Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година

    за скорости до 100, мах110кмч 2.5ТДИ е добър и достатъчен /впечатленията ми са от дълга база Галопер/... Никога не съм имал проблем със загряване, вероятно защото жипката беше в отл. състояние и много малко километри...
    Доста офф разходки направих с тоя джип и не съм имал проблем с мощността - на бавните скорости си дърпа от 800-900об... драпал съм и по баири с "цЕлата газ" 3500-4000об/мин

    Проблема с 2.5ТДИ е, когато се кара със 110-120кмч /повече почти не може/ на дълъг път - работи във високи до максимално допустими обороти и харчи доста 12-13/100...

    За градско без задръствания, шосе, черен път и т.н при нормално каране до 3000об/мин разходът е около 10/100км

    Действително вариантът V6 3.0 с АГУ като, че ли е по-изгоден /повече коне, по-ниска цена, същия разход/... Не знам - никога не съм имал кола с газова уредба...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #17
      До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година

      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
      ................................................................
      .........................................................................................................

      Действително вариантът V6 3.0 с АГУ като, че ли е по-изгоден /повече коне, по-ниска цена, същия разход/... .................................
      Е да де ... аз го имам, а съм карал и то, не малко и късия вариант ...

      А "цЕлата газ" на бензина е 8000 оборота .... ......
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #18
        До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година

        А такаа първо да благодаря на всички за изказаните мнения Чавдар е казал това което мен ме интересува а именно:
        "На градско и по пътищата извън града 2,5 ти осигурява достатъчно пъргавина и нормално каране с потока. Ако ти е мерак, на светофарите можеш и да дърпаш с някоя и друга дължина на леките коли.
        За магистрала не става, защото комфортната му скорост е не повече от 100-110 км/ч." Аз не мисля да мъча двигателя дори над 90 км/ч. А сега защо питам за този модел: Харесах я в Австрия тази джипка (снимка на аватара ми) и я качих заедно с другите на автовоза. Просто е много гледана и ако може да се вярва на показанията и нейния собственик в Австрия е на 100 000 км. Разхода на V6 3000 куб. не ме плаши и поне аз не дих му сложил газ (колата в момента ми гори 22 в града и пак си е на бензин) но не съм попаднал на толкова красиво Паджеро с този двигател както това със 2,5 мотора

        Коментар


        • #19
          До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година

          Не бива да говорим само за конски сили, според мен е добре да се обърне внимание и на въртящ момент, когато сравняваме двигатели. Простичко казано въртящят момент е силата, която те ускорява, а конските сили поддържат висока скорост.
          Gen 2
          2.6 Oz (4G54) = 79Kw 196Nm
          3.0 V6 (6G72) = 109Kw 234Nm
          2.5 TDI (4D56TI) = 73Kw 240Nm
          2.8 D (4M40) = 71Kw 198Nm
          2.8 TDI (4M40) = 92Kw 292Nm
          3.5 DOHC V6 (6G74) = 153Kw 300Nm
          3.5 SOHC V6 (6G74) 140Kw 303Nm
          изхождайки от тази таблица се чудя как 2.8тди може да му се стори на някой слаб двигател, та дори 2.5тди има по-голям въртящ момент от 3.0v6
          Y61

          Коментар


          • #20
            До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година

            Да ето още едно нещо на което не обръщаме голямо внимание а именно въртящия момент ... тук вече мога са да чета коментари и да попивам знания

            Коментар


            • #21
              До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година

              Първоначално публикуван от sashko Преглед на мнение
              изхождайки от тази таблица се чудя как 2.8тди може да му се стори на някой слаб двигател, та дори 2.5тди има по-голям въртящ момент от 3.0v6
              на 2.5ТДИ въртящия момент ти е максимален при 70кмч на 5-та скорост... или с 20-ина кмч на 3-та бавна да качваш дълъг баир...
              Ако трябва обаче от място да набереш бързо скорост за кратко разстояние - на шосе да се включиш в движението, а на офроуд да набереш скорост за изкачване на стръмен баир веднага след препятствие, дизела е по-зле... трябва му време да се развърти турбината... а това става трудно без товар (при неподвижен автомобил)

              На V6-ака максималния момент е при 3-4 000об, когато на магистралата си със 110-120кмч на 5-та ск.

