Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кола автоматик до 3000лв

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение


    Зависи. Карам Сивик англичанка '97 набор на истински 197К с оригинален катализатор и без грам ръжда. Масло не пипа. Оообаче, имам добри приятели, които сменяват коли на 2-3 години и то не само своите, но и тези на децата
    То повечето коли на тези километри са така, айде за ръждите зависи от много фактори. Ма дай за 3 бона автоматик и по другите критерии. Иначе преди дни познат свали оригинални доскове на 20+ годишна Ц класа. Ма нещо не продават много такива, еле за 3 бона.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #47
      В Перник има С5 автоматик 109 коня комби. Вероятно има и други, но така само погледнах.Получаваш една от най-трудно ръждясващите коли с железен двигател. 2,5 К в случая. За мен ситроените свършват с С5 II.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        Не предполагах, че цепетко ще се окаже толкова здраво и добре измислено возило. Но C5 III (X7) вече отиват във високия клас пластмасови сапунерки бъкани с електроника. Не бих се ъпгрейднал на трета серия. Всъщност, за С5 ме нави Дани Цветков. По спомен каза " Вземай смело. С5 е много по-кола от Ксантията." И беше прав. Но С5 I e последния модел с емблематичния 2.0 ХДИ 109 коня. Моята я карам от Февруари досега. Около 9К км. Сменял съм дебитомер с втора употреба, че моя беше фира още като я купих, масло и филтри и имам за смяна отскоро тропащи тампони на десния носач. Иначе я ползвам и като работна. Не ми е създавала ядове. Товари една камара.

      • Asen Kushlev
        Asen Kushlev коментира
        Редактиране на коментар
        Тигъра след някоя и друга година ще се качи на следващата "във високия клас пластмасови сапунерки бъкани с електроника", и пак ще каже, че била хубава. Земята се върти. И аз чаках като ми изтече гаранцията на колата да почнат да падат калници и носачи, и всеки ден да се прибирам с платформа, ма е я на, година и половина по-късно още се движи. Не били толкова лоши тия нови коли.

      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        Тигъра, дори да спечели от тотото, пак не би си купил нова кола. Той има много различнен поглед върху автомобилите и функциите им, в сравнение с болшинството от сънсродниците си. За него, колата трябва да служи на собственика, а не обратното. Дори след 10 години, той пак би си купил най-надеждното 15 годишно возило с най-евтината поддръжка и възможно най-икономичното в класа, който го интересува.За него, колата не е привилегия, а необходимост. Тигъра доколкото има инструмент, сам си поддържа возилата и не обича возила, по-умни от него. И на последно място, но не по-малко важно, Тигъра се отвращава от новите дизайнерски тенденции при абсолютно всички марки коли. Колата на Тигъра, ако не може да се качва на вилата, когато е сухо, не е кола. На Тигреца, не му пука за боята и колата да е лъскава, щото е подминал половин век. Състезател също не е от доста години. Такива ми ти работи.

    • #48
      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
      В Перник има С5 автоматик 109 коня комби. Вероятно има и други, но така само погледнах.Получаваш една от най-трудно ръждясващите коли с железен двигател. 2,5 К в случая. За мен ситроените свършват с С5 II.
      Съгласен съм с горното, но наистина прекрасния С5 идва с абсолютното лайно AL4 или 4HP20, което ако не лъжа, първото е още от времето на Ксантията

      Коментар


      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        И аз съм съгласен. АЛ4 по-скоро. Има ги и на някои Ксантии. Нямам опит, щото автоматици никога не са ме интересували. Ръчката на първата е петстепенна, на фейслифта има и шестстепенни, но няма 109 коньови. А аз не съм фен на 16-вИнтиУките. Не знам що.

      • Даниел Цветков
        Даниел Цветков коментира
        Редактиране на коментар
        След 2004 г Ц5 е с 6степенен автомат на Айсин,познава се по таблото-там си ги пише колко са предавките.
        И Ц5 за който говорим е феис н първа фаза.Имах такова комби ,но с ръчна 6 степенна-нищо не съм правил по него за 3 години,освен смяна на амортисьори на заден капак които са едни къси и хоризонтални и за по 100 и кусур пари.Но се монтират амортисьори за матрак по 15лв броя.

