Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема за наследник на Паджеро 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Появявят се неизгнили 90ки , ама на неразумна цена . Приятел се оглежда и ми ги праща чат-пат . Определено не-комън рейлския двг ме блазни повече и му го препоръчвам .
    Да , фултайма в завои е голяма благина . Въртял съм се неведнъж с 70ката ми , освем дето някои завои не ги може изобщо с вкл преден мост . Бях й приготвил дори раздатка от 80 , но мързел+мн коли ииии един френд я отнесе , щото прави интересни неща и не го мързи .
    Да допълня , че купона към парт тайма се засилва и от LSD, или Шпер , или заключване в задния дифф . Айде , ако е заключване , можеш да го контролираш , но другитеее.... Де да знам добре ли е да работят ,или не
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
      Да допълня , че купона към парт тайма се засилва и от LSD, или Шпер , или заключване в задния дифф . Айде , ако е заключване , можеш да го контролираш , но другитеее.... Де да знам добре ли е да работят ,или не
      15 години карам парт тайм с LSD отзад, при това превъртащо на 350Nm, доста повече от на други джипки. Нормално си се контролира, когато го имаш предвид, и изобщо не е никаква драма. Поне за мен.

      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        И хубу де , ама не е ли по-добре да си има междинен диф , пък аз да си реша , как и кога да го ползвам ? В смисъл -да не ме ограничава липсата на опцията . Нека си има лебедка , пък може и да не я ползавм , или не е точно сравнението ,щото лебедката ще ми пречи на нещо си , ама наличието дифа на нищо няма да ми пречи , пък аз ще реша , как да си го ползвам баш сега ...
        Малко е трудно да обясня нетънката разлика в поведението на колата с заключен и с отключен междинен диф , но мога да повозя и веднага се осеща . А разликата е в копченце , или ръчица
        TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

        Коментар


        • #34
          Ама никъде не съм казал че е лошо, а само че липсата не е чак драматична, в контекста на и без друго крайно ограничения пазар на "истински джипки".
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #35
            6 години карах чероки с 242-ка и работещо ЛСД. Ами, не е панацея наличието на фултайм с отворени (полуотворени) диференциали на мостовете. По-скоро може да те врътне ако станеш прекалено самонадеян. Даже и бавните няма да ти помогнат
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • #36
              Nissan Terrano е твоя джип независимо 2.7 или 3.0. Парт тайма не е недостатък. Аз в 99,99999% карам терано на задно дори по черен път и на сняг си карам 99% на задно, като ми потрябва двойно си бутам лоста, та Парт тайма не ми е проблем , просто трябва да си правиш сметка как ще караш. Все още може да намериш не изгнило терано, но както са ти казали по добре ще е да вземеш мерки срещу потенциално гниене, все пак не са вечни на по 20-30 години са (и като цяло повечето изброени джипове). Няма как трябва да направиш компромис в търсенето, че такъв джип с всички от теб критерий не съществува.
              Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

              Коментар


              • #37
                Чета всички подобни теми, и не мога да разбера, всички дето пишат ли са родени през тоя век ?!

                По време на "комунизъма" (дето никога не го е имало) как всички се оправяха в зими къде по-истински масово с коли със задно и един вид (че и модел) гуми за целогодишна употреба, и никой не е спирал да си кара колата ?!

                Относно парт-тайма, 5÷6г го карам ежедневно и зимата ми е голям фън.
                Това с четерисателитен диф отзад и с 85W140 съвсем нарочно. (скоро го смених с мааалко по-рядко, но щото нямаше баш това което исках и като база)
                Ходя си и на разходки по планините, и ако не съм се закопал в пряспа, не включвам предното.
                Това с АТ-та, като е имало случаи когато не съм бил доволен от чисто нови (не китайски) гуми, за разлика от предишните ми 7÷8 годишни.
                Ако си с работещо и стегнато LSD отзад, обаче, зимата наистина си с дрифтачка, и ако е автомат не е за всеки.
                С работещо LSD отзад и фултайма тръгва настрани, което лично аз намирам за забавно.

                Понеже в темата се търси автомобил за забавление - ми забавлявайте се !
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • #38
                  Някои не сме родени през този век, дори и от "комунизъма" сме закачили малко. Возили сме се, че даже и сме карали гореспоменатите коли със задно. Не че не са вършили работа, но не бих си го причинил никога повече .

                  Поне разбрах, че явно моят LSD си работи добре, защото зимата определено си е дрифтачка. Все пак представите ми за забавление са малко по-различни - да отида някъде сред пустоща където няма хора, а не да дрифтя из градските улици като някой пубер с E36-ца.

                  Знам че и с парт тайм се живее - все пак карам такъв от 5+ години. Но щом така или иначе се налага да го сменя, не виждам нищо лошо в това да пробвам нещо, което е малко по-различна концепция (стига да намеря читаво). ТЛК 90 със стария дизел определено ми хареса и за момента ми е фаворит - даже вече успях да изпусна една неизгнила докато се накумя дали да я взема

                  Коментар


                  • bullet_pk
                    bullet_pk коментира
                    Редактиране на коментар
                    Никой не казва че е лош Фултайма. Просто истинските джипки са на изчезване. Особено тези с по-малко ръжди. Теранота се карат доста из Италия и съответно има внесени от там без ръжди. Съответно са малко по-евтини от 90-ката. Ако намериш читава 90-ка на нормални пари - скачай, няма какво да му мислиш.

                  • cnc82
                    cnc82 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Цените на читави Терано и ТЛК 90 вече са много високи. Но това е пазара и цените се саморегулират. Има търсене определено, а предлагане няма, това за екземпляри в добро техн. състояние и без ръжди. Според мен цените ще се вдигнат на гореспоменатите жипки поне още с 20% в близките 2-3 години. В момента читаво Терано е около 8 к минимум.

                  • bullet_pk
                    bullet_pk коментира
                    Редактиране на коментар
                    Така е. Аз моето дълго Терано го взех за 6к през 2017 без грам ръжда. Сега мой приятел търси такова. Масово им искат 8000 и повечето са с ръждиви шасита.

                • #39
                  Днес бях пратил приятел автомонтьор да огледа една 90-ка в неговия град. Ръжди нямало, освен повърхностна по задния диф. Обаче има някои притеснителни забележки. Първо не можела да освободи заключването на средния диференциал. Освен това духало от отвора за маслото, а двигателят бил подозрително измит отгоре. Маслото не било сменяно отдавна и приличало малко на мазут (по негови думи), антифризът бил наред. Имало мазни петна по рейката. но не бил сигурен дали е от нея, или е капало някъде отгоре. Иначе запалила от раз и двигателят работел добре. Според него едва ли било сериозно (освен че вероятно гори масло) и си струвало да и обърна внимание, но с едно на ум, че той с джипове не се занимава и за пръв път пипа такъв модел.

                  Коментар


                  • Кольо
                    Кольо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Дали на джип, дали на кола-двигателите се гледат по един и същ начин. Няма разлика.

                    Маслото ако е дошло време за смяна(или е прехвърлило даже с малко) е нормално да прилича на мазут. Щом пали веднага и работи добре-би трябвало да е долу-горе в ред.
                    Ако гори масло не е приятно, но не е и болка за умиране, наливай и си карай.
                    А може да си тече, затова да е измит двигателя, това е по-лесния ремонт...

                  • plamen.i
                    plamen.i коментира
                    Редактиране на коментар
                    Абсолютно същото ми каза и моят приятел. А някакви идеи по въпроса с неотключващия междуосев диференциал?

                  • Кольо
                    Кольо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Може да е просто заклинил датчик, но може и да е нещо сериозно.
                    През клавиатурата няма как. А и не съм в час с тези машини, и не мога да дам мнение, освен най-общо, което е валидно за всякаква техника.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X