Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чисто Нов Ford Ranger Raptor

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    3та година съм с Навара NP300. На същата база е пикапа на Мецедес, но него май го спряха от производство.
    Високото ниво на оборудване е със 190к.с 450нМ, автоматик и пружинно окачване отзад. До 1 тон товар и 3.5т. тегли по талон. Вози по-добре от ресорното окачване и върви прилично, въпреки 2.3л двигателя (с две турбини)
    0+

    Коментар


    • NovemberCharlie
      NovemberCharlie коментира
      Редактиране на коментар
      Нисанът е парт тайм, нали?

    • Emil_PB
      Emil_PB коментира
      Редактиране на коментар
      Чист парттайм , 4х4 е с копче, има блокаж на задния диференциал и бавни разбира се.
      В сравнение с Форд и Тойота предното се включва почти моментално и системата за стабилност е по-добра (субективно)

  • #17
    Първоначално публикуван от Emil_PB Преглед на мнение
    3та година съм с Навара NP300. На същата база е пикапа на Мецедес, но него май го спряха от производство.
    Високото ниво на оборудване е със 190к.с 450нМ, автоматик и пружинно окачване отзад. До 1 тон товар и 3.5т. тегли по талон. Вози по-добре от ресорното окачване и върви прилично, въпреки 2.3л двигателя (с две турбини)
    Тва вече го няма като ново, но ще го разгледам...
    Сега са някви такива:
    https://www.nissan.bg/vehicles/offers/offers-extra.html

    На пръв поглед към спецификация това от сайта по-горе не ме грабна!

    Мисля, че чуденката ми ще е м/у Такома , или Раптор

    Но обещавам да погледна и се вслушам във всичко, което ми изпратите като препоръки, или съвет на тема пикапи!

    Правя преход от возила с гуми 19 - 20ки нископрофилни и отстояние на шасито до "пътя" 10-13см.

    Писна ми, да се натоварвам го мисля от къде, как да премина и да късам гуми, когато завали и се налеят локвичките.

    Коментар


    • Emil_PB
      Emil_PB коментира
      Редактиране на коментар
      Точно за тези говоря, моето е TEKNA D/C, разликата е в нивото на оборудване.
      Двигателя 160к.с. е с една турбина, 190к.с - с две.

  • #18
    Намерих пряко сравнение м/у Навара-та и Раптора

    https://www.google.com/amp/s/www.zig...navara%3famp=1

    Държа на 4х4-то, по-големите гуми, по-голям просвет.

    Наварата, ще я имам в на предвид, ако се обърка нещо с Такомата, или Раптора

    Навара от друга страна е значително по-лек с едни почти 400кг , направен с по-простичка и изпитана техника вътре, което не е никак малък +

    За сега , оставям Навара в страни

    Коментар


    • #19
      Една особеност съм чувал от няколко ревюта на Форда. При натоварване твърде често почва да сменя предавките, което, според тестващите, е доста дразнещо. Дължи се на малкия двигател в комбинация с 10 степенната кутия.
      Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

      Коментар


      • #20
        Само да питам:Що ти е точно пикап?Тая техника е произведена за аграри,за товарене и за чанч,най просто казано.Окачането е възможно най пригодено за товар.Отделно имаш един леген 1.20-1.40 см.дълъг,който за нищо не става,и да го затвориш-пак не става.Примерно ските къде ше ги туриш?Нещо дълго да качиш,пак така-къде? За момите,нищо не казвам.С две думи-не си заслужава,ако не го ползваш по предназначение.Дълга база джипка е в пъти по добре и по функционална.Айде,Фкарах те у размисли.

        Коментар


        • gimax
          gimax коментира
          Редактиране на коментар
          Добре бе,у тия пикапи как можеш да туриш матрак персон и полвина???У джип дълга база моеш/без витара,де/.

        • VanDzaMin
          VanDzaMin коментира
          Редактиране на коментар
          Разгледах какво може се направи за Раптор и за Такома.

          Не виждам проблем си пренасям ски, кросови мотори, или ел колела. Всякакви ел домакински бели уреди, даже и матрак. Има си плъзгащи подове за легените на пикапите!

          Легена при пикапите нява таван и врати , което е супер НИЩО не ме ограничава по височина и ширина /почти/

          Едно от децата го изгледах с Кабриолет Golf 3 Cabrio - пазарска чанта Пренесе, легла, гардероби, 60'' плосък телевизор...

        • VanDzaMin
          VanDzaMin коментира
          Редактиране на коментар
          И кво, като имам 400+ коня кола лачена, цъкаща на аварийки у локва със спукана гума, или блъснато куче по-яко ли е?

          Превозните средства съм ги подбирал винаги с две водещи нужди - кеф, и да са практични

          С колите - кефът, изглежда приключи

          Изобщо не ми пука , кой с кви очи гледа на мен и пикапа ми. Важното е си свърша работа и стигна от точка А до точка Б , си живея спокойно на село, си варя ракията, си пренасям джибрите, некое агънце, или глиганче ако бумнем с комшията.

