Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep WK отзиви

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    В каталога за американските за 2009, вариантите са само SDA и SDX и не зависят от двигателя. Изключението е само че на 6.1 отзад се слагат само SDX.

    Каталозите ги има качени в съответната тема.

    ПП: Гледах на 2006-та в каталога - пак е така.

    ППП: Гледах и европейски, 2006-та и 2009-та - пак 2 варианта, SDA и SDX.

    Нещото, което го има в много варианти и при американски и при европейски, са пружините. При европейските за 2006-та предните са 20 вида, задните 13 вида, при американските 2009-та предните са 13 вида, задните 7 вида.
    Последно редактирано от sparkybg; 30-11-21, 13:44.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      В каталога за американските за 2009, вариантите са само SDA и SDX и не зависят от двигателя. Изключението е само че на 6.1 отзад се слагат само SDX.

      ....
      ППП: Гледах и европейски, 2006-та и 2009-та - пак 2 варианта, SDA и SDX.

      Нещото, което го има в много варианти и при американски и при европейски, са пружините. При европейските за 2006-та предните са 20 вида, задните 13 вида, при американските 2009-та предните са 13 вида, задните 7 вида.
      Ти ми намерѝ дизел с SDA окачване, па тогава пак ще говорим.
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

        Ти ми намерѝ дизел с SDA окачване, па тогава пак ще говорим.
        Моля: 1J8HR48M88C131784 - с "normal duty suspension" в build sheet-а и предни амортисьори 5135578AI.

        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • Bogoljub Gagic
          Bogoljub Gagic коментира
          Редактиране на коментар
          Нали за задни се говореше в темата ? Откъде ги взимаш тия номера на амортисьори, на моето не излизат ?

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Ей ти ги и задните: 52089756AI

          Каталог по VIN:
          https://www.ssg.asia/cats/#/groups?c...c16f6b53%7DEXL

      • #34
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

        Моля: 1J8HR48M88C131784 - с "normal duty suspension" в build sheet-а и предни амортисьори 5135578AI.

        М`дааа "Quebec Province Code"... откъде я намерѝ тая Глокая Куздря ? Хем Laredo с отворени диференциали, хем дизел, хем със слабото окачване... Поръчка някаква изпилена откъм цена. Дай нещо от "Щайер"-сглобките. Или "дизел за американския пазар" каквито казваш, че имало ?
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • #35
          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

          М`дааа "Quebec Province Code"... откъде я намерѝ тая Глокая Куздря ? Хем Laredo с отворени диференциали, хем дизел, хем със слабото окачване... Поръчка някаква изпилена откъм цена. Дай нещо от "Щайер"-сглобките. Или "дизел за американския пазар" каквито казваш, че имало ?
          Е вечно недоволен. Това е на търг в copart в момента.

          По европейските сайтове VIN-а се крие, щот' сме от голямото добр'утро, та нямам VIN под ръка. Ето ти от същия каталог търсено по двигател и година, Limited: Задни амове 52089756AH, окачване SDA:
          https://www.ssg.asia/cats/#/parts?ca...CfmoI2NjE1NjMw

          Впрочем каталозите във въпросния сайт са ужасно добри поне за NISSAN, Toyota и Jeep. Аз по-добър каталог за Jeep не съм намерил до сега - освен че вади всичко като парт номера по VIN, васи и Build Sheet-а барабар с кодовете, а не само като текст. Никъде другаде не намерих такова.

          Яд ме е само че продават предимнно части, произвеждани в Дубай, и за Jeep няма почти нищо. А цените им са без аналог и пращат по EMS и след 5 дни е тук. Покрай ремонта на тераното яко пазарувах от там директно.
          Последно редактирано от sparkybg; 30-11-21, 17:00.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • MoridinBG
            MoridinBG коментира
            Редактиране на коментар
            Директно от ssg.asia? Отдавна ги гледам и все се каня да пробвам с някоя по-дребна глупост.
            Някакви драми? Как четеш "Delivery time to our warehouse, days", примерно 2/8 - 2 до 8 дни?

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Да, никакви проблеми. Започва да си струва при поръчки над 500-600лв, заради шипинга.

            Да, това е ориентировъчно времето за стигане до техния склад. После го засилват насам с EMS и за 4-5 дни е тук. После митница и готово.

        • #36
          Ето ти още, май австралийско:
          https://www.ssg.asia/cats/?article=1...n5qCNjYxNzkyMw

          Пак със SDA.

          ПП: И едно съвсем европейско, пак със SDA, тоя път със всички екстри, Overland:
          https://www.ssg.asia/cats/?article=1...c16f6b53%7DEXL

          То аз нещо не мога да намеря с нещо различно от SDA, ни дизелово, ни бензиново.

          ППП: И с MDS-а, Hemi-tick-а, VVT-то и прочие нещата се изясняват, та някой ден и за това ще има тема. Най-общо казано, има достоверни предположения че:
          - от това страдат повече двигатели, които стоят по-дълго на празен ход (по-ниско налягане на маслото, и по-малък дебит)
          - страдат повече тия след 2009-та, отколкото тия преди (VVT/VCT-то харчи допълнително количество масло - още по-ниско налягане и дебит)
          - запушването на MDS-а практически постоянно пуска допълнително масло покрай стеблата на повдигачите и затова до голяма степен елиминира проблема.
          - маслената помпа като дебит е еднаква на всички 5.7.

