Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кола автоматик до 3000лв

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Даниел е прав.Днес минах ГТП - дадоха ми първа категория.Автомобилът е 2002 на бензин (никога не е работил на газ), с катализатор, и смея да твърдя е в добра кондиция.При положение, че заводски е ЕВРО 3 не можаха да ми дадат задоволително обясненсие защо съм във въпросната категория...А иначе успех с търсенето на возило.
    Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
    0887/осемпет 66 4осем

    Коментар


    • nissan_1978
      nissan_1978 коментира
      Редактиране на коментар
      На моята bmw 320d e90 2007 с катализатори и напълно работещ DPF филтър грам не пуши, по талон е категория Евро 4, а на прегледа ми дадоха евро 3, на един приятел на бензиново пунто с катализатор по талон евро 3 му дадоха евро 2. Явно е масова практика

    • IvanIvanovi
      IvanIvanovi коментира
      Редактиране на коментар
      отишъл си в неправилния пункт

    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      Няма никакво значение коя категория са ти дали. Всичкото е афиф работа...

  • #32
    Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
    Даниел е прав.Днес минах ГТП - дадоха ми първа категория.Автомобилът е 2002 на бензин (никога не е работил на газ), с катализатор, и смея да твърдя е в добра кондиция.При положение, че заводски е ЕВРО 3 не можаха да ми дадат задоволително обясненсие защо съм във въпросната категория...А иначе успех с търсенето на возило.
    Аз ще разбера какво мислят по въпроса за моята бегачка, чак май месец догодина. Обаче имам двама познати с Хонди ЦР-В, които са с монтирани ГИ и са им дали 3-та група при положение, че едната е 2000-та година, а другата 2001. При това насред София

    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • Даниел Цветков
      Даниел Цветков коментира
      Редактиране на коментар
      Явно са от системата "мой човек",няма друго обяснение за мен.

  • #33
    Говорил съм с прегледчиите и ми обясниха как се решава коя категория да ти дадат-според годината на производство на колата,а какво ЕВРО е заводско,колко катализатора и ДПФа има-не ги интересува.Уж мерят гЪзове ,ама със старите машинки,ако докарат нови...си е.ало мамата ще стане,че 70% от дизелаците са с премахнати ДПФи.
    На жената пежо 308,2008г ,1.6 хди с ФАП,но премахнат има катализатор-3та категория.
    На сина ситроен ХМ 3 литра с хубав ГИ,работи перфектно,има си катализатор,но 1999г-2ра категория.
    Те тва е.
    ML W 164cdi

    Коментар


    • #34
      Кво кълвете на тези категории не знам...
      Толкова глупава работа, няма никакъв шанс да сработи, ама правят народа да лудне.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • cnc82
        cnc82 коментира
        Редактиране на коментар
        То това е проблема , че хората се впрягат за нещо от което нищо няма да излезе . Същата работа беше и с газовите уредби...

      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Хората изначално се доверчиви, и всичко което им се спусне го приемат за истина.
        А малко критическо мислене не вреди...

    • #35
      Първоначално публикуван от mendi Преглед на мнение
      Колега, за тези пари най добре гледай някоя ръчка и така има доста по голям шанс да намериш нещо различно от тотален скрап.
      Аз бих търсил кола с регистрация и вече монтирана газова даже да не е инжекцион. Един ГИ отива към 1000 лева, не е оправдано да се монтира на кола дето пряко сили струва 3, и е на 20 години, с тенденция да се кара 3 - 4 години в най добрия случай.
      Ок, навих се за ръчка, само без ВАГ групата моля ви.....

      Коментар


      • #36
        P.S. Решил съм се да е комби. Ауди а80 ме блазни тъй както този ми пост противоречи на по-горния.......или евентуално първата ц класа комби 1.8 бензин, приемам и други предложения....

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Най-слабото място на 80 е предницата. Прави се евтино, но по нашите дупки изкарва месец-два и пак се разтропва.
          Иначе си е добра кола, само дето вече са много дърти.

      • #37
        Ситроен Ц5,първа фаза дизела е с 4.степенен автоматик на Айсин-най голямото комби в класа си.
        Отделно имаш и прекрасна возия,можеш да го вдигаш за преминаване на по високи препятствия,частите на много добри ени,купето поцинковано и няма ръжда,ниски цени.
        След 2004г автомата вече е 6 скорости,пише си ги на таблото.
        ML W 164cdi

        Коментар


        • bocho64
          bocho64 коментира
          Редактиране на коментар
          Четиристепенна кутия в С5 са само 4HP 20 и AL4, Айсин е 6-степенната.На Ксантия от първите има един модел бензинова а един архаичен Айсин,но в С5 не се слага.

