До: Избор за офроуд, Хонда, Ровър...Тойота
Tоя клип една дузина хора го постват, но се чудя някой от тях разбира ли въобще за какво иде реч. Проблемът, поради който Хондата не качва рампата е, че гениите, които провеждат теста не са натиснали бутана VSA OFF. Особено Хонда първо поколение дето няма джан-джун електроника, камо ли VSA, я качва тая рампа като стой та гледай.
Аз пък бях чел някъде, че има фултайм Субару-та без нито един блокаж, тоест което и колело да ти висне си дотам или казано по друг начин два пъти по-непроходимо от всяка една лека кола
.
Аз пък искам да тествам ЦРВ-то на такава рампа като в клипа.
Първоначално публикуван от lusan
Първоначално публикуван от lusan
.
Първоначално публикуван от lusan
. Ъгъл от 45' е 100% наклон. И май е почти невъзможно да се изкатери.
.1%наклон се измерва като на 1м се повдигне 1 см т.е.за 100% на 1м- 100см или става 90градуса

Предишната 57000 за 12 месеца. По-предишната около 100 хилки за 2 години. И така нататък. Все на газ. И, изненада, нищо им няма на клапаните ... странна работа. Заминава си всичко друго, най-вече окачване, ясно защо, на предпо-следната - ламарините и то от мързел от моя страна. Не е рядкост пукната глава заради запушен радиатор. Случвало ми се е даже да вадя 6 сантиметрова шпилка от цилиндъра. И половинка от свещ-менте. Даже и хонда с 2 руски клапана съм виждал. Но изгорели клапани и то заради пропан-бутан, нещо не са ми попадали, а не е като да не съм виждал двигател отвътре.
Коментар