Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep WK отзиви

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Дифовете са на ръба - факт. От 200мм преден и 213мм заден при тоя въртящ момент откъм здравина не може да се очакват чудеса. Но задкормилнпто е за това - за преценява колко да натиска. Те много джипки не се трошат, щото нямат сила да се строшат (по Ясен).

    Аз и в другата тема съм го писал - в WK все още има нещо джиповидно, в WK2 почти няма, а в това, дето го изкараха преди 3 дена, май нищо не остана.

    На мен ще ми е семейното комби, та нямам някакви велики нито очаквания, нито амбиции. А и съм си полянкаджия по принцип.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      Да посъбудя темата.
      Някой гледал ли е тези:
      **********

      Знам, че едната е от Горубляне 😀, а другата е 3.7.

      И чисто информативно, някъде бях слушал за 4.7 звигателите, че не били сполучливи. Това вярно ли е?

      Извинявам се, ама хич ме няма с марката.
      Може и някой съвет да ударите. Освен за вноса от Америка 😀
      Последно редактирано от Чавдар (V93); 18-12-21, 12:58.

      Коментар


      • #18
        Нищо им няма на 4.7. Късните са дори 303 коня. Въпроса е че харчи колкото 5.7, че и отгоре.

        5.7цата е със сигурност на много повече от 150000км. Седалката издържа на 200000, а е претапицирана.

        Все пак, ако не се чуват клапани (когато е в ред двигателя е изключително тих и на отворен капак) и няма ръжди, цената е добра, според мен.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          Зависи от г/за на собственика.

          Баща ми така сядаше, че на всички автомобили съсипваше седалката.

      • #19
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Нищо им няма на 4.7. Късните са дори 303 коня. Въпроса е че харчи колкото 5.7, че и отгоре.

        5.7цата е със сигурност на много повече от 150000км. Седалката издържа на 200000, а е претапицирана.
        ...
        Не е претапицирана според мен. Седалките на 5,7 и 3,7 са различни. Даже се е захабила и закъсала истинската кожа (само средните вложки в седалката и облегалката са от такава):

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:616aa9f3b22af50a9c5e3ba3o.jpg
Прегледи:785
Размер:254.8 КБ
ID:6785073
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #20
          3,7 е умрЕл кон дори и на бензин.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #21
            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Не е претапицирана според мен. Седалките на 5,7 и 3,7 са различни. Даже се е захабила и закъсала истинската кожа (само средните вложки в седалката и облегалката са от такава):]
            Няма как да съм 100% сигурен от снимка, но след 3-4гледани, от които всичките претапицирани, силно на такова ми мяза. Цялата страница сменят.

            И волана е претапициран.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #22
              Първоначално публикуван от s_s1
              Баща ми така сядаше, че на всички автомобили съсипваше седалката.
              Разбира се че има изключения, но над месец гледах WK-та по американски търгове, мога да кажа че средностатистичени около 200 - 220000км е разделителната линия точно за тоя модел, поне във варианта му 4.7 и 5.7.

              Сега гледах пак снимките - на 99.9% съм уверен че страницата е сменяна.

              Аз и на друго място писах - интересното е че за модела са налични и чисто нов дунапрен, и чисто нов калъф. Вярно, калъфа на нефална цена, но все пак го има.

              Май върви и номера с разменяне на долната част на лява и дясна седалка, или поне в частта и калъф+дунапрен.

              Както и да е де - цената е прилична и ако джипката е в добро механично и откъм ръжди състояние, точно седалката поне мен не е в състояние да ме откаже.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #23
                В Пловдив има 2 доста барнати WK 5.7 HEMI с изключително сходно описание като ъпгрейди, някой виждал ли ги е наживо?

                Коментар


                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  И в Copart малко са се стегнАлЕ нещата, или поне бяха преди седмица като погледнах от любопитство. Септември, когато дебнех за моето, 2009-2010-та имаше примерно 12-15 броя, от които приемливи на малко километри (до 120-130к мили ми е "червената линия") 4-6, от които с приемливи повреди 2-3.

