Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на висок автомобил

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Жив и здрав бъди Някои хора харесват и Нива и УАЗ Патриот
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      Жив и здрав бъди Някои хора харесват и Нива и УАЗ Патриот
      Не е до харасване, а до сравнение на технически харектеристики, като разход, маневреност, задвижване и...Нали "спора не беше за харесване?! Ааа, харесвам на УАЗ 469 ламарината, щото се не криви от храстите, ама само това.
      8)

      Коментар


      • #33
        Rav4 2-ро поколение е много по-тясна от Хондата от същите години (карал съм и двете). За разхода при дизела, също Хондата я превъзхожда. Извънградско е около 5.5-6 литра, в града от 7 до 8,5 максимум.
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Да, но в първия пост пише "бензин/газ" и "не много голям"... някъде в опциите се споменава и Териос.
          И не става въпрос, че Хондата е лоша, или Мазда Трибют/Форд Маверик 2. Просто са различни.

        • cnc82
          cnc82 коментира
          Редактиране на коментар
          Поста го написах във връзка със спора който се води в последните мнения от темата.

        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          От спора се изтъква, че Тойотата има по-добро 4х4. Това е абсолютно вярно.
          А извън това сравнението е на ябълки с круши.

      • #34
        Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение
        Rav4 2-ро поколение е много по-тясна от Хондата от същите години (карал съм и двете). За разхода при дизела, също Хондата я превъзхожда. Извънградско е около 5.5-6 литра, в града от 7 до 8,5 максимум.
        Е те това изби рибата, 7 градско, сигурно голф сди арчи 3, а?!!! И сигурно на Хондата гумите са с по дълбок грайфер...Сега пък и кое е по широко, а задните седалки на коя са на релси, а?
        8)

        Коментар


        • cnc82
          cnc82 коментира
          Редактиране на коментар
          Може да не ти се вярва , но имах такава и градско ми даваше по борд 7,8 средно . Реалния разход е с около 0.3 л отгоре , това прави 8,1 .
          Но не съм я жалил и не съм я карал пенсионерската . А точно тоя мотор с галене бие рекорди...
          Последно редактирано от cnc82; 11-11-21, 20:35.

        • vasil lazarov
          vasil lazarov коментира
          Редактиране на коментар
          От 163х км карам ЦРВ 3 дизел, нулирах борда когато я купих на 72х км. Сега показва 235х км по борд показва 7.7

        • cnc82
          cnc82 коментира
          Редактиране на коментар
          Обикновено никой не вярва за разхода на тоя мотор , освен тия които са го имали . Но да не спамим повече темата , аз спирам до тук.

      • #35

          • cecoa1 коментира
            Днес, 15:44
            От спора се изтъква, че Тойотата има по-добро 4х4. Това е абсолютно вярно.
            А извън това сравнението е на ябълки с круши.

        Може и да е така, но само първото поколение с постоянното 4х4. После става обикновено фуфло
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Второто е а ла Фрилендър - с муфа и някакъв мижав процент на задния мост.

        • cnc82
          cnc82 коментира
          Редактиране на коментар
          Вероятно си в грешка Коко , до колкото знам второ поколение на Рав го дават с най-читаво 4х4 .

        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Не знам какво е "фуфло"... Второто е също фултайм, с виско муфа в паралел на дифа между преден и заден мост. Третото е вече с ел.муфа.

      • #36
        Логично е Хондата да гори по-малко и да върви повече. Рав 4 е фултайм с всички плюсове и минуси от това. Върти повече железа -> по-големи загуби -> по-спъната и с по-голям разход. Вярно, че от Тойота са се постарали и разликата е пренебрежима, но няма как да я няма.
        Отделно Рав 4 се усеща като клас надолу, само като чуя как и дрънчат вратите и се отказвам от нея. Те и другите в класа не блестят с лукс, но при Рав 4 се усеща много спестен метал за да се компенсира фултайма. Карам Х-Трейл 2,5 и основната причина да го избера е, че е от малкото в класа който се намира сравнително лесно с по-адекватен като мощност двигател.
        Сега си търся Аутлендър 2 с всички екстри(най-много в класа си), а Нисана се продава.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • Иван Жоров
          Иван Жоров коментира
          Редактиране на коментар
          Куга ми пасва като шамар на врат по принцип. До сега ги пропусках заради марката, но щом ти казваш, че са читави ще ги погледна и проуча. Благодаря!

        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          Cecoa1, за 2-ро поколение на Куга чел ли си нещо? бензин, автомат

        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Втората Куга, вече бензина е турбо с директно впръскване от серията EcoBoost. Не съм се интересувал подробно.

      • #37
        Нали знаеш,че бензиновия Аутлендър е с вариатор?
        ML W 164cdi

        Коментар


        • Иван Жоров
          Иван Жоров коментира
          Редактиране на коментар
          Няма пълно щастие. Гледам по малко и 2,2 дизела с ръчка.

      • #38
        Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
        Нали знаеш,че бензиновия Аутлендър е с вариатор?
        2.4, а 3.0 е с нормален 6степенен автомат

        Коментар


        • Иван Жоров
          Иван Жоров коментира
          Редактиране на коментар
          3,0 и в САЩ трудно се намира. Сега точно гледам там какво има за евентуален внос, но още се ориентирам.

        • Даниел Цветков
          Даниел Цветков коментира
          Редактиране на коментар
          Точно така,но 3 литровия е малко екзотика особено по нашите ширини.Руснаците бая ги карат и ги сглобяват в Калининград мисля.

      • #39
        Здравей,

        Ще опиша моя опит с Рав 4. 150 кс. газ/бензин, автомат. Моята е второто поколение, тоест е на долната граница на търсенето по възраст. Когато търсих, гледах и третото поколение, но същия двигател ми се стори значително по-тромав, на по-голямото купе. Отделно цената скача. И аз търсих 2005-та, но тази в най-добро състояние се оказа 2001-ва и изобщо не съжалявам.
        За описаните нужди колата е идеална.
        Плюсовете са, че е компактна, японска сглобка, проста и гъвкава като вътрешно пространство. Задните седалки са на релси, като могат и да се махат напълно. Багажника е приличен за размера. Справя се прилично на лек, до умерен офроуд. Има релси на покрива, които издържат покривна палатка.
        Минусите са разхода, което се лекува с газ (но намалява багажника ). Извънградско 10-12, според товара и настъпването, смесено 13-15. Чисто градско рядко я карам. На бензин е литър, литър и половина надолу.
        Втория минус е цената за придобиване. Бидейки бензин и автомат. Ако е с РСК ще е по-евтина и по-икономична.
        Третия е, че няма бавни. Но поради липсата им, не се и забърквам в ситуации, от които не знам дали ще изляза.
        Обезшумяването също е слабо, като с АТ гуми над 120 започва да става неприятно. Иначе върви и с 150.
        Комфорта е субективно понятие. Вадил съм авенсис последното поколение от магазина, със сума екстри, но Равката ми е по-удобна. Екстрите са малко и напълно достатъчни.
        Човек е ~70% вода. Ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

        Коментар


        • Двигателист
          Двигателист коментира
          Редактиране на коментар
          Как се държи автоматика извън пътя? Според теб по-добре ли от ръчна кутия, при положение, че няма бавни, примерно на по-кофти наклони, където съединител обикновенно се "пали"?
          Още нещо - къде си сложил бутилката за пропан-бутан?

        • I.Guberkov
          I.Guberkov коментира
          Редактиране на коментар
          При заключен автомат на първа скорост ( L ) се държи съвсем прилично на стръмен наклон.
          Бутилката е тип пура, в багажника.
          То друг вариант няма.
          Третото поколение си имат едно много удобно място под кората на багажника за тънка пура и се пести доволно място.

        • Маркони
          Маркони коментира
          Редактиране на коментар
          Тези RAV4 когато излязоха си бяха супер адекватни машини към останалото предлагане.И до ден днешен са машинки, които няма да те излъжат.
          Винаги съм харесвал повече бензиновите агрегати, но конкретни към модела мой близък твърди, че никога няма да се откаже от дизела си.(Тъста му кара същия бензинов).
          За протокола по спомени дизела е 1AD, бензина е 1AZ.
          Ако бъркам-някой да ме поправи.

      • #40
        Харесал съм си вече джибче, но ме притесняват някой неща, има омазняване на два от болтовете на капака на главата и съединителя отделя горе. Второто може и да не е признък за смяна на съединител, но как може ли да се разбере дали е за смяна?

        Коментар


        • Dilyan Zagorchev
          Dilyan Zagorchev коментира
          Редактиране на коментар
          Теста с бордюра направи, т.е спираш напреки на бордюра с опрени предни гуми, включваш най-високата предавка и газ. Ако е наред трябва да угасне, форсира ли се... може да се пазариш

        • noname12
          noname12 коментира
          Редактиране на коментар
          Съединителя е консуматив, ако може да свалиш от цената нещо А-У добре!
          Омасляването на капака също не е болка за умиране, ама каква е колата и на какви километри е, че ще се омасли, да не отварян нещо преди това?

        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          На някои автомобили и джиБове, съединителят се регулира. Провери какъв е твоя случай.

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X