Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol Y61 - Мнения за различните мотори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от smirnofster Преглед на мнение
    Отваряйки тема за зависимоста мотор-окачване-гуми като взаимносвързан триъгълник, какво се случва при по-висок лифт (например 4”) и отново 35-ци. Променя ли се представянето в комбинация с мотора? С две думи по-голям лифт задължително ли значи по-добро представяне при същите гими/мотор или нещата вървят пропорционално?
    За мен оптимално е както е излязлъл от завода с гуми 33" за смесена употреба. За други оптимално е съвсем друго. Самото преминаване на размер 35 и нагоре иска сериозно вложение в окачване и спирачки защото може и да има но аз не съм виждал патрол с 35" гуми да спира както трябва.
    Отговор на повечето въпроси може да се намерят тук:

    https://gtshina.ru/bg/vozhdenie/stoi...-patrol-serii/
    Land Rover Discovery
    Където е текло пак ще тече ...

    Коментар


    • #32
      Не знам, никога не съм имал Патрул макар, че все още ми е на сърце като визия, но реално погледнато не разбирам как може да се оправдае цена за придобиване + разходи по стягане и вкарване в добро състояние + разходи за тунинг да са повече от едно чисто ново возило с много повече комфорт, много по-икономичено, много по-бързо и с много повече варианти за тунинг и части???

      Разбирам Нисан сега да е както едно време беше Тойота, но сега и те си правят частите в Китай.

      Как нормален човек, не говоря за олигарх или мутра, та как обикновен човек би мотивирал покупката на нещо такова, 50к евро за стар Патрул, примерно за толкова вземам чисто нов Рубикон, още на същия ден слагам хубави гуми и същата вечер тръгвам за Южна Африка и се наслаждавам на разход под и около 10л/100КМ, хубав климатик, возия и поведение като на лек автомобил, а не камион и т.н.???
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        За 50к евро мога да придобия поне 3-4 като моя Вранглери и да ги държа ей така за резерва, ако се наложи.

        Или примерно 15тина Черока с 4л бензин.

        Моя Вранглер е учебна кола, не го мисли, не съм решил не съм го завел да го оправят, аз просто си търся предизвикателства и основание да човъркам.

        Цецо, освен саркастична забележка не успя да предоставиш нито един аргумент или отговор - защо аджаба някой обикновен човек ще плати 50к ЕВРО за 20-30+ годишен джип???

      • vas33
        vas33 коментира
        Редактиране на коментар
        Еко петерастиите и маркетинга отвориха пазарна ниша и така. В последно време обаче производителите се усетиха че от офроуд любителите може да се вадят кинти и все повече офроуд модели се появяват на пазара и това с цените на старите японци ще се уталожи след време. Относно 50к евро за стар 4x4 малко хората дават за такъв за да го карат както и при ферари и подобни инвестиционни инструменти.

      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Разбира се, че не съм имал за цел да те засегна.
        Аргумента съм го написал, той е само един, но пък съществен.
        А именно, заради надеждност и простота държи цена старото.
        Сам казваш, че би запалил с нов Рубикон за Южна Африка, ама при него една торба датчици, електроника... Даже и да си ги вземеш всичките, трябват и достатъчно знания, диагностична апаратура, и пр... за да оправиш евентуален проблем насред нищото. Три Вранглера като твоя, не можеш да ги караш едновременно на дълга експедиция в нищото. Стар и прост дизел, е със сложността и надеждността на ЮМЗ. Да има нафта до дюзите, и винаги ще работи. А за да няма нафта до дюзите има малко причини, които всеки тракторист може да ти изброи. Пък и всеки среднограмотен човек лесно може да стигне до проблемите, ползвайки елементарни познания и проста логика.
        Затова и хора слагат мотор като на твоя камион по разни джипки. Надеждност и простота.

    • #33
      Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
      Не знам, никога не съм имал Патрул макар, че все още ми е на сърце като визия, но реално погледнато не разбирам как може да се оправдае цена за придобиване + разходи по стягане и вкарване в добро състояние + разходи за тунинг да са повече от едно чисто ново возило с много повече комфорт, много по-икономичено, много по-бързо и с много повече варианти за тунинг и части???

      Разбирам Нисан сега да е както едно време беше Тойота, но сега и те си правят частите в Китай.

      Как нормален човек, не говоря за олигарх или мутра, та как обикновен човек би мотивирал покупката на нещо такова, 50к евро за стар Патрул, примерно за толкова вземам чисто нов Рубикон, още на същия ден слагам хубави гуми и същата вечер тръгвам за Южна Африка и се наслаждавам на разход под и около 10л/100КМ, хубав климатик, возия и поведение като на лек автомобил, а не камион и т.н.???

      Необяснимо е за много хора как може да се купи “стар” Патрул или пък “стара” 80. Отговора е много прост - кеф.

      Никой не казва, че е рационално или има някаква (икономическа) логика. Въпрос на кеф е.