                  Наддавах за едно, то отиде на 6200 долара, хем ударен отстрани и с 2 врати за смяна. Това дето сега чакам е дръннато леко по предна броня и ляв калник, имаше снимка запалено и нищо не светеше, върви на собствен ход, 2009-та Limited, и търга приключи на 2400 долара (спечелих го), но беше под това, на което продавача е навит, и финиширахме сделката на 2850 долара. Като крайна цена тук ще излезе нещо като 13, минал технотест и регистриран, ако няма допълнителни изненади. По Дядо Владо, поне за старите GC, докато не вкараш в него едни 2000лв да укротиш вожда на племето Cherokee, не мирясва. Но ще видим като дойде кое-що. До тук освен разправиите с LED крушки, инсталации и прочие, съм купил само "целзиев" панел на климатроника, 16 иридиеви свещи. Основа за броня и странична пластмаса за шофьорската седалка пътуват нови от щатско.

                  Волана на 2-рата минута ще отиде за претапициране, предните седалки са за пране.

                  ..и те така. Смятам че за нещо като 15 ще го докарам до нормален вид и пълна изправност. После лифтове, гуми, Android навигации и прочие - отделно, когато/ако ми дойде меракът.

                  Но чакането (вече над 2 месеца) ме побърква. Поне най-накрая от оня ден плава към "Le Habre" и после към Ротердам. Дано не ме мотат на митница там че ще скина синджира вече.


                  ПП: Иначе прилични откъм външен вид и ръжди дизели има доста и тук. Или поне имаше до преди 2 месеца.
                  Последно редактирано от sparkybg; 19-11-21, 12:01.

                • Dilyan Zagorchev
                  Dilyan Zagorchev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Правилно думаш за парите, и като бройки хеми излизат малко(филтъра само за 2009-2010) преди по 2 страници, сега 5 броя

                • Nachev
                  Nachev коментира
                  Редактиране на коментар
                  И... остана само един Явно и друг е смятал като мен

              • #24
                А аз си мислех, че само на 4runner-ите са им надули цените жестоко С някои цени в обяви мога само да пожелая на продавачите Успех

                Коментар


                • Nachev
                  Nachev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Всъщност на всички "високопроходими" се е вдигнала цената, но при Тойота направо са космически. (за справка цените на FJ Cruiser)

                • Dilomski
                  Dilomski коментира
                  Редактиране на коментар
                  Уау! Сега разгледах...! Страшна работа!

              • #25
                Горе-долу на колко км се предават амортесьорите на WK? 100, 200, 300k .. нагоре? Някой да има лични впечатления?

                Коментар


                • #26
                  Първоначално публикуван от Nachev Преглед на мнение
                  Горе-долу на колко км се предават амортесьорите на WK? 100, 200, 300k .. нагоре? Някой да има лични впечатления?
                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  До: Jeep Grand Cherokee WK - амортесьори
                  Обикновено предните изтърват на 100-150 000км. Ама пак зависи от карането.
                  Моето като го взех на 136 000 ги смених с уж оригинални за модела от роЦкауто.Цом. Още на 50 000 единият заден протече. Бяха обаче "US market", де, за бензинови. Европейските и най-вече тия за дизела били по-твърди и уж по-здрави.
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #27
                    Мн ще се изненадам заводските задните амортисьори на дизела да са с различен номер от тия на бензинов . Имаш ли де да погледнеш ?
                    Не е хубаво да изтече за 50к км , а ти със стандартните гумета ли ги кара , или по-по-нещо (по-дребни напр. )? Иначе всякой амортисьор (и неизтекъл ),бих сменил след 100-150к км нормална употреба
                    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                    Коментар


