спуща .Става към Пещера ( от Пловдив).Форестера се е движил със поне 60,камиона да е с 40...Случая е известен и в Субару Пловдид и не само.И мен не ми се вярва на видяното,но в случая има факти.Познавам собственика ( съсед ми е по къща).Самия той не може да повярва ,затова си купи и втори пак чисто нов Форестер .
              ПП Колата е в Пловдив-мога да я покажа ,а снимки...не знам как да кача
              ПП2 "Челен удар със 100кмч в камион."-виж написал съм обща скорост-заповядай в Пловдив ще те срещна със Собственика и автомобила.
              Аз искам да видя и снимка на камиона.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #37
                До: Търся надежден компактен SUV

                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                тия Алфи кросвагон са уникално красиви (кожения салон, а също и отвън), влизат в годината и цената... Имат ли версия дизел-автоматик, че се запалих да си купя...
                Може ли да се слагат 16" джанти, че тия 17-ки с гуми на "225/55/17" не ми се връзват с повишената проходимост...
                Нямат автоматична трансмисия, само 6-степенна механична.

                17-ките са най-малките възможни джанти заради огромните 6-бутални спирачни апарати и дискове Брембо. Все пак това не е Жип, а лека кола. Клиренса е 20,5 см. Дизела срещу 300-400 лева става около 200 коня и над 400 Нм.

                Но двойното задвижване е фантастично - модернизирана версия от Ланча Делта Интеграле. Много здраво и неунищожимо - издържа до 400 к.с. без проблеми. Сериен тракшън контрол (изключваем) и ESP (неизключваемо, но мога да те светна къде му е бушона)
                ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                Volvo XC90 D5 Executive '12
                Volvo XC60 D5 Summum '11
                Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                Коментар


                • #38
                  До: Търся надежден компактен SUV

                  Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
                  Адски надежден и безопасен автомобил .
                  Мога да кача снимка на 3-месечно Субару при челен удар с камион извън града-пострадали няма ,предното стъкло е само леко пукнато.Общата скорост над 100км/ч.Щети по мотора- ролка и спукан капак.Трансмисия незасегната,усукване на купето-нула.
                  Вярваш ли си? Да са живи и здрави хората-ок,вярваме. Но никакво усукване и щети по двигател и трансмисия,то значи гледаме евтин американски филм от 80-те. Няма такава кола,която и при 40км челно да не отнесе поне двигателя и скоростите,а субаруто както е в една линия всичко до задния мост си преставям и на какво приличат и карданния вал и задния диф/мост. За пукнатото стъкло-нормално, "спасителна клетка" е онова нещо,което те спасява при удар. Състои се от рамката на предното стъкло,греди в тавана и пода (по дължината на купето) и напречни,под седалките.
                  СФ-то също има вградена рама,като се наведеш и погледнеш отдолу ще видиш 2 масивни греди по цялата дължина- от роговете в двигателния отсек,та до тези под багажника. Всъщност коя кола го няма това??? Това са енергопоглъщащите греди.
                  Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                  Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                  Volkswagen Bora AKL

                  Коментар


                  • #39
                    До: Търся надежден компактен SUV

                    ПП Ако някой забелязва лична за мен облага от горния пример нека ме подсети.Обещавам да делим.
                    Последно редактирано от agogov; 05-01-10, 19:28. Причина: не се заслужава груг отговор-не е по темата
                    Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Търся надежден компактен SUV

                      нИКОЙ НЕ ЗАБЕЛЯЗВА ЛИЧНА ОБЛАГА.пРОСТО НЕ ТИ ВЯРВА МЕ.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Търся надежден компактен SUV

                        Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                        Нямат автоматична трансмисия, само 6-степенна механична.

                        17-ките са най-малките възможни джанти заради огромните 6-бутални спирачни апарати и дискове Брембо. Все пак това не е Жип, а лека кола. Клиренса е 20,5 см. Дизела срещу 300-400 лева става около 200 коня и над 400 Нм.

                        Но двойното задвижване е фантастично - модернизирана версия от Ланча Делта Интеграле. Много здраво и неунищожимо - издържа до 400 к.с. без проблеми. Сериен тракшън контрол (изключваем) и ESP (неизключваемо, но мога да те светна къде му е бушона)
                        Според запознати Системата 4х4 на Алфа Кросвагон е от 3-деференциала Torscen-C. Същото нещо се използвало и от Ауди RS4 model 2008, Audi S4 модел 2008 и Ауди Q7.4х4 на Кросвагона е постоянно включено и е изцяло механично и има всичките ABS,EBD,VDC,ASR, MSR и т.н. системи.
                        А що касае Ланча Делта интеграле ето какво казват "хората" - при интеграелето средният е тип фергюсън, а предният е отворен, само задният е тросен.
                        р.s. Цитирам прочетени неща от сериозни източници, ако нещо не е така нека колегите да ме поправят.
                        Бъдете здрави!
                        Последно редактирано от wolf70; 05-01-10, 20:18.
                        Nissan Pathfinder 2.5 dci

