Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Идеи и съвети за джипка автоматик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    ... бензиновите са V6 тип "ЗИЛ" (ама с инжекцион все пак) и много лесно се газифицират.
    ...
    Само дето оставаш без и без това малкия багажник ...


    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    ...

    2. Да е фул-тайм (познава се по петте позиции на лоста за превключване на раздатката).
    3. Да е с петстепенната автоматична скоростна кутия 545RFE,

    ...
    2.8 CRD Limited. Раздатка 242 и скоростна кутия 545RFE.

    Екстри (почти) като на Гранд Чероки, без климатроника, което е само плюс
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 27-01-22, 07:31.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      Монтираш експедиционен багажник. Няма месен па обесен.

  • #17
    Първоначално публикуван от stanislaffff
    Добра идея е това.Освен изпадащите шарнири за които знам от вашата тема,има ли други сериозни недостатъци?На какво конкретно да обърна внимание при евентуален оглед?
    Аз на първо място бих гледал за ръжди отдолу. Друго се оправя, обаче ръждата тръгне ли ...

    Дизелът има по начало проблемен горивен филтър (и в по-старата, и в по-новата му версия). Поради липсата на подкачваща помпа в резервоара чест проблем е засмукване на въздух в горивната система, водещ до трудно палене или гаснене в движение.
    Съответно, могат да се видят разни ТНТМ-та от типа на клапани по горивните линии и нещатни решения за горивния филтър.

    Над 200,000 км е доста вероятно да има по-малък или по-голям теч от заден семеринг на коляновия вал. Като е по-малък - цапаш асфалта, където спреш и от време на време доливаш масло.

    Смяна на ангренажа не е лесно и евтино упражнение.

    Какви други проблеми може да има - Божа работа. Зависи от историята на конкретния екземпляр.








    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Цитат => Смяна на ангренажа не е лесно и евтино упражнение.

      Трудно колко да е трудно 3-4 часа пред блока и ако купя частите от Англия около или под 1000 лева за водна помпа, гарнитура на в.помпа, ангренажен ремък, ангренажна обтяжна ролка, серпентинен/пистов ремък, обтяжна ролка, двете паразитни ролки + нов антифриз.

  • #18
    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    Екстри (почти) като на Гранд Чероки, без климатроника, което е само плюс
    Гранд Чероки, ама WJ
    Ся, може да имаш някакво "мноУ натокано" KJ със:
    - три самоблокиращи диференциала (ама надали);
    - електрически седалки с памет и подгрев;
    - автоматични фарове;
    - автоматични чистачки;
    - парктроник поне отзадзе, накои модели и преден;
    - ABS / ESP / BAS (braking assistance) - изключваеми ! (бързам да уточня, щото ще започнат обяснения, как тия системи само пречат, особено извън пътя - да, изключват се на два етапа с бутон от купето, също са изключени и при включени бавни предавки);
    - амнайсет говорителя Boston-едикакво си из купето, мултимедията с гласови команди и команди от волана не я споменавам, щото е въпрос на личен вкус и е морално остаряла...
    Не, че са много полезни горните (аз например чистачките и фаровете си ги командвам ръчно ) ама "екстри" са, нали ?
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • #19
      За тези пари или соренто или рекстън.
      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
      Ford Fiesta 1.4 Tdci

      Коментар


      • #20
        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

        Гранд Чероки, ама WJ
        ...
        Общо взето, сравнявам сходни години. KJ върви горе-долу с WJ

        Като, естествено, не забравяме, че KJ е позициониран като по-нисък клас от Гранд Чероки.

        Та Limited KJ (2.8 CRD) сравнен с Limited WJ (4.0 бензин)
        • Full time 4x4 - check
        • LSD отзад - check
        • подгряващи се и самозатъмняващи се огледала - check (една от най-полезните екстри според мен)
        • електрически седалки с подгрев - почти check (подгрев има на някои комплектации)
        • информационна конзола горе - check
        • музика по-висок клас, с управление от волана - check (което по-скоро е за беля, предвид изпълнението с усилватели на самите колони).
        Откъм липсите:

        Quadra Drive, естествено, няма.
        От трибуквените глезотии - само ABS
        Автоматично палене на фаровете няма, което е в минус, предвид на това, че същото спестява главоболия с изискването за каране със запалени фарове.

        Багажник - определено по-малък. WJ-я събираше отзад газова бутилка 75 л, тулбокс и голямо куче. KJ събира само кучето. За друго няма място

        Като цяло, мен ме устройва.
        Който иска повече - бърка по-надълбоко в джобчето и си купува Гранд от по-нова година.








