До: ДВИГАТЕЛЯ като ДВИГАТЕЛ на Паджеро 2.5 ТДИ - 97-ма година
за скорости до 100, мах110кмч 2.5ТДИ е добър и достатъчен /впечатленията ми са от дълга база Галопер/... Никога не съм имал проблем със загряване, вероятно защото жипката беше в отл. състояние и много малко километри...
Доста офф разходки направих с тоя джип и не съм имал проблем с мощността - на бавните скорости си дърпа от 800-900об... драпал съм и по баири с "цЕлата газ" 3500-4000об/мин
Проблема с 2.5ТДИ е, когато се кара със 110-120кмч /повече почти не може/ на дълъг път - работи във високи до максимално допустими обороти и харчи доста 12-13/100...
За градско без задръствания, шосе, черен път и т.н при нормално каране до 3000об/мин разходът е около 10/100км
Действително вариантът V6 3.0 с АГУ като, че ли е по-изгоден /повече коне, по-ниска цена, същия разход/... Не знам - никога не съм имал кола с газова уредба...
за скорости до 100, мах110кмч 2.5ТДИ е добър и достатъчен /впечатленията ми са от дълга база Галопер/... Никога не съм имал проблем със загряване, вероятно защото жипката беше в отл. състояние и много малко километри...
Доста офф разходки направих с тоя джип и не съм имал проблем с мощността - на бавните скорости си дърпа от 800-900об... драпал съм и по баири с "цЕлата газ" 3500-4000об/мин
Проблема с 2.5ТДИ е, когато се кара със 110-120кмч /повече почти не може/ на дълъг път - работи във високи до максимално допустими обороти и харчи доста 12-13/100...
За градско без задръствания, шосе, черен път и т.н при нормално каране до 3000об/мин разходът е около 10/100км
Действително вариантът V6 3.0 с АГУ като, че ли е по-изгоден /повече коне, по-ниска цена, същия разход/... Не знам - никога не съм имал кола с газова уредба...
Коментар