                        Коментар


                        • #42
                          До: Търся надежден компактен SUV

                          Първоначално публикуван от wolf70 Преглед на мнение
                          Според запознати Системата 4х4 на Алфа Кросвагон е от 3-деференциала Torscen-C. Същото нещо се използвало и от Ауди RS4 model 2008, Audi S4 модел 2008 и Ауди Q7.4х4 на Кросвагона е постоянно включено и е изцяло механично и има всичките ABS,EBD,VDC,ASR, MSR и т.н. системи.
                          А що касае Ланча Делта интеграле ето какво казват "хората" - при интеграелето средният е тип фергюсън, а предният е отворен, само задният е тросен.
                          р.s. Цитирам прочетени неща от сериозни източници, ако нещо не е така нека колегите да ме поправят.
                          Бъдете здрави!
                          Задвижването на Делта Интеграле е модернизирано многократно през годините, ето тук е описано доста точно, но все пак има доста пропуски http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Delta#Integrale_8v

                          Междуосовия диференциал е епицикличен, с различно разпределение на мощността между предните и задните колела при различните модификации, и е куплиран с виско Фергюсон. Задния е Торсен, предния е отворен. Немалко от фирмените "бегачки" на отбора Martini Racing обаче са били оборудвани с три Торсена - като средния Торсен е бил свързан в паралел с виско (заради познаните проблеми с Торсен-диференциалите при нулево съпротивление). Може да се каже, че при тях задвижването на Кросвагона е изпитано при състезателни условия.

                          За "цивилните" версии на Evoluzione като опция се е предлагал и преден Торсен диференциал.
                          ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                          Volvo XC90 D5 Executive '12
                          Volvo XC60 D5 Summum '11
                          Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                          Коментар


                          • #43
                            До: Търся надежден компактен SUV

                            Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                            Вярваш ли си? Да са живи и здрави хората-ок,вярваме. Но никакво усукване и щети по двигател и трансмисия,то значи гледаме евтин американски филм от 80-те. Няма такава кола,която и при 40км челно да не отнесе поне двигателя и скоростите,а субаруто както е в една линия всичко до задния мост си преставям и на какво приличат и карданния вал и задния диф/мост. За пукнатото стъкло-нормално, "спасителна клетка" е онова нещо,което те спасява при удар. Състои се от рамката на предното стъкло,греди в тавана и пода (по дължината на купето) и напречни,под седалките.
                            СФ-то също има вградена рама,като се наведеш и погледнеш отдолу ще видиш 2 масивни греди по цялата дължина- от роговете в двигателния отсек,та до тези под багажника. Всъщност коя кола го няма това??? Това са енергопоглъщащите греди.
                            Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
                            ПП Ако някой забелязва лична за мен облага от горния пример нека ме подсети.Обещавам да делим.
                            Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                            нИКОЙ НЕ ЗАБЕЛЯЗВА ЛИЧНА ОБЛАГА.пРОСТО НЕ ТИ ВЯРВА МЕ.
                            Ето ви сблъсък на Форестър в преградка при 64 км/ч.



                            При 100 км/ч пораженията са (100/64)^2 или 2.44 пъти по-големи.

                            Ето и видео при 64 км/ч. При 100 км/ч никой не си и помисля да тества ...
                            http://www.youtube.com/watch?v=pwzLrVGk9e8
                            Vitara 2.0 V6
                            Honda CRV (Gen 1)
                            Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                            ВАЗ 2131

                            Коментар


                            • #44
                              До: Търся надежден компактен SUV

                              Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                              Ето ви сблъсък на Форестър в преградка при 64 км/ч.



                              При 100 км/ч пораженията са (100/64)^2 или 2.44 пъти по-големи.

                              Ето и видео при 64 км/ч. При 100 км/ч никой не си и помисля да тества ...
                              http://www.youtube.com/watch?v=pwzLrVGk9e8
                              Не показвай снимки на стария Форестър!!! И това дето си го показал са US crash testовете,а те тестват на 53/60км.

                              Ето това

                              е интересно,но пак пораженията са далече от никакво усукване и тн. Вярно,не е 100% препокриване с нещото дето се удря в него (алуминиева "пчелна пита") и само единия рог поема целия удар,но дори и двата да го поемаха (американските краш тестове са 100% и 40%,европейските само 40% препокриване) пак нямаше да е само с тези щети,които описва колегата.

                              И една забележка. Ако гледате новия сайт на EuroNCAP не гледайте звездичките дето ви показва,защото това е overall(средноаритмтично). Например Легаси 2009 има 5 звезди,ама защита за възрастни 79%. Импреза 2009 има 4 звезди,но 84% защита за възрастни пътници. Обаче Легаси има повече safety assistance,разииш ли... Според мен е пълно тъпотия да включват есп и другите "помагачи" към оценката. Интересува ме какво става КАТО се блъсна,а не преди това. Все пак е краш тест организация.
                              Последно редактирано от Dino; 06-01-10, 14:04.
                              Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                              Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                              Volkswagen Bora AKL

                              Коментар


                              • #45
                                До: Търся надежден компактен SUV

                                Първоначално публикуван от Dino
                                Не показвай снимки на стария Форестър!!!
                                От писаното от agogov никъде изрично не става ясно коя генерация е блъсната в камиона. Пише, че онзи си е взел след това чисто нов Форестър от магазина, но кога? 2005, 2009? Ако е нямало чак такива поражения, защо си е взел нов? Може би му е трябвало втора кола ...

                                Намери краш тест на последния Форестър та видим дали е толкова по-различно представянето му.
                                Vitara 2.0 V6
                                Honda CRV (Gen 1)
                                Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                                ВАЗ 2131

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X