        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #21
          Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
          За тези пари или соренто или рекстън.
          За тези пари най-лесно може да купи дизелова бройка. Ако не го притеснява 12-13 нафта на градско ще е ок

          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • Juiced
            Juiced коментира
            Редактиране на коментар
            и аз съм с 12-13 градско с теракана, не виждам как мпс с такова тегло, автомат може да даде по-малко. Извънградско пада на 8,5 ако се движа с 90-100

          • Чавдар (V93)
            Чавдар (V93) коментира
            Редактиране на коментар
            Че то 12-13 на градско гореше Хюндай Галопер със 100 кончета 2.5 ТД

        • #22
          Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
          Аз си продавам Х-Трейла, но е паркетник.
          Малко повече инфо или линк към обява?
          "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

          Коментар


          • Иван Жоров
            Иван Жоров коментира
            Редактиране на коментар
            https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...7&slink=n4bhz2
            Купих C-Crosser и Нисана стои и чака нов собственик. Сегментите му са сменени, което е слабо място на модела. Като по-сериозни забележки - майстора малко си е оставил ръцете и сълзи леко масло между главата и единия капак на веригата. Има тръгнала ръжда по вътрешния ръб на задните вежди(отпред е пластмаса), като на лявата има вече подпухнало. Иначе отдолу няма проблеми с ръждата или гнило, но като почти всяка кола си тръгва по веждите. Има козметични забележки(драскотини) по предната броня(сменял съм я и новата се оказа надрана, старата я пазя, подпрях я на вратата на един гараж) и дребни козметични забележки по други детайли които са нормални за кола на 10+ години. Тези дни трябва да са и изтегли гражданската и каското, винетката също изтича скоро, преглед има до края на лятото някъде.
            Като цяло е доста стегната и свежа кола, поддържал съм я без компромиси, за 2г. и 20к км. съм сменим освен сегментите - задни амортисьори, единия носач отпред, дискове(предни) и накладки. При закупуването всички масла, като навсякъде е с Мотул, на скоростната кутия съответно е сменен и филтъра. ГИ е добър и на Ситроена сложихме същата конфигурация тъй като съм доста доволен. Друго не се сещам. Започнах с цената от 9000лв. и падам постепенно, но няма никакъв интерес, а под 6500 си е подарък. Сега е със зимните гуми които са на 2 сезона, има и чифт почти нови летни на 5000км. купувани миналата пролет които също са на алуминиеви джанти и нарочно не съм ги писал в обявата, че на тази цена хич не ми се дават.

        • #23
          коко келеша коментира
          Днес, 08:29
          Монтираш експедиционен багажник. Няма месен па обесен.
          Требе и стълбичка да си монтираш или да си носиш. За пореден път се уверявам колко стърчи таванът на "Либито" в сравнение с "Хемито" ми. Второто си го изчистих от сняг, а на "Либито" возя една огромна шапка-преспа, от която падат "лавини" върху предните чистачки при спиране и върху задната при потегляне... Освен това в студеното време се понесох с каскет (не точно като на Главния Каскет, но подобна концепция ). Като сядам в "Гранд Черокито" каскетът ми пада, щото го забърсва предната колона или покрива, а в "Либъртито" си стоЙ.
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • Чавдар (V93)
            Чавдар (V93) коментира
            Редактиране на коментар
            Факт. По-високо е. WJ влизаше в гаража малко на магия. Това още не съм го пробвал от опасения да не се заклещят релсите отгоре.
            В KJ се седи по-джипски, докато в WJ беше повече като в лека кола.

        • #24
          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

          Общо взето, сравнявам сходни години. KJ върви горе-долу с WJ

          Като, естествено, не забравяме, че KJ е позициониран като по-нисък клас от Гранд Чероки.

          ...От трибуквените глезотии - само ABS
          Не си си купил правилната бройка

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:661
Размер:77.3 КБ
ID:6811983

          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #25
            Чета противоречиви мнения относно KJ и пак се обърквам,Доклкото разбрах за дизела по скоро НЕ.Така ли е всъщност?

            Коментар


            • #26
              Първоначално публикуван от stanislaffff Преглед на мнение
              Чета противоречиви мнения относно KJ и пак се обърквам,Доклкото разбрах за дизела по скоро НЕ.Така ли е всъщност?
              Дали е по-скоро не, или по-скоро да ти ще си прецениш.

              По принцип, 2.8 CRD си има своите проблеми, но като цяло минава за сполучлив двигател.

              По мои впечатления, с този двигател KJ върви повече, отколкото ми вървеше WJ с 4.0 бензин. А KJ е бая тежичък

              Дизелите вървят с раздатка 242 и скоростна кутия 545RFE.
              При 3.7 бензин може да е с парттайм раздатка, както на Гагич.

