Моите преки впечатления са само за вариантите вграждани в Patrol (Safari) Y60 (GQ). Имам щастието и късмета да съм притежавал/притежавам и трите разновидности.
Атмосферния TD42 е с мощност от 125кс.
От 1993 до 1997 г. за Японският пазар се добавя и версия с турбо компресор с код TD42T1. Мощността на тази разновидност е повишена до 145 к.с. като двигателят е с усилени компоненти предвид добавената турбина.
Макар и на пръв поглед разликата в конските сили да изглежда незначителна, в действителност турбината дава на мотора точно това, което липсва на атмосферната разновидност.
Автомобила е чувствително по-динамичен и поддържа "асфалтови" скорости (поне по моите критерии за този тип автомобили) без особен проблем и то в разтоварени режими.
Пример от TD42T1:

В зависимост от годините на производство и пазарите на които е предлаган, съществуват 3 разновидности на TD42:
По отношение на скоростните кутии можем да разделим вариантите на предлагани на Японския пазар и останалата част на света. Така TD42 е предлаган на Японския пазар с ръчна може би на 95%. Съществуват обаче и варианти и с автоматична но те са много редки. За останалата част на света е (поне по мои наблюдения) 100% ръчна.
TD42T1 е предлаган само с автоматична скоростна кутия. Автоматичната кутия е тази вграждана и при TB42.
Недостатъка на TD42T1 е това, че е предлаган само и единствено на Японския пазар (Japanese Domestic Market - JDM).

Атмосферния TD42 е с мощност от 125кс.
От 1993 до 1997 г. за Японският пазар се добавя и версия с турбо компресор с код TD42T1. Мощността на тази разновидност е повишена до 145 к.с. като двигателят е с усилени компоненти предвид добавената турбина.
Макар и на пръв поглед разликата в конските сили да изглежда незначителна, в действителност турбината дава на мотора точно това, което липсва на атмосферната разновидност.
Автомобила е чувствително по-динамичен и поддържа "асфалтови" скорости (поне по моите критерии за този тип автомобили) без особен проблем и то в разтоварени режими.
Пример от TD42T1:
В зависимост от годините на производство и пазарите на които е предлаган, съществуват 3 разновидности на TD42:
- Редова помпа - TD42 (по мой наблюдения е сравнително рядък дори и в Австралия)
- Роторна помпа - TD42
- Турбо с роторна помпа TD42T1
По отношение на скоростните кутии можем да разделим вариантите на предлагани на Японския пазар и останалата част на света. Така TD42 е предлаган на Японския пазар с ръчна може би на 95%. Съществуват обаче и варианти и с автоматична но те са много редки. За останалата част на света е (поне по мои наблюдения) 100% ръчна.
TD42T1 е предлаган само с автоматична скоростна кутия. Автоматичната кутия е тази вграждана и при TB42.
Недостатъка на TD42T1 е това, че е предлаган само и единствено на Японския пазар (Japanese Domestic Market - JDM).

Коментар