Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип за лов

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Джип за лов

    Здравейте,

    Търся джип за лов, 4 врати който да се ползва и за семейна кола когато другата е в бокса или атмосферните условия не са хубави. Винарите не ги харесвам. Заглеждам черокитата 2001 - 2003-4, също и фронтерите б. Мнения за тях или предложение за друг модел?

  • #2
    Не бих си возил семейството зимно време с джипка парт тайм (Опел Фронтера)
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • novatech
      novatech коментира
      Редактиране на коментар
      И защо? Да не би задноприводните да не се карат зимата?

    • drukman
      drukman коментира
      Редактиране на коментар
      Г класата ми беше пар тайм. Бих искал да видя СЕМАЙНАТА кола (фул тайм) с която ще минеш след мен.

    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Въпросът е отдавна избистрен в тоз ФорумЪт преди N години. Парт-таймът е система за проходимост. Фул-таймът е система за сигурност (рали-автомобили и скъпи шосейни 4х4). Опре ли се обаче до проходимост, на фул-тайма му трябват блокажи (поне един междуосев), за да стане... пак парт-тайм.

  • #3
    Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
    Не бих си возил семейството зимно време с джипка парт тайм (Опел Фронтера)
    Парт-таймът е на път да остане единствената 4х4 система. Всичко друго минà на фрикционни муфи вместо междуосеви диференциали, които при две пробуксувания изключват и оставаш само с предно. Затова ако сте забелезàли яко почнаха да се карат пикапи от хората, на които им трябва "пълноприводен" автомобил.
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • drukman
      drukman коментира
      Редактиране на коментар
      Точно "пълноприводен". За лов и разходки е ненадминат. За офроуд не става.

  • #4
    Зависи колко пари ти се дават. Зависи и колко далече ловуваш. Аз го направих с GC WK2.
    иначе и Лада Нива става

    Коментар


    • drukman
      drukman коментира
      Редактиране на коментар
      Явно никога не си имал Нива. Като си купиш, от ловджия ще станеш монтьор.
      Купих си такова недоразумение 92-93г. Нова, 1.6. За 15к км смених 3 раздатки и 2 скоростни кутии. Мога да напиша дисертация на тема "Как правилно се монтира раздатка на Нива и защо не може да спре да вие" ... и се отказах.
      ... а за семеен автомобил би могла да стане само ако с жена ти сте глухи.

    • kameno karp
      kameno karp коментира
      Редактиране на коментар
      Да убиеш две ладови СК и три раздатки за 15К !? Пич,ти си извънземен.🤣 По всички форумни стандарти,тая кутия се води неубиваема. А раздатката от тия години вие по една проста и елементарна причина. ЗК са с прави зъби.

    • drukman
      drukman коментира
      Редактиране на коментар
      Не съм ги строшил. Не е ходила в гората. Сменях ги в опит да намеря такива които не вие. Само кормилната кутия строших и 40 санта бицепси направих. Не излизах из под нея.

  • #5
    Първоначално публикуван от v_0 Преглед на мнение
    Зависи колко пари ти се дават. Зависи и колко далече ловуваш. Аз го направих с GC WK2.
    иначе и Лада Нива става
    Като пари нещо до 10к, иначе си ловувам в района който е планински. GC ако е Grand Cherokee ми се вижда малко голямо. До скоро влизах в гората с Pathfinder и е много голямо и неудобно за нашата гора. За това и гледам хем по малко ама пък и да е 4 врати. Затова се заглеждам по Cherokee струва ми се по-малък но въпроса е читави ли са? Кои двигатели да гледам? Бензините стават ли с газ? И като цяло за съвет за модел и марка ако това не става. Не си зададох правилно въпроса първоначално

    Коментар


    • v_0
      v_0 коментира
      Редактиране на коментар
      Личен опит, че 10к е най-трудната категория. Или надценени стари кокали, или дъното на “по-новите”, които също са на по 15+ години. Аз лично удвоих бюджета. Сега в този бюджет бих гледал Терано, ЛР или ГЧ. Чероки не съм имал и нямам наблюдения, но и него бих гледал

  • #6
    Не ми дава да редактирам затова пиша и втори отговор.

    Имах Паджеро но то пък голяма ламя.

    Предпочитам нещо с бавни, бързи

    Коментар


    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Щом Паджеро ти е било "ламя", забравѝ за бензиново Чероки, па ако ще и на газ да е.

    • pansim
      pansim коментира
      Редактиране на коментар
      Черока на бензик ще те глътне, на газ също. Спрямо него Паждерото е икономично

  • #7
    Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
    Не бих си возил семейството зимно време с джипка парт тайм (Опел Фронтера)
    Ти сериозно ли го казваш това, останал съм с впечатление че си печен и сериозен с джипки от много години , карал съм две Фронтери - първата ми беше, А къса база и Б дълга база - от 8 години вече сме с Фронтера Б, дълга база за семеен автомобил с две деца сме, зима и лете ни служи безупречно.