      • #38
        Имам Мазда 6 комби, 2,0 143к.с. ръчка, 2006г.. Бих се разделил с нея на цена 3700лв..
        Ръжда(не гнило) отдолу на практика няма, има тръгнала по веждите. Вътре е много запазена, отвън има забележки по боята и веждите. Обслужена е - ремъци, ролки и масло на под 2000км. и си има преглед, ГО и винетка.
        Проблема е, че е на мое име, а съм я оставил на баща ми да я кара и прехвърлянето е малко сложно. Не е пускана за продажба.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • #39
          Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
          Ситроен Ц5,първа фаза дизела е с 4.степенен автоматик на Айсин-най голямото комби в класа си.
          Отделно имаш и прекрасна возия,можеш да го вдигаш за преминаване на по високи препятствия,частите на много добри ени,купето поцинковано и няма ръжда,ниски цени.
          След 2004г автомата вече е 6 скорости,пише си ги на таблото.
          Чувал съм само добри неща за С5. Един тук му скъса гъза от каране, беше последно към 700 х.км. Поддържа машини в цяла България и пътува постоянно. Дизелите са си здрави, а и годината е по-към този век. Бих му обърнал внимание. Определено е просторен. И пак казвам, за 15 годишни коли важно е състоянието на конкретния екземпляр.
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • #40
            Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
            Ситроен Ц5,първа фаза дизела е с 4.степенен автоматик на Айсин-най голямото комби в класа си.
            Отделно имаш и прекрасна возия,можеш да го вдигаш за преминаване на по високи препятствия,частите на много добри ени,купето поцинковано и няма ръжда,ниски цени.
            След 2004г автомата вече е 6 скорости,пише си ги на таблото.
            Благодаря на всички за предложенията и съветите! Трябваше да направя едно уточнение, съжалявам, че не го направих още в началото на темата.... Търся си кола тип следучебна, но НЕ и нещо, което ще хвърля след 3 месеца на вторични. Кола, която ще карам в близките 4-5+ години, докато се видя с пари.... Нещо костеливо,здраво, просто ,надеждно и комфортно и с достъпна поддръжка..... като екстри ме вълнува да има климатик/климатроник,парно, ABS....... И ме блазнят такива по-костеливи модели от рода на Ауди 80-ката фейслифтовата 1.6/2.0 бензин, w202 комби 1.8бензин и тем подобни....Вече си мисля и за пинизите със застраховката...
            Последно редактирано от Josko; 03-10-21, 10:13.

            Коментар


            • #41
              Както каза Кольо, 80-ката е била хубава кола. То всички са били хубави. А това колко години ще я караш е много относително нещо. Зависи и колко ще я караш. Ако ходиш в събота на кафе и на пазар, ще те кара доста
              Ford Maverick II 2.3 XLT
              Ford Mondeo MK5

              Коментар


              • Asen Kushlev
                Asen Kushlev коментира
                Редактиране на коментар
                То не е невъзможно и невиждано, просто в графика включваш и ежемесечни посещения на сервиз. Мен ходенето на сервиз определено не ми е приятно занимание. Изобщо не говорим за пари. Стига ми тая награда да ангажирам още някой с оставяне и прибиране на колата, като работя в друг град и не мога да прибягам в обедната почивка.

              • Josko
                Josko коментира
                Редактиране на коментар
                #Иван Недокланов би ли ме ориентирал към конкретен модел, макар, че всички казвата да гледам колко е запазена....все пак....

              • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                Редактиране на коментар
                Йоско , последните две са ми все Субару , предната беше Аутбек, настоящата Легаси, ама там трябва много да попаднеш на бройка , че си имат от завода болежка и след 300 000 двигателя е за ремонт. Има и случаи ,. като моя Аутбек , който изкара 600 000 ( по киломеетраж ) . Преди това Пежо 405 и Фоксваген Широко , ама те не са автомати .

            • #42
              Ауди 80 е вече толкова стара кола,че е чудо да намериш нещо Д/Г читаво.
              На Ц5 2.0хди мотора е железен.Говоря за първото им хди,8 клапаново със 109 коня,неубиваем е.
              Имаме Ксара 2.о хди на 410 000км по километраж(иначе колко са само тя си знае).Мотора пали само като види ключа,не пуши грам,не пипа маслото и харчи около 6 градско,а сина я ползва за работна и няма жал.Въпреки,че е австрийка няма никаква ръжда,което и мен ме изумява.Комби е и си събира доста,учудващо всичко и работи и вози много добре.
              Но нямат автомати.
              ML W 164cdi

              Коментар


              • TigerHunter
                TigerHunter коментира
                Редактиране на коментар
                Срещал съм из обявите С5 с този мотор автомат. За останалото, аз карам такъв и съм съгласен с всичко. Двигателят е чук. Имам и Ксантия с този двигател.

            • #43
              Само да попитам:
              Защо в предложенията няма японки?!
              Цена, ръжда, двг, трансмисия?!
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
              Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

              Коментар


              • novatech
                novatech коментира
                Редактиране на коментар
                Японка за три бона - по нея няма да е останало много метал. За сметка на това ще е маслояд безподобен.

              • коко келеша
                коко келеша коментира
                Редактиране на коментар
                Защото първото обикновено рядко съответства на комбинацията от следващите три )))))))))

            • #44
              Ц5 има автомат,аз за Скарата казвам че няма автомат.
              ML W 164cdi

              Коментар


              • #45

                novatech коментира
                Днес, 10:24
                Японка за три бона - по нея няма да е останало много метал. За сметка на това ще е маслояд безподобен

                Зависи. Карам Сивик-фастбек, англичанка '97 набор, на истински 197К с оригинален катализатор и без грам ръжда. Масло не пипа. Оообаче, имам добри приятели, които сменяват коли на 2-3 години и то не само своите, но и тези на децата

                П.П. Взета е за 2300лв
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X