                    • #28
                      Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
                      Мн ще се изненадам заводските задните амортисьори на дизела да са с различен номер от тия на бензинов . Имаш ли де да погледнеш ?
                      Не е хубаво да изтече за 50к км , а ти със стандартните гумета ли ги кара , или по-по-нещо (по-дребни напр. )? Иначе всякой амортисьор (и неизтекъл ),бих сменил след 100-150к км нормална употреба
                      Цитирал съм тема: https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B8#post1496152

                      Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                      До: Jeep Grand Cherokee WK - амортесьори

                      Всъщност за новото ЧЕРОКИ избора на окачване се свежда до два избора изобщо - sda и sdx, обаче и за двата типа (sda и sdx) за американския и европейския пазар са различни амортисьорите.

                      front shock absorber

                      SDA normal duty suspension
                      europe 5135578AI
                      usa 5135573AJ

                      SDX high performance suspension
                      europe 68001636AB
                      usa 5175959AC

                      rear shock absorber

                      SDA normal duty suspension
                      europe 52089756AI
                      usa 52089751AL

                      SDX high performance suspension
                      europe 5181142AC
                      usa 5290641AC
                      И т.н. Участникът "Онуфриз" работе(ше) при дилър на "Jeep", въпреки, че не го е афиширал.

                      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                      Коментар


                      • #29
                        ООК .
                        Само джапанки и немци съм имал ,при сичките ,както и тоя Черок не влагат различни задни амове за печките и бензините си . Дали е с "пакет за теглене "=теглич , дали е дълга, или къса база ,дали е за някой си пазар, дали е за въздух , винтова пружина , или ресор ...ама задница за нафта , или бензин =надали .
                        TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                        Коментар


                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          В грешка си. Има не-експорт версия на дизелови, тоест предлагали са се в щатите. Дори в момента има няколко на търг в copart.

                        • s_s1
                          s_s1 коментира
                          Редактиране на коментар
                          А моя е 5,7 европейска сглобка.

                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          Той и неговия така.

                          WH си има с 5.7 до 2010-та. Само 4.7 го няма след 2009-та. Ама го няма въобще, не само в Европа. За европа няма 2WD, а само 4WD.

                          Боголюбе, не знам кой ти е източника на информация по тия въпроси, но определено не е правилния. Дори само от споменатия каталог в ssg.asia можеш да си извадиш доста изводи за това през кои години и за кой регион какво се е произвеждало.

                      • #30
                        Е има ли разлика в задните амортизатори между бензин и дизел?
                        Отзад не тежат ли еднакво?
                        ML W 164cdi

                        Коментар


                        • Bogoljub Gagic
                          Bogoljub Gagic коментира
                          Редактиране на коментар
                          Според мен има, но по-горе много държат да ме опровергаят, не знам с каква цел.
                          През годините съм установил, че има например разлика в дължината на предните полуоски при дизела и бензина, което не е отразено никъде, освен в различните парт-номера. Т.е. различните номера - това не е търговска прищявка на "Крайслер".

                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          Отново си в грешка. Предния диф е bolt-on между бензин и дизел. Разликите са между такъв с LSD и такъв без и са:

                          1. Разлика в дясната вътрешна полуоска.
                          2. Разлика в лявата външна плуоска (тая с каретата).

                          Дясната външна полуоска с каретата е еднаква.

                          Разликите са обусловени от различните размери на корпуса при LSD и без LSD. От дясно е компенсирано с различна дължина на ръкава и вътрепната полуоска, от ляво е компенсирано с различна дължина на поолуоската между каретата.

                          И не, НЯМА разлика в задните амортисьори, поне за американските от 2009-та година. И за предните няма. Просто са 2 варианта, като отзад на 6.1 литра се слага само heavy duty, или там квото е, а на останалите - и двата варианта.

                          Разбирай, ако вземеш бензин и дизел и двата с Quadra Drive II (или и двата без), и махнеш двигател, скорости, раздатка и кардани, всичко останало по задвижването е взаимозаменяемо, като само предавателното число е различно.

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X