      • zlost
        zlost коментира
        Редактиране на коментар
        Той също е лайно. За справка Алфа 159, Волво 60, Волво ХС90 и т.н., но все пак е по-добре от предходния автомат. Иначе Ситроена наистина е хубав автомобил

    • #49
      Какво бихте ми казали за Мицубиши Space Wagon? Eдна бивша съученичка караше такъв за първа кола.....конкретно си търся 4х4 екземпляр с 2.0 двигател. Изчетох някоя друга тема в този форум, и Мицубиши форума и в AMS и мненията са дооооста разнопосочни... Поглеждам към Тойота ярис версо, ноо някак си не я виждам за извън града.....

      Коментар


      • коко келеша
        коко келеша коментира
        Редактиране на коментар
        Моторите им не бяха ли GDI, тоест негазопригодни )? А едно време, поляците идваха на море с Фиат 126п и каравана към него. Германците пък с Трабанти и каравани... Това по повод на Яриса и извънградското. Компромисите винаги са били на мода )))))))))))))))

      • krasi-mir
        krasi-mir коментира
        Редактиране на коментар
        Тва с малка кола за извън града е строго субективно. Определено не искам да играя в тоя филм. Супругата ми 2г се возИ в Джаз-ка. На магистралата се размета като прочетен вестник, реве като на умрело и гОри колкото настоящата й Тойота Авенсис 1.8 автомат. По-далече от 30 мили не сме ходили с нея. Ярис съм карал само за тест драйв при покупка за един прител. Ама беше 2011-та автоматик. Аз на такова не бих се качил. GDI купих на тъста - Пинин 1.8, супер селект. Изумително икономичен, според мен няма нужда от газ. Човека го кара 10г в България и нямаше никакви драми с двг.

        п.п. Кола англичанка не гние. През ръцете ми са минали камара Хонди, и японки, и англичанки. Авенсиса и CR-V-то ни са '03-та и двете, мейд ин ЮК и двете. Нямат точка ръжда.

      • cnc82
        cnc82 коментира
        Редактиране на коментар
        4 години и 80 хил. км имам на Mitsubishi Space Runner 4х4 1.8 бензин.
        Това е като вагона, само, че с 3 врати - един от любимите ми автомобили които съм имал !
        Много практичен, изключително удобен на дълъг път, с много добра возия и с добро 4х4 за ван.

    • #50
      Това за негниенето на англичанките-да ти снимам на съседа левия праг на Октавията,ама първо да изгоня паяците ,че е кат паяжина станал.
      Виж за италианка съм съгласен.
      ML W 164cdi

      Коментар


      • krasi-mir
        krasi-mir коментира
        Редактиране на коментар
        Говоря за кола произведена в Англия. П.П-то ми беше към Коко.
        Това "Сивик англичанка" е нарицателно в Хонда средите за Сивик 6-та ген. произведен в Англия. Едно към едно е с Ровър 400 от тия години. Последните коли от сътрудничеството на двете компании известно като Ронда. Сивик англичанка аеродек е една прекрасна кола. Сивик 6 англичанка е последната със прекрасното окачване "двоен носач" отпред и "мултилинк" отзад. За мен нема по-добро.

        п.п. Има и Сивик 6-та ген. японка, ама не ме кефи
        Последно редактирано от krasi-mir; 07-10-21, 09:25.

    • #51
      Синът ми кара Хонда Сивик Аеродек, англичанка и колата се държи наистина добре, като изключим това, че е маломощна и изпреварването с нея е драма, ако не си свикнал. Проблем са английските компоненти по нея, като малоумни стъклоподемници и дръжки на вратите. Никой не знае реалните и километри. Ръжда категорично няма. Катализаторът си е на нея.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #52
        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        Синът ми кара Хонда Сивик Аеродек, англичанка и колата се държи наистина добре, като изключим това, че е маломощна и изпреварването с нея е драма, ако не си свикнал. Проблем са английските компоненти по нея, като малоумни стъклоподемници и дръжки на вратите. Никой не знае реалните и километри. Ръжда категорично няма. Катализаторът си е на нея.
        Можеш ли да ми разкажеш повече за модела, личен опит с поддръжка цени и т.н. Практично и икономично ми се вижда поне в цифри и на хартия. Хвърлил съм око на един екземпляр 1500 кубика.