              Дизелът е Евро 3 и по-скоро ще го пишат в по-ниската еко категория, но пък бензиновия, ако е Liberty, задокеанска версия, може изобщо да няма вписан еко клас и да ядеш хурката, щото вносителят не ще да издава кетап за такива автомобили, които не са правени за Европа.

              На бензина, като му сложиш ГИ и оставаш без багажник.

              Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение

              Не си си купил правилната бройка


              Купих, каквото изпадна, когато ми дойде сляпата неделя. Още се ослушвам какъв ще ми излезе късметът.
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 27-01-22, 19:49.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • вуйчо ваньо 9
                вуйчо ваньо 9 коментира
                Редактиране на коментар
                "На бензина, като му сложиш ГИ и оставаш без багажник." както ти казаха по-горе не си си купил правилната бройка 😂 На мястото на резервоара имам 50лтр бутилка, която седи доста високо поне 20см над моста (сори не знам как да кача снимка) и допълнително правен резервоар от неръждавейка 35лтр. Така даже се избягва и проблема с позицията на резервоара при този модел. Само не съм сигурен как стои въпроса с монтаж на оригинален теглич, но скоро мисля да разбера. Поздрави!

              • Чавдар (V93)
                Чавдар (V93) коментира
                Редактиране на коментар
                От преди доста години вече съм се отказал да се хвърлям на "дълбок" тунинг, а предпочитам да се придържам максимално до stock състоянието. Всичко може да се направи, само дето в един момент идва въпросът за смисъла от упражнението.
                На бензина трябва да му купиш и монтираш ГИ, който си струва едни пари. Тунинги от типа на преработване на щатен резервоар и т.н. също не са без пари.
                Т.е. в крайна сметка ще дадеш напред едни пари, които я си избил си икономия от гориво, я не. Въпрос на конкретна аритметика според начина на употреба на джипа. И на всичкото отгоре, пропан-бутанът също не е като да не поскъпна доста.

              • вуйчо ваньо 9
                вуйчо ваньо 9 коментира
                Редактиране на коментар
                Прав си, просто моя така го взех, човека преди мен се беше заиграл и ми се струва на база на състояянието че не е повлияло на цената

            • #27
              Склонен съм и на Витара или Гранд Витара,обаче няма читави на нормална цена,или ако има изчезват много бързо.Голям филм се очертава

              Коментар


              • Juiced
                Juiced коментира
                Редактиране на коментар
                Ако намериш XL7 гранд витара с 2,7 бензин и автомат ще е добро попадение.

            • #28
              Приятел има дълга Витара 2,0 V6 автоматик, със сменени вериги, читав лифт, ГИ, без точка ръжда. На практика перфектна, даже май бях я пускал във форума. Тъй като често го питат за нея все и вдига цената и май последно беше на 7000лв..

              П.П. https://offroad-bulgaria.com/forum/%...BA#post6667475
              Не се променила, но цената до колкото знам вече е 7000лв..
              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
              Телефон - в профила!

              Коментар


              • stanislaffff
                stanislaffff коментира
                Редактиране на коментар
                Не е лоша Витарата,обаче не ми допада ценово.Нищо лично или пък с лоши помисли.Поздрави!

              • Еделвайс
                Еделвайс коментира
                Редактиране на коментар
                До stanislaffff, като видях сега че въпросната Фронтера 3.2 V6 се движи на цена 10К, взимай Витарата докато е още на 7К, че като нищо и тя ще стане 10К, не е майтап, явно има голям дефицит на истински джипки.

            • #29
              hunter vl коментира
              Вчера, 22:36
              Gagic за ТЛК занам че им бЕгат шарнирите и Kj ли го имат този проблем ,заглеждам ги и аз в последно време
              Имам цяла тема: https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B8%D0%BD%D0%B8 Смених цялото окачване отпред с такова от KJ / Dodge Nitro защото искам да имам джипка, която да не разчита на пътна помощ... с хеликоптер ако си някъде по горите.
              Нали "тЕрикат мъж не писка" - здравите сили тръгнаха да обясняват, че само на мен, видиш ли, ми се случвали такива неща Но се намериха няколко доблестни участника , които признаха, че са имали същия проблем и то неколкократно. Тойотаджиите пък хептен гледат да си траят и колчем някой наивно сподели за проблема, веднага му шъткат, сменят темата и я засипват с коментари за друго Докато си продадат ТЛК-тата, де, после стават по-разговорливи и НЕ повтарят марката
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • #30
                След като не намирам нищо което да отговаря на изискванията,изкача друга мисъл.Дали не е по-приемливо да се преработи сегашния ми джип(от ръчка към автомат)Дали е възможно и колко горе долу би струвало това упражнение?

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X