Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля за съвет относно покупката на джип 4х4 за каране предимно горско и планинско.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Имам отлични спомени от проходимостта на Mitsubishi Pajero Pinin, Super select. Има ги с 2 или с 4 врати.
    Най-големият им проблем е ръждата, но се намират и отлично запазени, внос от Италия.
    Но добри сервизи знам само в София и Пловдив.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • #17
      Щом ще се кара редовно в планината и гората, трябва да е с бавни скорости, достатъчен клиранс, подходящи гуми за терена и за предпочитане на шаси.
      С две думи СУВ (паркетник) не е за тази работа. Те са за инцидентно ползване по такива терени. Някой ще каже, че се кара по добри черни пътища и не е необходим истински джип, но който ходи по такива места, знае колко често има изненади...
      ​​

      ​​​
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • #18
        Подателят на темата не пише, а дали чете?
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
          Подателят на темата не пише, а дали чете?
          Няма значение, ние да си кажем репертоара... ​​​​​​
          ​​​​​​А и на някой друг може да е му е от помощ написаното.
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • #20
            Моето виждане е следното. Преди да купите кола, направете няколко пробни излета по представяните от Вас маршрути с возило на прияте, познат или друго. Обикновенно човек, особено без опит си представя едни неща и "светли бъднини", а истината се оказва друга и на друго място. Това е разочарованиена първо място и загуба на пари.
            Ако това което почувствате след пробите е това което искате ще имате отправна точка спрямо пробваното возило. Ако истината е друга сте +7000 лева, като начало😂.
            Успех.

            Коментар


            • #21
              Избраните от авторката автомобили няма да карат много при тези условия. Трябва нещо по сериозно, но за тия пари ще е някой гробищарник
              Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

              Коментар


            • #22
              Отказахте момето,ей.
              От изброените модели,ни един не става за гората-мое мнение.

              Коментар


              • #23
                Ама защо сами се вкарвате във филми, пичове?
                Авторката на теми посочи като таргет къмпинзи и хижи, които са начало на туристически маршрути
                Какви гори, какви бавни скорости,трябвало нещо по-сериозно ....
                Пак за катерица изкарахте патроните за прасе

                Мнението ми: Рав4 от 2-ро поколение е напълно достатъчен достатъчен...както и почти всички нему конкуренти от тези години. Той просто е може би най-надежден.

                Коментар


                • коко келеша
                  коко келеша коментира
                  Редактиране на коментар
                  Май си пообъркал темите Ето думите на авторката на темата от първия пост - "задължително за мен е да има 4х4 и да е високо проходим. Основната цел с която го купувам е планинарство и често ще излизам от основните пътища." Що ли си мисля, че РАВ-4 и високопроходим в едно изречение е трудно за смилане

              • #24
                Не съм, не съм.
                Прочети втория пост на дамата, в който конкретизира какво точно има предвид под планинарство и излизане извън пътя.

                Коментар


                • #25
                  Има хижи и отправни туристически точки, които и за подготвен джип са труднодостъпни. Та за това и паркетници не са препоръчими.
                  П. П. Рав 4 е отличен автомобил и един от най-добрите в класа си, но предназначението му е за инцидентно ползване извън пътя , което не се връзва с основно каране по гори и планини.
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • #26
                    Аз съм с такава рав-ка. И я ползвам точно за същите цели. Много софт заигравки извън пътя до подходяща поляна за опъване на бивака. Да кажем където може да стигне и прежалена лека кола.
                    Пример - черния път от Петрохан до хижа Ком.
                    Човек е ~70% вода. Ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                    Коментар


                    • #27
                      Първоначално публикуван от I.Guberkov Преглед на мнение
                      Аз съм с такава рав-ка. И я ползвам точно за същите цели. Много софт заигравки извън пътя до подходяща поляна за опъване на бивака. Да кажем където може да стигне и прежалена лека кола.
                      Пример - черния път от Петрохан до хижа Ком.
                      За това ли става дума -


                      "П.С. около Щърковица (около 2км преди хижата) има едни камъни, дето Кашкая му идваше дълга първа предавка - бе доста неудобно, защото трябваше да се драпа на полусъединител, иначе скачаше като дива кобила... Джипа нямаше този проблем по този път (първата му е по-къса, а и автоматика/хидротрансформатора компенсира)...
                      Но ако решиш нагоре към Ком - още от отделянето от 'по-главния' черен път удобното бяха само бавните - иначе ще ти изпопадат пломбите..... И високоскоростните шосейни гуми бяха сериозно нарязани след този преход.."

                      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                      Из "Златния телец"

                      Коментар


                      • I.Guberkov
                        I.Guberkov коментира
                        Редактиране на коментар
                        https://www.google.com/maps/dir/%D0%...8!2d43.1889751

                        Това е. Има камънаци доста. Има и участъци, където може да се кара с 20-30. Аз го взех за около 50 мин., в сгъстяващ се полумрак
                        И не с шосейни гуми, а с АТ.

                    • #28
                      Нисан Терано II 2.7 дизел с А/T гуми.

                      Коментар


                      • #29
                        Здравейте офроуд експерти, случайно попаднах на темата, която ме вълнува и мен. 4x4 за начални точки за планински преходи, давам и примерни маршрути, Попина лъка - х.Беговица, х.Г.Делчев - х.Безбог, Рилски манастир - кантон Тиха Рила. Без сняг и кал. Гледам следните возила Rav4 g1, Suzuki SJ Samurai и Jimny. Бюджет до 10к.максимум. Да става все пак да се кара и по асфалт . Знам че моделите са повечето доста стари, но така ще взема нещо по запазено. Благодаря за съветите предварително.
                        Последно редактирано от autopilot; 21-10-22, 13:40.

                        Коментар


                        • #30
                          От така изброените модели и цели - ориентирай се към Jimny. Истински джип с бавни в сравнение с Равката, а спрямо Самурая вози много по-добре на асфалт.
                          Който търси , намира !
                          Човекът е човек, когато е на път !

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X