        Коментар


        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Ако икономичността ти е приоритет, търси с двигател 1.5/114 коня D15z8 VTEC-e. Да, не е бегачка, но се живее. Ако я караш в икономичния режим, дава около 7.5 на градско при неголеми задръствания. Лошото е, че за да си спокоен трябва да сипваш възможно най-добрия бензин. В противен случай, аванса трака като на москвич осмица с държавен бензин. Аз карам моя екземпляр със сто октана, но навъртам много малко километри. Трябва ти и хубаво масло 5W30, примерно Мотул. В противен случай ускорява на степени, защото маслото движи VTEC-а и ако е по-гъсто, по-бавно включва "бегачката"

        • krasi-mir
          krasi-mir коментира
          Редактиране на коментар
          Коко, намерил я е.
          Регистрирал се е в Хонда форума, а там има обява за Аеродек с този двг. Не му я казах по-рано, щото не е автоматик.
          Аз имах Ровър 416 фастбак. Беше с Хонда двг, D16Y3, без vtec, и хондовия автомат. Много приятна и здрава количка, ама гореше колкото 2-литровото ми CR-V RD1 автоматик. Това CR-V е на платформа Сивик англичанка, ама килата и конете си казват думата. Англичанката и Ровър 400 са копие на JDM модел на Хонда - Домани. За мен, правилният двг за тази кола е В18С
          Последно редактирано от krasi-mir; 08-10-21, 08:15.

        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Приятел от Перник преди два месеца купи такава VTI, ама кара късен пубертет

      • #53
        Благодаря на всички, които се включиха със съвети...Оня ден си купих 124-ка седан 200е 136 к.с. газ/бензин, ръчка.Беше на разумна цена, от малко лапе ми е на сърце, кво да се прави.....Има си неща за правене по колата, но....Положението с ръждата е поносимо, взел съм мерки одма докато е време, на тенекеджия е. Има проблем със заключването, еладжиите, казаха че било от компресора. Вдигнахме задната седалка и се оказа, че работи и то доста добре, но с тоците е имало некво побългаряване.....Моторът на този етап е Ок, само де има едно прекъсване като е на газ....Ходова част ок....Броячът и километража не бачкат.....Изброявам ви най- конкретното, де мога да се сетя....Има ли някой мерцедесджия, който може да ми удари едно рамо със съвети?

        Коментар


        • #54
          Първоначално публикуван от Josko Преглед на мнение
          Благодаря на всички, които се включиха със съвети...Оня ден си купих 124-ка седан 200е 136 к.с. газ/бензин, ръчка.Беше на разумна цена, от малко лапе ми е на сърце, кво да се прави.....Има си неща за правене по колата, но....Положението с ръждата е поносимо, взел съм мерки одма докато е време, на тенекеджия е. Има проблем със заключването, еладжиите, казаха че било от компресора. Вдигнахме задната седалка и се оказа, че работи и то доста добре, но с тоците е имало некво побългаряване.....Моторът на този етап е Ок, само де има едно прекъсване като е на газ....Ходова част ок....Броячът и километража не бачкат.....Изброявам ви най- конкретното, де мога да се сетя....Има ли някой мерцедесджия, който може да ми удари едно рамо със съвети?
          10 години карах 124-ка, та питай. Каквото мога ще помагам. Но не съм оптимист с тия дърти кошове .
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • #55
            Честито! И аз бих купил някоя 124-ка подарък, но само ако е с тази муцуна

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:464
Размер:140.6 КБ
ID:6781679

            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • Asen Kushlev
              Asen Kushlev коментира
              Редактиране на коментар
              Щом е 136 коня трябва баш тоя фейс да е, демек Е класа.

