Като обикалях по автоморгите да си търся ново возило, в едната до гледания от мен Форд гордо се мъдреше Рав 4. Двете 2006 година. Погледнах да видя цената на тез прословути Тойоти - 11 500 БГ лева. Маверика беше 6500. Аз съм пас на велики марки.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на висок автомобил
Свий
X
-
Ще ходя да гледма сега един Дъстър и един Спортидж и двете са с газ и явно бутилката е някъде набутана, защото не се вижда в багажника. Та ако е някаква нестандартна дали ще може да се сменят, че с тези изисквания за 10г..
Аз съм от тези, които само карат и много, много, не им разбирам. Надявам се, че няма много да ме излъжат.
Коментар
-
На дъстъра, с "фабрична газова", бутилката е "набутана" на мястото на резервната гума. Обаче почваш да се чудиш къде да возиш гумата.
Аз без нормална резервна гума не бих тръгнал по черен път.
-
Взимаш талона за ГТП, в него пише датата на бутилката.
Ако взимаш с газова, гледай дали е вписана в талона, че ако не е са допълнителни разходи, което не само за габровци не е ОК ;-)
-
-
Аз имам териос, доста е малък което може да е предимство, може и недостък. Постоянно е зацепен 4х4 което качва разхода на гориво и честно казано е доста отнесено към размера. За извънградско не става тъй като скоростите са късички и по магистралата се мъчи доста.
Иначе за градско е добре, за черни пътища става но без да очакваш много. Говоря за двигател 1,3, за 1,5 не знам как е. Бая гният както и всички останали японки...
Другата мо кола е Фиат седичи (същото като сузуку SX4 е) пак е малко по висока, има 4х4 но е парт тайм. За момента читава ми се струва но я карам по малко от година. Двигателя е сузуки 1,6 бензин както на витара.
Виждам че търсиш бензин - от тези години се намират малко трудничко тък като тогава беше бума на дизеловите двигатели. Аз също съм привържаник на бензина та изчаках доста докато ми попадне.
Коментар
-
Като седнеш от Равката на Форда и разбираш защо цената и е двойна.Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнениеКато обикалях по автоморгите да си търся ново возило, в едната до гледания от мен Форд гордо се мъдреше Рав 4. Двете 2006 година. Погледнах да видя цената на тез прословути Тойоти - 11 500 БГ лева. Маверика беше 6500. Аз съм пас на велики марки.Последно редактирано от Чавдар (V93); 11-11-21, 07:27.8)
Коментар
-
Предполага се (и вЕрваме) че ти си сядал... Да, ама Петко Бочаров
Не знам дали "Маверикът" има нещо общо с това - https://www.google.com/search?q=merc...hrome&ie=UTF-8
Аз такова съм карал, както и недоразумението РАВ-4 второ поколение и ... равкаджиЙте са в положението на Пенчо с Кия-ка му 🤣
-
Не съм сядал в РАВ, няма и да седна. Да дам 5 бона отгоре да си возя кучето до село, ай мерси, от Габрово съм и аз. Само външно като я погледна е доста по-тясна от Форда. Пък аз не съм малък, нищо че и Поло съм имал и карал 5 години.
-
-
Маверик съм карал само този, дето е двойник на Терано, но РАВ 4 D4D 116к.с. съм имал и за мен е непонятно какво толкова и харесвате. Еле пък само да седнеш в нея.. Ми курник си е и кой знае защо го наричат джип.. За търсещия колега, може и да става... Относително безпроблемна до някое време, но за сметка на това незаслужено скъпа.Първоначално публикуван от tola Преглед на мнениеКато седнеш от Равката на Форда и разбираш защо цената и е двойна.Последно редактирано от Чавдар (V93); 11-11-21, 17:25."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Маверик съм карал само този, дето е двойник на Терано, но РАВ 4 D4D 116к.с. съм имал и за мен е непонятно какво толкова и харесвате. Еле пък само да седнеш в нея.. Ми курник си е и кой знае защо го наричат джип.. За търсещия колега, може и да става... Относително безпроблемна до някое време, но за сметка на това незаслужено скъпа.Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеКато седнеш от Равката на Форда и разбираш защо цената и е двойна.