      И двата джипа имат дух и магия, които няма никога в бъдеще да се повторят. Изобщо дори не говорим и за нивото им на изпълнение и експлоатационен период.

      Не са пък чак толкова и изостанали, имат си климатик, че даже и преден и заден (поне моя), хладилник, кожи, дори има и автоматици.

      Така, че - кеф
      Дела трябват, а не думи.

      Коментар


      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря, сега разбирам, че кеф цена няма за този, който може да си го позволи.

    • #34
      Жорка, пропускаш нещо относно парите. Тойота и патрол си взимат тия дето нямат пари за Мерцедес
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • mikivt
        mikivt коментира
        Редактиране на коментар
        А есовици си зимат, които нямат пари за Ролс
        А стига тъпотии, де, направиха им австрийците една джипка, че и те да се бутат при тия, дето владеят пазарите за машини извън пътя. Та завладяха съветския съюз, други двама и още трима

      • didooo
        didooo коментира
        Редактиране на коментар
        Петьо пак е прав .
        Попаднах на обява за Ге ,синьо , щото такова баш искам =134кЕ . Баш както ги обича Петьо -няма мокет , с врътки на джамовете и май и клима йок (пишеше на дойч и не схванах сичко) . Ааа , да -и с дъски в багажника , ама сигурно те са специални и за туй е леко скъпичко . Колебая се , дали ще е селско , ако му туря лека звукоизилацийка и мокетче , другото ще го преживея. Със сигурност лебедка ще му развали аеродинамиката , нали?

      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        Дидо, дъските ако са оригиналните (не са чам) са една торба пари.
        А и за кво ти е климатик на кабрио???

    • #35
      Жоро, :
      ​​​​​​Абсолютно съм съгласен, че е финансово, рационално и т.н. неоправдано да купиш 20 годишен автомобил на цената на чисто нов от същия клас, освен, ако не е с колекционерска цел. Истината е, че колкото и вечни и дуракоустойчиви да са тези автомобили, то след 20 години не са като нови. Най малкото, дори да си спасил напълно ламарините, което е голяма рядкост, то пластмасата също старее необратимо.
      Обаче нови автомобили, отговарящи на представите на хардлайнерите (почти) няма, затова и последните запазени от тези стават на космически цени.
      Колкото до Вранглера - имам от няколко годиниедна сахара 2.8 дизел автомат 2011. Жена ми ме накара за да се срамувам пред приятелите Много е приятен за каране, не си кривя душата. Обаче няма място за ставнение с Патрула като техника.
      Technical Rescue Direct - life lies in courage
      http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

      Коментар


      • icerunner
        icerunner коментира
        Редактиране на коментар
        Жоро, лягаш под предницата и гледаш носачите. Едните да сгъната ламарина, другите са ковано желязо. На татък каквото и да гледаш, все е така.

      • MoridinBG
        MoridinBG коментира
        Редактиране на коментар
        Вранглерите все пак се продават по 200 000 (двеста хиляди!) годишно само в щатите. Друга им е идеята. Струва нищо (ово е стандарт), тежи нищо, на родната му земя на всеки 150 до 200 фута има от къде да си купиш нещо за него или дори цял труп на безценица. Почти всичко по него може да се подмени с някакво bolt on heavy duty. Вече ако се налага да го поддържаш извън екосистемата му става сложно...

      • icerunner
        icerunner коментира
        Редактиране на коментар
        О, нищо лошо не казвам за Вранглера, напротив, кефи. Върши точно това за което съм я взел, със стокови гуми, това е градската кола на жена ми. Който знае къде живея, знае че градската кола е такава не от гъзария... А аз не пропускам кефа от лекотата и автомата, ако трябва да тичам по града. Просто обърнах внимание, че не може да се сравнява с Патрул или 70/80.

    • #36
      Като обсъждате цени, е ви за сравнение по братска Испания как вървят бангиите www.irurimotor.com Ако някой смята, че е реклама, да го изтрие.
      "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
      Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

      Коментар


      • #37
        "Обаче нови автомобили, отговарящи на представите на хардлайнерите (почти) няма" , не е баш тъй . Като си пусна Ал Джезира и гледам тамошните офроудъри с бая нови возила . Наскоро и нашата Парашутна бригада се сдоби с прилични нови .
        TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

        Коментар


        • icerunner
          icerunner коментира
          Редактиране на коментар
          Какво е 4.2 бензин? Ако говорим за 70 до преди 2-3 години можеше да се купи 4.5 V8 и 4.2 дизел с регистрация в Германия. Вмомента само 4.0 регистрират немците официално. Разбира се, че винаги има начини, но не и тривиални. Например отиваш в Дубай, живееш 6 месеца, купуваш колата и я внасяш лична... Там все още продават Патрул Y61 4.8 Да не е съвсем офтопик, че темата беше за патрули

        • didooo
          didooo коментира
          Редактиране на коментар
          V8 дизел има обява за София . 4.2бензин пише на друга обява , не ги разбирам мн тия новите , щото са ми извън бюджета .
          То туй си е като Патрул , темата си е тая . У Патрулите и у старите 70ки не ме кефи , че нямат фултайм . Не ги знам тия нови 70 как са . Ще ги почакам да станат на поне 30години и до тогава ще разбера
          Патрул с BMW мотор , надут на 700Nm +само на заден мост и никво ESP (мн ясно , нали сме мъже) , е доста труден за овладяване .

        • icerunner
          icerunner коментира
          Редактиране на коментар
          Нямам какво да добавя...

      • #38
        Такива ,чисто нови возила , се продават и у нас за 130-140к лв. Няма никаква логика за 20годишно подобно возило да броя същата цифра
        TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

        Коментар


        • #39
          Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
          "Обаче нови автомобили, отговарящи на представите на хардлайнерите (почти) няма" , не е баш тъй . Като си пусна Ал Джезира и гледам тамошните офроудъри с бая нови возила . Наскоро и нашата Парашутна бригада се сдоби с прилични нови .
          Като изпускаш дребната подробност, че бая новите возила ги има по емирствата или Австралия, но не и на територията на ЕС. По същата причина, поради която тук се внасяха само модели с малките двигатели ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #40
            Спокойствие и здрава храна.
            електричеството ще промени много неща.
            Гледах новото ел.г. четири мотора, две скорости.
            Бактериите в рамата.
            Което значи че освен произволно големи ходове и всякакви блокажи може да завива на място.
            До пет шест години кой знае до къде ще стигнат.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Лоша не. Скъпа и все още недоклатена - категорично.

              Колкото до електрическата гега, представям си как се носят 2 кофи ток като свърши батерията по средата на Рио де Лайнаре. Или викаме карбоново неутрална виетнамка с генератор на биодизел на гърба.

            • turtey
              turtey коментира
              Редактиране на коментар
              Че бактериите са слабото място за сега е ясно.
              Обаче както сам се сещаш с 4 отделни мотора можеш чудеса в гората.

            • MoridinBG
              MoridinBG коментира
              Редактиране на коментар
              Дъгчо има доста странни схващания понякога и в офроуда е гола вода, но това е първото по-сериозно офроуд видео на Ривиана, на което попадам - https://www.youtube.com/watch?v=QeACRO3hoek
              С 4 мотора в 4те колела. Ми очаквах *много* по-добро представяне. Системата реагира бавно и отнема бая време да развърти колела и си побоксува доста.

          • #41
            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Спокойствие и здрава храна.
            електричеството ще промени много неща.
            ....
            Електричеството нищо няма да промени откъм офроуд capable возила в Европа. Не щото технологиите нещо са проблемни, а по простата причина, че в свръхцивилизованата Европа не е останало място, дето да можеш да караш извън асфалта без да те бият и е*ат здраво.

            П.П. Не броя разни там офроуд полигони, дето са ги оставили като пясъчник да си играйкат децата.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #42
              Абе като стане дума, че света се е изпедерастил все в трето лице говорим... А за три страници стигнахме от заглавието на темата до 4 винтоверта в главините...
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар


              • #43
                Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                Абе като стане дума, че света се е изпедерастил все в трето лице говорим... А за три страници стигнахме от заглавието на темата до 4 винтоверта в главините...
                Слагам пет кинта че афтора е поредния нает да пълни форума.
                та в тоя ред на мисли съвсем закономерно сме където сме.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • icerunner
                  icerunner коментира
                  Редактиране на коментар
                  Аха, автора е виновен...

                • turtey
                  turtey коментира
                  Редактиране на коментар
                  Такова нещо не съм казал, много моля

              • #44
                По отношение на съмненията на turtey ще се радвам да се видим и запознаем, дет се вика! След някой офроуд в дефилето си добре дошъл на гости Ще ти дам детайли за контакт, ако се интересуваш. Тъкмо ще помогнеш малко с изясняване на някой офроуд въпроси, тъй като материята е нова за мен. Пък и ще разгледаме твоята машина за малко know-how
                Последно редактирано от smirnofster; 29-11-21, 19:00.

                Коментар


                • #45
                  Първоначално публикуван от smirnofster Преглед на мнение
                  Пък и ще разгледаме твоята машина за малко know-how
                  Няма лошо, но надали ще свърши работа. Правена е с много точна и тясна цел и освен това е неразумно скъп проект
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • turtey
                    turtey коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ако не съм прав за другото още по добре.

                  • smirnofster
                    smirnofster коментира
                    Редактиране на коментар
                    Съмнението е висша форма на доверие, и аз го практикувам и е по-добре да го има. За това предложих и това просто и приятно решение. Нещо напоследък се явявам твърде любознателен и то по няколко теми, радвам се че и по няколко успях да дам и малка частица от моя опит де, а не само да питам...

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X