Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep WK отзиви

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    В каталога за американските за 2009, вариантите са само SDA и SDX и не зависят от двигателя. Изключението е само че на 6.1 отзад се слагат само SDX.

    Каталозите ги има качени в съответната тема.

    ПП: Гледах на 2006-та в каталога - пак е така.

    ППП: Гледах и европейски, 2006-та и 2009-та - пак 2 варианта, SDA и SDX.

    Нещото, което го има в много варианти и при американски и при европейски, са пружините. При европейските за 2006-та предните са 20 вида, задните 13 вида, при американските 2009-та предните са 13 вида, задните 7 вида.
    Последно редактирано от sparkybg; 30-11-21, 13:44.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      В каталога за американските за 2009, вариантите са само SDA и SDX и не зависят от двигателя. Изключението е само че на 6.1 отзад се слагат само SDX.

      ....
      ППП: Гледах и европейски, 2006-та и 2009-та - пак 2 варианта, SDA и SDX.

      Нещото, което го има в много варианти и при американски и при европейски, са пружините. При европейските за 2006-та предните са 20 вида, задните 13 вида, при американските 2009-та предните са 13 вида, задните 7 вида.
      Ти ми намерѝ дизел с SDA окачване, па тогава пак ще говорим.
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

        Ти ми намерѝ дизел с SDA окачване, па тогава пак ще говорим.
        Моля: 1J8HR48M88C131784 - с "normal duty suspension" в build sheet-а и предни амортисьори 5135578AI.

        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • Bogoljub Gagic
          Bogoljub Gagic коментира
          Редактиране на коментар
          Нали за задни се говореше в темата ? Откъде ги взимаш тия номера на амортисьори, на моето не излизат ?

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Ей ти ги и задните: 52089756AI

          Каталог по VIN:
          https://www.ssg.asia/cats/#/groups?c...c16f6b53%7DEXL

      • #34
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

        Моля: 1J8HR48M88C131784 - с "normal duty suspension" в build sheet-а и предни амортисьори 5135578AI.

        М`дааа "Quebec Province Code"... откъде я намерѝ тая Глокая Куздря ? Хем Laredo с отворени диференциали, хем дизел, хем със слабото окачване... Поръчка някаква изпилена откъм цена. Дай нещо от "Щайер"-сглобките. Или "дизел за американския пазар" каквито казваш, че имало ?
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #35
          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

          М`дааа "Quebec Province Code"... откъде я намерѝ тая Глокая Куздря ? Хем Laredo с отворени диференциали, хем дизел, хем със слабото окачване... Поръчка някаква изпилена откъм цена. Дай нещо от "Щайер"-сглобките. Или "дизел за американския пазар" каквито казваш, че имало ?
          Е вечно недоволен. Това е на търг в copart в момента.

          По европейските сайтове VIN-а се крие, щот' сме от голямото добр'утро, та нямам VIN под ръка. Ето ти от същия каталог търсено по двигател и година, Limited: Задни амове 52089756AH, окачване SDA:
          https://www.ssg.asia/cats/#/parts?ca...CfmoI2NjE1NjMw

          Впрочем каталозите във въпросния сайт са ужасно добри поне за NISSAN, Toyota и Jeep. Аз по-добър каталог за Jeep не съм намерил до сега - освен че вади всичко като парт номера по VIN, васи и Build Sheet-а барабар с кодовете, а не само като текст. Никъде другаде не намерих такова.

          Яд ме е само че продават предимнно части, произвеждани в Дубай, и за Jeep няма почти нищо. А цените им са без аналог и пращат по EMS и след 5 дни е тук. Покрай ремонта на тераното яко пазарувах от там директно.
          Последно редактирано от sparkybg; 30-11-21, 17:00.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • MoridinBG
            MoridinBG коментира
            Редактиране на коментар
            Директно от ssg.asia? Отдавна ги гледам и все се каня да пробвам с някоя по-дребна глупост.
            Някакви драми? Как четеш "Delivery time to our warehouse, days", примерно 2/8 - 2 до 8 дни?

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Да, никакви проблеми. Започва да си струва при поръчки над 500-600лв, заради шипинга.

            Да, това е ориентировъчно времето за стигане до техния склад. После го засилват насам с EMS и за 4-5 дни е тук. После митница и готово.

        • #36
          Ето ти още, май австралийско:
          https://www.ssg.asia/cats/?article=1...n5qCNjYxNzkyMw

          Пак със SDA.

          ПП: И едно съвсем европейско, пак със SDA, тоя път със всички екстри, Overland:
          https://www.ssg.asia/cats/?article=1...c16f6b53%7DEXL

          То аз нещо не мога да намеря с нещо различно от SDA, ни дизелово, ни бензиново.

          ППП: И с MDS-а, Hemi-tick-а, VVT-то и прочие нещата се изясняват, та някой ден и за това ще има тема. Най-общо казано, има достоверни предположения че:
          - от това страдат повече двигатели, които стоят по-дълго на празен ход (по-ниско налягане на маслото, и по-малък дебит)
          - страдат повече тия след 2009-та, отколкото тия преди (VVT/VCT-то харчи допълнително количество масло - още по-ниско налягане и дебит)
          - запушването на MDS-а практически постоянно пуска допълнително масло покрай стеблата на повдигачите и затова до голяма степен елиминира проблема.
          - маслената помпа като дебит е еднаква на всички 5.7.