Курник, сравнение с кво? Удобна, маневрена, нисък разход (нема друга джипка с такъв разход на такова задвижване с такива гуми и това вървене)8)
Коментар
-
Това си е кифленска кола. Сменихме кифленската кола с друга кифленска кола (Хонда ЦРВ 3генерация) и определено е по-кола от РАВ и като динамика и като комфорт и като разход.Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
Курник, сравнение с кво? Удобна, маневрена, нисък разход (нема друга джипка с такъв разход на такова задвижване с такива гуми и това вървене)
Аз кaрам Лендкруизер J6"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
- 1 like
Коментар
-
И да, и не, по кола- по голяма и върви повече, и спира ме с по кола, а и сравнението е некоректно Хондата е 2.2 и е 6 скорости, и е 6 години по нов модел от визираната Равка, но, Равката харчи по малко, по маневрена е, и е с постоянно двойно (няма го дърпането на волана при подаване на яко газ, като при Хондата и другите подобни с водещ преден мост)Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
Това си е кифленска кола. Сменихме кифленската кола с друга кифленска кола (Хонда ЦРВ 3генерация) и определено е по-кола от РАВ и като динамика и като комфорт и като разход.
Аз кaрам Лендкруизер J68)
Коментар
-
Не съм забелязал каквото и да е дърпане на волана и подобни неща по Хондата. Хондата харчи 5,5 до 7 ( с ремарке и яко газ 8/100) Равката не ми е харчела по-малко. Не забелязвам да е и по-неманеврена от Равката.
За мен и двете са си кифленски коли, които кой знае защо набутват при джиповете."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Дърпането на волана го има като на всяка кола с предно, при тръгване с газ Хондата превърта яко предните гуми, Равката не. Дори в аутодата дават по малък радиус и по нисък разход на Равката.Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеНе съм забелязал каквото и да е дърпане на волана и подобни неща по Хондата. Хондата харчи 5,5 до 7 ( с ремарке и яко газ 8/100) Равката не ми е харчела по-малко. Не забелязвам да е и по-неманеврена от Равката.
За мен и двете са си кифленски коли, които кой знае защо набутват при джиповете.8)
Коментар
-
Какво пише в Аутодата слабо ме интересува. Карал съм и двата автомобила и единят е по-добър за женска кола.Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
Дърпането на волана го има като на всяка кола с предно, при тръгване с газ Хондата превърта яко предните гуми, Равката не. Дори в аутодата дават по малък радиус и по нисък разход на Равката."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
И аз съм ги имал, и слабо ме интересува мнения, които не са обективни, (а коя кола имам в момента е най добрата) Равката е по маневрена и спо лек волан, по икономична, и НЕ Е с водещ преден мост, което е плюс спрямо Хондата. Ама айде карай, като смениш Хондата пиши пак колко е по добра новата кола.Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
Какво пише в Аутодата слабо ме интересува. Карал съм и двата автомобила и единят е по-добър за женска кола.8)
Коментар
-
И двете не ми харесват и съм ги карал само по принуда... Жена ми си пада по такива извращения. Аз предпочитам други автомобили. Всъщност Хонда едва ли си карал.. И двете са мегагадни за ремонт.Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
И аз съм ги имал, и слабо ме интересува мнения, които не са обективни, (а коя кола имам в момента е най добрата) Равката е по маневрена и спо лек волан, по икономична, и НЕ Е с водещ преден мост, което е плюс спрямо Хондата. Ама айде карай, като смениш Хондата пиши пак колко е по добра новата кола.
Тук има един фанатик на Киа - не ставай подобен.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Не само съм карал но съм имал доста джипки и пикапи, намя как да приличам на някой, щото сигурно съм единствения, за който още няма произведен джип (щото на всичко намирам кусури) а и Равка няма ме отдавна в къщата, но продължавам да твърдя, ще същия е най лесен за каране, най икономичен и маневрен градски-дамски. А не казвам, че тези, които имам в момента са... както и да еПървоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
И двете не ми харесват и съм ги карал само по принуда... Жена ми си пада по такива извращения. Аз предпочитам други автомобили. Всъщност Хонда едва ли си карал.. И двете са мегагадни за ремонт.
Тук има един фанатик на Киа - не ставай подобен.8)
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар