Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Последната кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от П. Топалов Преглед на мнение
    Със сходни размери е и Хюндай Кона. Карах няколко пъти и мога да кажа, че много ми хареса. Висока и доста удобна като за такъв тип кола.
    Витарата на тъста се предаде преди 6 месеца и след известно оглеждане взе една Kia Stonic 1.0TGDI(120 HP). Лятото беше в чужбина и я карах една седмица, приятна кола, има си всичко, навигацията не става за нищо, но има Android Auto. Върви повече отколкото очаквах, с три деца и багаж по пернишката магистрала по едно време без да искам карах със 160 и като видях върнах педала. Гори малко, под 7 лятото и към 7,5 сега, кара се 90% градско. При палене студена има характерен трицилиндров дрънчащ звук. Удобна е за сядане, висока позиция като само да се вмъкнеш гъ*а. На задните седалки сядам зад мен и има място, 1,77 и 105 кила съм, но е за сметка на багажника, който ми е малък за семейството. Колата я взе на 22 000 км и три години, струваше 22 000 лв с два комплекта маркови гуми на 85%. Старт стопа работи само ако акумулатора е напълно зареден, което е само след дълъг път и няма нужда да го спирам на всяко палене.

    edit
    няма нищо джипесто в нея, освен, че е малко по-висока от лека кола, но мисля, че в този форум е ясно това.

    Коментар


    • #32
      Нещата се усложниха още повече
      Жена ми видяла в нета Honda CR-V Hybrid.
      Прегледах 100 клипа в тубата за сравнения между Рав4 и въпросната Хонда.
      Вече ме заболя главата да мисля какво да си избера.
      Забелязах че Хондата е без скоростен лост, което е супер за мен,
      защото за 12 години автоматик, не можах да свикна с антилогиката, като дръпна назад лоста
      колата да върви напред.
      И още:
      Двете коли имат съществена разлика в скоростните кутии,
      но не можах да разбера коя е по-добра.

      В понеделник е последния срок да решавам.

      В допълнение, срещу хондата спомената по-горе
      застава
      RAV4 Comfort 2,5 Л. ХИБРИД


      Последно редактирано от Майкъл; 11-01-22, 23:23.

      Коментар


      • noname12
        noname12 коментира
        Редактиране на коментар
        Каквото и да вземеш няма да сбъркаш и двете коли са много добри, така че взимай това. което ти харесва повече.
        Аз съм тойотаджия и винаги бих предпочел тойотата, макар и тези модели да не представляват интерес за мен!

      • Krelion
        Krelion коментира
        Редактиране на коментар
        Не го мисли и взимай хибрида.

    • #33
      Освен в европата да са други ЦР В ама на тая тука по снимка кол за скоростите си има
      https://automobiles.honda.com/cr-v#

      Коментар


      • #34
        Ако се счита за меродавно мнението ми:
        Карал съм Хондата, само че с атмосферния бензинов двигате/автоматик
        Много приятно изненадан останах от возията - много мека и приятна
        Доста е просторен, на втория ред седалки имаше повече място от някои лимузини дори
        Не ми допадна обаче динамиката на автомобила - наясно съм, че от атмосферен бензинов мотор не може да се очаква кой знае колко... и все пак ....
        Не знам кое бих избрал от двете, но ако е хибрид - бих заложил на Рав-а. Просто имат повече история с тази технология, но ше се повторя - останах много приятно впечатлен от окачването и уют на новия CR-V.


        П.С. Изхождайки от началото на темата - защо не погледнтете и новия HR-V? Не, че съм ви счетоводител, но разликата в ценката с CR-V е повече от сериозна.

        Коментар


        • #35
          Първоначално публикуван от razhodka Преглед на мнение
          Ако се счита за меродавно мнението ми:
          Карал съм Хондата, само че с атмосферния бензинов двигате/автоматик
          Много приятно изненадан останах от возията - много мека и приятна
          Доста е просторен, на втория ред седалки имаше повече място от някои лимузини дори
          Не ми допадна обаче динамиката на автомобила - наясно съм, че от атмосферен бензинов мотор не може да се очаква кой знае колко... и все пак ....
          Не знам кое бих избрал от двете, но ако е хибрид - бих заложил на Рав-а. Просто имат повече история с тази технология, но ше се повторя - останах много приятно впечатлен от окачването и уют на новия CR-V.


