До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година
Хммм demo 1 значи ще трябва да го погледна въпросното място. Няма специална тема за това но някъде из форума попаднах и аз на няколко такива изказвания за проблеми произтичащи от появата на луфт при въпросната шайба. Тъй като джипката все още не е със сменени консумативи хубаво ли е да сменя и тази ролка (ако подлежи на смяна)
Хммм demo 1 значи ще трябва да го погледна въпросното място. Няма специална тема за това но някъде из форума попаднах и аз на няколко такива изказвания за проблеми произтичащи от появата на луфт при въпросната шайба. Тъй като джипката все още не е със сменени консумативи хубаво ли е да сменя и тази ролка (ако подлежи на смяна)
може да счупи шайба шплонка и т.н . Този проблем се получава от всичките "специалисти" които сменят ангренажи .............
. Болтът или се развива, или чупи и после - заварки на шайбата
Коментар