              Дизеловия мотор също така се чувства некомфортно при стръмно изкачване с остри завои... Направиш ли грешката да пипнеш спирачка, от 4-та падаш на втора скорост... Просто няма достатъчно изгорели газове да развъртят турбината и точно въртящия момент пада драстично и докато се възстанови, колата е загубила инерция... А при бензина просто държиш една предавка по-ниско и по-високите обороти ти дават нужната скорост между завоите... 8000 ми се виждат много, но 5000 са напълно допустими... На дизела и 4000 са му множко за повече от 100-200м...
              Последно редактирано от Тедо /LJ73/; 11-11-09, 15:10.
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #22
                До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година

                На тераното - 107KW (145HP), 310Nm. А джипката тежи 1700 килца по книга. Колко реално - не съм я мерил. 310-те Nm са на разположение още от 1900-2000 оборота. Максималната мощност е нагоре - над 3500 оборота а там вече става тромав двигателя. Аз рядко вдигам над 3500 оборота, и то само инцидентно - при изпреварване, например. Най-често на скорост го карам на около 3000-3100.

                Субективно 3.0V6 върви повече от 2.8. По-пъргаво е, и с по-голям запас от обороти. Максималната му мощност пак е във високите обороти, но предимството му е че можеш да го държиш на непосилни за дизела обороти, без особени последствия при изправен двигател. 4000 оборота за бензинов двигател са си майтап работа.

                Ако изключим разхода на бензина, който идва голям, други недостатъци май няма.

                Въпрос на вкус, всъщност. Не бях планувал купуване на терано. Качих се, подкарах по нивите наоколо, после опитах на асфалт, и ми хареса. Затова го и купих. И според мен това е правилния начин да си купиш джипка. Щото и по-мощна да е, може просто нещо да не ти допадне в нея, но пък би намерил своята в по-ниските кубатури. Аз например газ не обичам, но това си е моя субективна преценка, за която не може да бъде дадено рационално обяснение.

                ПП: С Тедо сме писали заедно. Общо взето споделям. Малкото исключение е че ако дизела е достатъчно голям, проблема с оборотите при стръмни остри завои или го няма, или е наличен, но в много малка степен. В тоя смисъл, тойота 70-ка с 4.2 атмосферен дизел не вярвам да има особен проблем с това, например.
                Последно редактирано от sparkybg; 11-11-09, 15:24.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година

                  Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                  Ако трябва обаче от място да набереш бързо скорост за кратко разстояние - на шосе да се включиш в движението, а на офроуд да набереш скорост за изкачване на стръмен баир веднага след препятствие, дизела е по-зле... трябва му време да се развърти турбината... а това става трудно без товар (при неподвижен автомобил)
                  При 2.5 максималния въртящ момент е при 2,000 оборота, докато при 3.0 е над 3,000, от това ,което казваш излиза че бензина стига до 3,000 оборота по-бързо от колкото дизела до 2,000. Може и така да е, не съм засичал с хронометър, но ми се струва малко вероятно.
                  Sparky е прав , въпрос на личен избор. Не съм огромен фен на дизела, но точно големият му въртящ момент при ниски обороти го прави по-пъргав и не е за подценяване. Най-големият плюс на бензиновия мотор е, че има много по-голям диапазон от обороти, с които водача разполага. Когато добре познаваш машината си и работата на било то бензиновия или дизеловия двигател винаги ще намериш оптималния начин за преминаване на дадено препиатсвие. Сравнението между тези мотори ми се струва излишно, защото и двата не са нищо особено, на Паджерото му трябва V8 , но това е за отделна тема

                  П.П.: Да сравняваме дизела и бензина е малко като да сравняваме мъжете и жените; мъжа е като дизела отначало много зор, но бързо свършва
                  Последно редактирано от Сашко; 11-11-09, 16:38.
                  Y61

                  Коментар


                  • #24
                    До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година

                    Първоначално публикуван от sashko Преглед на мнение
                    ...
                    на Паджерото му трябва V8 , но това е за отделна тема...
                    Защо смяташ така?