          П.С. Изхождайки от началото на темата - защо не погледнтете и новия HR-V? Не, че съм ви счетоводител, но разликата в ценката с CR-V е повече от сериозна.
          Edit: Всъщност сега се сетиух, че моторът беше 1.5 турбо. Ок, кубатурата е малка за това купе, но все пак очаквах повече. (изхождайки от поведението на мотор със същия работен обем, но от друг производител)

          Коментар


          • #36
            За RAV-а - от първо лице, харчи си колкото и не-хибрид. Предишния модел това. CH-R харчел сравнително малко. Това от човек, дето ги има и двете, купени от магазина, и живее в село на 15-ина километра от София, тоест няма много градски пробег.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • YPetkov
              YPetkov коментира
              Редактиране на коментар
              Последните 3 месеца (около 5500 км) карам рентал RAV 2,5 Hybrid Luxury CVT автомат 2021г. и мога да потвърдя казаното от sparkybg - почти няма разлика в консумацията на гориво , защото батерията се ползва за много кратко време и дори когато нивото и падне малко двигателя работи, за да я зарежда. При мен със спазване на ограниченията , където е задължително (в Литва съм към момента и е пълно с камери - както за дистанция така и триноги) и неспазване в участъците където може, разхода по бордови компютър е 6,7 при 30 % градско и 70 % извънградско. Иначе като превозно средство е доста добро при минусовите температури и лед и сняг тук. Ускорява много добре и може да подържа високи скорости при желание на водителя.
              Последно редактирано от YPetkov; 14-01-22, 06:34.

            • razhodka
              razhodka коментира
              Редактиране на коментар
              Вземете предвид 2 неща:
              1. Това не е математика, хибридът не трябва да се разглежда като бенз. мотор + ел.мотор. Двигателят работи по-съвсем различен цикъл (на Аткинсън), икономията идва най-вече от това, а не, че се движи n на брой километри от батерията.
              2. При 30% градско наистина няма голяма полза от хибрид, разменете процентите с извънградското и разходът вероятно ще падне до 6.0, дори повече... Дори и така, 2.0 бензин ще постигне среден разход над 7.5, убеден съм.

              П.С. на мен ми е много интересно, при разполагане с време, YPetkov да разкаже някоко думи повече за автомобила си. Критиците на хибридите и електромобилите изтъкват работата през зимата - липсата на парно, многократно скъсен пробег и др.

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Защо да не е математика? Според мен си е тъкмо математика:

              - ако при дадена експлоатация хибридът харчи съизмеримо с обикновен бензин, той просто се обезсмисля, заедно с допълниелните усложнения, по-висока цена, и евентуална поррдъжка.
              - пак предвид експлоатацията се прави сметка дали разликата в покупната цена и поддръжка изобщо ще се изплати от понижения разход на гориво. Често пъти сметката не излиза, иначе щеше да има много повече хибриди.

              Хибрида не знам да има проблем зимата. Дори батерията му да не дава всичко от себе си, двигателя дава. Електричките си имат кусурите - просто батерията не може да даде това, което на топло. Има руски клипчета из нета доста. А тамопшния студ е истински студ, не като нашето тук.

          • #37
            https://offroad-bulgaria.com/forum/о...03#post6807603

            Аз поначало не съм разбирач по техническата част на автомобилите и не съм фен на хибридите , но на късмет ми се падна горепосоченият RAV. Това което мога да добавя към предишния пост е че има опция да се кара само на ток , но никога не съм я ползвал , за да мога да кажа колко киломентра може да изкара. ДВГ не оставя никога батерията да падне дори и до средата. Интересното за мен е , че използва ел. мотора при всякаква скорост ( знам че Prius са само до 45км/ч). RAV-ката е съвсем нова - аз я получих на 2000 км сега е на 7500. Батерията пада наистина бързо според мен ( без да съм имал опит с други подобни) като температурата си оказва влияние - октомври беше сравнително топло и при каране с постоянно включен климатик разход - 6,1-,6,3 , а батерията не е падала никога под 80 % като на дисплея има опция да гледаш, кога кой мотор използва. Съответно декември температурите паднаха рязко до към -15 и разходът скочи на 6,5 а сега вече на 6,7 и съответно често се вижда , че батерията е на 60 %. Парно си работи през цялото време без проблеми като самото изпълнени има един куп глезотии като подграване на седалките и волана така , че студ не се усеща. Ускорява като лек автомобил и без да разбереш километража е на примерно 140+ , което със солените глоби тук не е много добре. Като всеки СУВ си се накланя по завоите и страничния вятър се усеща също стабилно. Сетих се , че и една колежка тук е със същия RAV и при нея разходът не е падал никога по 7 при същия ежедневен маршрут като моя. Относно поведението извън пътя мога само да кажа , че се представя много добре от служебните Volvo XC60 , които някои колеги използват и се внимава , къде се навираш - тук планини и големи възвишения няма , но гори и кал - колкото искаш.
            За протокола : литовците си патрулират със стабилни автомобили Land cruiser 150 , и по-стари Pajero-та и Patol-и.