          Но, има помпа от Hellcat (май 6.2), която е bolt-on (гарантирано, има и картинки - пасва перфектно) и е с по-голям дебит, и не е скъпа - нещо като 130 долара. Ак се наложи да човъркам моето в тая посока, със сигурност ще сложа такава.
          Последно редактирано от sparkybg; 30-11-21, 18:04.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            Нищо няма за задни амортисьори. Но както и да е - аз само споделих емпирично мнение, което явно е било погрешно

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            И кое по-точно е нищо? В build sheet-а прише SDA, заднита амортисьори са тия:
            https://www.factorychryslerparts.com...2089756AI.html

            За които освен на това и на един болюк други места пише "normal duty suspension".

            Това ако е нямане, не знам на какво казваш имане.

            В посочения каталог има номерата на всяко болтче, по VIN. По-имане от това няма и производителя.

        • #37
          Още по темата с амортисьорите - за американските - SDA са черни, не знам каква марка. SDX са Bilstein B6, жълти със син маншон.

          През 2010-та се появява се SDM вариант, означаващ "Export tuned" окачване. 52089756AI амортисьори са и за такова окачване, тоест се равнява на еxport-ното SDA до преди 2009-та.
          На вид са като черните американски за SDA.

          Категорично такова нещо като зависимост на амортисьорите от двигателя (освен за задължителното SDX при SRТ8 ) за WK/WH няма.

          Има зависимост на пружините от комплектацията (предполагаемо и двигателя). Не ми е известно (и не мога да си представя) поради какво са нужни по 10 варианта за всяка предна/задна и лява/дясна пружина, но аз и за значително повечето от 10 варианта на само едно парче от инсталацията бях втрещен, та вече поне не се учудвам чак толкова.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            Уффф... Моите защо бяха сини, без никакви обозначения, само парт-номер? Да ги е сменял предишният собственик - не ми се вЕрва.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Еми дай ми VIN-а си, и ще ти кажа какви са ти били оригиналните. Дали някой ги е сменял, боядисвал и т.н., няма как да кажа. Сини амортисьори, продавани като оригинални, в момента по сайтовете няма. Дали е имало преди 10 години, няма как да знам.

            Сини са прахоуловителите/маншоните и лепенките на Bilstain B6 и B8. На B6 тялото е жълто, на B8 е никелирано.

        • #38
          Те ти ги оригиналните (52089756AF):


          Произвежда ги.... TOKICO:


          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #39
            Здравейте колеги,
            някой има ли информация за този:

            *** Без линкове към обяви
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 18-12-21, 08:50.

            Коментар


            • #40
              Първоначално публикуван от st_cazzo Преглед на мнение
              Здравейте колеги,
              някой има ли информация за този:

              *** Без линкове към обяви
              Ами идеално. Как да покажа автомобила за който питам? Може би като го опиша и разчитам на въображението на другите участници в темата да си го представят????
              В стотици теми съм виждал линкове към обяви, ноооо сега неможе....

              Коментар


              • #41
                *** Без линкове към обяви
                Тя цялата тема е бъкана с линкове към "мобиле" и "карс.бг", модераторите баш за последния се хванаха
                Първоначално публикуван от st_cazzo Преглед на мнение

                Ами идеално. Как да покажа автомобила за който питам? Може би като го опиша и разчитам на въображението на другите участници в темата да си го представят????
                В стотици теми съм виждал линкове към обяви, ноооо сега неможе....
                Посочѝ номер на обявата. Гледам, че така правят.
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • #42
                  Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

                  Тя цялата тема е бъкана с линкове към "мобиле" и "карс.бг", модераторите баш за последния се хванаха


                  Посочѝ номер на обявата. Гледам, че така правят.
                  Или съм тъп или кьорав, че не виждам номер на обявата , но нищо.
                  Обявата е за Jeep Grand cherokee 5.7 на цена 13 700лв

                  Коментар


                  • #43
                    Първоначално публикуван от st_cazzo Преглед на мнение

                    Или съм тъп или кьорав, че не виждам номер на обявата , но нищо.
                    Обявата е за Jeep Grand cherokee 5.7 на цена 13 700лв
                    Като моето НО ме смущава мокетът - не изглежда оригинален и има странни гънки. Да не е наводнявана колата?

                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:j-1.png Прегледи:0 Размер:460.4 КБ ID:6800536

                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:j-2.png Прегледи:0 Размер:489.8 КБ ID:6800537
                    Има такива прегъвания и от другата страна. Явно е европейска сглобка - завода на Г-класите в Грац (Австрия).
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • #44
                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

                      Като моето НО ме смущава мокетът - не изглежда оригинален и има странни гънки. Да не е наводнявана колата?

                      Натиснете снимката за да я уголемите Име:j-1.png Прегледи:0 Размер:460.4 КБ ID:6800536

                      Натиснете снимката за да я уголемите Име:j-2.png Прегледи:0 Размер:489.8 КБ ID:6800537
                      Има такива прегъвания и от другата страна. Явно е европейска сглобка - завода на Г-класите в Грац (Австрия).
                      Тези гънки изобщо не ги бях забелязал мерси много, проблема ми е че съм от Бургас и ако наистина е наводнявана , само дето ще се разкарам .....

                      Коментар


                      • Bogoljub Gagic
                        Bogoljub Gagic коментира
                        Редактиране на коментар
                        Другият вариант е да е сваляно "барчето" с цел някакъв достъп отгоре до механизма на ръчната спирачка (случва се, не е голяма беля) или до (пази, Боже !) платката на скоростната кутия и да не е поставено обратно добре. Но това според мен не е оригиналният мокет на пода.

                      • sonda
                        sonda коментира
                        Редактиране на коментар
                        Това, което се вижда като "гънки", може да са следи и от прахосмукачка. Виждал съм джамбазите така яростно да търкат тапицериите и пода с прахосмукачки с пластмасов накрайник, че после оставят доста следи.

                    • #45
                      Аз па никакви гънки не виждам, ама нейсе. Или поне не намирам разлики със снимките на моето.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X