            • коко келеша
              коко келеша коментира
              Редактиране на коментар
              Тъй, тъй!

            • Пенчо
              Пенчо коментира
              Редактиране на коментар
              И аз. Ама жената ще ме гледа на кръв поне месец

          • #56
            Препоръчайте ми читави майстори във Варна.Има си неща за правене по колата, няма да си кривя душата, но си е любов от пръв поглед, в друг пост ще изброявам интервенциите, извършени до този етап....На първо време прекъсва на газ, ГИ е на 4 години , свързах се с Алфа Газ и те и казаха, че ако е от запалителната система ще го оправят, но нямали софтуер за BRC, знаете ли във Варна читав газаджия, който работи с brc? Отделно не ми работи паркинг спирачката, над 160 км светва АБС-а, eдна ревизия на еърбеците също, бие ми леко вдясно, и къде бихте ми препоръчали да ида за ревизия на ходовата част? Не ми работят парното и климатика..... на таблото не му работят километража, брояча и не отчита горивото правилно, имам бензин до горе, стрелката ми седи до средата, търся , но не намирам табло конкретно за моя екземпляр.... Иначе возията е уникална, лошо впечатление ми направи, че има страшни побългарявания по ел.инсталацията.

            Коментар


            • Dilyan Zagorchev
              Dilyan Zagorchev коментира
              Редактиране на коментар
              Намери колегата Acho в мерцедес форума(mercedes-bulgaria)

          • #57
            Мерцедес се плаши само от ръжда и побългаряване. Карам втора Е класа Е320. Първата беше служебна и я спряхме за ръжда - технически безупречна. Втората е лична и там ръждата не е тема. Всичко по нея работи на 100%, но не си позволявам преправяния. Уникално добра кола. Единственият и недостатък, е че данъкът и е 350лв..
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #58
              Първоначално публикуван от Josko Преглед на мнение
              Препоръчайте ми читави майстори във Варна.Има си неща за правене по колата, няма да си кривя душата, но си е любов от пръв поглед, в друг пост ще изброявам интервенциите, извършени до този етап....На първо време прекъсва на газ, ГИ е на 4 години , свързах се с Алфа Газ и те и казаха, че ако е от запалителната система ще го оправят, но нямали софтуер за BRC, знаете ли във Варна читав газаджия, който работи с brc? Отделно не ми работи паркинг спирачката, над 160 км светва АБС-а, eдна ревизия на еърбеците също, бие ми леко вдясно, и къде бихте ми препоръчали да ида за ревизия на ходовата част? Не ми работят парното и климатика..... на таблото не му работят километража, брояча и не отчита горивото правилно, имам бензин до горе, стрелката ми седи до средата, търся , но не намирам табло конкретно за моя екземпляр.... Иначе возията е уникална, лошо впечатление ми направи, че има страшни побългарявания по ел.инсталацията.
              Мале, тая кола има ли нещо дето да и работи? На моята, която колегата от горния пост нарече остатъци от Мерцедес всичко работеше. Както и да е. За неработещи и светкащи лампи и уреди - в коша при двигателя откъм купето има едно реле, кръгло и бяло, отваря се и се презапояват всички връзки. Има нагледен материал по мерцедес форумите. Този модел има проблеми с ел.инсталацията, а щом е побългаряван значи се е проявил. Лечението е сваляш цялата инсталация и я пращаш на един пич, мисля в Несебър беше, и ти прави нова инсталация с оригиналните куплунзи. Има си сайт, пиши в гугъла. Климатика има един таралеж, така наречен, дето е под жабката, той го управлява. Ако е двузонов, провери си дуовентила пред акумулатора, и той дава фира и няма парно. Другото ти е за механик, дето е виждал Мерцедес. Във Варна има едни, дето се пишат специалисти по електрониката, но след последното ми посещение не съм на това мнение. Иначе наистина Acho от мерцедес форума мисля ще ти свърши работа. Сега разбраха ли всички, защо препоръчвам по-нова кола, че годините тежат, даже и на коравите модели.
              Ford Maverick II 2.3 XLT
              Ford Mondeo MK5

              Коментар


              • #59
                Благодаря за препоръките!Хванал съм се на хорото ще го играя. Засега от това, което съм направил по нея съм доволен. Имате ли го номера на този Acho, че мб форума нещо ме изхвърля. Добър газаджия от Варна, който работи с Brc знаете ли?

