Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чуденка за семейно 4х4 комби

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Намерих си едно GC 5.7, немско, което ме грабна много. На малко километри, от собственик, много добро състояние. Плаши ме, обаче, една грешка, която описва човека - след кратко каране светвала грешка на 4х4 или пълното задвижване( малко ми е трудно да го преведа ) . Според собственика трябва да се направи някакъв ъпдейт, може би. Иначе колата си вървяла нормално. Пише също, че е сменян мозък на скоростите и е обслужена кутията. Някой запознат може ли да каже дали е срещал такъв бъг и дали изобщо може да е софтуерно, което малко ме съмнява за кола 2007-08

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от v_0 Преглед на мнение
      Намерих си едно GC 5.7, немско, което ме грабна много. На малко километри, от собственик, много добро състояние. Плаши ме, обаче, една грешка, която описва човека - след кратко каране светвала грешка на 4х4 или пълното задвижване( малко ми е трудно да го преведа ) . Според собственика трябва да се направи някакъв ъпдейт, може би. Иначе колата си вървяла нормално. Пише също, че е сменян мозък на скоростите и е обслужена кутията. Някой запознат може ли да каже дали е срещал такъв бъг и дали изобщо може да е софтуерно, което малко ме съмнява за кола 2007-08
      sparkybg да каже

      Коментар


      • #33
        2007-2008 е с компютър заедно за мотор и скорости. Тоест понятието "мозък на скоростите" не играе. Може да са сменали клапанно тяло или соленоиден блок (принципно това се случва след 250000км, най-често след 350000км). но няма как да знам.

        Грешка/грешки мога да коментирам само след прочитена на ВСИЧКИ, с конкретните им кодове. Иначе не става.

        Принципно има една простотия с едни ъпдейти, след които светело "service 4x4 system", но това е софтуерно и поправимо. Ако все пак е модул, не е скъп - купува се втора ръка и евентуално се програмира (мога да свърша това).

        Прочетете грешките. След списък с ВСИЧКИ грешки мога да кажа нещо повече - взаимосвързани ся повечето и затова за коректна диагноза трябва списък със всичките. "светва една грешка" не ми е достатъчно.

        ПП: Обслужването на скоростите няма връзка с 4x4 системата. Това поне мога да кажа със сигурност.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • v_0
          v_0 коментира
          Редактиране на коментар
          Благодаря за насоките! Колата е на 157 000 и мисля, че има много ресурс в нея още. Грешката, която свети е Allradwartung, което е нещо като сервиз на задвижването 4х4. Човекът казва, че е някакъв бъг, до колкото знаел, който се чисти софтуерно с ъпдейт.За съжаление колата е в Германия и не мога да я закача някъде. Паля самолета, гледам и купувам 🙂
          За скоростите може да съм объркал в превода, защото пише Getriebesteuergerät, което е компютър/мозък на скоростна кутия

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Гледай за ръжди. Ако всичко друго е наред и върви нормално ме мисля че може да е скъп ремонт. Толкова мога да кажа без четене на грешки.

          Вероятно няма да иска да включи бавните 4х4 с тая грешка. Нормално е това поведение.

      • #34
        Много полезна информация ми излезе в Ютуб. Евала на пичовете, че просветляват невежи като мен. Много от скоро са клиповете, за съжаление не можаха да ме предпазят предните два джипа, но вече внимавам https://youtu.be/pErSH2xSPoI?si=Cgu_yME7hNo5y7dh
        Имат и за WJ филм, който щеше да ми спести едни пари миналата година

        Коментар


        • #35
          Васко има видеа, в които показва и други Американски семейни комбита.
          FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

          Коментар


          • #36
            След доста ровене по обявите в бг ( нищо не ме грабна), а и километрите масово не изглеждат истински, след писане на няколко обяви в германия ( там нещо са си повярвали и не оставят телефон за да не ги притесняват), се зарових в щатските сайтове и не след дълго ми излезе едно wk2 , 5,7 на 100к мили. 2010 е, със старите скорости, но пък изглежда добре. И взех, че го купих. И сега следва чакане….
            Принципно исках wk, но от щатите не си струва разходите по транспорт, митници и тнт. Сега се чудя дали ще става за лов, дали е толкова проходимо извън пътя, но каквото е. Аз се бях навил за 5.7, нали имах 4.7, а дизел нещо не искам вече да чуя. Ще си го карам, само да е читаво, че така си е котка в чувал.

            Коментар


            • #37
              Не че съм стигнал до гумите, аз дори още ключ не съм направил, но имам някакви главоблъсканици. Оригинално колата е с 265/50/20, но АТ гуми в този размер намирам само General Graber. Харесал съм едно Kumho, на което гледах добри ревюта, но го има само в 265/60/20. Въпросът ми е дали ще се съберат на стоково GC WK2? В ютуб намерих, че се събират макс 275/55/20, което е по-малко като диаметър от 265/60. 275/55 ги има в Диана, но са една торба с пари

              Коментар


              • IvanIvanovi
                IvanIvanovi коментира
                Редактиране на коментар
                General Graber на втората зима ще ги намразиш.
                и не е задължително да си на 20" все пак

              • v_0
                v_0 коментира
                Редактиране на коментар
                Хледах клипчета и не ме изкефиха и мен. Много малко ще се кара джипа и не ми се занимава с втори комплект гуми и джанти. В краен случай ще взема едни 18-ки

            • #38
              Някой слагал ли е радиатор от Интеркарс? Взех един, дойде счупен. Поръчах втори, друга марка - дойде тънък като климатичния. Върнах го и него. Сега чакам уж правилния, но нещо не ми вдъхват доверие. Слагах на предното 4.7 от там, на Нисен и беше ок- не е греело, но ме човърка сега от вътре. Някой дали има опит с радиатори от там? Яд ме е, че не си поръчах от Рокауто, щеше да е дошъл вече.

              Коментар


              • #39
                Първоначално публикуван от v_0 Преглед на мнение
                Някой слагал ли е радиатор от Интеркарс? Взех един, дойде счупен. Поръчах втори, друга марка - дойде тънък като климатичния. Върнах го и него. Сега чакам уж правилния, но нещо не ми вдъхват доверие. Слагах на предното 4.7 от там, на Нисен и беше ок- не е греело, но ме човърка сега от вътре. Някой дали има опит с радиатори от там? Яд ме е, че не си поръчах от Рокауто, щеше да е дошъл вече.
                Обикновено човека е проблема, а не фирмата.
                Косер са ми давали полубоклуци, но една мацка беше единствена от други 5 'експерти' , която ми намери правилния радиатор.
                ако си в Пд - мини през склада им на Кукленско и питай единствената жена консултант.

                Коментар


                • #40
                  А, то и аз съм човешки фактор. Нов проблем имам сега. Смених акумулатора и багажника не се затваря. Издава някакъв сигнал, но не работи механизма. Не го разкачам за първи път, но сега не иска да затвори. Някакви насоки?

                  Коментар


                  • #41
                    Моята тема стана малко монолог, но да попитам - обезвъздушава ли се системата след като се напълни? Също, на колко градуса трябва да отвори термостата? Така и така го бях разглобил, смених и термостата, ремъка и обтяжната ролка.Джипа е събран вече. Реших да сменя и антифриза. Купил съм като на Спарки - беше описал в една тема какъв е сложил. Обаче нещо не ме кефи как загрява и имам чувство, че капачката е също за смяна. Като загрее и пълни разширителния съд. Спореш мен има въздух или влиза въздух . Поръчал съм нова капачка и ще видя какво е положението след смяна, но ако има някакъв метод да се обезвъздуши ще ми спести мъки и време.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X