Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Додж Джърней

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Додж Джърней

    При тебе има ли такъв дисплей / Electronic Vehicle Information Center (EVIC) /, като този на тавана?
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:EVIC.jpeg
Прегледи:1
Размер:59.1 КБ
ID:5449137
    При Jeep от менютата на този дисплей могат да се настройват доста неща /Customer Programmable Features:/ , включително и настройката на тази функция -
    * HEADLAMP DELAY.
    -Чрез бутон Menu се избира функцията HeadLamp Delay и после с бутон Step се настройва желаното време, включително и OFF.
    Press the MENU button to select one of the following displays:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:EVIC_displays.jpeg
Прегледи:1
Размер:87.9 КБ
ID:5449138
    Press STEP button to select desired delay / OFF.
    Освен това, при мен тази функция се задейства само когато изключа двигателя, преди да съм изключил фаровете, а след това и фаровете от "врътката" лостчето. При това положение фаровете светят с продължителността, зададена от настройката на дисплея по-горе. От този режим се излиза и чрез повторно включване и изключване на фаровете от лостчето /врътката/.
    Ако изключа първо фаровете и после двигателя, тази функция не е активна.
    Успех!
    Последно редактирано от Алекс Маринов; 01-02-13, 14:27.
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • От: Додж Джърней

      Дисплея е долу на таблото, обаче предполагам, че има същите функции.

      Забелязвах, че не винаги се включват фаровете когато слизам,
      но си викам - сигурно има техническа грешка.
      А причината била, че съм гасял двигателя и светлините с различна последователност.

      При това обяснение няма да я изключвам екстрата.

      Благодаря много.

      Коментар


      • От: Додж Джърней

        Да, ако не искаш фаровете да те "изпращат", особено ако светят в обратна посока, първо ги гасиш тях, а после двигателя.
        А, ако поразгледаш менютата на твоя дисплей, вероятно ще откриеш доста неподозирани функции. Би трябвало да ги има и описани в UserManual-а на колата.
        Поздрави!
        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
        First impression is not always true. Get inspired.
        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
        Reading is sooo boring, unlike writing!

        Коментар


        • От: Додж Джърней

          Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
          Заедно с "изпращането" има и "посрещане" - ако имаш достъп до меню в борд компютъра, чрез бутони на волана или по друг начин - влез и си ги нагласи както искаш. Ако не - през диагностичната букса със съответния кабел и софтуер, може би в БС.
          Да...има и посрещане.
          Като отключвам и късите пак светят.
          Значи не ги разбирам тези работи много,
          обаче по логика мисля, че светещите къси дърпат ток при паленето на колата.
          Но може би са помислили за това нещо консрукторите,
          защото като завъртя ключа в последния миг гаснат фаровете, или така ми се струва.

          Коментар


          • От: Додж Джърней

            Мислили - не мислили, тия "екстри" скъсяват живота на акумулатора...
            За изтъркването на гумите за 35-40 000км е нормално да се поизтъркат - всичко зависи от размера, марката и модела на гумата /донякъде и на колата/...
            Има марки гуми, които се изтъркват по-бавно при равни други условия... В повечето тестове на гуми посочват Мишлен като най-износоустойчиви.
            При нашите условия аз не бих заложил на най-скъпите гуми - дори само заради рискът от срязване на гума от "хубавите" ни пътища - арматурни железа, изрязан с остри ръбове асфалт, крадци /на баща ми 2 пъти му режат гума в центъра на Горубляне! Първият път го обраха, а втория се беше сетил да ми звънне за помощ, та се размина обира/.
            Не те съветвам да чакаш грайфера да остане само 2мм за летни или 4мм за зимни - смени ги докато още има живот в тях, а старите продай на гумаджиите или с обява във Форума. Така едната нова ще ти излезе без пари и най-важното ще караш с хубави гуми, а не с галоши...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • От: Додж Джърней

              Нямате ли Tire Treadwear номер на гумите. Колкоъо е по-малка цифрата, по-мека е гумата и по-бързо се износва. Не е до марката, една и съща марка, на различни гуми използва различна смес каучук. Карал съм гуми 120 000 километра преди да стигнат до 3мм грайфер. И после на същата кола изтърках гуми за 30 000. И двата чифта карани по един и същ начин.
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • От: Додж Джърней

                Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                Нямате ли Tire Treadwear номер на гумите. Колкоъо е по-малка цифрата, по-мека е гумата и по-бързо се износва. Не е до марката, една и съща марка, на различни гуми използва различна смес каучук. Карал съм гуми 120 000 километра преди да стигнат до 3мм грайфер. И после на същата кола изтърках гуми за 30 000. И двата чифта карани по един и същ начин.
                Този "Tire Treadwear номер" ще го търся утре да видя какво пише.

                Има много неща написани по гумите, но мисля, че ще разбера къде е този индекс.

                Коментар


                • От: Додж Джърней

                  Ето как трябва да изглежда:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tire-Treadwear.jpg
Прегледи:1
Размер:28.0 КБ
ID:5449340
                  Treadwear grades are an indication of a tyre's relative wear rate. The higher the treadwear number is, the longer it should take for the tread to wear down. A control tyre is assigned a grade of 100. Other tyres are compared to the control tyre. For example, a tyre grade of 200 should wear twice as long as the control tyre.
                  Of current tyres:
                  15% are rated below 200; 25% are rated 201 - 300; 32% are rated 301 - 400; 20% are rated 401 - 500; 6% are rated 501 - 600; 2% are rated above 600.
                  Но пишат, че това е въведено от US Government:
                  "The US Government has established the UTQG, the Uniform Tire Quality Grading, to assist consumers in their purchase of tires."
                  "These standards were enacted by the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), which is part of the United States Department of Transportation. Higher treadwear numbers indicate that the tread of a tire, and hence the tire itself, should last longer."

                  Не зная дали производителите на гуми са си направили труда да поставят тази маркировка на гумите за Европа.
                  Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                  First impression is not always true. Get inspired.
                  Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                  Reading is sooo boring, unlike writing!

                  Коментар


                  • От: Додж Джърней

                    Ето какво видях написано, но който им разбира ще каже какво означава това:

                    Treadwear 280, Тractiona А, Темperaturea А

                    Коментар


                    • От: Додж Джърней

                      Значи, че гума с такъв индекс - Treadwear 280, би трябвало да издържи с поне 25% повече пробег, в сравнение с контролната гума, с която е извършван сравнителния тест за съответната година на производство на гумите. Ако едните са издържали примерно 50 000км. твоите би трябвало да издържат 75 000км. Но това май не се случило.
                      "The higher the treadwear number is, the longer it should take for the tread to wear down. A control tyre is assigned a grade of 100. Other tyres are compared to the control tyre. For example, a tyre grade of 200 should wear twice as long as the control tyre. "
                      "25% are rated 201 - 300"
                      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                      First impression is not always true. Get inspired.
                      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                      Reading is sooo boring, unlike writing!

                      Коментар


                      • От: Додж Джърней

                        Аз това с процентите го разбирам така: 15% от гумите на пазара (предполагам става въпрос за щатския) са оценени с индекс под 200; 25% са между 200 и 300; 32% са м/у 300 и 400 и т.н. А ясно си е казано, че гума с treadwear index 200 се изтърква два пъти по-бавно от контролна такава, категоризирана с trdwr index 100.
                        Майкъл, тракшън (сцепление) и температурен индекс са степенувани със A, B и С. Като по спомен А са с най-високото сцепление и предназначени за работа в най-високи температури; съответно С със сравнително ниско ниво на зацепване (с асфалт става дума) и са за ниски температури. Възможни са всякакви комбинации от тези индекси.

                        А за бързо износване давам пример - миналият април приятел се прибира от Франция със зимни гуми с дот 0112, т.е. гумите са на максимум 3 и малко месеца - грайфер почти никакъв и отпред и отзад - колата е с предно предаване. Направи ми впечатление и го питам как така?!? Той ми отговаря - гумите са на 30000км - 25/6хил във Франция, другите на път насам и малко из Бг. Но там минавал средно по 300км на ден из селата (ветеринарен лекар е и си има ежедневни маршрути за обхождане), като настилката е нещо като бетон и за там било съвсем нормално гумите да издържат по 20-30хил км. Т.е. много зависи от настилката, по която се карат. Например мотористите доста се оплаквахме, че турският асфалт е доста груб и агресивен - за едно трипче из Анадола гумите заминават осезаемо по-бързо, отколкото по Европа.
                        Последно редактирано от Shider; 02-02-13, 20:39.

                        Коментар


                        • От: Додж Джърней

                          Първоначално публикуван от Shider Преглед на мнение
                          Аз това с процентите го разбирам така: 15% от гумите на пазара (предполагам става въпрос за щатския) са оценени с индекс под 200; 25% са между 200 и 300; 32% са м/у 300 и 400 и т.н. А ясно си е казано, че гума с treadwear index 200 се изтърква два пъти по-бавно от контролна такава, категоризирана с trdwr index 100.
                          ........................................
                          Да, това за процентите е така - 25% от гумите на пазара са са с treadwear index м-ду 200 и 300. Ма тази с индекс 100 за 15 000 км. ли е била, та неговите с индекс 280 да издържат само 35 000? Явно и този индекс не е кой знае какъв показател.
                          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                          First impression is not always true. Get inspired.
                          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                          Reading is sooo boring, unlike writing!

                          Коментар


                          • От: Додж Джърней

                            Значи почти половината от пробега е по италиански магистрали.
                            Там се отпусках да карам 160-170 км. ч. и може това да е причината за бързото износване.

                            А тук само по хубави пътища също но по кротко.

                            Коментар


                            • От: Додж Джърней

                              На рено лагуна 2 за 35 000 км. при нормално "пенсионерско" каране износих 2 предни мишелин 200/55/16 а задните изкараха още 10-тина хиляди км. Купих ги нови и не можах да изкарам 2 сезона /летни/.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • От: Додж Джърней

                                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                                На рено лагуна 2 за 35 000 км. при нормално "пенсионерско" каране износих 2 предни мишелин 200/55/16 а задните изкараха още 10-тина хиляди км. Купих ги нови и не можах да изкарам 2 сезона /летни/.
                                Значи наближава времето да ви питам тук за впечатления от разните марки гуми
                                и какви да избирам.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X