                Коментар


                • Dilyan Zagorchev
                  Dilyan Zagorchev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Виждал съм му номера по темите, но е много търсене. Регистрирай се и пиши в тая тема, щото новите нямат право на ЛС, той ще ти прати номера си
                  http://mercedes-bulgaria.com/forum/s...nati/msg244335
                  Последно редактирано от Dilyan Zagorchev; 19-11-21, 10:49. Причина: Допълване

                • Josko
                  Josko коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не ми дава да се регна ,намерих някакъв номер но ми казва оператор ,че нямало такъв номер....

              • #60
                Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                Мале, тая кола има ли нещо дето да и работи? На моята, която колегата от горния пост нарече остатъци от Мерцедес всичко работеше. Както и да е. За неработещи и светкащи лампи и уреди - в коша при двигателя откъм купето има едно реле, кръгло и бяло, отваря се и се презапояват всички връзки. Има нагледен материал по мерцедес форумите. Този модел има проблеми с ел.инсталацията, а щом е побългаряван значи се е проявил. Лечението е сваляш цялата инсталация и я пращаш на един пич, мисля в Несебър беше, и ти прави нова инсталация с оригиналните куплунзи. Има си сайт, пиши в гугъла. Климатика има един таралеж, така наречен, дето е под жабката, той го управлява. Ако е двузонов, провери си дуовентила пред акумулатора, и той дава фира и няма парно. Другото ти е за механик, дето е виждал Мерцедес. Във Варна има едни, дето се пишат специалисти по електрониката, но след последното ми посещение не съм на това мнение. Иначе наистина Acho от мерцедес форума мисля ще ти свърши работа. Сега разбраха ли всички, защо препоръчвам по-нова кола, че годините тежат, даже и на коравите модели.
                По моята най-големия ремонт, който съм правил е смяна на всички сирачни дискове и една бобина, заради проблем с газовата уредба. Наистина нямам никакви проблеми с нея. Абсолютно всички системи работят безупречно. От автоматичното затъмняване на огледалото, до тракшън контрола. Освен това като я ритна доста се затичва. Служебните ми коли (Волво) са значително по-нови и несравнимо по-проблемни. По всички показатели губят от Мерцедеса.
                Единствената причина да го карам е, че не ми създава никакви грижи. Факт е че не съм имал по-надеждна кола от него. Преди го караше жена ми, но и омръзна, щото бил стар. Купихме и ЦРВ, което показва магарии от време на време. С елекроинсталация не съм имал каквито и да е проблеми. Налагало се е да сменя само стопмашинката на спирачките. Там освен за стоповете тя отговаря и за круизконтрола и АСР. Имаше и един удар, след който се наложи смяна на еърбег във вратата, щото се отвори.
                Имам усещането, обаче че колегата си е купил скрап, в който ще вкара повече, отколкото го е купил, за да стане Мерцедес.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • cnc82
                  cnc82 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Че е купил скрап е ясно. Работата е там, че и да хвърли толкова, колкото я е купил, пак няма да стане така, както една запазена и поддържана кола.

                • Asen Kushlev
                  Asen Kushlev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Scrapheap, твоята е следващия модел, там за проблемна инсталация не съм чувал, както и за релето, дуовентила и прочие. Иначе си случил на бройка, но и много е важно кога и от къде е дошла при теб. Моята дойде на 16 години. Че си е купил скрап го прогнозирах още в началото на темата, и да, и още толкова пари да даде няма да стане каквато е била. Кола на почти 30 години е, и мен ме кефи, но....Ако имах време, мерак и излишни пари + място, щях да си оставя моята да си я карам за кеф от време на време. Отделно по сервизите като видят дърта кола и я карат през пръсти. Абе не ща да се сещам.

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X