          Но, има помпа от Hellcat (май 6.2), която е bolt-on (гарантирано, има и картинки - пасва перфектно) и е с по-голям дебит, и не е скъпа - нещо като 130 долара. Ак се наложи да човъркам моето в тая посока, със сигурност ще сложа такава.
          Последно редактирано от sparkybg; 30-11-21, 18:04.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            Нищо няма за задни амортисьори. Но както и да е - аз само споделих емпирично мнение, което явно е било погрешно

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            И кое по-точно е нищо? В build sheet-а прише SDA, заднита амортисьори са тия:
            https://www.factorychryslerparts.com...2089756AI.html

            За които освен на това и на един болюк други места пише "normal duty suspension".

            Това ако е нямане, не знам на какво казваш имане.

            В посочения каталог има номерата на всяко болтче, по VIN. По-имане от това няма и производителя.

        • #37
          Още по темата с амортисьорите - за американските - SDA са черни, не знам каква марка. SDX са Bilstein B6, жълти със син маншон.

          През 2010-та се появява се SDM вариант, означаващ "Export tuned" окачване. 52089756AI амортисьори са и за такова окачване, тоест се равнява на еxport-ното SDA до преди 2009-та.
          На вид са като черните американски за SDA.

          Категорично такова нещо като зависимост на амортисьорите от двигателя (освен за задължителното SDX при SRТ8 ) за WK/WH няма.

          Има зависимост на пружините от комплектацията (предполагаемо и двигателя). Не ми е известно (и не мога да си представя) поради какво са нужни по 10 варианта за всяка предна/задна и лява/дясна пружина, но аз и за значително повечето от 10 варианта на само едно парче от инсталацията бях втрещен, та вече поне не се учудвам чак толкова.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            Уффф... Моите защо бяха сини, без никакви обозначения, само парт-номер? Да ги е сменял предишният собственик - не ми се вЕрва.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Еми дай ми VIN-а си, и ще ти кажа какви са ти били оригиналните. Дали някой ги е сменял, боядисвал и т.н., няма как да кажа. Сини амортисьори, продавани като оригинални, в момента по сайтовете няма. Дали е имало преди 10 години, няма как да знам.

            Сини са прахоуловителите/маншоните и лепенките на Bilstain B6 и B8. На B6 тялото е жълто, на B8 е никелирано.

        • #38
          Те ти ги оригиналните (52089756AF):


          Произвежда ги.... TOKICO:


          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #39
            Здравейте колеги,
            някой има ли информация за този:

            *** Без линкове към обяви
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 18-12-21, 08:50.

            Коментар


            • #40
              Първоначално публикуван от st_cazzo Преглед на мнение
              Здравейте колеги,
              някой има ли информация за този:

              *** Без линкове към обяви
              Ами идеално. Как да покажа автомобила за който питам? Може би като го опиша и разчитам на въображението на другите участници в темата да си го представят????
              В стотици теми съм виждал линкове към обяви, ноооо сега неможе....

              Коментар


              • #41
                *** Без линкове към обяви
                Тя цялата тема е бъкана с линкове към "мобиле" и "карс.бг", модераторите баш за последния се хванаха
                Първоначално публикуван от st_cazzo Преглед на мнение

                Ами идеално. Как да покажа автомобила за който питам? Може би като го опиша и разчитам на въображението на другите участници в темата да си го представят????
                В стотици теми съм виждал линкове към обяви, ноооо сега неможе....
                Посочѝ номер на обявата. Гледам, че така правят.
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • #42
                  Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

                  Тя цялата тема е бъкана с линкове към "мобиле" и "карс.бг", модераторите баш за последния се хванаха


                  Посочѝ номер на обявата. Гледам, че така правят.
                  Или съм тъп или кьорав, че не виждам номер на обявата , но нищо.
                  Обявата е за Jeep Grand cherokee 5.7 на цена 13 700лв

                  Коментар


                  • #43
                    Първоначално публикуван от st_cazzo Преглед на мнение

                    Или съм тъп или кьорав, че не виждам номер на обявата , но нищо.
                    Обявата е за Jeep Grand cherokee 5.7 на цена 13 700лв
                    Като моето НО ме смущава мокетът - не изглежда оригинален и има странни гънки. Да не е наводнявана колата?

                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:j-1.png Прегледи:0 Размер:460.4 КБ ID:6800536

                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:j-2.png Прегледи:0 Размер:489.8 КБ ID:6800537
                    Има такива прегъвания и от другата страна. Явно е европейска сглобка - завода на Г-класите в Грац (Австрия).
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • #44
                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

                      Като моето НО ме смущава мокетът - не изглежда оригинален и има странни гънки. Да не е наводнявана колата?

                      Натиснете снимката за да я уголемите Име:j-1.png Прегледи:0 Размер:460.4 КБ ID:6800536

                      Натиснете снимката за да я уголемите Име:j-2.png Прегледи:0 Размер:489.8 КБ ID:6800537
                      Има такива прегъвания и от другата страна. Явно е европейска сглобка - завода на Г-класите в Грац (Австрия).
                      Тези гънки изобщо не ги бях забелязал мерси много, проблема ми е че съм от Бургас и ако наистина е наводнявана , само дето ще се разкарам .....

                      Коментар


                      • Bogoljub Gagic
                        Bogoljub Gagic коментира
                        Редактиране на коментар
                        Другият вариант е да е сваляно "барчето" с цел някакъв достъп отгоре до механизма на ръчната спирачка (случва се, не е голяма беля) или до (пази, Боже !) платката на скоростната кутия и да не е поставено обратно добре. Но това според мен не е оригиналният мокет на пода.

                      • sonda
                        sonda коментира
                        Редактиране на коментар
                        Това, което се вижда като "гънки", може да са следи и от прахосмукачка. Виждал съм джамбазите така яростно да търкат тапицериите и пода с прахосмукачки с пластмасов накрайник, че после оставят доста следи.

                    • #45
                      Аз па никакви гънки не виждам, ама нейсе. Или поне не намирам разлики със снимките на моето.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X