Здравейте колеги. Преди да поставя въпроса си искам да уточня няколко неща, изчотех всяка една статиийка и информация за интересуващото ме и се радвам, че има хора който ми направиха много добро впечатление с коментарите си. Ще помоля да отговорят на въпроса ми само хора сблъскали се по една или друга причина и компетентни по това което ме интересува. А ето го и въпроса: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година. Напълно съм запознат с купе,оборудване, скорстна кутия и искам мнение за самия двигател. От коментарите в други теми разбрах, че доста хора смесват понятията мощност от 100к.с. и достатъчни ли са за да мога да се дърпам на светофара с Порше. Искам джипа с този двигател не за рали а да разчитам на него в по-неблагоприятни условия.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година
Свий
X
-
До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година
За какво ще ползваш джипката?
Ако си любител на бързото каране или на много, ама много труден офроуд, нещо не се получава съвсем.
За всичко друго е ОК.Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR
Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!
Коментар
-
До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година
Провай някоя и виж дали ще ти пасне. Иначе до колкото знам не е проблемен двигател. Качи се, направи едно кръгче и виж дали ти е достатъчен. Иначе търси 2.8TD или 3.0V6 бензин. А защо не и 3.5Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година
Значи колеки според мен 100к.с. са доста прилична мощност за купе 1700кг. и явно не съм бил много точен с изказването си НЕ искам да сравнявате двигателя да ли става за състезание. За твърд офроад също не говоря въпреки, че колкото повече чета темите във форума толкова повече сърцето ми затуптява. Искам да използвам джипа с въпросния двигате за лов, за каране по пресечен терен, наклони, изкачвания, заблатявания, кал а зимата и за "почистените ми" български улици. Интересува ме:
-при подръжка и редовно и качествено сервизиране днигателя показва ли дефекти
-в една тема четох, че били капризни към прегряване (какво значи капризен)
-общо взето мнения изцяло за двигателя
П.П за колегата APIBOR за поршето имам 3200 куб. машина
Коментар
-
До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година
SPARKYBG значи аз съм го карал но ще те попитам теб лично: защо ми предлагаш по-голям двигате всмисъл искам да разбера гледната ти точка. Имам 3200 куб. бензинов Мерцедс като сляза от него и се кача на джипа никога не съм казал до сега е това не може да върви просто защото сменям вече и самия клас автомобил и самото му предназначение.
Коментар
-
До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година
На дългото Паджеро2 масата е от 2100 до 2200 кг. ПРАЗЕН .....
За мен избора е 3000 V6 .... не е акцизен и мощността .... му е достатъчна за семейно комби ....
Газифицира се за под 300 лева. Разход на газ 15-18 литра.Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Коментар
-
До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година
Първоначално публикуван от offroadlive Преглед на мнениеSPARKYBG значи аз съм го карал но ще те попитам теб лично: защо ми предлагаш по-голям двигате всмисъл искам да разбера гледната ти точка. Имам 3200 куб. бензинов Мерцедс като сляза от него и се кача на джипа никога не съм казал до сега е това не може да върви просто защото сменям вече и самия клас автомобил и самото му предназначение.
При джипка около 2 тона, 100 кончета са малко. Поне според мойта разбирания. За мен критерия е да може да се кара по магистралата с нормална скорост, без да се съобразяваш с баири и нанадолнища, и да имаш достатъчно мощ за изпреварване при тия скорости.
100-те кончета няма да са достатъчни за това, но твоите критерии може да са други, все пак. На мен това ми е основното семейно превозно средство, и държа да ми е комфортно и приятно шофирането, и да имам някаква пъргавина и при включен климатик. Иначе жената би била доволна да карам по-кротко и по-бавно.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година
Ето за това питах за гледната ти точкаАз вземам джипа с идеята да не стъпва много, много по асфалта а до магистралата ще му е цяла мечта да отиде
Искам да го използвам повече за градски условия и най-вече за ловни условия. А ако някой път стъпи на магистрала или хубав пут не мисля да искам повече от 100 км/ч от него
Коментар
-
До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година
По-големият дизел винаги е за предпочитане-златно правило(ама според мен!)По-мощен,по-разтоварен,по-издръжлив,и дълговечен,като разхода често остава същия,или е пренебрежимо по-висок.
Затова Спарки ти препоръча 2.8 дизела.Аз по едно време много се бях загледал по такЪви Паджеро-та,ама така и не открих читаво 2.8...освен едно,но доста скъпо...преди кризата...Инак имаше 2-3 запазени,ама 2.5Д...
Изобщо,който може да си го позволи да купува най-големият дизел в моделната гама!
Понеже ми е "тънка чергата" не можах да си позволя ТЛК с 4.2Д,ами съм с 2.4ТД само...много автомати-слаби резултати!
Коментар
-
До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година
Първоначално публикуван от offroadlive Преглед на мнение... Искам да го използвам повече за градски условия и най-вече за ловни условия. А ако някой път стъпи на магистрала или хубав пут не мисля да искам повече от 100 км/ч от него
За магистрала не става, защото комфортната му скорост е не повече от 100-110 км/ч.
За тежък офроуд двигателят е слабичък. За по-леки изпълнения не трябва да имаш особени ядове.
"Капризни към прегряване" са всички малки предкамерни японски (и не само) дизели, когато се карат с неизправна охладителна система и/или продължително време на високи обороти.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение"Капризни към прегряване" са всички малки предкамерни японски (и не само) дизели, когато се карат с неизправна охладителна система и/или продължително време на високи обороти.
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениенеизправна охладителна системаПосле съответно смених и въздушен филтър. Макар да имаше още живот в него, беше доволно натъпкан с тая гняс.
Последно редактирано от sparkybg; 10-11-09, 13:18.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година
Колега ако разхода има значение - газифициран бензинов двигател е най-приятен. Хем имаш 150 коня (визирам 3.0 V6), хем стойността на изминат километър ти е същата като при дизеловия. Бензина гори около 14 л/100 км извънградско, градско без много задръствания е около 17-18 л/100 км. Аз имам опит с газов инжекцион.
Колкото до дизеловия - карал съм малко 2.8, но е по-слабичък от всички бензинови.Георги Гатев
Коментар
-
До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година
Аз карам 2.5 TDI дьлга база.
Всичките ми ядове са били поради липса на сцепление ,а не че нямам мощност.С добри гуми M\T и работещи бавни е добра машина.
Части за Паджеро вече се намират лесно на добри цени.
Втора употреба сьщо има.
УСПЕХ[img]http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg[/img]
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар