Даниел е прав.Днес минах ГТП - дадоха ми първа категория.Автомобилът е 2002 на бензин (никога не е работил на газ), с катализатор, и смея да твърдя е в добра кондиция.При положение, че заводски е ЕВРО 3 не можаха да ми дадат задоволително обясненсие защо съм във въпросната категория...А иначе успех с търсенето на возило.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кола автоматик до 3000лв
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнениеДаниел е прав.Днес минах ГТП - дадоха ми първа категория.Автомобилът е 2002 на бензин (никога не е работил на газ), с катализатор, и смея да твърдя е в добра кондиция.При положение, че заводски е ЕВРО 3 не можаха да ми дадат задоволително обясненсие защо съм във въпросната категория...А иначе успех с търсенето на возило.. Обаче имам двама познати с Хонди ЦР-В, които са с монтирани ГИ и са им дали 3-та група при положение, че едната е 2000-та година, а другата 2001. При това насред София
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Говорил съм с прегледчиите и ми обясниха как се решава коя категория да ти дадат-според годината на производство на колата,а какво ЕВРО е заводско,колко катализатора и ДПФа има-не ги интересува.Уж мерят гЪзове ,ама със старите машинки,ако докарат нови...си е.ало мамата ще стане,че 70% от дизелаците са с премахнати ДПФи.
На жената пежо 308,2008г ,1.6 хди с ФАП,но премахнат има катализатор-3та категория.
На сина ситроен ХМ 3 литра с хубав ГИ,работи перфектно,има си катализатор,но 1999г-2ра категория.
Те тва е.ML W 164cdi
Коментар
-
Кво кълвете на тези категории не знам...
Толкова глупава работа, няма никакъв шанс да сработи, ама правят народа да лудне.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Първоначално публикуван от mendi Преглед на мнениеКолега, за тези пари най добре гледай някоя ръчка и така има доста по голям шанс да намериш нещо различно от тотален скрап.
Аз бих търсил кола с регистрация и вече монтирана газова даже да не е инжекцион. Един ГИ отива към 1000 лева, не е оправдано да се монтира на кола дето пряко сили струва 3, и е на 20 години, с тенденция да се кара 3 - 4 години в най добрия случай.
Коментар
-
P.S. Решил съм се да е комби. Ауди а80 ме блазни тъй както този ми пост противоречи на по-горния.......или евентуално първата ц класа комби 1.8 бензин, приемам и други предложения....
Коментар
-
Ситроен Ц5,първа фаза дизела е с 4.степенен автоматик на Айсин-най голямото комби в класа си.
Отделно имаш и прекрасна возия,можеш да го вдигаш за преминаване на по високи препятствия,частите на много добри ени,купето поцинковано и няма ръжда,ниски цени.
След 2004г автомата вече е 6 скорости,пише си ги на таблото.ML W 164cdi
Коментар
-
Имам Мазда 6 комби, 2,0 143к.с. ръчка, 2006г.. Бих се разделил с нея на цена 3700лв..
Ръжда(не гнило) отдолу на практика няма, има тръгнала по веждите. Вътре е много запазена, отвън има забележки по боята и веждите. Обслужена е - ремъци, ролки и масло на под 2000км. и си има преглед, ГО и винетка.
Проблема е, че е на мое име, а съм я оставил на баща ми да я кара и прехвърлянето е малко сложно. Не е пускана за продажба.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнениеСитроен Ц5,първа фаза дизела е с 4.степенен автоматик на Айсин-най голямото комби в класа си.
Отделно имаш и прекрасна возия,можеш да го вдигаш за преминаване на по високи препятствия,частите на много добри ени,купето поцинковано и няма ръжда,ниски цени.
След 2004г автомата вече е 6 скорости,пише си ги на таблото.
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнениеСитроен Ц5,първа фаза дизела е с 4.степенен автоматик на Айсин-най голямото комби в класа си.
Отделно имаш и прекрасна возия,можеш да го вдигаш за преминаване на по високи препятствия,частите на много добри ени,купето поцинковано и няма ръжда,ниски цени.
След 2004г автомата вече е 6 скорости,пише си ги на таблото.Последно редактирано от Josko; 03-10-21, 10:13.
Коментар
-
Както каза Кольо, 80-ката е била хубава кола. То всички са били хубави. А това колко години ще я караш е много относително нещо. Зависи и колко ще я караш. Ако ходиш в събота на кафе и на пазар, ще те кара достаFord Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
То не е невъзможно и невиждано, просто в графика включваш и ежемесечни посещения на сервиз. Мен ходенето на сервиз определено не ми е приятно занимание. Изобщо не говорим за пари. Стига ми тая награда да ангажирам още някой с оставяне и прибиране на колата, като работя в друг град и не мога да прибягам в обедната почивка.
-
Йоско , последните две са ми все Субару , предната беше Аутбек, настоящата Легаси, ама там трябва много да попаднеш на бройка , че си имат от завода болежка и след 300 000 двигателя е за ремонт. Има и случаи ,. като моя Аутбек , който изкара 600 000 ( по киломеетраж ) . Преди това Пежо 405 и Фоксваген Широко , ама те не са автомати .
-
-
Ауди 80 е вече толкова стара кола,че е чудо да намериш нещо Д/Г читаво.
На Ц5 2.0хди мотора е железен.Говоря за първото им хди,8 клапаново със 109 коня,неубиваем е.
Имаме Ксара 2.о хди на 410 000км по километраж(иначе колко са само тя си знае).Мотора пали само като види ключа,не пуши грам,не пипа маслото и харчи около 6 градско,а сина я ползва за работна и няма жал.Въпреки,че е австрийка няма никаква ръжда,което и мен ме изумява.Комби е и си събира доста,учудващо всичко и работи и вози много добре.
Но нямат автомати.ML W 164cdi
- 2 likes
Коментар
-
Само да попитам:
Защо в предложенията няма японки?!
Цена, ръжда, двг, трансмисия?!Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual
Коментар
-
novatech коментира
Днес, 10:24
Японка за три бона - по нея няма да е останало много метал. За сметка на това ще е маслояд безподобен
Зависи. Карам Сивик-фастбек, англичанка '97 набор, на истински 197К с оригинален катализатор и без грам ръжда. Масло не пипа. Оообаче, имам добри приятели, които сменяват коли на 2-3 години и то не само своите, но и тези на децата
П.П. Взета е за 2300лвЧужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар