Жив и здрав бъди Някои хора харесват и Нива и УАЗ Патриот
Не е до харасване, а до сравнение на технически харектеристики, като разход, маневреност, задвижване и...Нали "спора не беше за харесване?! Ааа, харесвам на УАЗ 469 ламарината, щото се не криви от храстите, ама само това.
Rav4 2-ро поколение е много по-тясна от Хондата от същите години (карал съм и двете). За разхода при дизела, също Хондата я превъзхожда. Извънградско е около 5.5-6 литра, в града от 7 до 8,5 максимум.
Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Да, но в първия пост пише "бензин/газ" и "не много голям"... някъде в опциите се споменава и Териос.
И не става въпрос, че Хондата е лоша, или Мазда Трибют/Форд Маверик 2. Просто са различни.
Rav4 2-ро поколение е много по-тясна от Хондата от същите години (карал съм и двете). За разхода при дизела, също Хондата я превъзхожда. Извънградско е около 5.5-6 литра, в града от 7 до 8,5 максимум.
Е те това изби рибата, 7 градско, сигурно голф сди арчи 3, а?!!! И сигурно на Хондата гумите са с по дълбок грайфер...Сега пък и кое е по широко, а задните седалки на коя са на релси, а?
Може да не ти се вярва , но имах такава и градско ми даваше по борд 7,8 средно . Реалния разход е с около 0.3 л отгоре , това прави 8,1 .
Но не съм я жалил и не съм я карал пенсионерската . А точно тоя мотор с галене бие рекорди...
Логично е Хондата да гори по-малко и да върви повече. Рав 4 е фултайм с всички плюсове и минуси от това. Върти повече железа -> по-големи загуби -> по-спъната и с по-голям разход. Вярно, че от Тойота са се постарали и разликата е пренебрежима, но няма как да я няма.
Отделно Рав 4 се усеща като клас надолу, само като чуя как и дрънчат вратите и се отказвам от нея. Те и другите в класа не блестят с лукс, но при Рав 4 се усеща много спестен метал за да се компенсира фултайма. Карам Х-Трейл 2,5 и основната причина да го избера е, че е от малкото в класа който се намира сравнително лесно с по-адекватен като мощност двигател.
Сега си търся Аутлендър 2 с всички екстри(най-много в класа си), а Нисана се продава.
Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Ще опиша моя опит с Рав 4. 150 кс. газ/бензин, автомат. Моята е второто поколение, тоест е на долната граница на търсенето по възраст. Когато търсих, гледах и третото поколение, но същия двигател ми се стори значително по-тромав, на по-голямото купе. Отделно цената скача. И аз търсих 2005-та, но тази в най-добро състояние се оказа 2001-ва и изобщо не съжалявам.
За описаните нужди колата е идеална.
Плюсовете са, че е компактна, японска сглобка, проста и гъвкава като вътрешно пространство. Задните седалки са на релси, като могат и да се махат напълно. Багажника е приличен за размера. Справя се прилично на лек, до умерен офроуд. Има релси на покрива, които издържат покривна палатка.
Минусите са разхода, което се лекува с газ (но намалява багажника ). Извънградско 10-12, според товара и настъпването, смесено 13-15. Чисто градско рядко я карам. На бензин е литър, литър и половина надолу.
Втория минус е цената за придобиване. Бидейки бензин и автомат. Ако е с РСК ще е по-евтина и по-икономична.
Третия е, че няма бавни. Но поради липсата им, не се и забърквам в ситуации, от които не знам дали ще изляза.
Обезшумяването също е слабо, като с АТ гуми над 120 започва да става неприятно. Иначе върви и с 150.
Комфорта е субективно понятие. Вадил съм авенсис последното поколение от магазина, със сума екстри, но Равката ми е по-удобна. Екстрите са малко и напълно достатъчни.
Човек е ~70% вода. Ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Как се държи автоматика извън пътя? Според теб по-добре ли от ръчна кутия, при положение, че няма бавни, примерно на по-кофти наклони, където съединител обикновенно се "пали"?
Още нещо - къде си сложил бутилката за пропан-бутан?
При заключен автомат на първа скорост ( L ) се държи съвсем прилично на стръмен наклон.
Бутилката е тип пура, в багажника.
То друг вариант няма.
Третото поколение си имат едно много удобно място под кората на багажника за тънка пура и се пести доволно място.
Тези RAV4 когато излязоха си бяха супер адекватни машини към останалото предлагане.И до ден днешен са машинки, които няма да те излъжат.
Винаги съм харесвал повече бензиновите агрегати, но конкретни към модела мой близък твърди, че никога няма да се откаже от дизела си.(Тъста му кара същия бензинов).
За протокола по спомени дизела е 1AD, бензина е 1AZ.
Ако бъркам-някой да ме поправи.
Харесал съм си вече джибче, но ме притесняват някой неща, има омазняване на два от болтовете на капака на главата и съединителя отделя горе. Второто може и да не е признък за смяна на съединител, но как може ли да се разбере дали е за смяна?
Теста с бордюра направи, т.е спираш напреки на бордюра с опрени предни гуми, включваш най-високата предавка и газ. Ако е наред трябва да угасне, форсира ли се... може да се пазариш
Съединителя е консуматив, ако може да свалиш от цената нещо А-У добре!
Омасляването на капака също не е болка за умиране, ама каква е колата и на какви километри е, че ще се омасли, да не отварян нещо преди това?
Коментар