            Коментар


            • #38
              Днес сключих договора в Тойота.
              Покарах я малко по магистралата и в града.
              Впечатленията ми са отлични.
              Колата ще пристигне на 17 май.
              Оставам в очакване.

              Коментар


              • бат'Марто
                бат'Марто коментира
                Редактиране на коментар
                Честито !

              • Двигателист
                Двигателист коментира
                Редактиране на коментар
                Със здраве да си я караш!
                И да споделиш впечатления, когато я покараш.

              • noname12
                noname12 коментира
                Редактиране на коментар
                Честито!

            • #39
              Първоначално публикуван от Майкъл Преглед на мнение
              Днес сключих договора в Тойота.
              Покарах я малко по магистралата и в града.
              Впечатленията ми са отлични.
              Колата ще пристигне на 17 май.
              Оставам в очакване.
              Да те питам имаше ли изобщо някакви налични RAV4-ки и защо реши да се спреш точно на хибрид? От първия ти пост оставам с впечатление, че не въртиш много километри, съответно не е ли финансово по-изгодно да е бензин, макар и с по-бедно оборудване?

              Коментар


              • #40
                Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение

                Да те питам имаше ли изобщо някакви налични RAV4-ки и защо реши да се спреш точно на хибрид? От първия ти пост оставам с впечатление, че не въртиш много километри, съответно не е ли финансово по-изгодно да е бензин, макар и с по-бедно оборудване?
                Ами имам навика да ходя по запада, а там изискванията относно горивото са строги.
                Искам да влизам спокойно в европейските страни и градове.
                Все пак се надявам разни ковиди да свършат някой ден

                Коментар


                • noname12
                  noname12 коментира
                  Редактиране на коментар
                  До колкото знам в някои европейски градове ограниченията са спрамо евро стандарта, като амбициозните цели са след определен период в центровете да се допускат автомобили само с нулеви вредни емисии, т.е. само електромобили.
                  Не го казвам да се заяждам. По голямата мощност и по-богатото оборудване биха били достатъчен довод за подобен избор, но все пак ми беше интересно да видя дали не пропускам нещо.

              • #41
                Първоначално публикуван от Майкъл Преглед на мнение
                Днес сключих договора в Тойота.
                Покарах я малко по магистралата и в града.
                Впечатленията ми са отлични.
                Колата ще пристигне на 17 май.
                Оставам в очакване.
                Взе ли го, колега?

                Коментар


                • #42
                  Новата дата уж ще е на 18 юли
                  Чакам, ама не зная колко?

                  Коментар


                  • noname12
                    noname12 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Разбираемо е спрямо сегашния момент!
                    Дано няма повече голяма отсрочка!

                • #43
                  Я, отивай при Ники в КИА. Дето е на СБА. Има два Спортиджа налични.
                  Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                  Коментар


                  • #44
                    Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                    Я, отивай при Ники в КИА. Дето е на СБА. Има два Спортиджа налични.
                    Има една такава приказка:
                    Ако искаш да стигнеш края на света, тръгни с Range Rover,
                    но ако искаш да се върнеш, тръгни с Тойота!

                    Коментар


                    • Тропчо
                      Тропчо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Утрепа ма!
                      Между другото, очаквай неочакваното. Когато Тоягата дойде, дилърът може да те пита дали не искаш да ти върнат парите и да се откажеш от колата. Споделям го от скорошен опит с една кола, дето закъсня с три месеца и срещу спазарените преди половин година 46 000, в момента се продава за 52 000 от салона.

                    • noname12
                      noname12 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не беше ли по скоро LandCruiser, пак е Тойота, ама...

                  • #45
                    Мдааа Венци има го този момент и при шкодите.И при нас предложиха същото.Гледат да лапнат някой лев в бързината.
                    Иначе по темата ако дойде на 18 юли ще имаш двоен повод да почерпиш.
                    Няма страшно в умирачката...
                    Страшното е да си жив!...

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X