Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кола автоматик до 3000лв

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    С грес се мажат
    Не се мажат с грес клемите а се маже "сглобката" клема-кабелна обувка. Обаче цялата магария с окисляването идва от пукнатините, които се образуват около полюсите с течение на времето и вибрациите, и излизащите от там пари от електролита. Най-добре е да се комбинира соатаджийския трик на Скрапа и мазането с грес на комбинацията клема-кабелна обувка. Окислена кабелна клема добре се почиства с рядка каша от вода и сода за хляб. После изплакваш, подсушаваш и си готов. Със същата рядка каша се чисти и около клемите. Относно капацитета на необходимия акумулатор - в книжката няма начин да не пише какъв трябва да е акумулатора. От личен опит с големокалибрени двигатели - 6 зими с 80 Ач изкара 4-литрово Чероки. 3 истински зими от старите изкара БМВ 540 с 65Ач акумулатор, като си тръгна от мене с него.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #77
      Минусувата клема,болтове-молтове бяха на гъз. След много псувни по адрес на предишния собственик успях да я разкача. Значи тоя целия модул от снимката го разкачих (стария е оскислен, слепен, срастнал до безбожност )и сега си търся нов такъв, но не намирам, . Колкото до новия акумулатор мъчно влиза но се побира, макар и със зор...

      Коментар


      • #78
        Първоначално публикуван от Josko Преглед на мнение
        Минусувата клема,болтове-молтове бяха на гъз. След много псувни по адрес на предишния собственик успях да я разкача. Значи тоя целия модул от снимката го разкачих (стария е оскислен, слепен, срастнал до безбожност )и сега си търся нов такъв, но не намирам, . Колкото до новия акумулатор мъчно влиза но се побира, макар и със зор...
        Тая клема колко струва в БГ ? тука чисто нова е 1-2 долара , 3 долара е за батерия за лодка , че рече че е от месинг и ли уж по устоичива..
        Толкова ли е съпо та да не я подмениш?

        Коментар


        • #79
          Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение

          Тая клема колко струва в БГ ? тука чисто нова е 1-2 долара , 3 долара е за батерия за лодка , че рече че е от месинг и ли уж по устоичива..
          Толкова ли е съпо та да не я подмениш?
          Значи това от снимката е от предишния собственик, днеска като разкачах акумулатора го видях, че и кабел и все е леш и ги махнах няма ни резби ни винтове всичко беше като заварено......за това ви питам такъв модул от къде да си намеря или дали продава някой.....щом съм дал 260лв за акумулатор клемата ми е най-малкия проблем.....

          Коментар


          • IvanIvanovi
            IvanIvanovi коментира
            Редактиране на коментар
            най-близката морга

          • piron45
            piron45 коментира
            Редактиране на коментар
            Само акумулаторната клема се продава в магазините за авточасти. Останалото ще ти го направи някой електричар за отрицателно време

        • #80
          Епа у първата морга и си тръгваш с клема с кабел.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #81
            Първоначално публикуван от Josko Преглед на мнение
            ...сега си търся нов такъв, но не намирам...
            Не мога да повярвам, че някой изобщо задава такъв въпрос...
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #82
              Не знам защо, но съм привърженик на плетените кабели за маса...

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:252
Размер:46.4 КБ
ID:6800120
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #83
                Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                Не знам защо, но съм привърженик на плетените кабели за маса...

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:252
Размер:46.4 КБ
ID:6800120
                Точно от такъв брах ядове навремето, маса на двигателя. Пуснах му един мостов 2,5 квадрата и всичко приключи. Окислява между оплетките и контакт йок.
                Ford Maverick II 2.3 XLT
                Ford Mondeo MK5

                Коментар


                • #84
                  Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                  Точно от такъв брах ядове навремето, маса на двигателя. Пуснах му един мостов 2,5 квадрата и всичко приключи. Окислява между оплетките и контакт йок.
                  5 40-годишни автомобила с общо 15 такива кабела и ни една издънка. На всичкото отгоре кабелите бяха оригиналните

                  П.П. Вероятно е въпрос на късмет
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • #85
                    Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                    Вероятно е въпрос на късмет
                    И кола. Въпросната 3-4 пъти гори релето за зареждане, то в генератора. Лампа не свети. Весело. Познати двама с абсолютно същите коли, проблем не са имали никога.
                    Ford Maverick II 2.3 XLT
                    Ford Mondeo MK5

                    Коментар


                    • #86
                      аз клеми не съм гресирал след москвича, но това беше през 90-те.
                      и на двете коли акумулаторите изкараха по 7 години, дори ги смених лятото, без да чакам да грохнат съвсем и нямаха нужда от грес. Бош купувам, ниската серия
                      ________________________________________________
                      Subaru OUTBACK 2,5
                      Hyundai TUCSON 2.0

                      Коментар


                      • #87
                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        Епа у първата морга и си тръгваш с клема с кабел.
                        Благодаря за препоръките! Така и направих. Малко зорлям се побра новия акумулатор, но е ок. Бихте ли ми препоръчали читав майстор, който да се произнесе на какво дередже ми е ходовата част + паркинг спирачката....имам и съмнения за митиатюрен теч на антифриз...

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X