          Джипката има таван , а таван означава ограничение по височина.

      • #21
        Значи си готов за покупка на големо превозно средство.Чакаме да се похвалиш.
        Последно редактирано от gimax; 28-01-22, 09:09.

        Коментар


      • #22
        Първоначално публикуван от VanDzaMin Преглед на мнение
        Здравейте,

        След години мъки с БГ пътищата стигнах до заключението, как е редно да сменя сегашните ми спортни коли с проходим пикап.

        Последните ми две шофирания бяха на Ford Ranger Raptor 2021 - очаровах се от возията по асфалт и силно лош черен път + малко off road.

        Toyota Hilux 2021 - не ми хареса.

        Реално километрите ще ги правя 50 % магистрала и градско + 50 % селски и планински разбити БГ пътища

        Ако тегля, ще е рядко и нещо малко. Основно ще пренасям колелета и леки, но обемисти товари.

        Ford Ranger Raptor не ме впечатли с визия, или интериор. Като мощност за магистрала е леко трагичен, но и другата крайност с над 300 коня също не ми допада за пикап.

        Хареса ми как гази пътните неравности с 90 км/ч и обем и относително добрата практичност на кабината и мястото вътре.

        Ще се радвам ми споделите мнения и препоръки точно за този Ranger Raptor

        Въпрос:
        - Има ли друг пикап с подобно окачване и размери на Ford Ranger Raptor с мощност между 250-300 коня

        Благодаря
        Много набързо прегледах Тойота.бг и Форд.бг - верно че всичко е субективно ама Японеца има 2,8 нафта стещу 2 литра напомпан бензинов мотор на форд за дао иден ан 213 коня ....
        По идея винаги има компромиси ама тойотката си е тойотка - при мене в америка нафта няма ( 1 изключение на ГМ канион 2,8 нафта ) но тойотите държат цени като за световно - наш човек бг ,ги купува от търгове с повреди ,оправя и продава .
        Тойота на 200 000 мили и ако всичко бачка е между 15 та до 20 к в долари без ДДС.

        Аз карам от август месец 2018 пикап ,преди да го купя съм проучвал поне 1 година , имам връзки и при 3 те американеца , ГМ,Форд , Краислер та даже си намерих връзки и при Нисан -живеех в Детроит околията - пробвал съм почти всичките модели.,отделно имам колеги дето имат наи различни пикапи и ги разпитвах обстоино .
        Големите вървят яко ама и папат яко - 5.7 и от сорта бензин прави наи икономично 16 мили на галон и то през лятото ( мързи ме да смятам ама калкулатор от 1М /галон към литри на 100км много) .
        6 цилиндров на голям пикап пак не е работа щото уж е по икономичен ама понеже е и по слаб се натиска газта повече - това го повториха поне 4 човека с дългогодишен опит на пикапи.

        от средните тойотата с 6 ц мотор -само да спомена че тука има и с 4 цилиндъра - това е колата .В бг не знам що няма бензин но японците не се излагат обикновено с моторите ,така че взимаи японеца и ще си рахат.

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Ако избора е между Форд и Тойота то няма какво да си говорим,Форд може да се опьне с големия Раптор,но в класа на Такото трудна работа,кофти,че държи цена,но пък за сметка на това много става.

          Ако е ново на приблизителни цени АЗ по е съм за ТРД Про,че и списък с доработки имат тия,много дълъг,правиш си го как искаш след това

        • VanDzaMin
          VanDzaMin коментира
          Редактиране на коментар
          Ееее да, гринготота не са тъпи!

          F-150 има защо да бъде най-продавано превозно средство в Америка за последните 30г.

          Ама, просто не виждам смисъл за нуждите ми от F-150 ца. Пък и нека не забравяме, че живея в идиотската екологична клоака Европа!

          Може се окаже, че до 4ри години, ще трябва да крада бензин и нафта, или да се бием по бензиностанциите. Никак те ме кефи какво правят ЕУ политиците в таз насока!

          В най-добър случай, ще трябва да има начин за конвертиране пикап на ток.

          В ЕУ пикапите НИКАК не са тачени. Виж паркетни малки ел. SUV, въшки ел. коли ,или ако може най-добре да нямаш твое превозно средство е супер!

          В щатите, 100% също ще има екологични изтъпления над автопарка, но се надявам ги правят плавно, премерено и умно.

          За Японските возила най-най дразнещото нещо е интериор и тясното място вътре, и винаги са една идея с по-стегната возия. Японките като надежност са супер, не го подставям под съмнение.

          В моя случай основно гледам окачване и място в кабина, габарити леген, и какво може се направи като доработки по пикапите след това.

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Не гледай какво се купува най-много,това не е кой знае какъв фактор,то и Тойота Корола много я карат ма това кола ли е?
          Ония виц нали го знаеш, Не ги карат много тия……..

      • #23
        Хайде не с лошо, а?

        За сега "играя" по правилата. Каквото е нужно и законово изискуемо си го плащам като еко такси към БГ и ЕУ.

        Редовен и точен ЕУ гласоподовател съм, следователно имам право да изразявам недоволство към ЕУ решения, политики и подходи.