                    Коментар


                    • #25
                      До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Защо смяташ така?
                      Ето защо
                      http://www.youtube.com/watch?v=Xel8nTY7vWg
                      Звучи страхотно, имаш си предостатъчно от всичко и въртящ момент и конски сили по целия диапазон на оборотите.
                      Пък и е страхотен проект за гаражен тунинг, нали Андро
                      Y61

                      Коментар


                      • #26
                        До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година

                        Първоначално публикуван от sashko Преглед на мнение
                        Ето защо
                        http://www.youtube.com/watch?v=Xel8nTY7vWg
                        Звучи страхотно, имаш си предостатъчно от всичко и въртящ момент и конски сили по целия диапазон на оборотите.
                        Пък и е страхотен проект за гаражен тунинг, нали Андро
                        Става, ама ако ептем сме изтрещели. 3,5V6 е страшен мотор и има такава мощност, че те кара да правиш глупости. Ако и той не стига има Еволюшън.

                        Коментар


                        • #27
                          До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Защо смяташ така?
                          Първоначално публикуван от sashko Преглед на мнение
                          ... Звучи страхотно, имаш си предостатъчно от всичко и въртящ момент и конски сили по целия диапазон на оборотите.
                          Пък и е страхотен проект за гаражен тунинг, нали Андро
                          Мдааа, така си е ...

                          Само дето с гаражния тунинг в тази насока в нашенски условия е доста тегава работата.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Става, ама ако ептем сме изтрещели. 3,5V6 е страшен мотор и има такава мощност, че те кара да правиш глупости. Ако и той не стига има Еволюшън.
                            Прав си, просто идеята за осмака много ми допада, не искам Ево(само с десен волан са), искам нормално изглеждащо си Паджеро но с V8. Но както казах това е за друга тема!
                            Y61

                            Коментар


                            • #29
                              До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година

                              Първоначално публикуван от sashko Преглед на мнение
                              Прав си, просто идеята за осмака много ми допада, не искам Ево(само с десен волан са), искам нормално изглеждащо си Паджеро но с V8. Но както казах това е за друга тема!
                              И аз искам V8 , ама TD.
                              Съжалявам за оффтопика
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • #30
                                До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година

                                Първоначално публикуван от offroadlive Преглед на мнение
                                Здравейте колеги. Преди да поставя въпроса си искам да уточня няколко неща, изчотех всяка една статиийка и информация за интересуващото ме и се радвам, че има хора който ми направиха много добро впечатление с коментарите си. Ще помоля да отговорят на въпроса ми само хора сблъскали се по една или друга причина и компетентни по това което ме интересува. А ето го и въпроса: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година. Напълно съм запознат с купе,оборудване, скорстна кутия и искам мнение за самия двигател. От коментарите в други теми разбрах, че доста хора смесват понятията мощност от 100к.с. и достатъчни ли са за да мога да се дърпам на светофара с Порше. Искам джипа с този двигател не за рали а да разчитам на него в по-неблагоприятни условия.
                                Двигателчето като двигател е хубаво има си своя недостатък че нетрябва много да го "газиш " по асфалта . Проблемно място му е коляновия вал , отпред един бол държи Шайбата и Двете зъбни колела които са на 2 шплонки и там най-малкия уфт някъде там може да счупи шайба шплонка и т.н . Този проблем се получава от всичките "специалисти" които сменят ангренажи .............
                                Лудак

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X