    Фронтерата е превъзходна джипка във всяко едно отношение, за съжаление заради старата си възраст 23 годишна е и се сблъсквам с читави и дефицитни части спрени от производство, като изключим това си една истинска джипка която става за в гората с правилните гуми и е прилично комфортна при пътувания по магистралата, за мен е перфектната семейна джипка доказала се над 10 години опит с Фронтерите ни.

    Бившата ми Фронтера А:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:164
Размер:631.9 КБ
ID:7015330


    И сегашната ни семейна Фронтера Б, вече 8 години я караме и е супер за семейство с две деца като нас:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1214.JPG
Прегледи:167
Размер:529.4 КБ
ID:7015331
    Последно редактирано от Еделвайс; Вчера, 07:36.

    Коментар


    • viperr
      viperr коментира
      Редактиране на коментар
      Много лачена фронтера.

    • drukman
      drukman коментира
      Редактиране на коментар
      С това не си бил в гората, или бъркам?

    • Еделвайс
      Еделвайс коментира
      Редактиране на коментар
      Само с първата Фронтера съм ходил по черно, на сегашната черната е само семейна и най-много до друсни полянка, все пак е детевоз

  • #8
    Първоначално публикуван от velio89 Преглед на мнение
    Здравейте,

    Търся джип за лов, 4 врати който да се ползва и за семейна кола когато другата е в бокса или атмосферните условия не са хубави. Винарите не ги харесвам. Заглеждам черокитата 2001 - 2003-4, също и фронтерите б. Мнения за тях или предложение за друг модел?
    Най добрия вариант е в твоята дружинка се качваш и караш няколко коли, около теб все ще има и офроуд запалянковци повози се и с тях, то тук както е типично по булгарбулгар ще се изметне темата и няма да разбереш как си станал космонаФт.Успех с избора и да е според ТВОЙТЕ нужди и възможност да си я подържаш количката.

    Коментар


    • #9
      Първоначално публикуван от zik7777 Преглед на мнение

      Най добрия вариант е в твоята дружинка се качваш и караш няколко коли, около теб все ще има и офроуд запалянковци повози се и с тях...
      Не става само така, доколкото го интересува и поддръжката, и експлоатацията. Булгар-булгар ©️се страхува да не настине и да се не мине и никой няма да му признае, че се е минал с покупката на екстремно харчещо и/или чупливо возило. На доста собственици на такива не им пука, нали "кеф цена няма", но някой който цепи стотинката на две, яко ще се озъби примерно с бензинов американец.

      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #10
        Нека не заблуждаваме народа. Кой да е бензинов американец, на газ харчи по-малко пари от произволен дизелов курник със същите размери. или си мислите, че Г класа 2.5 атмосферка, 85 коня харчи 3/100.
        Обърквация. 12-15/100 с 120км/ч, на магистралата. 40-60/100 и повече, в гората на тежък офроуд. Личен опит.

        ПП Ако разхода на гориво в гората е проблем за някой, това твърдо значи, че този някой не е за в гората. От всички разходи които съм направил, докато се заигравах, най-дребния е бил горивото.

        ППП ето разхода на американец, 2700кила празен, 400коня, основно извън града. .... без да се бегам с гоУфовете.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12,9Silvio.jpg
Прегледи:57
Размер:321.1 КБ
ID:7015421
        Последно редактирано от drukman; Днес, 13:57.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #11
          Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
          Нека не заблуждаваме народа. Кой да е бензинов американец, на газ харчи по-малко пари от произволен дизелов курник със същите размери. или си мислите, че Г класа 2.5 атмосферка, 85 коня харчи 3/100.
          А-а-а? Е, то това никой не го е отменял :

          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          От: 4x4 за начинаещ (за "забавление")

          Класиката, класиката да припомним:

          "първоначално публикуван от teao
          Мнението на над 90% от участниците във форума е че джипа трябва:
          1. да е с рама- за да има буксирни точки, дето да те сеца трактор с удар, като се окопаш
          2. тегло над 2 тона- за да може да се окопаш хубаво
          3.двигател до 118кс- за да не можеш да се извадиш сам от калта
          4.задължително дизел- за да си щастлив зимата
          5 еле па ако е под 100 коня да е в малкия данък- за да останат пари за гуми
          6.кални 31ци не трабва да може да ги буксува дори и на сняг- за да е сигурен и да не се притесняваш че ще занесе, ако запали"


          Успееш ли да изпълниш тези точки, може да се чустваш истински подготвен офроудър.
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          Тук са 3 потребители онлайн. 1 потребители и 2 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X