        Ще поостана в ЕУ, точно за да се боря против неработещи решения.

        Бягството не е опция!

        Не ми се влиза в екологични полемики.

        Коментар


        • NovemberCharlie
          NovemberCharlie коментира
          Редактиране на коментар
          Въобще не става въпрос за екологични полемики, а за конкретен изказ. Дали нещо ти харесва или не може да бъде изразено и по по-цивилизован начин. Колкото до Европейските екологични ограничения, задавал ли си си въпроса защо в Европа има сериозен акциз върху горивата?

      • #24
        ЕУ основна минимална акциз ставка е нещо ХУБАВО и е НАПЪЛНО ОК! Има поне 4-5 смислени причини, защо ставката е нужна!

        ЕУ управниците са идиоти /думичката е Гръцка/ , защото меко казано нехаят за това:
        - Какво ще се случи след като приложат мерки и регулации.
        - Също така се водят по крясъците на не мислеща екологична паплач

        Имам проблем с ЕУ еко-подход и начин как трябва се случват нещата.

        Не съм против екологията и идеята за опазване на природа.

        Не си мисли, че ми е кеф да горя, дизел, бензин, газ, дървета, въглища.

        Нека се съсредоточим над темата за пикап.

        Коментар


        • #25
          Първоначално публикуван от VanDzaMin Преглед на мнение
          ................
          Нека се съсредоточим над темата за пикап.
          TOYOTA Hilux. Ако ще се използва по "цивилно" - Mitsubishi L200, защото има 4х4 с междуосев диференциал.

          Коментар


          • #26
            "Mitsubishi L200, защото има 4х4 с междуосев диференциал"

            L-200 всъщност е приятен бюджетен вариант, но ще трябва му преправям окачването , щото е на лентови ресори, нали?

            Преди няколко месеца случайно забелязах из СФ. Как собственик от апартамент на партерен етаж го бе паркирал по начин, да го използва вместо тераса започваща от нивото на прозореца.

            ЗА сега съм м/у Тойота Такома, или Раптор.

            Навара ще ми е бюджетен вариант

            Благодаря

            Коментар


            • icerunner
              icerunner коментира
              Редактиране на коментар
              Такомата също е с листови ресори отзад
              ... Дори трд про. Разликата е в амовете.
              Но с Л200 има доста несъпоставими разлики... Като започнем от двигателя.... и свършим с размерите

          • #27
            "Такомата също е с листови ресори отзад
            ... Дори трд про. Разликата е в амовете."

            Да видях я Такомата как е. Гледах и филмчета за най-новата. Най-новата Такома е леко по-различна от тези в обявите.

            Прочетох и тук:
            https://www.toyota.com/racing/trd/news/2020/fox-shocks

            събрах мнения и от други места... разгледах и филмчета

            Смятам, как ти ме насочи правилно!

            При пикапите изглежда окачването, към което съм се насочил е вид "непрактична глупост". Защото както сподели съфорумец - пикапа е основно аграрна и груба техника. А аз се стремя да го използвам като ежедневна кола.

            Ще направя още няколко тестови шофирания и ще преценя.

            L200 ми се струва малък. Не е лош , но не това, което търся.

            Коментар


            • #28
              Моите впечатления- ако е с цял мост и наи вълщебните амортисори не спасяват положението от друсането ...... физика.

              Така че от това няма спасение.

              Едно друго нещо - отначало аз карах моя без покривало на легена, да де ма кат доиде есента и ми писна да махам листа ,а после пък като заваля сняг и дет се вика , по улицата се е стопил .а в моя леген си седи снегът.
              Така че помисли и по тоя въпрос- аз сложих капак ,които може да се маха, при мене проверих и канопи ама тва не се маха или се маха много тегаво и е 2 пъти по скъпо.

              Коментар


              • #29
                Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                Моите впечатления- ако е с цял мост и наи вълщебните амортисори не спасяват положението от друсането ...... физика.

                Така че от това няма спасение.
                .....
                Почти всички съвременни пикапи, и японски и европейски и американски са с цял заден мост и независимо отпред. Цял преден мост имат някои от тежките американски от 2500 нагоре и примерно Toyota Land Cruiser 79, но това е екзотика, всички останали са с независимо отпред.

                Technical Rescue Direct - life lies in courage
                http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                Коментар


                • #30
                  Ееее, Физиката си е Физика спор няма.

                  Те хората ми го обясниха, че даже и "вълшебните" амортисьори не оправят возията.

                  Даже , ако съм искал още по-мека возия и сцепление , кога тръгна на дълъг път с пикап. Да се стремя да има нещо тежко в легена - все едно какъв модел е пикапа! /това ми звучи логично, но практически само хора навъртяли километри на пикап могат го потвърдят/

                  Не очаквам и не търся S-class возия. Ама, със сигурност не ми хареса возията при Hilux-a - може е супер здрав, надежден, праходим... Обаче, направо си тресеше и със задница и в предницата не поемаше добре неравностите - не ми хареса.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X